Gå til innhold

Twisted days and nights


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet
Så koselig :rødme:

Hvor gamle er dere egentlig?

Vi er 28! :) Så vi ble sammen sommeren før siste året på videregående. En hel evighet siden!!

Ja, det var sant. Gratulerer så mye med 10-årsdagen deres! :strix:

:Nikke: Likte den. Men den var veldig lettlest da, så suste jo gjennom. Men gleder meg til å få beskjed om at jeg kan hente de andre. :jepp:

Kos dere i kveld. :klemmer:

Tusen takk Muffin! :hoppe: Vi skal nok kose oss masse!

Ja, bøkene er veldig lettleste, de er vel beregnet på ungdom. Men stas å kunne lese fort gjennom også synes jeg da! :jepp: Håper du får kose deg med resten av serien snart!!

:klemmer:

Gratulerer med 10-årsdagen :strix:

Kos dere masse i dag, med deilig mat og hverandre :rødme: Hvordan ble blomsterforsendelsen mottatt??

:klemmer:

Tusen takk! :rødme:

Blomsterforsendelsen ble tatt meget godt imot, fikk en glad mail! :nigo:

Det var visst flere i landskapet som også kunne tenkt seg å få blomster! :ler:

Nå skal jeg løpe avgårde så jeg rekker banen, og så blir det mat! :spise:

:klemmer:

Gratulerer med 10års dagen :klemmer:

Tusen takk søte koneDina! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
oi oi, her feires det skjønner jeg :jepp:

gratulerer med 10 år :strix: det må dere feire ja :strix:

:klemmer:

Hurra for 10 år!! :roser:

Håper dere koser dere ekstra masse idag! :klemmer:

Tusen takk Miso og trinemor83!! :klemmer:

Vi hadde en veldig koselig ettermiddag og kveld i går! :rødme: Vi møttes etter jobb og endte til slutt på Fridays for å spise litt. Kjære var veldig fornøyd med rosene som hadde kommet til jobben, og de var kjempefine også! Men det var jo mer pakker i vente! :hoppe: Mulig jeg har skrevet det før, men jeg hadde ihvertfall kjøpt en fancy kikkert til kjære som hun ønsket seg til bryllupet også. Så jeg skyndte meg å overrekke den først mens vi ventet på maten. Hun ble veldig glad for den også (da jeg hadde dusjet i går kveld sånn litt før ti fant jeg henne plutselig på verandaen i skumringen med kikkerten, så den må da ha vært bra). Snille kjære hadde kjøpt Thomas Sabo-smykke til meg, sølvlenke og dette anhenget :nigo: Lenka er litt lang, så skal bytte den i dag, hvis ikke hadde det allerede vært på!!

Etter maten tok vi desserten hjemme, i dobbel forstand :lur: Og så ble kvelden avsluttet med The Street, utrolig bra serie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med 10 år! :strix:

Høres ut som dere hadde en fin feiring, og det smykket du fikk var rålekkert :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Det smykket var skikkelig tøft, det måtte da passe perfekt til deg :jepp: Hørtes ut som en hyggelig feiring dere hadde, både middag og dessert :lur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, grattis med 10 år på etterskudd!! Skikkelig love you long time! :ler:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Gratulerer så masse med 10 år! :strix:

Høres ut som dere hadde en fin feiring, og det smykket du fikk var rålekkert :jepp:

:klem:

Det smykket var skikkelig tøft, det måtte da passe perfekt til deg :jepp: Hørtes ut som en hyggelig feiring dere hadde, både middag og dessert :lur::ler:

Oi, grattis med 10 år på etterskudd!! Skikkelig love you long time! :ler:

Gratulerer så masse på etterskudd!! :klem:

Tusen takk alle søtinger!! :klemmer:

Vi hadde en veldig koselig feiring! I dag kan jeg bruke smykket også, fikk byttet til kortere kjede i går uten problemer. Så nå er det bare å spare til matchende øredobber! :fnise:

I går var jeg i dårlig form, kom kastet på meg på slutten av arbeidsdagen. Svimmel og uvel og snufsete. Jeg sov en del etter jobb, men var fortsatt sliten og tung i brystet. Synes det går bedre i dag, men jeg fryser og er veldig trøtt. Satse på at det går over snart! Skulle jo helst vært å danset i dag også!

