Gå til innhold

De er single, over 35 og vil ha barn!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hadde menn også tenkt slik ville 80-90% av forholdene aldri blitt noe av.

Kanskje det hadde vært greit noen ganger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg trenger i livet mitt er en kjæreste som jeg kan ha det fint sammen med. Det handler ikke om penger, størrelse på penis eller lommebok, det handler om kjærlighet og vilje til å slå seg ned sammen, og finne gode ting i og hos hverandre som man mener er verdt å bygge på. Gjøre kjæresteting, ta vare på og gjøre gode ting med hverandre.

Jeg er så enig så enig med deg KateW. Kan bare signere her. Skjønner at noen kvinner er slik som bl.a. Brutal beskriver, men vi er virkelig ikke alle sånn. Herregud, hva skal jeg med bil, hus, hytte og båt, hvis jeg ikke har kjærlighet og god sex? For det er de to viktigste tingene i et forhold. Jeg gir snart opp hele KG, jeg blir smårar i hodet av alle disse "beskyldningene." Ja, ja, jeg skjønner de ikke er myntet på meg personlig, men i hva pokker er det som skjer i samfunnet 'a?

Gjest brutal_mann
Skrevet
Jeg er så enig så enig med deg KateW. Kan bare signere her. Skjønner at noen kvinner er slik som bl.a. Brutal beskriver, men vi er virkelig ikke alle sånn. Herregud, hva skal jeg med bil, hus, hytte og båt, hvis jeg ikke har kjærlighet og god sex? For det er de to viktigste tingene i et forhold. Jeg gir snart opp hele KG, jeg blir smårar i hodet av alle disse "beskyldningene." Ja, ja, jeg skjønner de ikke er myntet på meg personlig, men i hva pokker er det som skjer i samfunnet 'a?

De kvinnene jeg har møtt har ikke god sex eller føler "kjærlighet" uten disse materielle tingene. Ergo, fpr å gi en kvinne god sex så må en ha penge o.l. Er det rart en jobber rævva av seg for å få en høy nok inntekt?

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Når det gjelder å dra til Danmark for å bli kunstig befruktet, så er jeg svært ambivalent. Det er et vanskelig tema som kan menes mye om. Jeg tror personlig at jeg ikke hadde hatt samvittighet til det, men igjen - spør meg igjen når jeg er 35.

Det er ikke noe å ha dårlig samvittighet for det da. Statistikker går viser jo familier der mor og far er skilt, jenter som ble alenemødre unge, traumatiske skillsmisser osv. Noe helt annet er jo ressursterke single kvinner som drar til danmark og blir befruktet i voksen alder.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Det er ikke noe å ha dårlig samvittighet for det da. Statistikker går viser jo familier der mor og far er skilt, jenter som ble alenemødre unge, traumatiske skillsmisser osv. Noe helt annet er jo ressursterke single kvinner som drar til danmark og blir befruktet i voksen alder.

Der barnet garrantert blir stående utn en mann som kan formidle maskuline verdier. Lykke til seir jeg nå bare, dere vil få sønner av min kaliber. (Noe jeg føler ikke er helt hva kvinner vil ha utav en mann...)

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Der barnet garrantert blir stående utn en mann som kan formidle maskuline verdier. Lykke til seir jeg nå bare, dere vil få sønner av min kaliber. (Noe jeg føler ikke er helt hva kvinner vil ha utav en mann...)

Vel, barn kan jo ha kontakt med menn selv om de ikke har en pappa da. Jeg kjenner flere gutter som har vokst opp uten en pappa, de er akkuratt like maskuline som andre gutter. Nå er det jo ikke sånn at jeg ønsker å få barn uten en mann da, men dersom jeg en gang er 35, singel og barnløs så kommer jeg nok til å gjøre det. Det å leve med en mann jeg verken har noe til felles med eller er tiltrukket av er uaktuellt, og det kommer i hvertfall ikke på tale å ha et barn som skal være kasteball mellom ulike hjem.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Vel, barn kan jo ha kontakt med menn selv om de ikke har en pappa da. Jeg kjenner flere gutter som har vokst opp uten en pappa, de er akkuratt like maskuline som andre gutter. Nå er det jo ikke sånn at jeg ønsker å få barn uten en mann da, men dersom jeg en gang er 35, singel og barnløs så kommer jeg nok til å gjøre det. Det å leve med en mann jeg verken har noe til felles med eller er tiltrukket av er uaktuellt, og det kommer i hvertfall ikke på tale å ha et barn som skal være kasteball mellom ulike hjem.

Det gjør vondt inni meg når jeg tenkter på det stakkars barnet som ikke har bedt om å bli født til et slik liv som kvinner som deg gir det.

Skrevet
Kvinner har en forskrudd idé om at det er deres rett å få barn uten noen mann. Single kvinner og kvinner over 30 må nektes kunstig befruktning.

Hvorfor det? Og det heter assistert befruktning.

Vet ikke kvinner ta barn av kustig befruktede har større risiko for både misdannelser og andre skader?

Dette er tull fra ende til annen.

