Gå til innhold

Twisted days and nights


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Kjære Neferet :klemmer:

Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i tankene dine, og jeg blir akkurat som deg når jeg blir stresset. Noen ganger kan bare plustelig tårene begynne å renne, pga ikke noe.. Men; det finnes så mye positiv å tenke på; din kjære, se tilbake på den fine bryllupsdagen deres :rødme: Og angående jobben; du skal se det ordner seg, pluselig står drømmejobben på finn.no og du får den, det er jeg sikker på at en dag vil skje :klem:

Leiligheten; den vil bli solgt, den rette var bare i parken og solte seg idag. Sånn er det bare, sol og varme da gemmer folk alt annet enn det, og leiligheter og visninger kommer i andre rekke. Til neste visning krysser vi fingrene for relativt overskyet vær :jepp:

Og du; vi her inne er her for deg, og bare øs ut alt du vil til oss!!! Sender deg masse :klemmer: og gleder meg til å treffe deg på treff!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Tusen takk kjære søte Ekorn!! Ordene dine varmer, og tårene triller (selvfølgelig... :ler: )

Gleder meg masse til å treffe deg også!! :klemmer:

Nå skal jeg følge et godt råd jeg fikk og ta en lang varm dusj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, trinemor83, det var et godt innlegg! :klemmer:

Trenger ikke si mer engang!!

:rodme: Bare glad for å hjelpe til jeg! :klemmer:

PS: Og det ang. jobb, som LilleEkorn nevner, drømmejobben dukker opp når du minst aner det, jeg søkte på én jobb jeg fant på finn.no, kom til intervju, full klaff og hadde jobben dagen etter. Og jeg STORtrives. :rødme: Og jeg har hatt mye uflaks med jobb..hehe.

Og det skal skje med deg også! :tommelopp: Good things comes to good people! :hug:

Og....

treff........? :rodme:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Ser du har fått mange fine, kloke og trøstende ord av de andre jentene, og jeg har vel egentlig ikke så mye å tilføye. Men jeg vil gi deg en god :klem: og jeg er sikker på at ting bedrer seg snart. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppis :klem:

Huff, liker ikke å lese at du ikke har det bra!! signerer det LilleEkorn har skrevet, du har oss :klemmer: vi er her for deg, når som helst!! ikke glem det :hug:

legger igjen en fredags :klem: og ønsker deg en kjempefin helg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"You don't know what you're talking about, young lady." mother said.

Then she glared at Grandma. "She gets this attitude from you."

My grandma raised one silver brow at her daugher and said, "Thank you, Linda, that might be the nicest thing you've ever said to me."

:hoho: !! Ganske herlig hu dama der. ;) Regner med du vet hva jeg leser fra. ;)

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Jeg føler jeg er inne i en skikkelig dårlig trend akkurat nå. Det skjer så mye og jeg er så sliten. Sliter med magevondt og hodevondt (typisk stresstegn for meg) og sover enten veldig lite eller veldig dårlig. Det ender med at jeg er kjempesliten, vil bare hvile, og spiser helt feil og utrolig usunt så kroppen i tillegg legger på seg, blir oppblåst og kranglete. Hvorfor må det være sånn?? I kveld (etter visningen som ikke akkurat gjorde det bedre) dro kjære avgårde for å trene, men jeg orket ikke å være med. En kveld må jeg bare få gjøre ikkeno og være på KG, hvis ikke overlever jeg ikke helga. I morgen drar vi direkte fra jobb til svigers, svigerfar er 60 og skal ha selskap lørdag. Men først skal vi ut på XXXdagene i morgen kveld før lørdag er fullbooket med forberedelser og festligheter. Og så blir det plutselig en ny uke igjen, som ikke er noe mindre fullbooket. Jeg ønsker meg bare å komme inn i normale rutiner igjen, så det ikke er så mye stress! Og ikke minst ønsker jeg meg litt ordentlig kjærestetid, føler det bare er hektisk nå, og det går ut over psyken! Godt vi skal feire ti år sammen på mandag, da er det ihvertfall bare oss to! Og så skal jeg virkelg ta meg sammen i forhold til hva jeg putter i meg fra mandag av, da må dere backe meg opp jenter!

Jeg kan ikke si stort annet enn det de andre har gjort, men jeg vet også hvordan du har det og er inne i en liknende periode selv om dagen :riste:

Jeg skal backe deg opp angående maten, jeg har en fæl tendens til å slurve med maten da jeg er inne i en sånn periode selv, så fra mandag må vi backe hverandre opp sammen :jepp:

Håper du får en fin helg vennen, og at du koser deg selvom du er sliten :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Tusen takk for alle gode ord jenter! Har hatt en utrolig stressa og hektisk dag på jobb, men nå nærmer helga seg med stormskritt. Vi drar direkte til svigers for 60-års feiring, så det blir nok ikke spesielt mye nett på meg denne helga. Håper det blir stas og at hjernen min klarer å få litt hvile! :jepp:

Trinemor: Ja, bli med på treff!! Hvis du holder til i området da!! Og jeg ler også masse av bestemor Redbird, utrolig tøff dame!!

Muffin! : Tusen takk for :klemmer: De hjelper alltid, også de elektroniske!! Ha en kjempefin helg!!

Miso: Tusen takk, skal ikke glemme å bruke dere når det trengs!! Det er godt å bare ha et sted man kan skrive av seg litt tristhet også! Sender deg masse fredags- :klemmer: tilbake, god helg!

TuttaV: Takk kjære deg! Sees vi kanskje på dansing til uka? Ha en strålende helg!

