Gå til innhold

Twisted days and nights


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Så mye fint du fikk! :jepp::hjerte:

Håper du nyter en rolig, planfri dag i dag - for meg kommer den dagen i morgen! :nigo:

:klemmer:

Ja, skikkelig bortskjemt er jeg! :rodmer: Den planfrie dagen var utrolig deilig, dagen i dag er heller ikke verst. Sov lenge, vært på skitur, og skal se film og spise snop i kveld :nigo:

Vil si at iPad er et steg opp fra utstoppet fugl! :ler:

Enig med deg! Jeg begynner å bli veldig glad i padda, og enda har jeg ikke fått inn så mye moro på den. Vi blir nok bestevenner! :nigo:

"Ustoppelig fugl" :ler:

Håper du har hatt en fin jul! Kjempefint profilbilde du har fått deg på fb forresten :jepp:

:skratte: den ordbokfeilen var så bra at den må få stå!! :ler:

Takk for bildekompliment, det var antrekket i svigermors 60-årslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nytt år! :klemmer:

Ble sittende og se Kongelig varieté i går kveld, og måtte bare finne det på nett-TV for å vise deg, fra 10:15 uti dette klippet.. :fnise: Det er vel ikke akkurat poledancing de driver med, men ikke så langt unna! Imponerende var det uansett, spør du meg ihvertfall! :jepp: Du har kanskje sett dem tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Godt nytt år! :klemmer:

Ble sittende og se Kongelig varieté i går kveld, og måtte bare finne det på nett-TV for å vise deg, fra 10:15 uti dette klippet.. :fnise: Det er vel ikke akkurat poledancing de driver med, men ikke så langt unna! Imponerende var det uansett, spør du meg ihvertfall! :jepp: Du har kanskje sett dem tidligere?

Hmm, av en eller annen grunn får jeg ikke pad'en til å vise nett-tv, så får ikke sett klippet. Lover å komme sterkere tilbake!

Godt nytt år!! :hug:

Menn som danser pole var fader meg kult det også :daane: Syns forresten de har på seg aaaltfor mye klær :dry:

Søk på Edouard Doye på YouTube, så blir du nok fornøyd... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det er vel egentlig ikke lov å være pessimistisk og trist og lei på årets første dag, men jeg har skikkelig siste-feriedag-blues :tristbla: Dette var jo ferien vi skulle bruke til å hente oss inn igjen, og så kjennes det ikke ut som vi har fått begynt engang... Tanken på å starte et nytt arbeidsår i morra er ikke hyggelig! :sukk: Det går seg vel til, men foreløpig kjennes det uoverkommelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis pleier man ikke å legge så innmarri mye planer i begynnelsen av året, så forhåpentligvis kan du få bra med fri de neste helgene?! :vetikke:

Prøver å være litt optimist her ;):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Heldigvis pleier man ikke å legge så innmarri mye planer i begynnelsen av året, så forhåpentligvis kan du få bra med fri de neste helgene?! :vetikke:

Prøver å være litt optimist her ;):klemmer:

:hjerte: Så snill du er som er litt optimistisk på mine vegne!! :klemmer:

Jeg er på plass på jobb, som seg hør og bør, og du har helt rett i at det ikke er så mange planer i helgene med det første. Så litt hvile skal jeg nok få til, selv om hverdagen har banket på døra igjen. Vi ble sittende i ekstrem kø hjem i går kveld, en tur som vanligvis tar max 1 time og 45 min tok 4 timer og 40 minutter, kjip avslutning på ferien. Så da vi kom hjem til slutt var det bare å kaste i seg litt mat og komme seg i seng. Som vanlig har jeg sovet ekstremt dårlig, men er fortsatt ved bedre mot enn i går... :sjenert: Og så har jeg tøyset litt og byttet avatar og sånn, så med Spotify og en mild start på året tror jeg dette skal gå fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Små gleder :hjerte:

