Gå til innhold

De er single, over 35 og vil ha barn!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Alle som vil ha kunstig befruktning kan gjerne gjøre det for min del, men da må de betale selv. Syns ikke at det er noe staten skal bruke penger på.

Akkurat hvordan vi få opp fødselstallene for etnisk norske har jeg ingen løsning på.

Siden fødselstallene er så lave, så er alle tiltak som reduserer antallet fødsler irrasjonelle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
De fleste damene på 35 pluss som fortsatt er single og barnløse, har nok med årene opparbeidet seg en unik kritisk sans til menn, samt en kravstorhet som ikke står i forhold til hva de selv har å tilby. Det står med andre ord sikkert ikke på tilbudene, men at ingen mann er bra nok. Men på samme måte som at de fleste kvinner ikke er noe å satse på, er vel også de fleste menn ikke noe å satse på - så da må man være singel og barnløs om man ikke klarer å ta til takke med det man kan få.

Støtter denne!

Det rare er at jo eldre kvinner blir, jo mer kravstore synes de også å bli! Dette er jo et paradoks, for jo eldre de blir, jo mindre attraktive blir de jo som partnere. :klø:

Skrevet
Det rare er at jo eldre kvinner blir, jo mer kravstore synes de også å bli! Dette er jo et paradoks, for jo eldre de blir, jo mindre attraktive blir de jo som partnere. :klø:

Det er din mening. For min del er menn som har seg med shemales ikke akkurat attraktive. :-p

Gjest Gjest_OsloMann
Skrevet
Livet er fylt av tilfeldigheter, man kan ikke sette kvinner på over 35 som er single og barnløse i bås og si at "disse er så kresne, de får dempe forventningene og ta til takke med det de får". Noen av oss krever faktisk at det skal være ekte følelser inni bildet før vi går inn i et forhold. Jeg er 30 år og vil heller være singel og barnløs resten av livet enn å ta til takke med noe jeg ikke kan gå god for. Det ordner seg til slutt. Dessuten er det fullt mulig å ha en fullverdig tilværelse uten mann og barn, helt sant!

"Ekte" følelser er en illusjon - alt er hormonelle reaksjoner osv.

Gjest Gjest_OsloMann
Skrevet
Det er faktisk også ganske mange menn som aldri vokser opp og aldri blir klar for å slå seg til ro.

Hvor har du dette fra?? Jeg kjenner veldig få slike menn - de aller, aller fleste har lyst til å slå seg til ro. Men når man kommer til en viss alder, så må man jo enten være en dominant mann (mot andre menn.. f.eks. være sjef, eller ha høy status) slik at man kan ta damer fra andre menn, eventuelt velge blant de yngre damene, eller så må man forholde seg til de som er på egen alder og tilgjengelige.

Og damene i den sistnevnte gruppen har jo tilsynelatende oftere enn ikke, skavanker ved personligheten sin. De er rett og slett ikke særlig skikkede for å være i givende, fruktbare forhold - de har egenskaper som motarbeider slike mål.

Gjest Gjest_OsloMann
Skrevet
Tja, for min del kunne det passet å først finne noen som ville ha meg for meg. Trenger ingen drøm, trenger en som passer sammen. Det er ikke nødvendigvis så lett alltid.

Dette er noe av det mer tragiske jeg leser.. Jeg gikk samme stien. Uten hell. Alt jeg endte opp med var selvbedrag, i form av kreket. Jeg tror ikke på at noen kommer til å elske meg 'for meg' lenger.. Bare tull. Vi elsker folk for at de tilbyr oss noe. Noe vi kan føle oss bedre av. Alle kan gi oss sex, og behandle oss dårlig osv. Det vi ser etter er noen som, i tillegg til dette, kan øke vår status i flokken - fordi de er mer sexy enn snittet eller har høyere sosial status enn snittet. Et eller annet som får blodpumpene våre til å dunke litt raskere - som når vi får et bra jobbtilbud osv.

Alt er styrt av hormoner og av sosiale forventningsprosesser. Av og til finner noen klumser sammen på tross av dette, og da går alle rundt og snakker om det paret inntil de drives fra hverandre - at den ene er for god for den andre, og hvorfor gidder denne ene å ta til takke med denne andre, osv osv.

Gjest Gjest_OsloMann
Skrevet
Det er din mening. For min del er menn som har seg med shemales ikke akkurat attraktive. :-p

Hvem er det som har seg med she-males og hvorfor er disse i så fall ikke attraktive? Tydelig at menn som har eller har hatt sex med she-males bør holde kjeft om det - men jeg hadde ikke forventet noe annet ;-)

Skrevet

Man kan ikke utlede noe av en manns personlighet eller egnethet som partner av at han har hatt morosex med en shemale.

