Gå til innhold

Twisted days and nights


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aj, det er ingen hyggelig ting å få vite rett før man skal sovne! Jeg er akkurat sånn som deg, hadde jeg fått høre noe sånt hadde tankekverna begynt å male for fullt, hvisomatte, dersomatte :sjenert: Håper din kjære får kommet seg til lege snart, og at det ikke er noen skumlerier som gjør henne svimmel! :klem:

og så stemmer jeg for øredobber på neste treff, så kan jeg ta på meg froskeringen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dublin er en fantastisk herlig by! Elsker den byen! :strix: Du bør virkelig glede deg! :jepp:

Ellers må jeg jo bare si at lav hemoglobin er blant de vanligste årsakene til svimmelhet hos menstruerende kvinner, og det kan igjen komme av lavt inntak av jern, så kanskje dette bare kan ordnes med noen jerntabletter? Men din kjære bør uansett gå til legen og ikke ta noen jerntabletter før dette slik at ikke jernet evt maskerer noe... Men, jeg presiserer: det vanligste er det vanligste! Så du får prøve å ikke bekymre deg unødvendig :kose:

Hold av en plass til meg kl. 17.00!?! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem: også vil jeg lyse opp dagen din med litt :sol:

Tusen takk LilleEkorn!! :klemmer:

KG-klemmer hjelper alltid!! :)

Aj, det er ingen hyggelig ting å få vite rett før man skal sovne! Jeg er akkurat sånn som deg, hadde jeg fått høre noe sånt hadde tankekverna begynt å male for fullt, hvisomatte, dersomatte :sjenert: Håper din kjære får kommet seg til lege snart, og at det ikke er noen skumlerier som gjør henne svimmel!

og så stemmer jeg for øredobber på neste treff, så kan jeg ta på meg froskeringen

Øredobber og froskering er herved bestemt! Da gjelder det bare å bestemme når det skal skje da!! :ler:

Her begynte jeg og lure på hva en hviso-matte var slags matte :ler:

:skratte: Du er veldig søt!!! :kose:

Dublin er en fantastisk herlig by! Elsker den byen! :strix: Du bør virkelig glede deg!

Ellers må jeg jo bare si at lav hemoglobin er blant de vanligste årsakene til svimmelhet hos menstruerende kvinner, og det kan igjen komme av lavt inntak av jern, så kanskje dette bare kan ordnes med noen jerntabletter? Men din kjære bør uansett gå til legen og ikke ta noen jerntabletter før dette slik at ikke jernet evt maskerer noe... Men, jeg presiserer: det vanligste er det vanligste! Så du får prøve å ikke bekymre deg unødvendig

Hold av en plass til meg kl. 17.00!?!

:sjenert: Det blir nok ikke så mye trening på meg kl 17 i dag.... :sjenert: Hodet mitt er helt tåkehode og arbeidsdagen har vært slitsom! Hadde sikkert hatt godt av å danse litt, men orker ikke å tvinge meg avgårde i dag... Kan vi ta det igjen lørdag eller er du kanskje bryllupsbissi??

Jeg har bedt henne vente med jern til hun har fått testet jeg også. Skal prøve å holde bekymringene på et minimum, nå har hun til slutt gått med på å skaffe time i morgen, hun er bare blitt mer svimmel utover dagen. Godt å ha noen som kan dele fakta! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig svimmel da jeg fikk influensa sist.. :sjenert:

Kan kansje være den? :vetikke:

Men få henne til legen :Nikke: Det er det aller beste!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var veldig svimmel da jeg fikk influensa sist.. :sjenert:

Kan kansje være den? :vetikke:

Men få henne til legen :Nikke: Det er det aller beste!

:hug:

Hun har herved befaling om legetime i morgen! :Nikke:

Masse :klemmer: til deg!!!

Vil veldig gjerne sende over en god :klemmer: til Neferet-søta! :nigo:

Tusen takk Redbird! Trenger de om dagen!!

:klemmer: tilbake!

------------------------------------------------------------------

Dagens liste:

  • Positivt overrasket av "All Nightmare Long" på mp3-spilleren på vei til jobb
  • Godt å kunne være nyttig for kolleger med masse å gjøre
  • snakket med tidligere kollega på telefonen
  • vi har bestilt Dollhouse på dvd
  • jeg rekker å lese litt FØR leggetid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Det blir nok ikke så mye trening på meg kl 17 i dag.... :sjenert: Hodet mitt er helt tåkehode og arbeidsdagen har vært slitsom! Hadde sikkert hatt godt av å danse litt, men orker ikke å tvinge meg avgårde i dag... Kan vi ta det igjen lørdag eller er du kanskje bryllupsbissi??

