Gå til innhold

Twisted days and nights


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

:vinke:

Det så så koselig ut i den nye boka di at jeg bare måtte stikke nesa mi innom, vil jo ikke kutte kontakten heller :fnise:

Bildene deres fra bryllupet ser helt fantastiske ut :jepp: Dere er så søte sammen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet
:vinke:

Det så så koselig ut i den nye boka di at jeg bare måtte stikke nesa mi innom, vil jo ikke kutte kontakten heller

Bildene deres fra bryllupet ser helt fantastiske ut :jepp: Dere er så søte sammen

Det er klart du må være med inn hit MaiL!! :velkommen:

Tusen takk for bildeskryt, vi sliter veldig med å klare å velge noe som skal brukes til takkekort, så mye å velge i! :sjenert:

sorry kupping igjen snuppa!!

Me want "Midnight Sun"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bare å kuppe i vei det, da skjer det jo noe i boka! :hoppe:

Du/dere har virkelig fått hevet mine forventninger til Twilight-serien! :jepp:

Etter Twilight blir det House of Night på meg og! :opplyser:

Kult! :nigo:

Jeg vil også lese House of Night. Må bare bli rik først.

89 kr per bok, så bare å begynne å spare! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Første dag tilbake på jobb etter ferie i dag, det er alltid skikkelig blåmandag. Det var heldigvis ikke så mye kaos som venta på meg, så kunne ta det litt med ro. Det blir da tidsnok veldig mye å gjøre! Kjenner veldig på det at tre av mine beste kolleger skal slutte nå i løpet av august og september, det blir traurig å være meg fremover!! :tristbla: Jeg kjenner også at nå som jeg er tilbake i jobbmodus tenker jeg bare mer og mer på den jobben jeg har søkt og vært på intervju til. Det er vanskelig å ikke skru opp forventningene, men så må jeg samtidig tenke på at jeg er den eneste som ikke er intern søker, så sjansene er jo ikke akkurat store heller.... :sukk: Vet ikke hva jeg skal tro. Jeg ble jo oppfordret på intervjuet til å ringe og mase og høre hvordan det går, så tenkte jeg skulle gjøre det i morra. Hadde veldig lyst til å gjøre det i dag, men hvis min telling er riktig, var det første dag tilbake på jobb for hun som er sjef og har ansvar for ansettelsene. Kanskje greit å gi henne litt tid til å orientere seg i verden før hun blir bombardert med spørsmål. Jeg vil så veldig gjerne ha den jobben!!! Selv om det bringer med seg helt nye utfordringer og trolig masse vanskelige problemstillinger, så har jeg så lyst på den! Hvis ikke jeg får den vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, om jeg skal prøve å søke meg ut eller om jeg bare skal prøve å finne min plass blant de jeg jobber sammen med nå selv om alle de gode gamle forsvinner.....

På torsdag skal vi forresten ha visning, det virker jo som om boligmarkedet er litt mer optimistisk nå. Har sett et par leiligheter vi kunne tenke oss å se på hvis det blir flytting, hadde vært moro å faktisk se på noe nytt etter så lang tid der vi prøver å bli kvitt denne.

Og 52"-monsteret er på plass i stua, den er VELDIG stor!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff, håper ikke du blir skuffet altså :sjenert:

syns bare den er så utrolig bra, som den romantikeren jeg er :sjenert:

måtte sniktitte på filmen idag også, gjorde det på youtube så ikke kjære får helt fnatt stakkars :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89 kr per bok, så bare å begynne å spare! :jepp:

Jeg har 4kroner og 34 øre på sparekontoen, så jeg har i alle fall begynt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får den jobben!! *krysser fingrene* Høres spennende ut å få nye utfordringer. Kjenner du noen som jobber på det andre stedet? Gode kolleger er så viktig - gjett om jeg savner det... :rolleyes:

Oi, visning!! Så spennende!! Er det sånn at det går an å snoke på annonsen på finn.... :sjenert::rosaengel:

Hvilket område vil dere flytte til da? Vi kikker faktisk litt selv om dagen, men det har vært utrolig lite aktuelt ute nå i sommer, så veldig aktive er vi ikke. Men snart kommer det sikkert masse nye objekter ut. Gleder meg til å gå på visning, det er så moro! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sprøtt, at en bokserie jeg datt tilfeldigvis over i Køben (kjøpte dem ikke før jeg kom hjem kom jeg på nå, hadde for mange utvalgte i Køben så ble for dyrt. :ler:) sprer seg SÅ fort! Kan jo godt hende det er fordi jeg leser dem selv at jeg legger merke til andre som leser dem, men det er litt gøy! :jepp:

Spennende i bok 2 nå.. :fnise:

Wooh! Vi har et 52"-monster i stua vi og! Stas det da!! :biggrin:

Håper du får jobben, jeg og! :tommelopp: Ringe og mase er det beste tipset du kan få!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
huff, håper ikke du blir skuffet altså

syns bare den er så utrolig bra, som den romantikeren jeg er :sjenert:

måtte sniktitte på filmen idag også, gjorde det på youtube så ikke kjære får helt fnatt stakkars

:fnise: Du er veldig søt som sniktitter så mannen din ikke skal bli helt oppgitt! :ler: Moro å være hekta på noe da!!

Jeg har 4kroner og 34 øre på sparekontoen, så jeg har i alle fall begynt.

Ja der ser du! Mange bekker små og så videre! :klemmer:

Håper du får den jobben!! *krysser fingrene* Høres spennende ut å få nye utfordringer. Kjenner du noen som jobber på det andre stedet? Gode kolleger er så viktig - gjett om jeg savner det...

Oi, visning!! Så spennende!! Er det sånn at det går an å snoke på annonsen på finn....

Hvilket område vil dere flytte til da? Vi kikker faktisk litt selv om dagen, men det har vært utrolig lite aktuelt ute nå i sommer, så veldig aktive er vi ikke. Men snart kommer det sikkert masse nye objekter ut. Gleder meg til å gå på visning, det er så moro!

Noen av de som jobbet der sist jeg var der er der fortsatt, spesielt glad for at ei jeg har god kontakt med er der. Det var hun som nærmest tvang meg til å søke da jeg ringte og sa jeg vurderte det. Tror hun hoppet opp og ned hele telefonsamtalen... :fnise: Skal ringe og mase litt i dag.

Angående visning, kan sende deg PM jeg :jepp:

Du må gjerne også gjøre det med området dere har lyst til å kikke i! Fra midten av måneden kommer det nok masse nytt!

Det er så sprøtt, at en bokserie jeg datt tilfeldigvis over i Køben (kjøpte dem ikke før jeg kom hjem kom jeg på nå, hadde for mange utvalgte i Køben så ble for dyrt.) sprer seg SÅ fort! Kan jo godt hende det er fordi jeg leser dem selv at jeg legger merke til andre som leser dem, men det er litt gøy!

Spennende i bok 2 nå..

Wooh! Vi har et 52"-monster i stua vi og! Stas det da!!

Håper du får jobben, jeg og! :tommelopp: Ringe og mase er det beste tipset du kan få!!

Og jeg kom over dem tilfeldig i Manchester... :ler: Moro! Jeg er forøvrig sånn omtrent to trededels ferdig med nr 3.... De er jo så lettleste også, så går fort unna når det blir spennende! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Lykke til med den jobbtelefonen! Jeg krysser fingene :hoppe:

Håper det går bra med visninger også, sånn at dere får solgt! Hørte på nyhetene i gåt at det var bedre tider i boligmarkedet enn på lenge, det kan jo love godt :tommelopp:

Og ellers ville jeg bare legge igjen en klem. Så da gjør jeg det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På jobben nå snakket jeg akkurat med en megler (ja, jeg jobber faktisk litt innimellom :sjenert: ), og hun sa at markedet for små leiligheter nå er ganske bra! :) Og da er det sikkert noen som vil ha deres også! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Jeg jobber i media, og det er mye mere salg av boliger nå om dagen :jepp:

Håper dere får solgt raskt, krysser fingrene for dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil også lese House of Night. Må bare bli rik først.

Bibliotek er gratis. ;)

Jeg er frisør og vet ingenting om boligmarkedet :jepp:

:ler:

----------

Spent på hvordan telefonsamtalen gikk. Jeg krysser også det som er. :) I forhold til visning også. :jepp:

Edit: Glemte jo å gratulere med 1 måneds bryllupsdag! :strix:

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibliotek er gratis. ;)

:ler:

Ja, det er jeg fullstending klar over, men biblioteket i Trondheim har ikke de bøkene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Jeg jobber i media, og det er mye mere salg av boliger nå om dagen :jepp:

Håper dere får solgt raskt, krysser fingrene for dere!!!

Jeg er frisør og vet ingenting om boligmarkedet :jepp:

:skratte: dinedama!! Oh my lord jeg datt av stolen her! Skikkelig blondie-kommentar! :skratte: Løv får ju! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...