Gå til innhold

Twisted days and nights


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Da var det vel på tide med en ny dagbok, nå som bryllupet er overstått og reisen likeså... Lite visste vel jeg da jeg først startet bryllupsdagboka at det kom til å bli komplett umulig å gi seg når bryllupet er overstått! :fnise:

Det er da fortsatt noen spennende ting som skal skje framover. I første omgang blir det å vente på jobben jeg har søkt, får jeg prøve meg på nye og heftige utfordringer?? Så kommer jo denne leiligheta, kanskje vi endelig blir kvitt den og får lov til å flytte inn i noe nytt? :vetikke: Og så blir det jo alle de små og store tingene som dukker opp underveis! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det forresten noen historie bak nicket ditt? :klø:

Edit: Utrolig hva man finner ut av å google ting.. :ler:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:hoppe:

Aldri vært først i en dagbok før! Jippi, dette er stort!

:fnise:

:velkommen: skal du være kjære cypress!! :ler:

Er det forresten noen historie bak nicket ditt? :klø:

Edit: Utrolig hva man finner ut av å google ting.. :ler:

Jeg må vel pent innrømme at jeg ikke hadde googlet det selv før jeg endret det, men jeg leser nå disse House of night bøkene om dagen, og der er det en Neferet som jeg synes er stas. Og vampyrelementet er jo heller ikke å forakte..... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:hoppe: Ny dagbok :hoppe:

Liker det nye nicket ditt snuppa :nigo:

Oooo, tusen takk! :rødme:

Synes det er litt stas selv også! :jepp:

Koselig å ha deg med videre LilleEkorn! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa :klemmer:

gratulerer med ny bok og vel overstått brullupsreise :strix: gleder meg til å følge deg videre her :klemmer:

ps, vampyrer ja :lur: har fått en liten fasinasjon for dem i det siste selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:goodbye:

Jeg vil også være med!! :hoppe: :hoppe:

Ja!! Bli med! :hoppe:

Hei snuppa :klemmer:

gratulerer med ny bok og vel overstått brullupsreise :strix: gleder meg til å følge deg videre her :klemmer:

ps, vampyrer ja :lur: har fått en liten fasinasjon for dem i det siste selv :fnise:

Heisann frue, og velkommen hjem! :klemmer: Bra du vil være med videre i den nye boka! :jepp:

Skjønte fra dagboka di at du hadde fått en liten fascinasjon ja! :lur: Det er jo bare en bra ting!!

:klemmer:

Hurra! Her vil jeg henge.

Henge er bra! :jepp: Velkommen skal du være! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Nå har jeg vært en tur nede i byen. Vi fikk kuleste knivsettet i bryllupsgave, men vi hadde egentlig hatt lyst på det i rødt, så jeg var nede for å prøve å bytte det. Det viser seg at vi hadde flaks som har fått det i det hele tatt, for det har gått ut av produksjon, så plutselig er det veldig ok å ha det i krom! :jepp: Er den ikke kul?

Samtidig fikk jeg hentet billetter i operaen, har kjøpt til en danseforestilling som forloveren min skal få i gave. Hun fortjener litt oppmerksomhet etter bryllupet synes jeg. Så nå er billetter til Frikar i boks, selv om forestillingen ikke er før i mai. Kjøpte et kjempefint kort også, og har kjøpt Nemiboken om vennskap fra før. Håper hun synes det er stas! Og så fikk jeg levert inn nettbankduppeditten min, den er alvorlig syk og må byttes ut. Displayet er gåent, så i det siste har jeg bare måttet gjette hvilke tall som står der, ikke alltid med like stort hell..... :ler:

Og ikke minst måtte jeg jo kjøpe et par bøker til i min mye omtalte yndlingsserie denne sommeren.... Nærmer meg slutten på bok nr 2, og måtte bare sikre meg videre lesestoff. Pulsen økte da jeg kom til bokhylla og så at nr 3 ikke sto der, men heldigvis sto det et eksemplar gjemt bak nr 4, så jeg snappet den så fort jeg bare kunne og løp til kassa.... :fnise:

