Gå til innhold

Jeg er gravid


letme

Anbefalte innlegg

Gjest Arhirwen
Haha, jeg vet ikke jeg heller egentlig. Men forsto fra legen at jeg skulle være forsiktig med kremen ettersom jeg er gravid. Og jeg fikk ikke stikkpille av samme grunn (noe jeg er veldig takknemlig for) :) Men jeg skulle kun bruke kremen noen dager og så se om det var blitt bedre, men jeg vet jo ikke hva som egentlig viser om det er der eller ikke. haha. Stress:)

Hmm...tydeligvis ikke noe lett det der nei! Ihvertfall ikke når man må være forsiktig med medikamentene også.

Får bare håpe på det beste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm...tydeligvis ikke noe lett det der nei! Ihvertfall ikke når man må være forsiktig med medikamentene også.

Får bare håpe på det beste! :)

Selvfølgelig. Legen min passer godt på meg, så jeg er i gode hender og ikke bekymret. :) Takk for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt i en annen dagbok så har jeg slitt med herpes i mange år, men dette tar jo nesten kaka. Begynte med 3 på overleppa, så fort de nesten var bort fikk jeg et på underleppa, og nå som det nesten forsvant så fikk jeg et nytt på overleppa. Det skal ikke være enkelt:) Men nå håper vi at dette er det siste på en stund:)

Og utenom det så var samboeren og jeg å svømte i går. Vi svømte i 40 minutter ca. Jeg går ut i fra at jeg i alle fall svømte 1000 meter ettersom jeg pleide å svømme det på 20 minutter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt i en annen dagbok så har jeg slitt med herpes i mange år, men dette tar jo nesten kaka. Begynte med 3 på overleppa, så fort de nesten var bort fikk jeg et på underleppa, og nå som det nesten forsvant så fikk jeg et nytt på overleppa. Det skal ikke være enkelt:) Men nå håper vi at dette er det siste på en stund:)

Og utenom det så var samboeren og jeg å svømte i går. Vi svømte i 40 minutter ca. Jeg går ut i fra at jeg i alle fall svømte 1000 meter ettersom jeg pleide å svømme det på 20 minutter:)

Hehe vet nesten ikke om jeg tør å si dette.... men jeg bruker nesten en time på 1000 meter tror jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe vet nesten ikke om jeg tør å si dette.... men jeg bruker nesten en time på 1000 meter tror jeg :sjenert:

Nå føler jeg meg jo litt frekk for å ha nevnt det om 20 minutter. haha. Men jeg svømte proft i 7 år når jeg var yngre, så det kommer jo derfra:) :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg jo litt frekk for å ha nevnt det om 20 minutter. haha. Men jeg svømte proft i 7 år når jeg var yngre, så det kommer jo derfra:) :popcorn:

Er jo ikke du som er frekk, det er jeg som er utrent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo ikke du som er frekk, det er jeg som er utrent ;)

Haha, kanskje det også. :P haha, neida. Folk er forskjellige. Det er bra at du i alle fall svømmer. Det er det viktige.

Endret av letme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kanskje det også. :P haha, neida. Folk er forskjellige. Det er bra at du i alle fall svømmer. Det er det viktige.

Det ble bare med den ene gangen da, får prøve igjen i morra! dagene går stortsett med til å spise frokost, sove, spise lunsj, sove, spise middag, sove, legge meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe vet nesten ikke om jeg tør å si dette.... men jeg bruker nesten en time på 1000 meter tror jeg :sjenert:

Haha, jeg også, og da er jeg seriøst sliten :fnise: Helt skjelven i beina når jeg går opp fra bassenget :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble bare med den ene gangen da, får prøve igjen i morra! dagene går stortsett med til å spise frokost, sove, spise lunsj, sove, spise middag, sove, legge meg :fnise:

Haha, men dersom du svømmer så sover du fantastisk godt etterpå. Man blir liksom behagelig sliten. Jeg skal også egentlig svømme igjen i morgen, men Agape har brudevisning i morgen, så jeg må kanskje se det litt an:)

Haha, jeg også, og da er jeg seriøst sliten :fnise: Helt skjelven i beina når jeg går opp fra bassenget :sjenert:

Dere er så søte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg også, og da er jeg seriøst sliten :fnise: Helt skjelven i beina når jeg går opp fra bassenget :sjenert:

Jeg og! Var skikkelig "rar" i beina sist, og det var etter 800 meter eller hva det var jeg svømte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelyd er nydelig. thump thump thump..

