Gå til innhold

Twisted days and nights


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet
Ahh, ny bok, nytt nick.....og nydelige bilder forresten :dåne: Dere er vanvittig søte sammen :hjerte:

:rødme: Tusen takk! Bildene våre har jo litt av samme settingen som deres, så tenkte du ikke syntes de var så dumme! :fnise:

Grattis med ny bok.

Bildene av dere er virkelig flotte. Det er så kos å se bilder fra en sånn dag.

Stilig avatar og kult nytt nick.

:klemmer:

Tusen takk! Til alt sammen! :ler:

God helg!! :klemmer:

:goodbye:

Jeg vil også være med her!

Nydelige bilder av dere på fb. :rødme:

Den knivblokka er morsom. Jeg hadde en venninne som snakket om å gi oss den i bryllupsgave, men vet ikke helt hvordan mannen hadde tolket det. :fnise:

Ja, klart du må være med Muffin! :jepp:

Tusen takk, vi er veldig fornøyde med bildene. Det eneste problemet med dem er å finne ut hvilket vi vil bruke til takkekort! :vetikke:

Hihi, kanskje mannen hadde trodd den personifiserte ham?? :fnise: Vi er jo litt heldige sånn.... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Må bare snike meg inn litt og si at jeg liker ditt valg av navn. ;) (Oppdaget deg i Cypress sin bok!)

Datt over House of Night-bøkene da jeg var i Køben for halvannen uke siden og er på bok 2 nå. Og oppdaget to nye (bok 4 og 5) da jeg var på Outland igår! "Manden! Har ikke råd! Kjøp til meg, pliiiis!" :ler:

Har du sjekket ut hjemmesiden dems? Den er kul, det lille jeg har sett. Kan lage eget "mark" og greier. ;) houseofnightseries.com

Du har nettopp giftet deg skjønner jeg? Gratulerer og velkommen i de giftes rekker!! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

I går havna jeg ut med jobben. De andre dro ut rett etter jobb, men jeg måtte vente hjemme til monstertv'n hadde blitt levert. Nå står den her og venter på å bli pakka ut og koblet til, men det er ingen enmannsjobb! Uansett, jeg kom da ihvertfall etter dem sånn i 19-tida, og var hjemme igjen ca 01.40. Masse tøys og latter og skravling, kjempebra kveld! :hoppe:

I dag reiser jeg etter kjære til svigers. Men først må jeg ned til byen for å høre om det er mulig å bestille de tidligere omtalte øredobbene :hoppe: Snart har jeg spart nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:vinke: Må bare snike meg inn litt og si at jeg liker ditt valg av navn. ;) (Oppdaget deg i Cypress sin bok!)

Datt over House of Night-bøkene da jeg var i Køben for halvannen uke siden og er på bok 2 nå. Og oppdaget to nye (bok 4 og 5) da jeg var på Outland igår! "Manden! Har ikke råd! Kjøp til meg, pliiiis!" :ler:

Har du sjekket ut hjemmesiden dems? Den er kul, det lille jeg har sett. Kan lage eget "mark" og greier. ;) houseofnightseries.com

Du har nettopp giftet deg skjønner jeg? Gratulerer og velkommen i de giftes rekker!! :biggrin:

Hei hei og :velkommen: til meg!

Så moro at du også leser dem, jeg er helt på slutten av bok to nå, regner med resten går når jeg skal ut og kjøre buss i et par timers tid etterpå! :fnise: Jeg var også på Outland i går, så det var jeg som stakk av med det siste eksemplaret av bok 3.... :sjenert: Kjempebra serie så langt! :jepp:

Jeg har såvidt vært innom nettsiden, men har ikke turt å se så mye. Er redd jeg plutselig skal komme over noe informasjon jeg ikke vil ha ennå! :rolleyes: Men jeg kommer nok til å se litt hardere på nettsiden også når jeg har lest mer! Det er visstnok også tenkt på et filmprosjekt, det hadde vært stas! :hoppe:

Og ja, jeg giftet meg for 4 uker siden i dag faktisk! Tiden går fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, jeg giftet meg for 4 uker siden i dag faktisk! Tiden går fort!!

:klø: Men det føles jo ut som det var i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmprosjekt! Hell yeah! :hoppe: Da jeg nettopp hadde oppdaget Twilight-serien var filmen ikke så langt unna...Liker at hver gang jeg finner en kul bokserie så er filmen på vei. hehe!