Jeg har bedt henne vente med jern til hun har fått testet jeg også. Skal prøve å holde bekymringene på et minimum, nå har hun til slutt gått med på å skaffe time i morgen, hun er bare blitt mer svimmel utover dagen. Godt å ha noen som kan dele fakta! :klemmer:

Så ikke denne meldingen før jeg var der i går, så savnet deg litt... Søkte desperat etter et kjent fjes, men fant det ikke, så så sikkert helt tulling ut (for jeg kom et par minutter for sent...) :fnise:

Skulle gjerne danset på lørdag, men i morgen ettermiddag reiser kjære og jeg opp på hytta for å drive med litt bryllupsstøff...

Flink du er til å passe på din kjære! :Nikke:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig bare fått tak i den første med røde sider, må nok ut på leting etter de resterende, men har skjønt de begynner å bli sjeldne.... Hunted er siste for nå, Tempted er visst under produksjon. Hva synes du nå som du har kommet et stykke?

Så bra du anbefaler Dublin forresten, akkurat nå kunne jeg tenke meg å dratt med en gang!

Jeg begynner å bli litt lei skrivestilen og repetisjonen, men klarer jo ikke la være å lese heller da. ;)

Hva syns du?

Skjønner at du kunne tenkt deg å reise nå, men det er jo fint å ha noe å glede seg til. :)

Håper din kjære fikk bra svar hos legen i dag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke denne meldingen før jeg var der i går, så savnet deg litt... Søkte desperat etter et kjent fjes, men fant det ikke, så så sikkert helt tulling ut (for jeg kom et par minutter for sent...) :fnise:

Skulle gjerne danset på lørdag, men i morgen ettermiddag reiser kjære og jeg opp på hytta for å drive med litt bryllupsstøff...

Flink du er til å passe på din kjære! :Nikke:

:hug:

Hihi, vi får ta det igjen på onsdag, da skal jeg ha treningsveiledning rett etterpå så jeg kan lære hvordan jeg skal tukte meg selv til å bli sterk og smidig!! :trene:

Håper dere får en bra helg med bryllupsstæsj! :hoppe: Nå er det jo under en måned igjen også! :klemmer:

Forresten mente legen at kjære hadde lite salt og fortsatt kunne være dehydrert etter hun var syk på Sicilia. Hun har visst høyere blodtrykk når hun sitter enn når hun står, noe som gjør at svimmelheten dukker opp når hun er i bevegelse.

Jeg begynner å bli litt lei skrivestilen og repetisjonen, men klarer jo ikke la være å lese heller da. ;)

Hva syns du?

Skjønner at du kunne tenkt deg å reise nå, men det er jo fint å ha noe å glede seg til. :)

Håper din kjære fikk bra svar hos legen i dag. :klemmer:

Jeg er enig med deg, begynner å bli litt lei repetisjonen. Det er vel fordi vi har lest alle rett etter hverandre tenker jeg... Kanskje en grunn til at det normalt går litt tid før det kommer en ny... :fnise: Men nå blir det jo uansett en pause etter nåværende bok, det kjenner jeg er greit!

Og absolutt bra å ha noe å glede seg til!! Håper du får en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helga startet på en litt uønsket måte. Jeg hadde handlet mat etter jobb og var klar for middag og kjærestekos før kjære skulle reise med bussen litt før sju. Planen etter det var :veslejenta: og litt rydding med tanke på visning i dag og i morra. Alt vel så langt. Men så, når jeg kom inn døra hjemme, var det hengt opp en lapp: "Obs! Lekkasje i boden, sjekk eiendelene dine!" :kjefte: Så da var det bare å komme seg ned dit og se på omfanget. Vår bod var selvfølgelig blant de som var rammet, og det var ikke bare litt vann for å si det sånn. Sto nok 4-5 cm over alt. Og vi har jo hatt masse ekstra ting i boden lenge pga visningene og sånn... Så når kjære kom hjem måtte jeg jo si at vi hadde et problem. Hun ringte sin far (moren var allerede i Oslo) og han kom med bil og henger så vi fikk tømt hele boden. To timers arbeid på en fredagskveld, og i tillegg måtte de stenge vannet for å få utbedre skaden... Men, for å ta det positive, vi har vært veldig heldige med tanke på hvor lite som faktisk har blitt skadd! Kjære og svigers reiste litt over kl 22, og da var det sofatid med So you think you can dance! :hoppe: Skjønte jo fort at jeg ikke kom til å få se det da det egentlig gikk, så hadde programmert!

