Gå til innhold

Twisted days and nights


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

I dag sto jeg faktisk opp når den ringte, men hadde kun satt den på snooze, så min stakkars kone fikk vekkerklokke i usynkron stereo (to kanaler) helt uten å ha bedt om det ti minutter senere.... :skratte: Stadige utfordringer med denne vekkerklokka altså... :ler:

Ittala?? Nei, pole! :jepp::lur: Gleder meg som en gris (som Jokke ville sagt!)

:fnise:

Hver sin smak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lørdag og mer gressenketid. Stakkars kjære jobbet til sent i går kveld, og er tilbake på jobb igjen nå... :sukk: Håper det snart ordner seg for dem så de kan få hvile litt, hun begynner å gå på reservene nå ser jeg! :Gjesp: Jeg skal imidlertid bli underholdt, for før vi visste at kjære måtte jobbe så mye, så hadde svigers invitert seg selv på besøk, og det har de funnet ut at skal gjennomføres også selv om kjære jobber. Så da må jeg leke snill svigerdatter, selv om jeg ikke helt vet hvordan jeg gjør det. Jeg er fra en familie som ikke nødvendigvis har så mye med hverandre å gjøre, så sånn sosialt samvær for samværets skyld og uten hovedpersonen er jeg litt ustø på... :sjenert: Jaja, det går vel greit det også. Jeg håper bare ikke de har tenkt å bli værende til kjære er ferdig på jobb uavhengig av hvor sent det blir, da kan det bli litt mye for en stakkar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For deg kunne det kanskje vært ja takk, begge deler?? :jepp:

:Nikke:

Du får ha lykke til med samvær med svigers ;) Håper din kjære får noen rolige dager snart så hun får tatt seg inn igjen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk greit med svigersbesøket, selv om du måtte håndtere dem alene. Sånne besøk syns jeg kan bli litt klamme også :sjenert: Men, du får se det på den måten; de ser på det å være på besøk selv når bare du er hjemme som det naturligste i verden - det er ikke å kimse av!

Håper du fikk kost deg og slappet litt av sammen med kona også, og at det ikke bare ble all work and no play! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får ha lykke til med samvær med svigers ;) Håper din kjære får noen rolige dager snart så hun får tatt seg inn igjen!

:klem:

Håper det gikk greit med besøket i går. Stakkars din kjære som må jobbe så mye. Håper dere har litt tid sammen i dag. :hjerte:

:hug:

Håper det gikk greit med svigersbesøket, selv om du måtte håndtere dem alene. Sånne besøk syns jeg kan bli litt klamme også :sjenert: Men, du får se det på den måten; de ser på det å være på besøk selv når bare du er hjemme som det naturligste i verden - det er ikke å kimse av!

Håper du fikk kost deg og slappet litt av sammen med kona også, og at det ikke bare ble all work and no play! :kose:

Tusen takk for omtanken TuttaV, Muffin! og Androide! :klemmer:

Det gikk helt fint med besøket på lørdag, stort sett så er det bare litt problematisk i mitt eget hode. Heldigvis var det litt planer på tapetet, så etter jeg hadde servert dem kaffe, dro vi avsted, først en liten tur på IKEA, og videre til Alnabru på det store senteret der. Etter vi hadde vært gjennom lørdagskaoset på IKEA kjøpte vi varme kanelboller og koste oss med dem før vi skulle ta bilen fatt. Da ringte faktisk også min kjære, som var på tur ut fra jobb ca 1430, så hun møtte oss på Alnabru. Hjem og lage litt middag, og se fotballkamp før svigers reiste igjen. Kjære måtte jobbe litt igjen på kvelden, men da hjemmefra, og bare en times tid. Det ble ingen sen kveld akkurat... :ler:

I går var den store slappe av og sløve og kose seg hjemme dagen, bare kjærestetid og kos. Det trengte vi nå! Dagen var vel omtrent som følger: stå opp, spise lang og god frokost, se på opptak av første episode av Kennedy-serien som går på nrk1 nå, sove litt, lage middag, spise middag, slappe av før en liten treningsøkt, se fotball, spise kveldsmat og finne senga :Gjesp: En søndag etter min smak må jeg si! :jepp: Nå ble formen litt amputert også for min del, teite menssmerter... Håper de oppfører seg i dag, hvis ikke får jeg være jevnt rusa på smertestillende hele tiden :ler:

Trøtt i dag også, skulle nok hatt en sånn søndag til! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen skulle gjerne vært t.o.m. tirsdag for min del... ;)

Bra besøket var vellykket, hørtes ut som dere hadde det ålreit med shopping og kos.

Håper trøttheten har gitt seg i dag og du har en fin tirsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen skulle gjerne vært t.o.m. tirsdag for min del... ;)

Bra besøket var vellykket, hørtes ut som dere hadde det ålreit med shopping og kos.

