Gå til innhold

Jeg er gravid


letme

Anbefalte innlegg

Hehe du sitter jo med akkurat de samme tankene som meg du :fnise:

Det er vel teoretisk mulig tror jeg, å være gravid selvom man har mensen. tenk på alle disse jentene som føder uten å vite om graviditeten ;) Men sjansen er vel ikke så stor tror jeg... magen min er ENORM nå, og steinhard. Så jeg har også tenkt at kanskje jeg er lenger på vei enn jeg trodde. Får smøre meg med tålmodighet og se når ultralyden nærmer seg!

Jeg føler ikke at jeg kan vente 9 uker til før jeg finner ut at jeg kanskje er lengre på vei. Det er ganske lenge å vente det. Men jeg tviler egentlig på at jeg er noe lengre på vei, det er bare det at magen viser og er hard - jeg kan fortsatt trykke på den, men den er ikke som luft. Samboeren sier hele tiden at han kan se det og slikt. Min mage er på ingen måte enorm da, kun litt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og da skal jeg på ultralyd senere i dag. Damen hadde tid i dag. Hvor fantastisk er det? Da får jeg funnet ting ut litt mer sikkert, noe som kan være greit. Men tror mindre og mindre at jeg er lengre på vei. haha. Er jo alltid slik når man plutselig skal få et svar. Det er som å gå til legen - i det du kommer inn på kontoret så har du ingen plager i det hele tatt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da skal jeg på ultralyd senere i dag. Damen hadde tid i dag. Hvor fantastisk er det? Da får jeg funnet ting ut litt mer sikkert, noe som kan være greit. Men tror mindre og mindre at jeg er lengre på vei. haha. Er jo alltid slik når man plutselig skal få et svar. Det er som å gå til legen - i det du kommer inn på kontoret så har du ingen plager i det hele tatt:P

Oi, saa spennende med ul i dag! Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk fin opplevelse på ultralyd. :) lille nurket er 27 mm som betyr at jeg er 9+4. En del bevegelse og hjerterytmen var på 178. To armer og to ben var også en fordel :)

Alt så fint ut, og jeg er da mest sannsynligvis 5 dager foran det jeg forventet. Ny termindato (muligens fortsatt foreløpig) er 24. april. :)

Fikk med meg noen bilder hjem og var glad for at jeg bestemte meg for å gå :) Nå er jeg virkelig gravid. hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaw så fantastisk da :hjerte:

Takk takk. Det var virkelig fantastisk. Hadde med meg samboeren og han var også veldig fasinert. :) Vi er virkelig kommet enda nærmere hverandre med dette. Og det er bare utrolig godt å være så lykkelig som dette. Setter vanvittig stor pris på å ha ham i livet mitt:)

Og forresten: Sigrids Ultra var veldig bra. Hun hadde en flatskjerm på veggen foran benken som jeg kunne se alt på. Hele tiden forklarte hun hva som var hva og viste oss hjertet og forklarte alt. Det var veldig betryggende. Kan absolutt anbefales. :)

Og forresten nummer 2: Det er kun en inni der :) Egentlig like greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! :strix:

Blir litt ekstra virkelig når man får se den lille og får med bilder hjem :)

Ja, nå er det helt sant på en måte. :o) og enda vanskeligere å holde for oss selv :P Men så er det jo bare rett over 2 uker til vi egentlig kan fortelle også:P

No problem dette. haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg strikk rundt knappen og knappehullet i buksa. Den er ikke blitt for liten egentlig, men ubehagelig. Jeg orker ikke å gå på jobb og føle ubehag hele dagen. Dette hjelper virkelig :)

Takk for slike gode ideer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaaaaaaaaaaaaaaw du har vært på ultralyd!! Så koselig!! :)

Thihi, det har jeg ja:) Et lite nurk på 27mm lå og sprellet. Fasinerende hvor lite det er, men samtidig så vitalt og iltert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig herlig at du har fått sett det! Det må jo være den beste følelsen i hele verden :) Ok nå GLEDER jeg meg til min!! Jeg mener virkelig gleder meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så flott da! Så bra at alt stod bra til med den lille, og så fantastisk det må være å faktisk få SE den! Tenk så lite det er, helt utrolig :)

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så utrolig herlig at du har fått sett det! Det må jo være den beste følelsen i hele verden :) Ok nå GLEDER jeg meg til min!! Jeg mener virkelig gleder meg!!!!

Du burde glede deg. Det er en opplevelse som ikke kan forklares. Man blir bare helt rolig inni seg. Man forstår så mye det øyeblikket man ser de små armene og beina. Wow, det er fantastisk. Gled deg og nyt tiden frem til du skal på UL.

Ååh, så flott da! Så bra at alt stod bra til med den lille, og så fantastisk det må være å faktisk få SE den! Tenk så lite det er, helt utrolig :)

:duskedame:

Ja, det er mindre enn man kan tenke seg egentlig. Spesielt med tanke på at nurket allerede har armer og ben, og man kan se dem. Litt uforståelig egentlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og hooppsann :)

Hvordan står det til i dag?

I dag har jeg det faktisk veldig fint. Har med meg ekstra mye mat på jobb slik at jeg ikke blir sulten og kvalm i løpet av dagen. Og så har jeg nettopp gått tur i 30 minutter, så jeg er litt fornøyd med meg selv. Var litt for mange i går som kommenterte at jeg var så flink å sykle og trene - hvor jeg da måtte si at jeg ikke gjorde så mye lengre. Så i dag så tenkte jeg at det var på tide:)

Og så tror jeg at jeg har funnet ut at jeg skal kle meg litt mer skikkelig fra nå av. Dersom noen mener at de kan se noe så får de bare mene det. Det er jo tross alt ikke mitt problem. De får ikke vite noe før om noen uker uansett. Det er jo lov å legge på seg i verden. :P

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg det faktisk veldig fint. Har med meg ekstra mye mat på jobb slik at jeg ikke blir sulten og kvalm i løpet av dagen. Og så har jeg nettopp gått tur i 30 minutter, så jeg er litt fornøyd med meg selv. Var litt for mange i går som kommenterte at jeg var så flink å sykle og trene - hvor jeg da måtte si at jeg ikke gjorde så mye lengre. Så i dag så tenkte jeg at det var på tide:)

Og så tror jeg at jeg har funnet ut at jeg skal kle meg litt mer skikkelig fra nå av. Dersom noen mener at de kan se noe så får de bare mene det. Det er jo tross alt ikke mitt problem. De får ikke vite noe før om noen uker uansett. Det er jo lov å legge på seg i verden. :P

Hvordan går det med deg?

Å så flink du var som gikk tur! Jeg tenker på det hele tiden, at jeg burde det. Men får jeg gjort det? NEI ;) Kle deg skikkelig? Hehe. Hva mener du med det? Ja ikke bry deg om andre, gå med det du vil gå med! Jeg føler at jeg ser tjukk ut for tiden, og gleder meg veldig til folk ser at jeg er gravid, ikke bare tjukk!

Ellers har jeg laget kjøttkaker til middag i dag, og sovet på sofaen. Ikke gjort noe fornuftig etter skolen.. så nå får jeg skrive litt oppgave før jeg tar kvelden! Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...