Har forresten også snakket med nåværende sjef om jobbframtid, og min manglende motivasjon i perioder, bedre referat på det kommer når jeg ikke må snike meg til KG-tid! :ler:

:klemmer: til alle som kommer innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven!! Det er ikke noe billigsmykker akkurat :dåne:

Jeg hadde ikke turt å bruke et hvis jeg fikk noe sånt :ler: Altfor redd for å somle det bort :fnise:

Men det var veldig fint :jepp: Regner med det kler deg høvelig godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Dæven!! Det er ikke noe billigsmykker akkurat :dåne:

Jeg hadde ikke turt å bruke et hvis jeg fikk noe sånt :ler: Altfor redd for å somle det bort :fnise:

Men det var veldig fint :jepp: Regner med det kler deg høvelig godt ;)

Nei, du har rett i det dinedama, ikke noe billig i det hele tatt! Men dæven så fine der er! :jepp: Jeg sa akkurat det du tenker når jeg begynte å ha lyst på de øredobbene som jeg nå har bestilt (og kan hente 31.08! :hoppe: ). De koster 4.500... :hakeslepp: Hvordan skal man venne seg til å gå med noe sånt??? Fram til jeg fant Sabo har jeg jo ikke vært opptatt av smykker i det hele tatt, så det er vel en tilvenningssak.... :ler:

Stilig smykke. :jepp: Og det hørtes ut som en bra feiring. :strix:

Håper formen din er bedre. :kose:

:klemmer: tilbake.

Smykke og feiring! :hoppe:

Og formen er heldigvis bedre. Det kommer godt med i dag, for jeg har en maratondag helt utenom de vanlige. Blir ikke mye KG-sniking i dag for å si det sånn!! :ler:

Håper du får en bra torsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

I går fant jeg ut at det var på tide å slutte med selvbedraget.... Jeg har jo stadig vekk etter ferien gått og venta på at hverdagen og rutinene skulle komme tilbake helt automatisk, og at energi og treningsvilje bare ville strømme på igjen når det ikke skjedde så mye på ettermiddagstid. Men så fant jeg vel etterhvert ut at det var jeg som var flink til å finne på unnskyldninger, noe jeg stort sett er når det er lenge siden jeg har trent og jeg har kommet ut av rytmen. Så da var det på tide å ignorere lysten til å ligge på sofaen hele ettermiddagen og kvelden, og komme seg på trening. Lånte faktisk sykkelen til kjære for å spare tid, det var deilig! Har ikke syklet på evigheter, min sykkel er nemlig helt ubrukelig. Så jeg syklet ned, trente i nesten halvannen time og syklet tilbake. Da følte jeg meg brått bedre! :jepp: Så da er det bare å tvinge seg selv til å fortsette, for når rutinen er etablert igjen er det ikke noe problem i det hele tatt!!

Så var det dette med jobb da. Skal prøve å få skrevet litt om det nå før maratondagen tar helt av. Hovedpoenget er at jeg etter ferien har slitt mye med motivasjonen på å være der jeg er nå. Ikke nødvendigvis fordi jobben er så ille, men mest fordi jeg vet at i løpet av august og september forsvinner 5 kollegaer. Og det er ikke bare hvilke som helst kollegaer, men alle er utrolig gode å ha på sin måte. To er ledere, de tre andre er på linje med meg, men vi har veldig god kontakt. Og det er ikke til å stikke under en stol at det ikke er like god kvalitet på de som blir igjen. I tillegg blir jeg den siste som er igjen av den gamle gjengen, nå er alle skiftet ut siden jeg begynte. Jeg kjenner veldig på at jeg allerede "sørger" over de som skal slutte. Ergo, vanskelig å skulle være den som blir igjen. Jeg gikk inn til sjefen (en av de som blir borte) for å finne ut hvordan personalsituasjonen blir framover her om dagen. Etter å ha snakket litt om det, lurte hun på om jeg er bekymret. Jeg kunne jo ikke si at jeg ikke er det, men var også såpass ærlig at jeg sa at jeg sliter med motivasjonen med alle de som nå blir borte, og med tanke på den utrolig usikre situasjonen vi er i nå framover. Vi skal jo ha gigaorganisasjonsendring i februar, noe som kommer til å kreve masse. Hun sa hun kunne forstå at det var sånn, og kom plutselig med et forslag. For dere som har fulgt med meg en stund, så søkte jeg en jobb i en annen bydel under en sjef jeg har hatt før (og liker kjempegodt) i vår. Da fikk jeg tilbud om stillingen, men ble overtalt til å være her videre, så jeg ble værende. Det var jo da før alle visste at de skulle slutte også. Nåværende sjef vet at den andre bydelen fortsatt trenger folk, de har fått tilført ekstra lønnsmidler for å få opp et prosjekt, og hun tilbød seg å tipse sjefen der (som hun kjenner godt) om at jeg er interessert. Det er noe av den samme jobben som jeg har nå, men mer spesialisert og med tettere oppfølging av de enkelte. Jeg kunne godt tenke meg det! Så det blir spennende å se hva som eventuelt kan komme ut av det. Den andre sjefen har visstnok ferie nå da, så det skjer nok ikke helt umiddelbart.

