Gå til innhold

Twisted days and nights


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Her var det tydeligvis lenge siden jeg hadde vært innom... :klemmer: til dere som har tittet innom meg siden sist!

:opplyser: Jeg gjettet også tatovering, men her er det vel slik at "The winner takes all"? :fnise: Sølv er ikke nederlag det heller, altså!

Håper du får en fin og avslappende helg - med :sjokolade::jepp:

Misunner ikke det med bytte til vinterdekk forresten - er sjeleglad for at jeg slipper å kjøre på isete veier!

:klem:

Jeg ser at Mazilla allerede har delt premien, så da ordnet det seg vel? :) Vinterdekk betyr helt klart at det kan bli glatte veier snart ja, men samtidig blir Martin veldig mye lettere på rattet med vinterdekk, så litt ok var det også! :jepp:

Siden jeg nettopp har spist altfor mye av både Firkløver og vanlig Melkesjokolade kan jeg godt dele litt, altså! :nigo:

Jeg har forresten hatt lappen i 8 år, men aldri kjørt på glatta... :flau: Tipper jeg må begynne i år, for ellers går det på yrkesstoltheten løs for han godeste.

:ler: Hvordan har du klart å unngå det?? Er det mange av de 8 årene dere ikke har hatt bil? :klo: (Ikke så sannsynlig det heller kanskje, i og med at han godeste er kjørelærer...)

Håper du har en fin og avslappende helg! :klemmer:

Helga var fin, både avslapping og trening, så jeg var invalidstøl mandag... :sjenert: Håper det står bra til med deg også!!

:hoppe: for snart tatovering!

Så bra det går så fint med jobbprosjektet. :jepp: Og må si det høres både kjekt og skummelt ut med et slikt magisk skap. :fnise:

Håper du nyter helgen, og at Martin blir glad for å få på vintersko. :)

:klemmer:

Ja, skummelt og spennende på samme tid med tatovering! Gleder meg til jeg får se noe konkret! Og jobbprosjektet går i rasende fart, rekker knapt å kikke innom her. Men vi har det moro, så da er det som det skal! Mye multitasking, og sjefen var akkurat bortom og sa jeg måtte multitaske enda litt til, så da er det bare å brette opp armene!

---------------------------------------------------------------------

Helsinki i overimorgen!! :daane:

Bloggen er forresten oppdatert etter mandagens økt!

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Hvordan har du klart å unngå det?? Er det mange av de 8 årene dere ikke har hatt bil? :klo: (Ikke så sannsynlig det heller kanskje, i og med at han godeste er kjørelærer...)

---------------------------------------------------------------------

Helsinki i overimorgen!! :daane:

Bloggen er forresten oppdatert etter mandagens økt!

Vi har faktisk ikke hatt bil før nå, for vi har alltid bodd i sentrum og klart oss uten. Han godeste var den eneste på kullet sitt som aldri hatt eid en bil. De fleste der var over gjennomsnittet bilinteresserte, mens han er mer interessert i trafikksikkerhet enn biler, på en måte. Altså, han begynte ikke på utdanninga fordi han likte biler, sånn som endel andre.. :fnise: Jeg tok lappen mellom juni og september, og det eneste jeg har kjørt på vinterføre er glattkjøringa. Jeg har hatt muligheten i juleferier og sånn, men etter som tida har gått har det blitt verre og verre å skulle prøve seg, spesielt med lånt bil.. :sjenert: Ser egentlig ikke for meg at det skal bli noe bedre nå, for nå vet jeg jo at han godeste taper inntekt hvis jeg kræsjer! :redd:

Snart Helsinki!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: Helsinki! Det blir nok stas. Og så gøy med ny tatovering også - lurer på å ta en til selv :jepp:

Ha en strålende dag videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur!! :)

Tenkte forresten på deg her om dagen, da jeg så "Nightmare before Christmas" for aller første gang :hjerte: Det blir ikke siste! Kommer jo slik i stemning! :gresskar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Vi har faktisk ikke hatt bil før nå, for vi har alltid bodd i sentrum og klart oss uten. Han godeste var den eneste på kullet sitt som aldri hatt eid en bil. De fleste der var over gjennomsnittet bilinteresserte, mens han er mer interessert i trafikksikkerhet enn biler, på en måte. Altså, han begynte ikke på utdanninga fordi han likte biler, sånn som endel andre.. :fnise: Jeg tok lappen mellom juni og september, og det eneste jeg har kjørt på vinterføre er glattkjøringa. Jeg har hatt muligheten i juleferier og sånn, men etter som tida har gått har det blitt verre og verre å skulle prøve seg, spesielt med lånt bil.. :sjenert: Ser egentlig ikke for meg at det skal bli noe bedre nå, for nå vet jeg jo at han godeste taper inntekt hvis jeg kræsjer! :redd: Snart Helsinki!! :hoppendeglad:

Sånn som oss da, vi har jo heller aldri hatt behov for bil når vi bodde i tigerstaden. Først når vi kom ut på bygda at det ble ekstra aktuelt! Men jeg har kjørt litt sånn dann og vann likevel da, så jeg har heldigvis ikke blitt redd for glatte veier (mer enn det som er normalt/sunt...)

