Gå til innhold

Twisted days and nights


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Måtte bare innom her og skrible litt i kveld! Jeg satt på toget hjem og filosoferte i sta, så ut må det jo! :ler: Jeg har vært i familiebursdag hos forloveren min i kveld, med henne og meg, hennes foreldre og to søstre med partnere og et barn. Siste søster var blitt syk, så vi var forsåvidt ikke fulltallige. Men det var så utrolig koselig! For de som fulgte med før bryllupet, så var det disse søstrene som serverte i bryllupet mitt, we go a long way back! Det er lenge siden jeg ble merket som den femte søsteren i huset, og det er kvelder som i dag der jeg merker hvor stas det egentlig er! :rødme: Jeg er jo enebarn selv, men søstre har jeg da klart å få likevel! Etter at jeg ble "stor" og fikk tenkt mange tenketanker rundt forholdet, har jeg begynt å sette utrolig stor pris på denne ekstrafamilien min. Spesielt i og med at jeg ikke er så veldig velsigna med en sånn familie selv, så er det så utrolig deilig å ha et sted der jeg vet at menneskene rundt meg er glad i meg helt uten betingelser! Og det å vite at skulle jeg trenge dem, ville det ikke vært en eneste en av dem som hadde snudd ryggen. Jeg har ikke vært så heldige som døtrene der i huset når det kom til å få tildelt foreldre, men jeg føler meg jammen heldig likevel som har disse!! Jeg er alltid der lille julaften, det er en mangeårig tradisjon nå. Og det slo meg i dag at det virker ikke det minste unaturlig at det er meg og de andre søstrene som er på familebursdag, det er akkurat sånn det skal være! Jeg fikk anledning til å bare lene meg tilbake og kjenne på atmosfæren, det er så deilig å kjenne på et sånt familieliv! :hjerte: Tro dere meg, det er ikke problemfritt i denne familien heller, men det er da ihvertfall en bedre følelse av fellesskap der enn jeg noensinne har vært vant til hjemme. Jeg tror rett og slett det var minst like stas for meg som for bursdagsbarnet i kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet
Nåh.. :rødme:

:klemmer:

:klem::hug:

Så koselig :hjerte:

Så søte dere er alle tre! :klemmer::kose::klem::hug:

Nå er det klart for turbofredag, ihvertfall i antall timeavtaler, og så er det endelig helg!! Da er det bare å overleve toskete styremøtet i kveld, så kan jeg hvile!! :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rødme: så koslig å føle et sånt fellesskap når du ikke har en storfamilie "fra naturens side". Å ha noen som er ubetinget glad i deg og som du er ubetinget glad i tilbake er kanskje den beste følelsen.. :hjerte:

Håper turbofredag har gått bra og at du får en flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: så godt å føle seg heldig :hjerte:

Fine helga til deg vennen, lite jeg er her inne - men i tankene mine er du :sjenert:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Tusen takk for :klemmer: og gode ord fra dere LilleEkorn, dinedama, Miso, TuttaV, Ansjoni, Diddles og Muffin!

Turbofredagen ble virkelig enda mer turbo enn jeg hadde sett for meg, det gikk i 110 hele dagen, og jeg som hadde planlagt å komme meg fra jobb når klokka hadde krøpet over tre endte opp med å stemple ut 17.05, og styremøtet skulle begynne kl 18! :dåne: Men, kom meg da hjem og på møtet, fikk et par gode nyheter, blant annet at renteutgiftene går ned fra 1.oktober, sånt sier man aldri nei takk til!! :ler:

Og etter møtet fant jeg sofaen og So you think you can dance, kjente at uka hadde vært hektisk! Kjære kom hjem fra lønningspils da dansen nærmet seg slutten, det ble en svært rolig kveld, deilig det!! Jeg kjente at kroppen på ingen måte var klar for å sette på vekkeklokka for å dra på dansing lørdag morgen, så jeg lot meg selv sove, det var kjempedeilig! Etter en lang frokost dro vi ned til byen for å fikse litt, fikk blant annet kjøpt Hunted og Twilight med røde sider :hoppe:

Etter litt shopping var det opp på Ullevål for Vif-Molde, noe som faktisk ble bra for en gangs skyld. Kjære skyndte seg kjempefort hjem for neste kamp, jeg dro innom butikken og handlet kyllingvinger og tilbehør for mat. Kjempegodt! Vi fikk til og med lagt inn litt yatzy a la Diddles :fnise: før det var på tide å sove.

