Gå til innhold

Twisted days and nights


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Så deilig at du er ferdig med julegavene, og gaver til seg selv er heller ikke å forakte :nigo: Liker tingene du får! Ha en fortsatt fin førjulstid :klem:

Gaver til seg selv er stas! :jepp: Venter spent på postmannen jeg nå! :lur: Og egentlig litt på vinteren også, så jeg kan bruke den nye, fine lua!

Du frøken... du har sikkert litt peil på dette her. Er det noe annet sted det går an å trene poledancing foruten Sometimes i nærheten av oss? Vurderer nemlig å ha det som min treningsform mens jeg er i permisjon. Tror jeg kommer til å gå drittlei styrketrening :sjenert:

Bortsett fra at jeg egentlig ikke er frøken lenger, så tror jeg at jeg skal kunne hjelpe deg litt. Det er jo tross alt ganske mange nybakte mødre som har brukt pole som opptrening etter svangerskap, så det var en god idé! Det finnes to steder i vårt nærområde, enten kan du kikke her eller her Jeg har ikke prøvd noen av delene, så aner ikke noe om opplegg, nivå eller instruktører, men har vurdert å gi dem et forsøk når jeg får abstinens etter pole-klasser :jepp: Ellers er det jo alltids en mulighet å komme og få litt ekstra trening hos meg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har dessverre rett i dine antagelser - han er den verste å kjøpe julegave til!! For det første; hvis det er noe han ønsker seg eller trenger, så kjøper han seg det selv med en gang, og for det andre, når jeg spør hva han ønsker seg, så får jeg standardsvaret "En kos" :rolleyes: Men bra du har troa på at jeg likevel kan få det til! :jepp: Jeg har da iallefall fått bestilt noe skrammel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har dessverre rett i dine antagelser - han er den verste å kjøpe julegave til!! For det første; hvis det er noe han ønsker seg eller trenger, så kjøper han seg det selv med en gang, og for det andre, når jeg spør hva han ønsker seg, så får jeg standardsvaret "En kos" :rolleyes: Men bra du har troa på at jeg likevel kan få det til! :jepp: Jeg har da iallefall fått bestilt noe skrammel :fnise:

Åh, da skjønner jeg at det kan være litt vanskelig. Litt sammenlignbart med at min mamma i alle år i min barndom ønsket seg tobakk (og jeg var ikke gammel nok til å kjøpe, og ville heller ikke.) Hun sluttet å røyke da jeg var 16, så da jeg ble gammel nok til å kjøpe var det likevel uaktuelt... :rolleyes: Sånn sett er min kjære nok litt enklere enn din, hun kommer nemlig med ønskeliste hvert år! Hun er den største juleentusiasten jeg vet om! :nisselue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra at jeg egentlig ikke er frøken lenger, så tror jeg at jeg skal kunne hjelpe deg litt. Det er jo tross alt ganske mange nybakte mødre som har brukt pole som opptrening etter svangerskap, så det var en god idé! Det finnes to steder i vårt nærområde, enten kan du kikke her eller her Jeg har ikke prøvd noen av delene, så aner ikke noe om opplegg, nivå eller instruktører, men har vurdert å gi dem et forsøk når jeg får abstinens etter pole-klasser :jepp: Ellers er det jo alltids en mulighet å komme og få litt ekstra trening hos meg! :nigo:

Nei, så klart frue... bare en liten kjappglemsel i all forte-seg'en ;)

Takk for tipsene! Får sjekke de ut litt nærmere etterhvert... Litt usikker ang instruktøren på Enjoy, da hun er en nesten-bekjent som jeg ikke klarer å ta seriøst... Men men! Kanskje jeg får benytte meg av privattimer først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så klart frue... bare en liten kjappglemsel i all forte-seg'en ;)

Takk for tipsene! Får sjekke de ut litt nærmere etterhvert... Litt usikker ang instruktøren på Enjoy, da hun er en nesten-bekjent som jeg ikke klarer å ta seriøst... Men men! Kanskje jeg får benytte meg av privattimer først ;)

Hihi, du er veldig tilgitt, jeg synes egentlig jeg høres veldig gammel ut når jeg er frue... :fnise:

Og privattimer er helt greit! Det er litt ok å være komfortabel med instruktøren når man skal trene pole! Just let me know! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er en av de dagene der det er vanskelig å holde øynene åpne. Det blir alltid et helt vilt program før jul, uavhengig av gode intensjoner. Jeg prøver å trøste meg med at det bare er denne dagen og morgendagen igjen på jobb, lille julaften skal jeg nemlig ha fri. I morra har jeg derfor planer om å benytte kvelden til å synke ned i sofaen og, hvis jeg får tak i den, se Love Actually. Har nemlig hørt at mange mener den er obligatorisk før jul. Men jeg har den jo ikke, og må derfor prøve å finne den i en butikk mellom trening og hjemreise.