Kjøpte bok 1, 2 og 3 i Køben, så ingen fare. ;) Nå har jeg alle 5 og håper jeg er (nesten) ferdig med alle når bok 6 kommer! Woohoo! :ler:

Vi handlet bøker for 800-og-noe kr igår... :dåne: Det meste var vampyr-relatert. :ler:

Giftet oss 20 september vi, så 1 års bryllupsdag nærmer seg! :rødme:

Gratulerer med 1 måned!! :klemmer: Det første året er jo den beste tiden. :rødme: Da vi hadde 4måneder sendte jeg tre røde roser og sjokolade til Manden mens han var på jobb. Han måtte ned i informasjonen for å hente det og fikk MANGE spørsmål på vei tilbake til kontoret! :ler: Han jobber på et varelager, så der jobber det stort sett bare høylytte mannfolk... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jasså, du havnet utpå i går du og ja! Fort gjort! :ler:

Jeg blir nødt til å kjøpe disse bøkene dere snakker om alle sammen.. Blir så nysgjerrig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:klø: Men det føles jo ut som det var i går.

Ja, det har gått fort!!!

Filmprosjekt! Hell yeah! :hoppe: Da jeg nettopp hadde oppdaget Twilight-serien var filmen ikke så langt unna...Liker at hver gang jeg finner en kul bokserie så er filmen på vei. hehe!

Kjøpte bok 1, 2 og 3 i Køben, så ingen fare. ;) Nå har jeg alle 5 og håper jeg er (nesten) ferdig med alle når bok 6 kommer! Woohoo! :ler:

Vi handlet bøker for 800-og-noe kr igår... :dåne: Det meste var vampyr-relatert. :ler:

Giftet oss 20 september vi, så 1 års bryllupsdag nærmer seg! :rødme:

Gratulerer med 1 måned!! :klemmer: Det første året er jo den beste tiden. :rødme: Da vi hadde 4måneder sendte jeg tre røde roser og sjokolade til Manden mens han var på jobb. Han måtte ned i informasjonen for å hente det og fikk MANGE spørsmål på vei tilbake til kontoret! :ler: Han jobber på et varelager, så der jobber det stort sett bare høylytte mannfolk... :skratte:

Hihi, det er godt det er flere enn meg som kan finne på å bruke mange penger på sånt. Jeg har alltid drømt om mitt eget lille private bibliotek, må bare få et kråkeslott først! :jepp: Og vampyrrelatert er da ikke dumt?!? Jeg har vært hekta siden jeg leste Den vesle vampyren en gang tidlig på barneskolen.

Snart 1 år ja, skal dere gjøre noe ekstra koselig? Jeg og kjære har vært sammen i 10 år den 10 august, vurderer å sende blomster til henne på jobb, tror hun kan bli litt flau, men også synes det er stas... :ler: Hun jobber som systemutvikler, særs mannsdominert der også....

Jasså, du havnet utpå i går du og ja! Fort gjort! :ler:

Jeg blir nødt til å kjøpe disse bøkene dere snakker om alle sammen.. Blir så nysgjerrig!!

Ja, det er jo så morro også!

Og bøkene anbefales (selvfølgelig....) så det er bare å sette igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... nå ble jeg nysgjerrig.. er det flere bøker i Twilight serien?? :klø: er det flere enn 4!!!????

tenk så fort tiden har gått ja, syns også det føles som igår at jeg giftet meg!! minnene sitter ferskt lenge :jepp: gratulerer med fire uker :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Hm... nå ble jeg nysgjerrig.. er det flere bøker i Twilight serien?? :klø: er det flere enn 4!!!????

tenk så fort tiden har gått ja, syns også det føles som igår at jeg giftet meg!! minnene sitter ferskt lenge :jepp: gratulerer med fire uker :strix:

Nei, tror Twilight bare er 4 :jepp:

Vi snakker om House of Night-serien, der er det foreløpig 5, og nr 6 er på vei. Så du har noe å glede deg til etter du har lest Twilight også!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror Twilight bare er 4 :jepp:

Vi snakker om House of Night-serien, der er det foreløpig 5, og nr 6 er på vei. Så du har noe å glede deg til etter du har lest Twilight også!! :fnise:

:hoppe: det er bra for jeg kommer til å klø etter å ha noe å lese på :jepp:

da skal jeg begynne på den serien :hoppe: er det samme tema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har gått fort!!!