Lørdag startet med en mindre hyggelig tur på vekta... :vekt: Feil vei sier jeg bare, og masse feil også!! :sukk: Så det var bare å karre seg på trening, og snakke litt hardt til seg selv angående hva som stappes i munnen. Visste ikke hvilken instruktør som skulle være der i går, og ble kjempefornøyd da det viste seg å være Elen! :rødme: Og for en treningsøkt! Var gjennomvåt og lett i hodet da treninga var ferdig, utrolig deilig! På vei hjem var jeg innom byen og kjøpte Menn som hater kvinner på Blue-ray og handlet mat. Vel hjemme var det å ta leiligheta fatt med rydding og full vask før visning. Rakk såvidt å sette meg nedpå litt før ei venninne kom. Vi laget god (og sunn) mat, :skravle: og :skratte: masse, så på resultatene av nevnte SYTYCD, spiste dessert og så film. Strålende kveld!! :nigo:

Kroppen min finner ofte ut at det å sove når kjære er borte er oppskrytt, så la meg sent og våknet tidlig i dag. Har fått gjort nesten alt som er igjen før visningen som skal være mellom 14 og 15, må bare en tur på butikken med alle panteflaskene. Vi er utrolig slappe til å gjøre det med jevne mellomrom, så blir jo gjerne en haug når det først blir gjort.... :sjenert: Etter visningen tror jeg jeg skal komme meg ut en tur i :sol: hvis været holder!! Gjøre litt powerwalking tenker jeg, så får jeg beveget mitt dvaske legeme i dag også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, her er det ikke akkurat snakk om noen avslappende helg hvor du får lada batteriene til en ny arbeidsuke! :dåne: Kjipt med boden deres! Ble tinga ødelagt, eller er det for tidlig å si? Hva hadde skjedd egentlig? Huff..

Lykke til med visninga i dag! Krysser fingrene for at det dukker opp en kjøper eller to! :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, her er det ikke akkurat snakk om noen avslappende helg hvor du får lada batteriene til en ny arbeidsuke! :dåne: Kjipt med boden deres! Ble tinga ødelagt, eller er det for tidlig å si? Hva hadde skjedd egentlig? Huff..

Lykke til med visninga i dag! Krysser fingrene for at det dukker opp en kjøper eller to! :nigo:

:klemmer:

Nei, slappe av er nok for senere år... :ler:

Minimalt som ble ødelagt heldigvis, noen bulkete bøker og dvd-cover er visst det som er skadd ifølge kjære. Så det skal vi jo heldigvis overleve! :jepp: Det var en kobling i et av rørene med kaldtvannsforsyning som hadde sprukket, og det var ihvertfall masse vann! Fortsatt masse vann i kjelleren, selv om det ikke kommer mer ihvertfall.

Og visningen gikk like dårlig som alltid... :sukk: Helt dødt rettere sagt. Ikke det at noe annet forventes, men det er jo alltid en bitteliten spire av håp for hver gang. Skal ha i morgen også, så blir det vel noen uker til igjen regner jeg med.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff da.. Men om ikke annet så må dere jo rydde/vaske litt ekstra, og det er jo ikke bare galt det.. ;)

:klemmer:

Det er det vi pleier å si også! :ler: Og i og med vi fikk vannlekkasje, så fikk vi jo også tatt første del av flyttelasset! :jepp:

:klemmer:

Oi :hakeslepp: Bra at dere kom relativt lett unna vannlekkasjen da. Sånne ting er ikke noe morro uansett, da :troest:

:klem:

Nei, moro kan vi ikke akkurat si at det var! Spesielt ikke på en fredagskveld når sofaen var planen! Men det skal sies at det var utrolig deilig å slenge seg nedpå den da kjære og svigers hadde dratt, og jeg kunne kikke på vakker dans og kose meg! :nigo:

--------------------------------------------------------------------------------

I går var en søndag av fantastisk karakter, slik bare søndager kan være! Til tross for manglende oppmøte på visning var det masse gode kvaliteter på nevnte søndag. Lang og lat søndag morgen med KG-oppdatering og annen tøysete surfing, masse tid til lesing av bok under visningen, god restemiddag av lørdagens mat og dessert, middagshvil på sofaen i komatøs tilstand, ut og bevege legemet sitt på gåtur rundt Ekeberg i høstluft (med fare for å bli lynsjet her, så skal jeg våge meg ut for å si at jeg synes det er kjempestas når høstlufta kommer krypende jeg...), solnedgang, skumring og stooor fin måne, og så kom kjære hjem etter det. Og ikke minst: vi fikk bestilt takkekort! På tide.... :ler:

Hadde bare kroppen funnet ut at den ville sove på kvelden også, så hadde det vært komplett! Men sove natt til i dag var skikkelig oppskrytt, så jeg er litt tåkete i hodet i dag. Hjernen var lys våken til et sted mellom 2 og 3, og våken flere ganger igjen før det var tid for å stå opp halv sju. Skjønner ikke hvorfor jeg i perioder har det sånn, trøsta er at det alltid går over igjen! Målet for dagen er å komme meg fra jobb i rimelig tid, rekke å spise god og sunn mat før visning, og komme meg på trening etter visning. Må prøve å få gjort det i dag, denne uka blir jo ikke helt normal i og med vil drar avsted til svigers på torsdag og videre til fjells på fredag! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg :hug:

Huff, så utrolig surt å lese om vannleksasjen.. vet hvordan det er, hadde vannlekasje i leiligheten vi bodde i før vi flyttet hit!! :dåne: utrolig sure greier!!

legger igjen en :klemmer: til deg og ønsker deg en god dag søta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...