I dag har vi tatt det litt med ro, og gjort litt i huset. Vi har lenge skulle begynt å ta husvask, rom for rom, så i dag har vi endelig fått begynt. Vasket det ene badet fra tak til gulv, så tar vi neste rom neste helg vi er her sammen. Ellers har det vært godt å slappe av. Vi har også bestilt oss førjulstur til Dublin!! :strix::hoppe::hjerte: Vi skal bo her og jeg gleder meg!! Jeg tøyset litt med at vi burde ta en førjulstur til Dublin da vi hadde kommet hjem fra crappy bryllupsreise, men trodde ikke egentlig det skulle bli noe av, men så var det ikke så dyrt, 5.100,- for fly og fem netter på hotell! Jippi! Har ikke vært i Irland før, men har hatt lyst lenge! Og en av søstrene i ekstrafamilien min var på tur der i sommer, så hun kunne anbefale det på det sterkeste! Alive alive oh!! :fnise:

Ha en flott søndagskveld dere der ute! :klemmer:

PS! I morgen skal jeg hente Sabo-øredobbene mine!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Vif-Molde gikk ikke bra nei :sur:

Men desto bedre med tur til Dublin :hoppe: Så herlig! Aldri vært der, men har hørt mange lovord, så det blir nok bra :) rene globetrotterne om dagen, dere ;)

Ha en flott søndagskveld du også! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei snuppa :klemmer:

nå har jeg oppdatert meg litt på hva som har skjedd her :Nikke: beklager at det er noen dager siden :sjenert:

må bare :strix: Twilight med røde sider :strix: - det har jeg også ;) syns de er ekstemt kule!! :jepp: eneste jeg ikke har røde sider på er den siste, de hadde ikke flere med røde :sukk: (dumme bokhandler) Gleder meg til å høre hva du syns :jepp:

håper du får en strålende mandag søta :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Jeg har aldri vært inne i skapet der

Helt tydelig noe jeg ikke har fått med meg. Men som MFK'erne sa på banen; de var så vant til å vinne nå, så en seier kunne de unne Vif når det var så lenge siden sist... :fnise: Regner med du adopterer den tankegangen fort som svint! :lur:

Er bare innom å oppdaterer meg og sprer muffinslukt i boka

Flinke bakeDina! :jepp: Ble de gode?

Må vel pent innrømme at jeg skal gjøre et nytt forsøk på avsukring, så det får bli med lukta for min del! Så hører du vel fra meg hvis jeg sprekker (igjen.... :sjenert: )

:klemmer:

Hei snuppa

nå har jeg oppdatert meg litt på hva som har skjedd her beklager at det er noen dager siden

må bare :strix: Twilight med røde sider - det har jeg også syns de er ekstemt kule!! eneste jeg ikke har røde sider på er den siste, de hadde ikke flere med røde (dumme bokhandler) Gleder meg til å høre hva du syns

håper du får en strålende mandag søta

Hei Miso!

Her må ingenting beklages, det er jo ikke alltid man har like god KG-tid! Vet alt om det selv jeg!! Og i går ser det ut til at du var opptatt med viktigere ting.... :lur::tommelopp:

Jeg klarte ikke å dy meg med de røde sidene, leste en bok med svarte sider i sommerferien, den kjøpte jeg utelukkende fordi den så kul ut, heldigvis var den bra også. Jeg har jo sett filmen, så første bok byr vel ikke på så mange overraskelser tror jeg. Uansett måtte jeg begynne der, klarte ikke å gjøre som kjære å begynne direkte på bok 2 etter film.... :sjenert: Jeg lover du skal få oppdatering underveis! :jepp:

God mandag til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok dem også fordi de hadde røde sider :jepp: kunne fått hvite, men hvor er morroa i det :vetikke:

:fnise:

gleder meg til å høre hva du syns :jepp: jeg syns bok 1 ga en del nye ting jeg da, så jeg er glad for at jeg leste den :jepp:

elsker serien :strix:

hehe, ja var litt opptatt igår :lur: ..er fortsatt sliten idag, er det mulig liksom :ler:

ha en goooood mandag vennen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...