Gå til innhold

Twisted days and nights


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Det var jo en veldig ålreit pris egentlig! Hawaii står herved på min liste over mest ho tos :jepp:

Så trist med dødsfall i familien og kjedelig at det ligger litt familietrøbbel i bakgrunnen under begravelsen, men som du sier er jo din rolle å være en støtte for DINE. Håper det blir en fin og verdig seremoni og avslutning for dere alle... :klemmer:

:klo: "mest ho tos" ?? Lukter jeg autocorrect? :ler:

:hug: Så trist med dødsfall og familiekrøll. Håper dere kommer greit gjennom morgendagen.

Tusen takk for gode tanker TuttaV og Muffin! :klemmer:

Morgendagen har blitt gårsdagen og den gikk heldigvis fint. Alle var nok litt ekstra nervøse i tillegg til den belastningen en begravelse vanligvis er, men det gikk over all forventning. En fin begravelse, og en verdig avslutning. Godt å ha helga å slappe av litt på også! Det eneste er at alle nå lurer på om det er stille før stormen... :sjenert: Uansett er det viktigste at begravelsesdagen ikke endte i drama! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at dagen gikk fint. Godt å ha det overstått, tenker jeg.. :klemmer:

Jeg var forresten på kino og så The Descendants her om dagen. Masse fine bilder fra Hawaii der, hvis du ikke visste det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så bra at dagen gikk fint. Godt å ha det overstått, tenker jeg.. :klemmer:

Jeg var forresten på kino og så The Descendants her om dagen. Masse fine bilder fra Hawaii der, hvis du ikke visste det ;)

Ja, godt å ha det overstått. Vi er slitne alle sammen i dag, så er en rolig lørdag. :)

Oj, tusen takk for filmtips, visste ikke om den! Den må vi nok se :jepp: Skjønner nesten ikke at vi skal dra, blir en drømmereise!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo: "mest ho tos" ?? Lukter jeg autocorrect? :ler:

Oh yes :fnise:

iPad + amming = dårlig korrektur.

Hawaii er på min liste over must go to's! ;)

Håper du får en fin og rolig helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: godt og lese at dere fikk tatt verdig farvel og at det ikke ble noe bråk.

Ser at det er ferieplanlegging for alle penga her hos dere - så deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobilen er litt treg av og til så det ble visst dobbelpost.

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Oh yes :fnise:

iPad + amming = dårlig korrektur.

Hawaii er på min liste over must go to's! ;)

Håper du får en fin og rolig helg :klemmer:

:ler: Det er jo i det minste et vanlig fenomen at autocorrect slår inn, så mistenkte fort at det var noe sånn. Mistenkte jo forsåvidt også at det var noe sånt som var meningen bak setningen, men måtte bare klø meg litt i hodet likevel ;)

Helga ble fin og rolig, avslapping, litt trening (au så støl) og pizza på lørdag, før skitur og fotball i går. Svigermor bakte sine svært berømte boller mens vi var ute på ski, det var helt fantastisk å komme inn igjen fra en tung skitur og bli servert ferske, lunkne boller!! :daane: Kom litt sent hjem, lange køer igjen, så etter litt snømåking og kveldsmat var det bare å finne senga. :natti: Plutselig er det mandag, og en ny uke.

:klem: godt og lese at dere fikk tatt verdig farvel og at det ikke ble noe bråk.

Ser at det er ferieplanlegging for alle penga her hos dere - så deilig!

Ja, det var en lettelse for oss alle tror jeg, at det ikke ble noe drama. Man trenger liksom ikke det på en sånn dag, da er det greit at ting går som de skal! :Nikke:

Ferieplanlegging er veldig stas! :jepp: Det må jo bare bli fantastisk! Og så er det deilig å kunne glede seg lenge!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig finish på skituren :sikle:

Hvor mye koster det å ta drop in timer på domus? Savner dansinga...

Helgen flyr unna, ja! Jeg hadde så mange planer... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Deilig finish på skituren :sikle:

Hvor mye koster det å ta drop in timer på domus? Savner dansinga...

Helgen flyr unna, ja! Jeg hadde så mange planer... :sjenert:

Du har vel kanskje ikke gyldig semesterbevis lenger, du som er helt ferdig studert? Som ekstern koster det 115. Skjønner godt du savner dansinga, det er jo så stas! Nå kan du jo ta piruetter uten forskjøvet tyngdepunkt også! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Vi reiser til Manchester i slutten av april, de turene gleder jeg meg alltid masse til. Nå har jeg også fått en ekstra grunn til å glede meg!! :hoppendeglad:

post-22391-0-45786400-1328782232_thumb.j

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel kanskje ikke gyldig semesterbevis lenger, du som er helt ferdig studert? Som ekstern koster det 115. Skjønner godt du savner dansinga, det er jo så stas! Nå kan du jo ta piruetter uten forskjøvet tyngdepunkt også! :fnise:

Intet gyldig semesterbevis nei :(

Hmm.... Såpass ja. Får vurdere etterhvert om jeg skal prøve å ta turen... Foreløpig holder Zumba. Er helt latterlig hvor svak bukmuskulaturen har blitt, jeg kjenner at jeg bruker magen når jeg ruller med hoftene nå, liksom!