Skrevet
Hvem er det som har seg med she-males og hvorfor er disse i så fall ikke attraktive? Tydelig at menn som har eller har hatt sex med she-males bør holde kjeft om det - men jeg hadde ikke forventet noe annet ;-)

Jeg nevnte i forumet om seksualitet at jeg (i likhet med en annen bruker) hadde hatt en ONS med en shemale en gang og at det var riktig så snadder. Vedkommende var akkurat som en rådeilig dame, med unntak av at hun hadde ett hull mindre å forlyste seg med. Denslags artige utskeielser er tydeligvis ikke noe å spøke med, her på KG. :gjeiper:

Gjest oh my god
Skrevet
Om dette ikke gjelder for noen, så hvorfor har akkurat de aldri funnet en mann? aldri fått barn? Hva annet er feil med de da?

Dahh....mange kvinner har vært samboer, forlovet, vært i forhold....men det ble kanskje av mange grunner ikke barn! Eller forholdet tok slutt før de fylte 35...mange grunner, vet du!!

Skrevet
Dahh....mange kvinner har vært samboer, forlovet, vært i forhold....men det ble kanskje av mange grunner ikke barn! Eller forholdet tok slutt før de fylte 35...mange grunner, vet du!!

At det er mulig. Åpenbart at dette ikke gjelder for ALLE.

Skrevet

Litt tragisk de fleste mannfolka her drar alle kvinner over en kam. Er man enslig og vil ha barn, og samtidig er over 35, så har man da altså valgt det bort tidligere...

La oss se på den andre siden; Man får seg en kjæreste som 18 åring, jenta vil state familie, men gutten vil vente. Fair enough.

Man runder 25 år, begge jobber som pokker, eller den ene studerer, og det passer ikke akkurat nå å få barn (ifølge en eller begge, okke som).

Man runder 30, så finner plutselig gutten ut at dette forholdet vil han ikke være i, for nå vil dama virkelig starte familie, og vil ikke vente lenger, så han sier at nok er nok, og stikker med halen mellom bena.

Tilbake sitter en babysyk dame, uten kjæreste, og ser for seg hele regla en gang til, gjerne med en ny mann. Han må finnes først, det må matche mellom dem, ellers blir hun alenemor uansett, og han vil måtte ønske seg barn, og det skjer gjerne ikke de første par årene.

Løsningen? Jepp, danmark, hvor ting skjer trygt. (inntil de åpner for det i norge)

Det er faktisk ikke alle damer som finner en livspartner å få barn med når de er 20-25, skulle gjerne ønske det gjorde det for alle, men realiteten er ikke slik. Og det er ikke fordi de er så j**** kresne, men en viss kjemi må det være, og kanskje man ikke ser helt A4-fransk modell ut, så da er tilgangen på mannfolk noe redusert.

Og ingen, hverken man eller kvinne, skal måtte ta til takke med noen og være over seg av takknemlighet for at noen vil ha dem.

Litt gjennsidig interesse skal det være.

Skrevet
Siden fødselstallene er så lave, så er alle tiltak som reduserer antallet fødsler irrasjonelle.

Det er enda mer irrasjonelt å økonomisk oppmuntre til overbefolkning på bekostning av single skattebetalende menn som ingen ønsker barn med.

Skrevet
Det er enda mer irrasjonelt å økonomisk oppmuntre til overbefolkning på bekostning av single skattebetalende menn som ingen ønsker barn med.

Det med single menn kan ordnes med mer liberale visumregler overfor Øst Europa og Sørøstasia.

Skrevet

så det vil kun gå på bekostning av single _menn_? Skal det gå på bekostningen av skattebetalere, så får du ta med single, barnløse kvinner også, for det finnes visst det og (pun intended). Og vips var vi tilbake på tema, single, barnløse kvinner som ønsker seg barn, de betaler visst skatt de også...jaja, sett slikt. :ironi:

Skrevet

Røykere betaler også skatt... :sjenert:

Gjest brutal_mann
Skrevet
Litt tragisk de fleste mannfolka her drar alle kvinner over en kam. Er man enslig og vil ha barn, og samtidig er over 35, så har man da altså valgt det bort tidligere...

Som regel så har en det. Også i dine eksempel under her.

La oss se på den andre siden; Man får seg en kjæreste som 18 åring, jenta vil state familie, men gutten vil vente. Fair enough.

Som 18åring muligens fornuftig, men en bør være klar over hvor en vil i livet og innrette seg etter det.

Man runder 25 år, begge jobber som pokker, eller den ene studerer, og det passer ikke akkurat nå å få barn (ifølge en eller begge, okke som).

