Gå til innhold

Twisted days and nights


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Ble litt forvirra av alt snakket om ditt nye leketøy her, men skjønte jo etterhvert at det "bare" var en iphone det var snakk om... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iphone :hjerter: Du får si fra om det kan anbefales

Djevelens verktøy altså? Tviler sterkt på om noe fra apple er det, da heller m$-produkter

Håper menssmertene er på tilbakadgående!

:ler: En evig diskusjon dette, som jeg ikke har tenkt å gå nevneverdig inn i... :fnise:

Menssmertene er heldigvis ikke tilstede lenger, og formen er stigende, så håpet er nå at helga blir fin! :jepp:

:klemmer:

Ble litt forvirra av alt snakket om ditt nye leketøy her, men skjønte jo etterhvert at det "bare" var en iphone det var snakk om...

:skratte: Du er deg selv lik Mazzi.... :twisted:

itunes er et lite helvete ja. Snakk om å gjøre ting unødvendig komplisert.

Ooo, hvis du er dreven kan du jo lære meg et triks eller ti!! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: En evig diskusjon dette, som jeg ikke har tenkt å gå nevneverdig inn i... :fnise:

:ler: Det er sikkert like greit!

Så bra du føler deg mye friskere og finere igjen! :tommel: Fortsett slik!

Og god helg, søta!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Det er sikkert like greit!

Så bra du føler deg mye friskere og finere igjen! :tommel: Fortsett slik!

Og god helg, søta!

:klem:

Frisk og fin er bra! Travelt og lite KG er ikke fullt så bra... :ler:

:klemmer:

:rolleyes:

God helg! :klemmer:

:klemmer:

Innom med en god helg-:hug:

Kommer du til å være i form til onsdagstruppen tror du?

Jeg er på plass til onsdagstruppen! :danser:

Håper du har hatt en fin helg. :nigo:

Helga var slett ikke verst. Lørdag var vi på togtur ut på landet og besøkte en filleonkel av kjære, etterfulgt av hjemmekino. Stas! Søndag forsvant i fotball og takkekort, så den gikk altfor fort! Men sånn er det vel alltid... Nå er formen på plass igjen og jobb er uunngåelig. :sukk:

Håper din helg også var bra Muffin! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Helgene flyr av gårde!

Så dere samme fotballkampen som oss kanskje, Neferet? Den var altfor spennende, men heldigvis vant det riktige laget til slutt. :nigo:

Bra formen din er bedre da. Håper du har en bra tirsdag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns alltid helgene går alt for fort jeg... :sukk:

Ha en fin tirsdag Neferet!! :klemmer:

De gjør det!!

:klemmer: til deg også på denne store dagen! :fnise:

:Nikke: Helgene flyr av gårde!

Så dere samme fotballkampen som oss kanskje, Neferet? Den var altfor spennende, men heldigvis vant det riktige laget til slutt. :nigo:

Bra formen din er bedre da. Håper du har en bra tirsdag. :klem:

Vi gjorde nok det. Kjære var helt gal og løp rundt i stua da det ble scora på overtid. Jeg satt og skrev takkekort og smilte overbærende. Og så var vi på ullevål på kvelden, og jammen vant ikke riktig lag da også! Tror den dagen var bedre enn bryllupsdagen for kjære... :ler:

:klem: til deg også Muffin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjorde nok det. Kjære var helt gal og løp rundt i stua da det ble scora på overtid. Jeg satt og skrev takkekort og smilte overbærende. Og så var vi på ullevål på kvelden, og jammen vant ikke riktig lag da også! Tror den dagen var bedre enn bryllupsdagen for kjære... :ler:

:ler: Hun er dedikert da, det skal a ha! :tommelopp: Blir spennende i kveld, da! :redd:

Håper du får en fin dansetrening! :danser:

- og en ellers fortreffelig onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Hun er dedikert da, det skal a ha! :tommelopp: Blir spennende i kveld, da! :redd:

Håper du får en fin dansetrening! :danser:

- og en ellers fortreffelig onsdag! :klem:

Onsdagen kunne vel vært mer fortreffelig, men dansetreninga var helt fantastisk! :jepp:

Regner med du nyter kvelden.... :erter:

:klemmer:

Hei på deg! Blir du med å sitte på bakerste benk og bråke i vielsen til Tutta? :lur:

Jeg innbiller meg det er noe som skjer den dagen, men la meg komme tilbake med et ordentlig svar! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdagen kunne vel vært mer fortreffelig, men dansetreninga var helt fantastisk! :jepp:

Regner med du nyter kvelden.... :erter:

Skal vel ikke se bort fra det :sjarmor:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endelig en kveld hjemme der det ikke skal skje hundretusen ting og jeg faktisk både har tid og ork til å pusle på KG! Det har jeg jammen savna! Det har vært utrolig hektisk i det siste, så jeg har jo ikke rukket noenting! Sånt er ikke bra!