Det er ikke alltid det er så mye som skal til... :ler: Nå har jeg i tillegg funnet en ting til som gjør dagen lysere, litt shopping :fnise: Men ikke før jeg kommer hjem da. Jeg fikk Country strong av min kjære til jul, og vi så den i romjula. Må innrømme at jeg har fått en ny favoritt i Garrett Hedlund :hjerte: (noen som er overrasket nå? :fnise: ) Syntes det var mange fine sanger i filmen også, og må innrømme at jeg var litt skuffet da jeg så at soundtracket i hovedsak hadde andre artister enn de fra filmen. Men så fant jeg denne! Det er vel relativt sannsynlig at jeg sender $5 i retning Amazon i kveld og får musikk i retur! :hoppe:

...Og for dere som ikke vet det, så har jeg alltid vært i country-skapet... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjedelig med så mye kø! :sur:

En film du anbefaler altså?! Skal jeg minne kjære på... da jeg ser for meg laaaange dager hjemme alene med strikketøyet mitt f.o.m. lørdagen! Hørtes ikke ut som en dum deal med Amazon ;)

Jeg er i shoppinghumør om dagen jeg også... Men her går det på at jeg har lyst til å kjøpe litt tøy til meg selv, litt til min vanlige figur! Problemet er bare at om jeg bestiller tøyet NÅ (mens det selvfølgelig er bra med utvalg), er jeg redd jeg får det så fort at jeg ikke kommer til å få prøvd det skikkelig fordi jeg fortsatt har mage :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Anbefaler den ja! :jepp: Synes mannen din skal gi deg store mengder med underholdning i tilfelle den lille frøkna har tenkt å være på innsiden en stund til! :jepp:

Jeg skal vel egentlig ikke shoppe så mye mer akkurat nå, har både en ortopedtime og en tannlegetime som kommer nå i januar, og "måtte" jo kjøpe både kameraveske og iPad-etui siden jeg fikk sånne fine ting til jul, så må prøve å holde meg litt på matta resten av januarlønna. Men en liten ting eller to kan vel ikke skade... :fnise: Skjønner godt dilemmaet ditt, du vet jo ikke eksakt når du er klar for å prøve de klærne du har lyst på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Og jeg har forresten fått sett innslaget på NRK Nett-tv nå også, det gutta driver med er Chinese pole :jepp: Ofte dekket med gummi for bedre grep, og derfor har de også mer klær. Det kan gi stygge brennmerker med hudfriksjon på den overflaten! Imponerende hva de får til!! En av artistene på Cirkus Cirkör gjør Chinese pole, stas! Og mens vi først er inne på temaet, så må jeg bare vise fram en video. Dette er

, sjekk ut mellom 0:43 og 0:48!! :daane: Jeg gispet da jeg så det første gangen!!

Nå kjente jeg at jeg fikk litt motivasjon til å trene på stang i kveld, håper den holder til i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Er det enklere eller vanskeligere enn "vanlig" pole? Er det sånn at en som er god til det ene også vil mestre det andre, eller er det helt forskjellig teknikk osv?

Håper motivasjonen din holdt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

:overrasket:

Er det enklere eller vanskeligere enn "vanlig" pole? Er det sånn at en som er god til det ene også vil mestre det andre, eller er det helt forskjellig teknikk osv?

Håper motivasjonen din holdt! :nigo:

Jeg tror det er litt begge deler, noe er enklere, andre ting er vanskeligere. Det er ganske mange ting som overlapper, den største forskjellen sånn jeg ser det er vel at det er mer dans på krom-pole og enda villere akrobatikk på chinese pole. Men kjenner igjen både grep og triks som går på tvers av de to.

Motivasjonen holdt, om enn såvidt :ler: Dokumentasjon finnes i bloggen. :)

Holy macaroni :daane: IM-ponert!!

You and me both! :jepp: Hun er helt gal! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Godt nytt år! :hug: Høres ut som du hadde en fin ferie, og er klar for et nytt pole-år! :nigo:

:vinke: Godt nytt år! :hug:

Håper alt står bra til med deg!

Ferien var veldig fin, og jeg har hittil overlevd halve første jobbeuke også... :ler: I dag skal jeg i tillegg prøve meg på danseaerobic og yoga, og plutselig er det torsdag. Pole-år er jeg ihvertfall klar for! Spent på hva det kan bringe, og mistenker at jeg må være litt mere edgy videre. Hovedmålet for 2012 er ihvertfall satt, det heter

Jeg har en lang vei å gå... :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...