Hihi, det er godt det er flere enn meg som kan finne på å bruke mange penger på sånt. Jeg har alltid drømt om mitt eget lille private bibliotek, må bare få et kråkeslott først! :jepp: Og vampyrrelatert er da ikke dumt?!? Jeg har vært hekta siden jeg leste Den vesle vampyren en gang tidlig på barneskolen.

Snart 1 år ja, skal dere gjøre noe ekstra koselig? Jeg og kjære har vært sammen i 10 år den 10 august, vurderer å sende blomster til henne på jobb, tror hun kan bli litt flau, men også synes det er stas... :ler: Hun jobber som systemutvikler, særs mannsdominert der også....

:hakeslepp: Den vesle vampyren! Ååå, det bringer tilbake MASSE minner fra en barndom som besto av ingen venner, men en fantastisk vampyrgutt! :ler: Husker den tiden ja!

Vampyrrelatert er SLETTES ikke dumt nei. ;) Tror vi har 4 eller 5 forskjellige vampyrbokserier i hus nå, på kun få uker. :fnise:

Vet ikke hva vi skal gjøre ennå, men Manden har gjort det klart at vi skal feire det skikkelig. :rødme:

Nei, tror Twilight bare er 4 :jepp:

Vi snakker om House of Night-serien, der er det foreløpig 5, og nr 6 er på vei. Så du har noe å glede deg til etter du har lest Twilight også!! :fnise:

Uoffisielt sett har faktisk Twilight-serien 5 bøker! :jepp: Den siste, som er Twilight-boka fra Edwards 'point of view' er ikke gitt ut ennå, etter hva jeg hørte sist, pga lekkasje på nettet som gjorde forfatteren litt...pissed of!

Du har lest alle? Hvilken var din favoritt? ;) Jeg eeeelsket Breaking Dawn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Heihei!

Godt du blir med videre, noe annet ville vært trist!!

Vaskinga er faktisk gjennomført, det ble veldig fint. Håper dere ikke blir motløse underveis heller da... Det eneste er vel at dere kan bli litt utålmodige på disse amerikanerne kanskje? :fnise:

Utålmodige vi? :snurt: Det har jeg ikke sett :fnise:

Giftet oss 20 september vi, så 1 års bryllupsdag nærmer seg! :rødme:

Vi forlovet oss 20.septemner :hjerter_rundt:

God helg, neferet!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uoffisielt sett har faktisk Twilight-serien 5 bøker! :jepp: Den siste, som er Twilight-boka fra Edwards 'point of view' er ikke gitt ut ennå, etter hva jeg hørte sist, pga lekkasje på nettet som gjorde forfatteren litt...pissed of!

Du har lest alle? Hvilken var din favoritt? ;) Jeg eeeelsket Breaking Dawn. ;)

Er det 5 bøker!!?? :overrasket: hva heter den femte? når kommer den!!!! åh som jeg gleder meg til å lese den, se hele historien fra hans side :strix:

jeg holder på med Breaking Dawn nå, både den og nr 3 syns jeg er utrolig bra :jepp: sliter med å legge den fra meg, må tvinge meg til å gjøre andre ting enn å lese :fnise: antar at det er ett godt tegn og at boka er bra, blir så stusselig når jeg har lest dem ut!!

Håper den femte boka kommer snaaaaart :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 5 bøker!!?? :overrasket: hva heter den femte? når kommer den!!!! åh som jeg gleder meg til å lese den, se hele historien fra hans side :strix:

jeg holder på med Breaking Dawn nå, både den og nr 3 syns jeg er utrolig bra :jepp: sliter med å legge den fra meg, må tvinge meg til å gjøre andre ting enn å lese :fnise: antar at det er ett godt tegn og at boka er bra, blir så stusselig når jeg har lest dem ut!!

Håper den femte boka kommer snaaaaart :hoppe:

Bok 5 heter "Midnight Sun" og om den har kommet ut eller ikke i USA, eller om en faktisk BLIR gitt ut i det hele tatt er det mange diskusjoner om. Sist jeg sjekket hadde forfatteren lagt ut en "Partial Draft" av boka på hjemmesiden sin; stepheniemeyer.com. Der kan man laste den ned. Gå inn på hjemmesiden hennes så får du siste nytt! ;)

Det finnes visst også en epilog til Twilight som heter "Forever Dawn"!

