Gå til innhold

Twisted days and nights


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Håper du har hatt en fin helg. :nigo:

:klemmer:

Mandag!! :hoppendeglad::danser::bolledeig:

Eller? Håper helga var fin og at det ikke er sånn aller verst å være i gang med ei ny uke, tross alt. :klemmer:

Denne mandagen er vel ikke så verst, det er jo Halloween! :gresskar:

Helga var bra, og jeg fikk dingle opp ned selv om jeg ikke hadde noen stang tilgjengelig :ler: Uka er travel, rekker knapt innom her, så må nok bare fyke videre! I går fikk jeg trent bittelitt pole, fikk til et par nye ting, som jeg måtte tvinge kjære til å dokumentere da hun kom hjem fra kickboksing. Satser på å få det ut på bloggen i løpet av kvleden! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

På besøk hos ei venninne i ettermiddag, og ble overrasket med spørsmål om jeg og kjære vil være faddere for sønnen hennes! :overrasket: Måtte ikke svare på flekken, særlig siden kjære ikke var med. Kjenner jeg både er beæret og skremt, vet ikke helt hva jeg skal tenke :bond: Det er første gang jeg har fått et sånt spørsmål, så er jo koselig da! :hjerte: Blir spennende å fortelle det til kjære, hun er ute med jobben i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en stor ære å bli spurt om å være fadder! Hva blir svaret deres? :)

Jeg tror forresten at jeg har vært på fest med hun veninnen din som begynner på Å en gang for lenge siden, vi hadde nemlig en felles veninne en gang i tiden (jeg har elefanthukommelse :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

"Wear it like a crown" = :tommelopp::nigo:

:jepp::strix::hoppendeglad::rodmer:

Så bra du også er fornøyd med forestillingen, jeg synes fortsatt det var like stas tredje gangen... :nigo:

Det er jo en stor ære å bli spurt om å være fadder! Hva blir svaret deres? :)Jeg tror forresten at jeg har vært på fest med hun veninnen din som begynner på Å en gang for lenge siden, vi hadde nemlig en felles veninne en gang i tiden (jeg har elefanthukommelse :fnise: )

Det er så absolutt en stor ære. Fikk fortalt kjære om spørsmålet under nattmaten, og hun var veldig overrasket, noe vi forsåvidt er begge to fremdeles, men vi er enige om at det ikke er noen grunn til å si nei, så vi hara sagt ja :hjerte: Kjenner det kommer til å være litt rart en stund framover, men på en bra måte! Og så er jeg veldig glad for en sånn tillitsærklæring, det må jo bety at de vil ha oss der for the long run! :)

Så festlig at dere har vært på fest sammen, er det en venn du ikke lenger har eller..? :sjenert: Min kjære har også elefanthukommelse, så jeg er vant til sånne utsagn! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe kontakt med henne lengre nei. Ikke fordi jeg ikke vil, men av og til så blir det bare sånn likevel, dessverre. Eller, dessverre og dessverre, hvis en person ikke vil ha noe kontakt med meg, så er det jo ikke en person jeg egentlig burde savne å ha i livet mitt! (men jeg har veldig god hukommelse, og husker fremdeles at hun har bursdag i dag :sjenert: )

Endret av Androide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Jeg har ikke noe kontakt med henne lengre nei. Ikke fordi jeg ikke vil, men av og til så blir det bare sånn likevel, dessverre. Eller, dessverre og dessverre, hvis en person ikke vil ha noe kontakt med meg, så er det jo ikke en person jeg egentlig burde savne å ha i livet mitt! (men jeg har veldig god hukommelse, og husker fremdeles at hun har bursdag i dag :sjenert: )

Det er ikke alt man kan styre, verken kontakt eller husk... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stas å bli spurt om å være fadder! :hoppendeglad: Er nok en tillitserklæring ja, hvertfall det jeg ser det på som...