Noe så utrolig enkelt, men så vanvittig fantastisk. Jeg lå bare med tårer i øynene og var helt fasinert:) Nå er jeg HELT overbevist igjen om at det er noe der inne:) JIPPI.

Og nå vet jobben om det også, så det er store tider. Både jobb og alle andre vet forresten. Det ble fortalt til øst og vest i går:) HURRA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertelyd er nydelig. thump thump thump..

Noe så utrolig enkelt, men så vanvittig fantastisk. Jeg lå bare med tårer i øynene og var helt fasinert:) Nå er jeg HELT overbevist igjen om at det er noe der inne:) JIPPI.

Og nå vet jobben om det også, så det er store tider. Både jobb og alle andre vet forresten. Det ble fortalt til øst og vest i går:) HURRA

Å letme så koselig :klemmer: man blir helt ekstatisk av å høre den skjønne lille lyden! Det er bare det beste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelyd er nydelig. thump thump thump..

Noe så utrolig enkelt, men så vanvittig fantastisk. Jeg lå bare med tårer i øynene og var helt fasinert:) Nå er jeg HELT overbevist igjen om at det er noe der inne:) JIPPI.

Og nå vet jobben om det også, så det er store tider. Både jobb og alle andre vet forresten. Det ble fortalt til øst og vest i går:) HURRA

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Tenker det er mye lykke i letme-hjemmet for tiden! :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å letme så koselig :klemmer: man blir helt ekstatisk av å høre den skjønne lille lyden! Det er bare det beste! :)

Det er jo verdens skjønneste lyd jo... Jeg skulle ønske jeg kunne høre den hele tiden. At jeg bare kunne trykke på en knapp og høre den når jeg ønsket:)

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Tenker det er mye lykke i letme-hjemmet for tiden! :jepp:

:klem:

Det er mer lykke enn jeg trodde fikk plass i hjemmet nå ja. Er det ikke fantastisk hvor lite som skal til for at man skal bli så lykkelig. :) Det er så deilig. :)

-------------------------------------

Så utrolig sulten i dag. Spiser lunsj nå, men har mer lyst på dropsene jeg har kjøpt. Bonbonfisker og pulverpadder (det er farlig å gå på butikken når man er sukkersyk:p) Blir bare kvalm når jeg spiser mat med smak i dag, men men. Noe fornuftig må jeg få i meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo verdens skjønneste lyd jo... Jeg skulle ønske jeg kunne høre den hele tiden. At jeg bare kunne trykke på en knapp og høre den når jeg ønsket:)

Jammen, det er derfor Angelsound finnes! :fnise:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så koselig med hjertelyd! :hjerter_rundt: Enig i at det er den aller fineste lyden! :jepp:

Jeg er også veldig godtesyk for tiden, så jeg har fått mannen til å kjøpe et lager med snop og gjemme det bort for meg. Så om kvelden, når søthungeren virkelig melder seg, kan jeg gi beskjed til ham,også går han og henter en bit sjokkis eller vingummi til meg - så slipper jeg å spise heeeeele posen/plata på en gang :fnise:

Endret av Lilith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så koselig med hjertelyd! :hjerterrundt: Enig i at det er den aller fineste lyden! :jepp:

Jeg er også veldig godtesyk for tiden, så jeg har fått mannen til å kjøpe et lager med snop og gjemme det bort for meg. Så om kvelden, når søthungeren virkelig melder seg, kan jeg gi beskjed til ham,også går han og henter en bit sjokkis eller vingummi til meg - så slipper jeg å spise heeeeele posen/plata på en gang :fnise:

Wow, det var jo faktisk ganske smart. Vi er nok alle flinke til å bare spise alt om det er mulig:P haha. Kanskje det er din metode jeg skal ta i bruk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmmmmmmm ris med rømme - noe så fantastisk:) hahaha.

Føler meg ikke bra når jeg spiser sukker og snop på hverdager, men klarer ikke å slutte, spesielt ikke nå som jeg ikke har med meg nok mat i dag. hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...