Gå til innhold

Twisted days and nights


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Du må også ha en hvis du har vært med i noe kommunale greier, og mazzimannen går bort, for da kan du søke kommunen for penger til å dekke utgifter med begravelse... det har jeg klart å snappe opp i dag faktisk :sjenert:

Men han skal jo ikke dø og ikke skal dere skilles så egentlig kan du bare brenne den :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spurte mamma hva vi egentlig skal med vigselsattesten, og alt hun kom på i farta var at man må ha den når man skal ta ut skilsmisse... Kjekt å vite sånn rett etter bryllupet! :hoho:

:skratte: avogtil er mødre virkelig en kilde til nyttig informasjon :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Kom ikke vigselsattesten før nå? Vår lå i postkassa få dager etter vielsen.

Høres ut som dere har et rimelig bra anlegg på gang der nå!

Jeg hadde faktisk begynt å tenke på å etterlyse den, så det var vel mine telepatiske evner som gjorde at den plutselig var på plass tenker jeg! :jepp:

Hjertet slår et lite ekstra slag når man står der med det håndfaste beviset Vi fikk en midlertidig en i kirka, og den ordentlige et par tre uker senere, klare til bruk

for søte kone (det gjelder begge!) og fiffig teknologi

Ja, men det er jammen rart å plutselig ha en også! Jeg som aldri skulle gifte meg... :rolleyes:

Må jo :hoppe: litt for deg også, du er jo søtere enn oss begge til sammen! :klem:

Jeg ser henne for meg Akkurat som Ælen

Men søte er de

Vår vigselsattest kom også like etter bryllupet... men det kan hende de ttok lengre tid med dere siden dere giftet dere i HEF? Eller var det HEF? Jeg husker ikke...

Godt å høre jeg ikke er den eneste som har en teknofrik hjemme... :fnise:

Og du har nok helt rett i at det har tatt lenger tid med bakgrunn i at det var HEF som viet oss. Godt den kom fram til slutt ihvertfall! :jepp:

Pinlig å si det, men jeg vet ikke engang hvor vigselsattesten vår har havnet etter at vi flyttet....

Den kommer vel fram igjen... :ler: Og hvis du ikke skal skilles eller søke om kommunal begravelse, som jeg nå har lært at er bruksområdene, så trenger du den vel ikke med det første heller... :lur:

Synd du ikke kan være med i morgen forresten, hadde jo så mye House of Night å diskutere!!

Jeg spurte mamma hva vi egentlig skal med vigselsattesten, og alt hun kom på i farta var at man må ha den når man skal ta ut skilsmisse... Kjekt å vite sånn rett etter bryllupet!

:skratte:

Du må også ha en hvis du har vært med i noe kommunale greier, og mazzimannen går bort, for da kan du søke kommunen for penger til å dekke utgifter med begravelse... det har jeg klart å snappe opp i dag faktisk

Men han skal jo ikke dø og ikke skal dere skilles så egentlig kan du bare brenne den

Hvor snappet du egentlig opp det?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra gave! Jeg må innrømme at jeg ikke har turt å sjekke ut denne almanakksida som alle har falt for, nettopp fordi alle har falt for den.... :sjenert: Men kjenner at jeg har veldig lyst til å se what all the fuss is about!

Jeg kan ta med min i morgen så du kan få se hvor fiiin den er!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til min kommer i posten! :bolledeig: Håper den er fin! Jeg måtte jo bare bestille, siden jeg ikke kunne komme på treff for å vurdere kvaliteten først.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Jeg kan ta med min i morgen så du kan få se hvor fiiin den er!! :jepp:

:ler:

Var ikke poenget at jeg ikke skulle se dem for ikke å bli bitt av basillen??? :lur:

Men jeg vil gjerne se den altså.... :sjenert:

Gleder meg til min kommer i posten! :bolledeig: Håper den er fin! Jeg måtte jo bare bestille, siden jeg ikke kunne komme på treff for å vurdere kvaliteten først.. :fnise:

Hvem er det egentlig som ikke har kjøpt en? Sånn bortsett fra meg?

Og jeg synes da egentlig det burde vært grunn god nok til å ta en kjapp Oslotur Mazilla! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni
Hvem er det egentlig som ikke har kjøpt en? Sånn bortsett fra meg?