Men det blir ikke lesing med det første. Vi har et glasskap som nesten bare er i glass og speil som desperat trenger en vask.. Det har det forsåvidt gjort sikkert i et år, men det er så utrolig tiltak. Med tanke på at vi har fått ny megler og skal starte opp med visninger igjen neste uke er det bare å sette i gang.... :sukk: Jeg kommer til å være så stolt når det er overstått da! Får finne noe bra musikk og få det overstått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Heia!! :duskedame: Vasking er gøy!! *prøver å motivere*

:ler: Søta!!

Skal bruke motivasjonen du sender umiddelbart jeg!! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

:hoppe:

Ny bok og makeover :strix: I like! Så fin avatar :) Her skal jeg følge med :klemmer:

Den knivblokka er utrolig kul, lyst på sånn jeg også :jepp: Litt verre når det er gått ut av produkjon da men :fnise:

Lykke til med vaskinga! Vi har også vaska i dag. Slitsomt :dåne: Men nå er vi ferdige. Og hjemløse. Men ikke motløse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært en tur nede i byen. Vi fikk kuleste knivsettet i bryllupsgave, men vi hadde egentlig hatt lyst på det i rødt, så jeg var nede for å prøve å bytte det. Det viser seg at vi hadde flaks som har fått det i det hele tatt, for det har gått ut av produksjon, så plutselig er det veldig ok å ha det i krom! :jepp: Er den ikke kul?

Den er fantastisk kul!! Har hatt lyst på den lenge! Lo høyt første gang jeg så den. (Alene på Glassmagasinet, det var litt pinlig etterpå...) Så den har gått ut av produksjon????? :grine:

Endret av Miss Shorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet
:hoppe:

Ny bok og makeover :strix: I like! Så fin avatar :) Her skal jeg følge med :klemmer:

Den knivblokka er utrolig kul, lyst på sånn jeg også :jepp: Litt verre når det er gått ut av produkjon da men :fnise:

Lykke til med vaskinga! Vi har også vaska i dag. Slitsomt :dåne: Men nå er vi ferdige. Og hjemløse. Men ikke motløse :fnise:

Heihei!

Godt du blir med videre, noe annet ville vært trist!!

Vaskinga er faktisk gjennomført, det ble veldig fint. Håper dere ikke blir motløse underveis heller da... Det eneste er vel at dere kan bli litt utålmodige på disse amerikanerne kanskje? :fnise:

Den er fantastisk kul!! Har hatt lyst på den lenge! Lo høyt første gang jeg så den. (Alene på Glassmagasinet, det var litt pinlig etterpå...) Så den har gått ut av produksjon????? :grine:

Det er flere kjeder som har fortalt oss det i dag ja, og i tillegg at man skal være ganske heldig for å få tak i en sånn.... Så vi priser oss lykkelige for at vi har en, den er jo utrolig kul!

Ei jeg jobber med mente at den ikke var særlig godt egnet på kjøkkenbenken hvis det var barn til stede, det var visst noe med dårlig innflytelse og sånn. Men det skjønte jeg ikke, så på kjøkkenbenken står den! :jepp:

:vinke:

Ny bok, så stas! :hoppe:

Hei Mazilla! :vinke:

Har du tid til å se i nye bøker i dag altså? Nå er det jo bare få timer igjen til du står brud! Kjempemasse lykke til i morra! :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, ny bok, nytt nick.....og nydelige bilder forresten :dåne: Dere er vanvittig søte sammen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bok.

Bildene av dere er virkelig flotte. Det er så kos å se bilder fra en sånn dag.

Stilig avatar og kult nytt nick.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Jeg vil også være med her!

Nydelige bilder av dere på fb. :rødme:

Den knivblokka er morsom. Jeg hadde en venninne som snakket om å gi oss den i bryllupsgave, men vet ikke helt hvordan mannen hadde tolket det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...