MaiL: :troest: Har skjønt at du også har noen tøffe tak om dagen, det er ikke så greit å være oss! :fnise: Men veldig enig i det du sier, vi får backe opp hverandre fra mandag av, både hva gjelder mat og hode! Ha en kjempefin helg du også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fantastisk bra helg!!!!!!! :kose:

Prøv å slapp av litt og da! :klem: Slå av hjernen litt innimellom ;) (Klarer jeg det, klarer du det :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite avslapningstips. Ta et par minutter til å "nyte nuet". Pust dypt ned i magen, mens du fokuserer og setter pris på noe i nærheten av deg. Det hjelper godt når man stresser som verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder til i Fetsund jeg... :fnise: Så joo, jaa..er vel forsåvidt nærme....? :ler: Trenger bare en privatsjåfør. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste uka med sommerjobbing foran meg, så blir fortsatt ikke noe månedskort på meg, men om et par uker så sees vi nok :Nikke:

Kos deg masse i helgen og ha en flott 60-årsfeiring!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Håper du får slappet av og kost det litt i helga, og koblet av :klemmer:

Og hva usunde vaner angår, så får vi støtte og trøste hverandre litt fremover :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin helg. :)

Nå er det mandag! :duskedame: på sunne vaner!

(Har forresten lest Marked nå. Og har bestilt de fire andre. ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet
Ha en fantastisk bra helg!!!!!!! :kose

Prøv å slapp av litt og da! :klem Slå av hjernen litt innimellom (Klarer jeg det, klarer du det :fnise )

Haha, skru av hjernen er nok en treningssak! Og jeg trente godt på det i helga, så det var deilig. Sliten i går etter laget, naturlig nok, men bra helg ble det! :jepp:

:klem:

Bare et lite avslapningstips. Ta et par minutter til å "nyte nuet". Pust dypt ned i magen, mens du fokuserer og setter pris på noe i nærheten av deg. Det hjelper godt når man stresser som verst.

Jeg har faktisk brukt det i helga! Eller... nærmere bestemt i går kveld før jeg skulle sove. Takk Store My! :klemmer:

Holder til i Fetsund jeg... :fnise Så joo, jaa..er vel forsåvidt nærme....? :ler Trenger bare en privatsjåfør. :lur

Ja, da må det jo la seg gjøre!! :jepp:

Hadde vært kjempestas om du hadde fått til å være med!

Siste uka med sommerjobbing foran meg, så blir fortsatt ikke noe månedskort på meg, men om et par uker så sees vi nok :Nikke

Kos deg masse i helgen og ha en flott 60-årsfeiring!!

:hug

Så bra, gleder meg til vi kan danse litt igjen! Jeg har tenkt jeg skal prøve å komme meg avgårde på onsdag jeg da. Litt med blandede følelser må jeg innrømme, for jeg vet hvordan første økta med Elen pleier å være etter langt opphold! Kommer knapt til å klare å kreke meg til t-banen etterpå! :fnise:

Ha en bra siste arbeidsuke! :klemmer:

Håper du får slappet av og kost det litt i helga, og koblet av :klemmer

Og hva usunde vaner angår, så får vi støtte og trøste hverandre litt fremover :jepp

Jeg har koblet av! :hoppe: Men den manglende motivasjonen kom snikende igjen i dag tidlig... :sjenert: Det går seg vel til vil jeg tro!

Og ja, vi får støtte hverandre, det er alltid lettere da! :klemmer:

Håper du har hatt en fin helg.

Nå er det mandag! :duskedame: på sunne vaner!

(Har forresten lest Marked nå. Og har bestilt de fire andre. )

Ah, Muffin! Første som var innom og passet på meg. Foreløpig har det gått bra å være meg i forhold til usunnheten. Nå er vel kanskje ikke mandag formiddag den verste tida, men det er jo en start!! :jepp: Jeg skal vel kanskje ikke skryte på meg å ha veldig sunne planer i ettermiddag, jeg og kjære skal ut og spise etter jobb for å feire at vi har vært sammen i 10 år i dag!! :rødme: Tiden flyr, men samtidig kan jeg egentlig ikke huske noe særlig annet enn at det har vært oss to heller. Blir koselig. Og så skal jeg få pakke! :hoppe: Og gi pakke. Først skal jo kjære få roser på jobben, er veldig spent på hva hun mener om det! Og så har jeg kjøpt en fancy kikkert som hun ønsket veldig at vi skulle få til bryllupet. Det ble ikke noe av, så da har jeg kjøpt den til henne nå!

Og du likte Marked ja?? Jeg har akkurat begynt på nr 4, Untamed. Må innrømme at jeg kanskje valgte nytt nick litt fort, men det kommer du til å skjønne mer av etterhvert.... :lur: Kos deg med bøkene!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vel kanskje ikke skryte på meg å ha veldig sunne planer i ettermiddag, jeg og kjære skal ut og spise etter jobb for å feire at vi har vært sammen i 10 år i dag!! :rødme: Tiden flyr, men samtidig kan jeg egentlig ikke huske noe særlig annet enn at det har vært oss to heller. Blir koselig. Og så skal jeg få pakke! :hoppe: Og gi pakke. Først skal jo kjære få roser på jobben, er veldig spent på hva hun mener om det! Og så har jeg kjøpt en fancy kikkert som hun ønsket veldig at vi skulle få til bryllupet. Det ble ikke noe av, så da har jeg kjøpt den til henne nå!

Så koselig :rødme:

Hvor gamle er dere egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var sant. Gratulerer så mye med 10-årsdagen deres! :strix:

:Nikke: Likte den. Men den var veldig lettlest da, så suste jo gjennom. Men gleder meg til å få beskjed om at jeg kan hente de andre. :jepp:

Kos dere i kveld. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Gratulerer med 10-årsdagen :strix:

Kos dere masse i dag, med deilig mat og hverandre :rødme: Hvordan ble blomsterforsendelsen mottatt??

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...