Og jeg synes da egentlig det burde vært grunn god nok til å ta en kjapp Oslotur Mazilla! :jepp:

:vinke: Jeg har ikke kjøpt! Og har heller ikke vært inne og sett noe særlig på den :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Nå skal jeg endelig komme igang med morrotrening igjen, skal danse kl 17. :hoppe: Kjenner jeg gruegleder meg, gleder meg fordi jeg vet det er det morsomste jeg gjør hva trening angår, men gruer meg fordi det er lenge siden sist og da skjer følgende:

  • Hjernen min innbiller meg at alle ferdighetene mine har forduftet og jeg er helt elendig til dette
  • Jeg vet jeg kommer til å bli så sliten at jeg tror jeg skal dø
  • Jeg kommer til å bli enda mer støl de nærmeste dagene enn jeg blir sliten i dag

Men jeg regner med jeg er lykkelig ca 18.03 i dag altså, da jeg er ferdig og har hatt det stas!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Hvis jeg fortsatt hadde vært hjemme på ferie hadde jeg vært i Oslo på et blunk! Men sånn er det ikke, dessverre..

Kos deg på trening! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dansetreningen høres så morsom ut. Kos deg. :hoppe:

Jeg har forresten lest ut Betrayed også nå, og begynt på Chosen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvor snappet jeg opp det..? :sjenert:

Jeg hadde en kunde på salongen som begynte å snakke om gifting og sånt siden hun hadde fått med seg at jeg var nygift. Også fortalte hun at hun var enke og at hun hadde fått støtte siden de var med på det der i kommunen, men da måtte hun sende inn fødselsattest, dåpsattest og vigselsattest på mannen for å få det utbetalt... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:opplyser: Hvis jeg fortsatt hadde vært hjemme på ferie hadde jeg vært i Oslo på et blunk! Men sånn er det ikke, dessverre..

Kos deg på trening! :duskedame:

Du får være åndelig tilstede sånn som dinedama! :jepp:

:klemmer:

Den dansetreningen høres så morsom ut. Kos deg. :hoppe:

Jeg har forresten lest ut Betrayed også nå, og begynt på Chosen. :)

Den er kjempestas! :hoppe: Selv om jeg var litt klønete og ikke alltid gjorde det alle andre gjorde.... :flau:

Det går fort unna i bøkene for deg også ja! Jeg er ca halvveis i Untamed :)

Ja hvor snappet jeg opp det..? :sjenert:

Jeg hadde en kunde på salongen som begynte å snakke om gifting og sånt siden hun hadde fått med seg at jeg var nygift. Også fortalte hun at hun var enke og at hun hadde fått støtte siden de var med på det der i kommunen, men da måtte hun sende inn fødselsattest, dåpsattest og vigselsattest på mannen for å få det utbetalt... :rolleyes:

Selvfølgelig!! Jeg glemmer noen ganger at frisører får høre alt mellom himmel og jord... :sjenert: Godt å vite da, selv om vi får håpe du ikke trenger det!

Ha en flott kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen :klemmer:

tusen takk for koselig hilsen :klemmer: du er så skjønn!! :kyss2:

Håper du får en finfin dag og at sola skinner hos deg :sol:

Jeg har heller ikke kjøpt den almanakken alle snakker om, men jeg har sett linken og er i stor fare for å kjøpe en!! :sjenert: får se :lur:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Vi glemte jo helt å få sett den der almanakken i går da, men det var veldig bra på treff likevel :strix:

Koselig å treffe deg i går :klemmer: Og lykke til i dag, vi forventer full rapport!! :jepp:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bar innom å ønsker god helg ;) Håper du koste deg på dansetrening og treff her om dagen :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Hei vennen

tusen takk for koselig hilsen :klemmer: du er så skjønn!!

Håper du får en finfin dag og at sola skinner hos deg

Jeg har heller ikke kjøpt den almanakken alle snakker om, men jeg har sett linken og er i stor fare for å kjøpe en!! :sjenert: får se

Hei Miso!

Rakk ikke innom for å svare deg i går jeg... Så da får jeg heller benytte anledningen til å ønske riktig god helg nå! :klemmer: Og så skal jeg komme meg innom boka di i kveld eller i morgen formiddag, når kveldens aktiviteter er unnagjort! :jepp:

:klemmer:

Vi glemte jo helt å få sett den der almanakken i går da, men det var veldig bra på treff likevel :strix:

Koselig å treffe deg i går :klemmer: Og lykke til i dag, vi forventer full rapport!! :jepp:

Jeg kom først på almanakken nå jeg... :ler: Men som du sier, veldig bra på treff likevel! Jeg koste meg masse, utrolig hyggelig gjeng!! Og stas tur ned til toget også, du rakk det med ok margin eller?

Rapport kommer nok, dagen i dag har vært så hektisk at jeg ikke har rukket å forberede meg mentalt. Og nå må jeg lage litt mat og prøve å få en pust i bakken før stanga venter! Blir nok nervøs på trikken tenker jeg! :sjenert:

God helg!! :klemmer:

Bar innom å ønsker god helg Håper du koste deg på dansetrening og treff her om dagen

Hei MaiL!

God helg til deg også! :klem:

Jeg koste meg på dansetrening med alle mine feiltrinn, og treffet var helt uten feiltrinn, så det var veldig bra!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...