:hoppendeglad: Helsinki! Det blir nok stas. Og så gøy med ny tatovering også - lurer på å ta en til selv :jepp:Ha en strålende dag videre :klem:

Ja, mye å hoppe for her nå, selv om jeg knapt rekker det... :ler:

Kjente et lite stikk i dansehjertet mitt etter den fb-statusen din altså... ;):klem:

Det var ikke meningen å stikke i noens hjerte, det var bare så stas!!

Godt du har det moro med multitaskingen og at tiden flyr. :) God tur til Helsinki! :hug:

Ja, moro er det!! Og enda bedre blir det med Helsinki-tur!!

God tur!! :)Tenkte forresten på deg her om dagen, da jeg så "Nightmare before Christmas" for aller første gang :hjerte: Det blir ikke siste! Kommer jo slik i stemning! :gresskar:

:daane: For første gang??? Her er den obligatorisk minst en gang hver høst/førjul! Så bra du likte den!

------------------------------------------------------------

Her ble det så mye smileys fra dere at jeg ikke turte å bruke så mange selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Tøft å stå opp i høstmørket og måtte ta fatt på hverdagen igjen etter helgens Helsinkitur. Det må vel kunne sies at hverdagen er tilbake, mørkt, kaldt og menssmerter :snurt: Men det skal jeg pent ignorere/dope vekk så godt jeg kan, og leve på helgens opplevelser! :nigo:

Jeg får ikke skrevet så mye nå, men det må jo sies at konkurransen hadde høyere nivå enn i fjor (subjektivt sett, men sannsynligvis også objektivt), jeg og venninna mi var ikke enige i vinnervalget, men strålende fornøyde med Pole Art i sin helhet, workshop med Oona var noe helt uventet og annerledes enn jeg hadde trodd (les: ikke pole!) men veldig fornøyd med den også, og snikende støl, og hvis man trenger underholdning i Helsinki er det bare å gå på matbutikken :skratte:

Mer kommer forhåpentligvis senere! :jepp:

Og det ble streetpole i Helsinki på vei hjem fra Pole Art forresten! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Velkommen hjem! :klemmer: Så bra du hadde en så fin helg i Finland! :hoppe:

Det er brutalt hardt å stå opp for tiden. :Gjesp:

Tusen takk! :hug: Finland (eller ihvertfall shopping- og poledelen av Finland) viste seg fra sin beste side, så jeg drar gjerne tilbake i 2013! :jepp: Neste år er det vel Stockholm som står for tur igjen. (hvis det ikke kommer midt i Hawaiituren kom jeg plutselig på nå.. :sjokk: )

Og brutalt hardt å stå opp, helt enig med deg!! :Gjesp: Det kjennes ut som om jeg har sandpapir bak øyelokkene i dag, enda jeg egentlig har sovet ganske bra! Og her skal jeg i møte straks, må holde meg våken!!

Ha en fin dag Muffin! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare i Sverige og Finland denne konkurransen arrangeres? Godt du hadde en herlig tur! :hjerte:

I dag var det iallefall utrolig ekkelt å våkne opp for min del, med mareritt :redd: Da var det godt å ha en varm kropp og krype inntil for litt kos og trøst :)

Endret av Androide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Er det bare i Sverige og Finland denne konkurransen arrangeres? Godt du hadde en herlig tur! :hjerte:

I dag var det iallefall utrolig ekkelt å våkne opp for min del, med mareritt :redd: Da var det godt å ha en varm kropp og krype inntil for litt kos og trøst :)

Ja, Pole Art arrangeres annenhvert år i Stockholm og Helsinki. Det er to venninner som arrangerer, og de bytter på å bruke hver sin by. Nelle Swan i Stockholm og Tanja Suni i Helsinki. Med tanke på at arenaene vokser for hvert år, og det fortsatt er utsolgt, er jeg spent på hvor mange det skal være plass til neste år! :jepp: Og ja, tur var stor stas! :nigo:

Mareritt er så fælt! :troest: Håper du fikk god oppvartning når du våknet redd! Jeg har funnet ut at jeg har blitt tidenes tøffel, sover dårlig når kjære ikke er i samme seng som meg. Så da blir jeg desto trøttere når hun er på plass igjen, har kjent litt på det denne uka.. :Gjesp: Men den går jo så fort, plutselig er det torsdag, og snart helg! Lurer på hvor denne høsten blir av! :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Det er FREDAG, og veldig snart HELG! :hoppendeglad: Have a good one. :nigo:

:klemmer:

Helga begynner om nøyaktig fem minutter for meg tror jeg... :sjenert: Litt treg fredag etter intensive uker, så gleder meg til å komme meg avgårde! God helg til deg også! :nigo:

:hoppe: for bra Helsinkitur! Digger fb-profilbildet ditt ;)

Håper du får sovet ut i helgen med din kjære på plass ved din side! :klemmer:

Hehe, jeg har faktisk fått mer oppmerksomhet for profilbildet enn for streetpolebildet, det hadde jeg egentlig ikke sett for meg... :sjenert:

Og hvile med kjære er planen! :jepp: Iblandet litt trening og et bursdagsbesøk. Håper formen din bedrer seg og at du får en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag!! :hoppendeglad::danser::bolledeig:

Eller? Håper helga var fin og at det ikke er sånn aller verst å være i gang med ei ny uke, tross alt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...