I helga hadde jeg faktisk litt følelse av at det var helg, det er lenge siden sist. Søndag hadde vi besøk av gode venner til litt førjulssamvær, vi har prøvd å få til det de siste årene for å få sett flest mulig og utvekslet julegaver. Jeg disket opp med pacmanpepperkaker, lussekatter, sjokoladekjeks, cornflakeskaker og brente mandler, alt selvlaget for første gang! Og gløgg, vann og julebrus. Det var veldig hyggelig, og litt slitsomt. Det ble litt av et lydnivå med to treåringer må jeg si! :daane: Men de er jo så søte, så det er bare koselig for en ettermiddag sånn. Da det var tid for håndballfinale var det bare en kompis igjen, så da fant vi kveldsmat og så på kamp, veldig hyggelig.

I går var det "oppsamlingsrunde", det vil si at vi var på besøk hos de som ikke hadde mulighet til å komme til oss på søndag. Maratondag, først jobb, så buss til kjæres jobb for felles avreise, så til vårt lille fadderbarn og hans familie, så til et vennepar til. Puh! Veldig koselig å se bonusbarnet vårt igjen, han har vokst mye på en drøy måned! Og er litt mindre gelebaby, det er stas. Vi fikk bære og holde og kose, veldig stas! Det andre venneparet hadde også fått et nytt familiemedlem, dog firbent, så vi fikk leke masse med en kattunge på ca tre måneder. I tilleg fikk vi komme til mat, det var skikkelig stas! Likevel veldig slitne da vi nærmet oss hjemme ca 15 timer etter vi reiste på jobb. Som sagt litt hangover i dag, men skal komme meg gjennom jobb og siste danseaerobic før jul. Belønningen venter i morgen kveld! :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som noen stressende siste dager ja! :daane:

Håper du får unnagjort alt du ønsker i kveld slik at du endelig kan få roet ned, nydt Love Actually (som faktisk er en veldig søt julefilm! :jepp: Jeg synes nå at the Holiday ligger på samme nivå, så pleier å prøve å få med meg en av de i løpet av juletiden) og pustet ut!

Stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som noen stressende siste dager ja! :daane:

Håper du får unnagjort alt du ønsker i kveld slik at du endelig kan få roet ned, nydt Love Actually (som faktisk er en veldig søt julefilm! :jepp: Jeg synes nå at the Holiday ligger på samme nivå, så pleier å prøve å få med meg en av de i løpet av juletiden) og pustet ut!

Stor :klemmer:

Må innrømme at det har tatt litt av. Men nå ser jeg lyset i enden av tunellen, maks to timer igjen nå før det er juleferie, det blir utrolig deilig!! Jeg har verken sett Love Actually eller The Holiday jeg, så har tydeligvis noe tilgode. Fikk faktisk tak i Love Actually på vei hjem i går, så gleder meg til å kose meg i sofaen i kveld. Hvis jeg får kvittet meg med dagens irriterende hodepine i tillegg, så tror jeg det er stor sannsynlighet for at det blir en strålende kveld!! :nigo: Og da skal jeg bare puste ut (og vaske litt klær, men det gjør seg jo mest selv...) :veslejenta:

Store klemmer til deg også, så bilder fra babyshoweren på FB, må si magen din har vokst litt siden sist... ;) Kjempefin er du!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tick-tock-tick-tock-tick-tock-tick-tock-tick-tock-tick-tock-tick-tock

27 minutter til jeg skal gå til bussen og ha juleferie...

:gave::nisselue: :nissekyss: :nisselue::gave:

Tick-tock-tick-tock-tick-tock-tick-tock-tick-tock-tick-tock-tick-tock

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at det har tatt litt av. Men nå ser jeg lyset i enden av tunellen, maks to timer igjen nå før det er juleferie, det blir utrolig deilig!! Jeg har verken sett Love Actually eller The Holiday jeg, så har tydeligvis noe tilgode. Fikk faktisk tak i Love Actually på vei hjem i går, så gleder meg til å kose meg i sofaen i kveld. Hvis jeg får kvittet meg med dagens irriterende hodepine i tillegg, så tror jeg det er stor sannsynlighet for at det blir en strålende kveld!! :nigo: Og da skal jeg bare puste ut (og vaske litt klær, men det gjør seg jo mest selv...) :veslejenta:

Store klemmer til deg også, så bilder fra babyshoweren på FB, må si magen din har vokst litt siden sist... ;) Kjempefin er du!! :klemmer:

Så bra at du fikk tak i den! The Holiday anbefales varmt også... om ikke denne julen, så neste :nisseblunk:

Magen bare eser ut ja... Ser ut som jeg skal nedkomme "på denne siden av året", som dama i garnbutikken sa... men det håper jeg selvsagt ikke skjer. Har hatt store tanker om å danse på nytt, men det har desverre bare blitt med tanken. Og de siste ukene har jeg innsett at det rett og slett ikke vil gå, da det nå offisielt er vondt å ta på seg skoa :tunge1:

Håper hodepinen forsvant og du fikk en superkoslig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du fikk tak i den! The Holiday anbefales varmt også... om ikke denne julen, så neste :nisseblunk:

Magen bare eser ut ja... Ser ut som jeg skal nedkomme "på denne siden av året", som dama i garnbutikken sa... men det håper jeg selvsagt ikke skjer. Har hatt store tanker om å danse på nytt, men det har desverre bare blitt med tanken. Og de siste ukene har jeg innsett at det rett og slett ikke vil gå, da det nå offisielt er vondt å ta på seg skoa :tunge1:

Håper hodepinen forsvant og du fikk en superkoslig kveld!

Jeg skal sjekke ut The Holiday også, men sannsynligvis neste år ja... ;) Fikk sett Love Actually i går, og den var koselig. Litt usikker på om den blir absolutt must hvert år, men var veldig søt og passende for alenekveld på sofaen :jepp:

Jeg har regnet med at det ikke helt har vært aktuelt med dans for deg de siste ukene, du har jo ikke lenge igjen! Og det er vanskelig å begrense seg når man først har kommet dit, lett å overdrive selv om man har gode intensjoner. Men du kan jo danse (på den ene eller andre måten) etter at den lille frøkna har meldt sin ankomst! :jepp::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tree::nisse::gullengel: God jul til deg og din kjære! :gullengel::nisse::tree:

:hug:

Ønsker deg og din kjære en riktig trivelig julefeiring! :nisselue::tree::hjerte:

:hug:

Tusen takk til dere begge to! God jul til dere også, og til alle som måtte finne på å kikke innom her :nisselue:

Og for dere som har tilgang til bloggen min, så finnes det en liten julehilsen der også! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "må" se National Lampoon's Christmas Vacation og A Christmas Story i jula, og begge er unnagjort nå! Veldig greit med Amazon Prime TV, får det rett inn i stua på null komma svisj!

Håper du koser deg og nyter late juledager! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg "må" se National Lampoon's Christmas Vacation og A Christmas Story i jula, og begge er unnagjort nå! Veldig greit med Amazon Prime TV, får det rett inn i stua på null komma svisj!

Håper du koser deg og nyter late juledager! :hug:

Hmm, har ikke sett noen av dem jeg... :sjenert: Jeg har tydeligvis flere julefilmer til gode! :jepp:

Her er den første dagen i juleferien uten en eneste plan kommet, så nå koser jeg meg litt ekstra mye! Jeg er ekstremt bortskjemt i år, har aldri sett makan til julegavedryss!! :hakeslepp: Nå sitter jeg her på KG på min splitter nye iPad!! :hoppendeglad: Min mamma må ha fått et innfall av galskap, her går vi fra ustoppelig fugl (som jeg ikke har ønsker meg) i bursdagsgave til en iPad som jeg har gnåla om i evigheter!! Snille mammaen min! :hjerte:

Og hun var ikke den eneste snille, mine svigerforeldrene er også helt gale! Nytt kamera (kompakt) som både kan forevige pole i HD, og ta bilder under vann på Hawaii til høsten. I tillegg hadde de kjøpt nye Nike-sko til meg som jeg kan bruke på danseaerobic, skikkelig stilig treningsbag og mere til. Min kjære hadde blant annet kjøpt Bose hodetelefoner til meg som skal være umulig at detter ut av ørene under trening. Fikk prøvd dem i går på joggetur under en mektig stjernehimmel, helt magisk var det!! Jeg har virkelig utrolig snille folk rundt meg!! :daane:

I morgen er svigermor 60, sådan blir det stort kalas. Ellers håper jeg det blir masse mer avslapping i jula. Håper dere som måtte være innom også har en flott juletid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...