---

Skjønner ikke hvorfor ikke denne tråden er blitt flyttet til Skråblikk og generaliseringer, for den er full av nettopp generaliseringer, spesielt fra visse mannelige brukere. Dere må slutte å tro (eller i alle fall snakke som) at deres erfaringer representerer sannheten om norske kvinner generelt og single, barnløse kvinner over 35 spesielt. Utrolig.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Hvorfor det? Og det heter assistert befruktning.

Fordi når kvinner i sin egoisme, selgodhet og arroganse ikke makter å føde før fyllte 30 så er det ikke i samfunnets interesse å kaste vekk midler på disse individene. Samfunnet trenger familieorintere mennesker for å overleve, ikke egotrippere.

Skrevet (endret)
Fordi når kvinner i sin egoisme, selgodhet og arroganse ikke makter å føde før fyllte 30 så er det ikke i samfunnets interesse å kaste vekk midler på disse individene. Samfunnet trenger familieorintere mennesker for å overleve, ikke egotrippere.

Takk for den, du. Det faller deg ikke inn at det kan være andre grunner enn "egoisme, selvgodhet og arroganse" til at 30+ kvinner trenger assistert befruktning?

Uansett trenger vi folk som tør å ikke følge strømmen for at samfunnet skal gå fremover, og ikke bare gjør som alle andre og får barn med én gang de kan.

Endret av Harlekin
Gjest Stjernedryss
Skrevet

Du prater mye tull.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Takk for den, du. Det faller deg ikke inn at det kan være andre grunner enn "egoisme, selvgodhet og arroganse" til at 30+ kvinner trenger assistert befruktning?

Uansett trenger vi folk som tør å ikke følge strømmen for at samfunnet skal gå fremover, og ikke bare gjør som alle andre og får barn med én gang de kan.

Må være at de ikke har giddet å finne ut om de kan få barn før etter 30... De har uansett ingen sympati fra meg. En kvinne på over 30 som ikke har født er rett og slett avtennenes.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Du prater mye tull.

Heller tull enn navlebeskuende ovrfladisk egoistisk prat.

Skrevet (endret)
Må være at de ikke har giddet å finne ut om de kan få barn før etter 30... De har uansett ingen sympati fra meg. En kvinne på over 30 som ikke har født er rett og slett avtennenes.

Det finnes menn som ikke kan få barn også, skal kvinner forlate disse og finne seg en annen særprodusent? Dessuten kan utredningen/prøvingen ta flere år, selv om man starter tidlig i tjueårene. Ellers er det rett og slett avtennende å skrive med sånn forakt som du gjør.

Endret av Harlekin
Gjest brutal_mann
Skrevet
Det finnes menn som ikke kan få barn også, skal kvinner forlate disse og finne seg en annen særprodusent? Dessuten kan utredningen/prøvingen ta flere år, selv om man starter tidlig i tjueårene. Ellers er det rett og slett avtennende å skrive med sånn forakt som du gjør.

Om det er så viktig for disse kvinnene å få barn, så ja, da skal de forlate mannen. Siden kvinnene er de som blir gravide så har kvinnene et særdeles ansvar for å se til at de får barn i tidlig nok alder. Det vil si før fyllte 30.

Skrevet
Om det er så viktig for disse kvinnene å få barn, så ja, da skal de forlate mannen. Siden kvinnene er de som blir gravide så har kvinnene et særdeles ansvar for å se til at de får barn i tidlig nok alder. Det vil si før fyllte 30.

Hvorfor er det så grusomt at kvinner får barn etter fylte 30? Det er vanlig å være fruktbar i omtrent 10 år til, og det er ikke noen spesiell risiko før etter 35 heller. Det er forøvrig like mye mannens ansvar hvis han vil ha barn (stort sett vil vel begge parter ha barn når de bestemmer seg for å prøve) som kvinnens. Forlate mannen hvis han ikke kan få barn uten hjelp når det faktisk finnes hjelp å få? Det er bare idioti og helt hjerterått.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Det er omtrent "aldri" for sent å få familie (nesten aldri, vel og merke).

Det bestemmer vi selv.

Skrevet
Det er omtrent "aldri" for sent å få familie (nesten aldri, vel og merke).

Det bestemmer vi selv.

- og det er stadig flere "eldre" kvinner som får barn, pga utdanning er prioritert tidligere i livet. Og svært mange kvinner er rundt førti når siste barn blir født.

"For seint" - det vil jeg si er når man kommer midt i førtiårene, men det hender jo folk føder da også.

Skrevet

Det er ikke alle som er modne nok til å få unger når de er i 20-årene, men som blir det når de kommer over 30. Jeg kunne aldri tenke meg barn i 20 åra. Nå er jeg 34 og jeg har så smått begynt å tenke at en gang så...

Jeg vil ha meg frabedt å bli stemplet som et eller annet piss bare fordi jeg ikke har fått unger før!

En mann som snakker på den måten, ER avtennenes. Patetisk.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
En kvinne på over 30 som ikke har født er rett og slett avtennenes.

En vakker kvinne på over 30 som ennå ikke har fått barn fortjener en knakendes kjekk, sympatisk, sporty og snill mann som vil ha famile.

Om du synes det er avtennende regner jeg med at du bare styrer unna de på 30+.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...