Detpasser aldri å få barn. Men vil du ha så MÅ du sette i gang. at en jobber ræva av seg er ens eget valg og egen feil. Om en som kvinne er bevisst på at barn er noe en virkelig VIL ha så må en på dette tidspunktet ta et skikkelig valg. enten få barn med den en har nå, eller bytte han ut kjapt som faen.

Man runder 30, så finner plutselig gutten ut at dette forholdet vil han ikke være i, for nå vil dama virkelig starte familie, og vil ikke vente lenger, så han sier at nok er nok, og stikker med halen mellom bena.

Hun velger hva hun faktisk vil 5 år for sent. Hennes egen feil som ikke tar valg for sitt eget liv.

Tilbake sitter en babysyk dame, uten kjæreste, og ser for seg hele regla en gang til, gjerne med en ny mann. Han må finnes først, det må matche mellom dem, ellers blir hun alenemor uansett, og han vil måtte ønske seg barn, og det skjer gjerne ikke de første par årene.

Løsningen? Jepp, danmark, hvor ting skjer trygt. (inntil de åpner for det i norge)

Trygt og trygt... Hvordan vet en at en som avkom herfra ikke puler over et søsken i fremtiden?

Dessuten så er Storken en medvirkende prsak til at kvinner velger vekk fullgode menn for å gi sine barn en farløs oppvekst. veldig heldig for barna, spesielt for sønnene.

Det er faktisk ikke alle damer som finner en livspartner å få barn med når de er 20-25, skulle gjerne ønske det gjorde det for alle, men realiteten er ikke slik. Og det er ikke fordi de er så j**** kresne, men en viss kjemi må det være, og kanskje man ikke ser helt A4-fransk modell ut, så da er tilgangen på mannfolk noe redusert.

Tilgangen er redusert fordi norske kvinner er så jævla kravstore! Det skal ha en fotomodell mann med grisemye penger og en høy sosial posisjon. Minst to ferier i året, to biler, enebolig, største tv'en i gata med mer.

Og ingen, hverken man eller kvinne, skal måtte ta til takke med noen og være over seg av takknemlighet for at noen vil ha dem.

Litt gjennsidig interesse skal det være.

Jøss... er jo enig i dette jo.

Skrevet
Vedkommende var akkurat som en rådeilig dame, med unntak av at hun hadde ett hull mindre å forlyste seg med.

Du kjenner tydeligvis ikke the essence or the scent of a woman gjør du vel.

Hadde du gjort det ville du ha forkastet menn som har operert seg til å se ut som kvinner. Sier mye om dårlig smak til en del menn.

Skrevet
Dette er noe av det mer tragiske jeg leser.. Jeg gikk samme stien. Uten hell. Alt jeg endte opp med var selvbedrag, i form av kreket. Jeg tror ikke på at noen kommer til å elske meg 'for meg' lenger.. Bare tull. Vi elsker folk for at de tilbyr oss noe. Noe vi kan føle oss bedre av. Alle kan gi oss sex, og behandle oss dårlig osv. Det vi ser etter er noen som, i tillegg til dette, kan øke vår status i flokken - fordi de er mer sexy enn snittet eller har høyere sosial status enn snittet. Et eller annet som får blodpumpene våre til å dunke litt raskere - som når vi får et bra jobbtilbud osv.

Alt er styrt av hormoner og av sosiale forventningsprosesser. Av og til finner noen klumser sammen på tross av dette, og da går alle rundt og snakker om det paret inntil de drives fra hverandre - at den ene er for god for den andre, og hvorfor gidder denne ene å ta til takke med denne andre, osv osv.

Alt det der har du faktisk helt rett i. Trist eller greit?

Skrevet
Om en som kvinne er bevisst på at barn er noe en virkelig VIL ha så må en på dette tidspunktet ta et skikkelig valg. enten få barn med den en har nå, eller bytte han ut kjapt som faen.

Hun velger hva hun faktisk vil 5 år for sent. Hennes egen feil som ikke tar valg for sitt eget liv.

En kvinne på 25 år står sjelden så bevisst og hardt på kravene...ofte vet hun jo at hun mister mannen som hun er sammen med (som gjerne er under 30 han også) og hun stiller det ultimatumet...og da blir hun isteden. Og plutselig er hun 30 og single.

Og det tar tid og komme seg over brudd - og det tar tid å venne seg til tanken på en ny partner. Og: man skal treffe en som matcher bra! Det tar tid!

Og plutselig er hun 3 og datet kjempemange og hatt det gøy, men kanskje det fortsatt ikke er en seriøs og stødig partner der ved hennes side.

Da er det ikke rart kvinnen begynner å tenke litt over tilværelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...