Ha en riktig god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Intet gyldig semesterbevis nei :(

Hmm.... Såpass ja. Får vurdere etterhvert om jeg skal prøve å ta turen... Foreløpig holder Zumba. Er helt latterlig hvor svak bukmuskulaturen har blitt, jeg kjenner at jeg bruker magen når jeg ruller med hoftene nå, liksom!

Ha en riktig god helg :klemmer:

:opplyser: Det er da det er lurt å trene litt pole :fnise: Neida, skal gi meg litt med den alvorlige misjoneringa mi altså, det er slitsomt å være en avhengig! Jeg begynner å lure på om det er et sånt lidenskapelig forhold de ordentlige misjonærene har til sin gud, for da skjønner jeg godt at de vil snakke om det hele tida! Nå ble det litt av noen tanker en fredag ettermiddag, skjønner det er på tide å ta helg! :daane::fnise:

Tenker du får trent opp bukmuskulaturen ganske fort jeg! :jepp: Det er da ikke så mange uker siden lille M kom til verden!

Ha en strålende helg dere også! :hug:

Du har så mye fint å glede deg til! :strix:

Ja, jeg vet! :bolledeig: I tillegg har jeg mye å glede meg over også, sjekk bloggen hvis du er nysgjerrig! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Travle dager? Nå er det helg igjen! :bolledeig:

God helg! :klemmer:

Egentlig ikke så verst travle dager, bare mer lesing enn skriving inne på KG... :sjenert: Helga ble veldig opp og ned, startet med kjempe-opp, min mamma tok meg med på Wallmans som årets bursdagsgave, dette hadde visst vært planlagt bak min rygg siden tidlig i januar :hoppe: Jeg ante ugler i mosen da hun begynte å komme med rare meldinger onsdag og torsdag, men turte ikke helt å håpe at det var dit jeg skulle. Det var det, og det var superstas! :nigo: God mat, bra show og ingenting å klage på! Heldige var vi da vi skulle hjem også, rett på bussen og bare litt venting før neste buss hjem. Fantastisk bra fredagskveld!

Så fram til en helg med trening og avslapping, men kroppen ville det annerledes. Har bortimot vært sofaliggende hele helga med menssmerter og hodepine, det var da voldsomt til runde denne gangen. Fortsatt litt plaget, men har da ihvertfall kommet meg på jobb, og håper det verste er over for denne gangen. I kveld skal jeg se Sonny i operaen med ei venninne, veldig spent. Mistenker at det enten er kjempebra eller helt forferdelig. Håper på det første...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer lesing enn skriving her på meg også. ;) Men jeg er innom bøkene deres rett som det er. Håper formen er på topp igjen nå, og at du har fine dager. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Mer lesing enn skriving her på meg også. ;) Men jeg er innom bøkene deres rett som det er. Håper formen er på topp igjen nå, og at du har fine dager. :klemmer:

Så hyggelig å se deg her inne Muffin! :nigo: Tenker på deg rett som det er og håper du har det bra! :hug:

Formen er heldigvis bedre, hadde et anfall av hodepine i går som forhåpentligvis var slutten på det verste denne runden. Men fikk heldigvis kommet meg på trening, og da ble kroppen veldig glad (og støl i dag, merker godt at flow er god bevegelsestrening! :daane: ) I dag blir det første økt på stang siden forrige mandag, det gleder jeg meg til! :jepp:

Og så var jeg på årets tannlegebesøk i dag, mistenkte at det sto dårlig til på tannfronten, men alle mine bange anelser var helt feil! Godt både for munnen og lommeboka det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å ikke måtte ut med masse ekstra hos tannlegen :jepp: de er dyre nok fra før :dry:

Godt for kropp og sinn å få trent litt!

Håper du har en fin onsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så deilig å ikke måtte ut med masse ekstra hos tannlegen :jepp: de er dyre nok fra før :dry:

Godt for kropp og sinn å få trent litt!

Håper du har en fin onsdag :klemmer:

Ja, det er dyrt nok bare med sjekk hos tannlegen synes jeg altså!! God timebetaling på de der :daane:

Kroppen liker å trene litt, men er man overivrig blir den sinna... Har tydeligvis gjort noe feil på en styrkemaskin i går, au i skulderen :( Så dagens planlagte privattime i pole ble utsatt til tirsdag, og en uplanlagt hviledag i dag. Men onsdagen var nydelig, prøvde spa for første gang, med full kroppsmassasje, det blir på ingen måte siste gang!! Noe så deilig!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg tror jeg legger ned denne jeg... Har nok med å holde liv i en bok av gangen!!

Følg gjerne med over i den andre alle dere fine jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...