Så her sitter jeg da, og gruer meg litt til morgendagen. I morra er siste arbeidsdag for en av mine teamledere. Vi har jobbet sammen i drøye tre år tror jeg, så nesten hele tiden jeg har vært på min nåværende arbeidsplass. Da jeg gikk på en kjempesmell mot slutten av 2006 var det hun som plukket meg opp og snudde meg ut døra og fortalte at nå skulle jeg ta vare på meg selv. Og det var også hun som fulgte meg opp da jeg kjempet meg tilbake i full stilling etterhvert. Hun er en fantastisk leder, en god kollega og en utrolig verdsatt venn. Og nå har hun funnet det for godt å skulle flytte til en annen by som føles laaaangt unna, og forlate oss. Jeg kjenner at det ikke er noe spesielt moro å tenke på det, jeg vet ikke hvordan jeg skal finne fotfeste når jobben blir vanskelig og hun ikke er der, eller når jobben er stas og det er godt å dele det med noen også... :cry3: Så det er noe spesielt med å gå på jobb i morra. Vi skal ut etter jobb en hel gjeng da, for avskjedsmiddag og en kveld sammen, håper det blir lett å nyte det og ha det moro, at jeg ikke blir altfor preget av at jeg egentlig er mest lei meg... :trist:

Det er rett og slett ganske tøffe tak i hodet mitt om dagen, jeg har ikke klart å finne igjen motivasjonen etter at kollegene har sluttet en etter en. Det hjelper ikke at det nå har blitt masse sykdom i tillegg, og at vi da er få, og har noe voldsomt med ting å gjøre. Jeg har kjent på at klumpen i magen på søndagskveldene er tilbake, den som sier at jeg egentlig ikke har lyst til å ta fatt på en ny uke der. Jobben jeg har er såpass slitsom og belastende, at når sikkerhetsnettet av gode kolleger blir borte, kommer tankene om at det kanskje ikke er verdt det likevel. Så jeg kjenner på det, og tar det på alvor. Jeg har satt igang en ny runde med jobbsøk, og orienterer meg aktivt i forhold til ledige stillinger. Jeg har også registrert CV tilgjengelig for arbeidsgivere på NAV etter tips fra nevnte teamleder som skal slutte. Jeg håper det dukker opp noe som jeg kan tenke meg snart, og som jeg i tillegg blir så heldig at jeg får! For da tror jeg verden blir mye enklere med en gang!

Det hjelper sikkert heller ikke at jeg prøver å ta meg sammen hva gjelder vekt og mat og aktivitet og holdninger. Det er en kjent sak at når jeg har det dårlig mentalt, svikter alle kontrollmekanismer og jeg faller tilbake i dårlige vaner. Det synes godt i speilet og på vekta, så denne uka og forrige har jeg satt igang nytt fokus. Jeg prøver så godt jeg bare kan, og det ser ut til at jeg foreløpig har klart å finne en liten gnist i meg selv. Jeg håper den varer, og at jeg kan se resultater av gode valg og mer trening etterhvert!

I kveld er kjære på sosial aften med jobben, de skulle gjøre masse moro ute i skogen, etterfulgt av mat. Aner ikke når jeg får henne hjem jeg, men hun dukker vel opp etterhvert... :ler: Jeg møtte mamma etter jobb, vi spiste på Santinos (nam!) og tuslet litt rundt i byen. Og, snille mammaen kjøpte en fin skjorte til meg! :nigo: Merker at det er litt tynt med langermede klær i skapet, så trengte den! Og da har jeg noe fint å ha på i morra, vi som skal ut etter jobb! Så selv om det var trist og mørkt oppi her, så er det ikke bare traurig heller altså! Har bare hatt behov for å skrive ut litt av disse jobbgreiene en stund nå, og ingen tid...

Ikke minst er det fredag i morgen og snart helg!! Det kan man alltid smile for! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det hjalp litt å få skrevet det ned, og at du klarer å kose deg i kveld selv om det er trist og kjipt.. :troest: Sliter litt med treningsmotivasjonen selv for tida, så vi kan jo prøve å motivere hverandre! :Nikke: Krysser fingrene for at det ordner seg med ny jobb for deg snart :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...