Jeg har også funnet to andre jobber som er aktuelle. Riktignok er de ikke helt relevante i forhold til utdanninga mi, så jeg vet ikke helt om jeg vil gå bort fra den type jobb. Noen dager vil jeg det veldig... Det ene er en HR-jobb i en av de store utdanningsinstitusjonene, den andre er en jobb i AID (den søkte jeg i går). Men så kom jeg plutselig på i går kveld at det er jo litt usikkert hva som skjer i høst med tanke på valg og sånn! Og bare for å ha sagt det; det er ikke alle regjeringer jeg har spesielt lyst til å jobbe for!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om du har en skikkelig bra sjef, som er opptatt av at du skal trives, og som er villig til å gjøre mye for at du skal ha det bra! Det er koselig å høre! Håper det løser seg for deg, og at du finner noe som passer deg perfekt!! :hug:

Flink jente som tvang seg avgårde på trening! :trene: Evnen til å sparke seg sjøl i ræva er nesten viktigere enn motivasjon, for den kommer og går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet
Det virker som om du har en skikkelig bra sjef, som er opptatt av at du skal trives, og som er villig til å gjøre mye for at du skal ha det bra! Det er koselig å høre! Håper det løser seg for deg, og at du finner noe som passer deg perfekt!! :hug:

Flink jente som tvang seg avgårde på trening! :trene: Evnen til å sparke seg sjøl i ræva er nesten viktigere enn motivasjon, for den kommer og går :fnise:

Haha, for å være ærlig er vel sjefen litt opp og ned... :ler: Men hun har blitt veldig behjelpelig nå som hun selv skal slutte. Da er det ikke like farlig lenger å passe på oss andre! :lur:

Og jeg tvang meg på trening i går også, til tross for svært støle lemmer! Så nå får det bare fortsette så jeg kan bli :sexy: igjen!! :trene:

Jeg skal forresten på prøvetime her neste fredag! :hoppe: Da tenkte jeg på deg og prosjektet ditt.... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal forresten på prøvetime her neste fredag! :hoppe: Da tenkte jeg på deg og prosjektet ditt.... :skratte:

KØDDER DU!!!!????? Det der har jeg jo alltid hatt lyst til!!!!!!!!!!! :bond::hoppe::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ga du meg en idé forresten! Jeg har nettopp sendt mail og spurt etter et gavekort på en privattime til ei venninne som fyller 30! :fnise: Lønner seg å være på KG, hun skal også få Personlig almanakka, som vi alle ble tipset om i boka til cypress :ler: Får slenge på en flaske champagne, så blir det litt fancyschmancy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min :klemmer:

har fått oppdatert meg litt på det som har skjedd her i det siste og jeg må si jeg kjenner meg litt igjen i det du føler med jobb!! av og til kommer man til ett punkt hvor man bare må ta en sjanse, satse på noe nytt!! Noe som kanskje kan gjøre at man føler det bedre!! jeg skal krysse alt jeg har for at drømme jobben dukker opp! :jepp: en hvilken som helst arbeidsplass bør være sjeleglad for å ha en fantastisk person som deg som kollega :jepp:

er her om du trenger å prate :klemmer: ikke glem det!!

:hug: :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...