Skal prøve å lure meg inn på bloggen din når jeg ikke sitter på lesesalen :Nikke: (har deg lagret under favoritter på hjemmepc'en - ikke snakk om at jeg husker adressen ellers :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stas at dere skal være faddere! Det er jo en stor tillitserklæring :jepp:

Håper du har det fint! Sniker meg inn på bloggen for å sjekke ut fremgangen din... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stas å bli spurt om å være fadder! :hoppendeglad: Er nok en tillitserklæring ja, hvertfall det jeg ser det på som...

Skal prøve å lure meg inn på bloggen din når jeg ikke sitter på lesesalen :Nikke: (har deg lagret under favoritter på hjemmepc'en - ikke snakk om at jeg husker adressen ellers :sjenert:)

Ja, ser det som en ordentlig tillitserklæring, og har plutselig litt ekstra "eieforhold" til den lille gutten! :)

Blogg på lesesalen kan sikkert være litt interessant ja, spørs om noen hadde lurt på hva du hadde begynt å studere.. :fnise:

Så stas at dere skal være faddere! Det er jo en stor tillitserklæring :jepp:

Håper du har det fint! Sniker meg inn på bloggen for å sjekke ut fremgangen din... :klemmer:

Vi er veldig glade og beæret for at vi ble spurt! :jepp:

Jeg har det fint, om enn travelt. Det går i ett med jobb og planer på ettermiddagen for tida, men det er ihvertfall morsomme ting som skjer, og da klager jeg ikke! Bloggen liker besøk, så stikk gjerne innom! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg ærlig innrømme at jeg ikke har elefanthukommelse, ihvertfall ikke nå for tida.. Hva skjer om to dager? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her må jeg ærlig innrømme at jeg ikke har elefanthukommelse, ihvertfall ikke nå for tida.. Hva skjer om to dager? :sjenert:

Mazilla da, du gjettet jo riktig her! Men det er jo strengt tatt over en måned siden :hakeslepp: så skjønner at det er mye som har skjedd siden den tid!

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Nå er jeg med! :nigo: Beklager at jeg ikke har dag-til-dag-oversikt over alt som skjer på din kant! :ler:

:ler: Hadde du hatt det hadde jeg nok blitt mest skremt og bekymret! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal du ta én eller skal du tatt-to? Høhøhøh ;)

Kan tenke meg du gleder deg!:hoppe: Hva er motivet? :)

Høhøhø, det blir nok med en om gangen tror jeg! :ler:

Jeg både gleder meg og er nervøs og spent, om halvannen time er jeg snart på plass! :daane: Jeg skal dekke over øksa jeg har på høyrearmen, og målet er til slutt en halfsleeve. Motivet er ikke ferdig tegnet ennå, men konseptet er på plass. Har litt vanskelig for å sette ord på det, men det blir nok dokumentert vil jeg tro! :jepp: På onsdag, da jeg var på danseaerobic (og trente i singlet) fikk jeg plutselig litt separasjonsangst for at armen faktisk aldri kommer til å se ut som den gjør igjen. Helt fjernt, men likevel reelt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ikke så rart at du fikk litt angst, det er jo naturlig å være litt skeptisk til endringer, selv om man ønsker dem selv. Og din endring er jo irreversibel også :Nikke: Gleder meg til å se bilde :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ikke så rart at du fikk litt angst, det er jo naturlig å være litt skeptisk til endringer, selv om man ønsker dem selv. Og din endring er jo irreversibel også :Nikke: Gleder meg til å se bilde :)

Jeg tror jeg herved med rette kan si at jeg har en badass-arm!!! :nigo: Eller ihvertfall store deler av en, vi rakk ikke alt på fredag, så skal tilbake kommende fredag og gjøre den ferdig. Ble (selvfølgelig hadde jeg nær sagt) helt annerledes enn jeg så for meg, det er nok en grunn til at sånne kunstnerisk anlagte folk gjør sånne ting og ikke jeg :ler:

Skal få kjære til å ta noen bilder, så kan de slenges ut på bloggen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...