Håper trøttheten har gitt seg i dag og du har en fin tirsdag :klem:

Helg t.o.m. tirsdag er jeg helt med på! :jepp: Da kanskje vi hadde rukket å sove ut? :klo: Er fortsatt ganske trøtt, men i dag tror jeg det mest er fordi det er stille rundt meg, alle de andre sitter i møter, og jeg sitter og blomstrer for meg selv. Og så er jeg sliten og stiv i kroppen, tidenes stretchtime på Sometimes i går, begynner å merke effektene må jeg si!! Stive ben, hofter og ikke minst rygg. Instruktøren kunne informere oss om at etter vi hadde tøyd spagat, så skulle vi "göra lite backbend" Så vi sto i halv bru, i modifisert bru med hodet nedi, i full bru, og så sa damen: "ni som vill ha en liten utmaning kan få följa med mej inn i bru, för så att legga albågarna och underarmarna i golvet" Type sånn! Jeg måtte google det i dag for å se hvordan det så ut, for jeg hadde mer enn nok med å holde meg i vanlig bru, så det å kikke på instruktøren var helt uaktuelt. For en galskap! :daane: Jeg fant også ut at det finnes yogaklosser, som også kan brukes til stretching, og plutselig er et nytt behov født. De brukes for å modifisere der man ikke er fleksibel nok, og er superlurt for meg! Det blir nok en tur på ebay snart.... :sjenert:

Dette ble en lang utredning... Håper du også har en fin tirsdag ettermiddag, uavhengig av om det ble en ekstra operasjon eller hjemtur! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

2 dager til Cirkus Cirkör

:bolledeig:

24 dager til Pole Art

:daane:

25 dager til Workshop med Oona Kivelä

:nigo:

44 dager til Batman live i Oslo spektrum

På en grå jobbhverdag er det deilig å kunne :hoppe: over gode ting som kommer!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hatt nok med å holde meg i bru jeg også :fnise: Nå om dagen kan jeg se langt etter i det hele tatt å forsøke å komme meg i bru :gjeiper:

Så mye gøy! Også så nærme! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, det var en fin liste! :5: Alltid stas å ha fine ting å glede seg til :strix:

Ja, det er mye stas framover nå! Må passe på å finne på noen flere ting også, så det ikke blir helt tomt når 2012 kommer ;)

Hadde hatt nok med å holde meg i bru jeg også :fnise: Nå om dagen kan jeg se langt etter i det hele tatt å forsøke å komme meg i bru :gjeiper:

Så mye gøy! Også så nærme! :hoppe:

Jeg tror vel det finnes en meget god grunn til at du på ingen måte skal prøve å gå opp i bro nå! Stakkars lille M må få være i fred der inne uten altfor mange ablegøyer fra mor... :sjenert:

Ja, masse moro!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mye gøy i nær framtid. :nigo: Det er viktig å ha noe å glede seg til. :jepp:

Nå er det snart helg igjen også. ;)

:hug:

Massevis av gøy!! Det nærmeste er selvfølgelig i morgen, gleder meg helt vilt til et gjensyn med forestillingen jeg synes var så fantastisk for nesten nøyaktig et år siden. Innbiller meg at det kanskje er enda mer stas nå som den har sunket inn litt, samtidig som jeg er litt redd for å ha skrytt den opp i skyene for meg selv. Men ukontrollert hakeslepp kommer jo ikke av seg selv, så jeg regner med det blir helt fantastisk denne gangen også!! :bolledeig:

Det er utrolig hvor fort det blir helg igjen, enda så tungt det innimellom kan kjennes ut en mandag morgen. I kveld må jeg bake, har fredagskaffeansvar på jobb, så blir nok ikke sittende her så lenge utover ettermiddagen.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt skummelt når man har høye forventninger, men jeg håper og tror du kommer til å få en fin opplevelse i morgen. :nigo:

Koselig med ekstra kos på fredager. Hva lagde du for noe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er mye stas framover nå! Må passe på å finne på noen flere ting også, så det ikke blir helt tomt når 2012 kommer ;)

Ja, det får du gjør, slik at ikke 2012 bare blir stusselig ;)

Når noe er så bra, så blir det nok fint i morgen også. :Nikke: Kos deg masse, og få noen instant no-brain-opplevelser (jeg bruker utrykket dit, ser du, ser du!! :hoppe: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt skummelt når man har høye forventninger, men jeg håper og tror du kommer til å få en fin opplevelse i morgen. :nigo:

Koselig med ekstra kos på fredager. Hva lagde du for noe? :)

Jeg tror også det, for er det bare en brøkdel av det jeg synes det var i fjor, så er det fantastisk!! :strix:

Jeg bakte appelsin- og sjokolademuffins :) Glasur er ferdig i sprøytepose så jeg skal pynte litt senere i dag før servering 1430. Jeg og kjære prøvesmakte i går, tror nok de faller i smak hos avdelingen :jepp: Til sammen i røre og glasur er det vel en kvart kilo :sjokolade: !! :daane:

Ja, det får du gjør, slik at ikke 2012 bare blir stusselig ;)

Når noe er så bra, så blir det nok fint i morgen også. :Nikke: Kos deg masse, og få noen instant no-brain-opplevelser (jeg bruker utrykket dit, ser du, ser du!! :hoppe: )

2012 blir vel neppe stusselig egentlig, i og med at både Manchester og Hawaii står på planen... :sjenert: Men det er jo stas å ha litt konserter og andre litt kortere ting å glede seg til også!! :jepp:

Du er så fin som har adoptert uttrykket mitt! :hjerte: Instant no-brain blir det nok helt sikkert!! Kjenner det kiler i magen bare jeg tenker på at lyset skal slokkes kl 1930 og showet settes i gang!!

er en liten smakebit, jeg husker ikke om jeg har delt den før...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg ikveld :kose: Gløttet litt på den linken din, det så helt vilt ut :daane:

Så deilig å ha så mye å glede seg til :hoppendeglad: Jeg pleier også å ha en sånn liste, men Liten stikker litt kjepper i hjula for oss med flaskenektinga si :fnise: Så dette året er litt annerledes, koselig det også :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...