(Hun har også skrevet en bok som heter "The Host". Handler ikke om vampyrer, men mye rart og utenomjordisk der også! :ler:)

Kupper visst boka til Neferet litt..beklager! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snart 10-årsdag! Så koselig. :hjerte: Syns absolutt du bør sende blomster. :jepp:

Det er ikke helt lett å finne bilde til takkekort, nei. Men det er jo egentlig et luksusproblem med så mange fine bilder. :rødme:

Håper du har en fin helg. :klem:

(Har bestilt meg første bok i House of Night-serien. :sjenert: Låner den jeg da, bibliotekar som jeg er. ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
det er bra for jeg kommer til å klø etter å ha noe å lese på

da skal jeg begynne på den serien :hoppe: er det samme tema?

Fortsatt vampyrtema, men annerledes likevel.... Men jeg skal ikke si så mye, for jeg har jo ikke lest Twilight-bøkene ennå... Det må bli etter House of Night!

Ny avatar også?? Gratulerer!!

Utålmodige vi? Det har jeg ikke sett

Vi forlovet oss 20.septemner

God helg, neferet!

:klemmer:

Tusen takk! Håper din helg er bra også!! :klemmer:

Gratulerer med ny dagbok!

Også må jeg si WOW! :overrasket: - for noen utrolig vakre bryllupsbilder!! :rødme:

Tusen takk TuttaV!! :klemmer:

Vi er veldig fornøyde med bildene (og ikke minst fotografen!!) :strix:

Snart 10-årsdag! Så koselig. Syns absolutt du bør sende blomster.

Det er ikke helt lett å finne bilde til takkekort, nei. Men det er jo egentlig et luksusproblem med så mange fine bilder.

Håper du har en fin helg. :klem:

(Har bestilt meg første bok i House of Night-serien. :sjenert: Låner den jeg da, bibliotekar som jeg er. )

Det er jo den letteste måten å gjøre det på da, når du har slik en tilgang til bøkene hele tida! Jeg må vel innrømme at jeg var mye flinkere til å bruke biblioteket da jeg var mindre, bodde omtrent der hele barneskolen.... :sjenert: Nå har jeg en fantastisk eietrang på alle bøkene.... Kan bli litt mye, ihvertfall har vi slitt med det når vi flytter... :ler:

Helga er bra, i går var jeg med kjære og svigerfar og fisket ørret. Vi fikk tre stykker, men jeg fikk ingen av dem :( Vi fikk derimot alle smake til frokost i dag, og det var stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Bok 5 heter "Midnight Sun" og om den har kommet ut eller ikke i USA, eller om en faktisk BLIR gitt ut i det hele tatt er det mange diskusjoner om. Sist jeg sjekket hadde forfatteren lagt ut en "Partial Draft" av boka på hjemmesiden sin; stepheniemeyer.com. Der kan man laste den ned. Gå inn på hjemmesiden hennes så får du siste nytt! ;)

Det finnes visst også en epilog til Twilight som heter "Forever Dawn"!

(Hun har også skrevet en bok som heter "The Host". Handler ikke om vampyrer, men mye rart og utenomjordisk der også! :ler:)

Kupper visst boka til Neferet litt..beklager! :klem:

Kupping er er bare stas, jeg liker temaet!! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bok 5 heter "Midnight Sun" og om den har kommet ut eller ikke i USA, eller om en faktisk BLIR gitt ut i det hele tatt er det mange diskusjoner om. Sist jeg sjekket hadde forfatteren lagt ut en "Partial Draft" av boka på hjemmesiden sin; stepheniemeyer.com. Der kan man laste den ned. Gå inn på hjemmesiden hennes så får du siste nytt! ;)

Det finnes visst også en epilog til Twilight som heter "Forever Dawn"!

(Hun har også skrevet en bok som heter "The Host". Handler ikke om vampyrer, men mye rart og utenomjordisk der også! :ler:)

Kupper visst boka til Neferet litt..beklager! :klem:

skal inn å sjekke med det samme :jepp: helt klart at jeg skal ha tak i den dersom den har kommet :jepp: takk :klemmer:

ja, beklager kupping Neferet :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...