Gå til innhold

Twisted days and nights


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

:kose::klemmer::klem::hug:

Får vondt inne i hjertet mitt å lese at du ikke har det noe bra :( Veldig trist at de gode kollegaene dine forlater deg. Håper du får det fint i kveld alikevel. Krysser fingrene for at du finner deg noe annet snart!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for gode ord og :klemmer: Mazilla, dinedama, MaiL, Ansjoni og LilleEkorn! Det varmer en trist sjel! :kose:

Lunchen i dag var trist, men det var jo bare forventet. Har stor tro på at det blir både koselig og moro i kveld, skal gå inn for det med liv og lyst! :jepp: Men jeg trodde ikke mine egne ører da jeg var på vei til jobb i dag og iPhone/Pod'en plutselig spilte denne ! Gni det inn liksom.... :rolleyes:

Morgenen i dag var forøvrig en hektisk affære, jeg våknet sånn halvt i koma og registrerte lykkelig at klokka verken hadde ringt eller begynt å lyse. Ergo er det ihvertfall en halvtime til jeg må stå opp. Sånn bare for å ha gjort det tenkte jeg at jeg skulle kikke på klokka for å vite hvor mye lenger jeg fikk bli under dyna. Og da jeg ser på den lyser det 7.35! :sjokk: Kjæres klokke skal ringe 6.30! Men noen hadde glemt å sette på klokka, så da var det bare å rase ut av senga og starte dagen! Det ble veldig mye å gjøre på veldig kort tid på begynnelsen av arbeidsdagen. Etter lunch har det heldigvis vært litt bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sangen fikk jeg av min første kjæreste da jeg slo opp... :fnise:

Isjda... Da var vel den ødelagt for resten av livet...

---------------------------------------------------------------------------------------

Akkurat hjemme igjen nå, har hatt en fantastisk bra kveld med menneskene mine. Synd gjengen nå snart er spredt for alle vinder, men godt med kvelder som denne med masse masse latter og moro. Og kvelden bød også på noen overraskelser, så nå har jeg litt å tenke på!!

Men først: :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Gode kolleger er gull verdt, de gjør hverdagen, og dermed også livet generelt, mye bedre. Fint å høre at du hadde en bra kveld! :)

Men... overraskelser...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Gode kolleger er gull verdt, de gjør hverdagen, og dermed også livet generelt, mye bedre. Fint å høre at du hadde en bra kveld! :)

Men... overraskelser...? :klø:

Stå opp og fortell! :popcorn:

Ga forresten sangen noen år, så nå går det helt fint å høre på den igjen! ;)

Det viser seg at gode kolleger og venner også tenker på en etterlatt stakkar... ;) Tidlig på ettermiddagen ble jeg sittende ved siden av ei av de som sluttet i august. Vi begynte nesten akkurat samtidig i felles jobb, så vi har fulgt hverandre siden 2005. Hun kunne fortelle at der hun nå jobber er det to gravide. Og hun hadde derfor, helt uten min vitende, gått inn til sjefen sin og spurt hva som skjedde når de gikk ut i permisjon. Hvorpå det ble klart at det skal lyses ut en prosjekstilling for den ene av de to. Min venn hadde da gjort det til sin oppgave å si masse bra ting om meg, og at det kunne være lurt å ha meg i bakhodet når utlysningen går ut. Noe som ikke kan være så lenge til, i og med hun det gjelder går ut i permisjon i november/desember. Sjefen hadde syntes at det som ble sagt hørtes interessant ut, så han skulle gi beskjed til min venninne når utlysningen er klar. Jeg vet jo ikke helt hva det vil gå ut på ennå og om det er aktuelt, men veldig hyggelig å bli kjempet for!! :jepp: :rødme: Og senteret der stillingen er, er jeg veldig imponert over. Jeg er nemlig der på veiledning hver tredje uke, og måten de jobber på falt jeg for ved første besøk. Så skal ihvertfall sjekke det ut! :)

Men, kvelden var ennå ung, og det viste seg at det skulle komme flere overraskende ting... :sjenert: Min tidligere sjef (hun som hentet meg tilbake til den jobben jeg er i nå, og så fant det for godt å slutte selv) har blitt beordret inn som leder på et høyere nivå enn det hun nå er ansatt i i sin nye arbeidskommune. Derfor står nå hennes stilling ledig. Hun slang seg ned ved siden av meg og sa: "Du kunne ikke tenke deg å komme å være teamleder hos meg for en liten periode da?" Det vil i tilfelle være å fylle den stillingen hun egentlig har :sjokk: Hun fortalte videre at i og med at det ikke er noen som kan gjøre hennes jobb, er hun desperat for å få tak i noen som kan holde den faglige tråden mens hun må gjøre alt mulig annet, som møtevirksomhet o.l. Dette er en kommune et stykke unna, men jeg kjente at det kriblet litt i magen likevel. Så jeg spurte pent: "Fra når da?" og fikk det festlige svaret "NÅ!" :sjokkbla: Det er i tilfelle snakk om enten ut året eller ut januar, alt ettersom hvor lang tid det vil ta å ansette noen i den stillingen hun er beordret inn i. Så hun mente at hvis jeg kunne tenke meg en utfordring, så måtte jeg jo bare prøve å få permisjon fra min nåværende jobb, og komme til henne. Ikke vet jeg hvordan man kan få permisjon med umiddelbar virkning, men vi har ihvertfall avtalt at hun skal ringe meg med litt mer informasjon på mandag. Den nåværende sjefen er jo verdens snilleste og går sikkert med på det, men avdelingssjefen i bydelen er på en måte bøygen.. :kosteskaft: Men tidligere sjef mente at hun skulle ta seg av henne, hvis det ble aktuelt. Så jeg ble jo sittende med massevis av merkelige tanker på en kveld som forøvrig var stas. Det viste seg jo at teamlederen som sluttet i går hadde hatt en finger med i spillet også, for å tipse gamlesjefen om å snakke med meg, de er så snille alle sammen! :kose: De vet at motivasjonen min er dårlig, at jeg synes det er trasig å komme på jobb for en ny uke, og de er så flinke til å gjøre det de kan for å pushe meg litt i en annen retning! :) Så når vi hadde brutt opp og jeg skulle finne meg en taxi hjem ble det en rørende farvelsekvens med min gode venn og nå ex-kollega som holdt meg hardt fast i en kjempeklem og befalte meg å hoppe på mulighetene som bød seg, for dette klarer jeg! Så i dag blir den nok en lang samtale med kjære om jeg skal gjøre dette, det innebærer mer jobb og ganske mye mer reising, men det bør jo være overkommelig for en periode! :jepp:

Det er faktisk litt rart, jeg var veldig melankolsk og lei meg på dagen i går fordi det var hennes siste dag. :trist: Men vi fikk snakket litt godt sammen underveis i går kveld, og vi har nok samme oppfatning av kontakten og vennskapet vårt. Det kommer ikke til å fordufte som det har så lett for å gjøre med de som flytter unna, det er jeg ganske sikker på! Og da ble jeg mye tryggere og mye roligere også! Det var litt godt, så slapp kvelden å bli en traumatisk opplevelse, men kunne heller være trygg og god med gamlegjengen. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært mye skriverier. Så fint at kvelden i går ble så fin, selv om det hadde vært mange følelser i sving tidligere. :) Og så spennende med jobbmulighetene! :jepp:

Håper du har en fin helg, Neferet. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :popcorn: Jeg må følge med her ;)

Det var uansett godt å høre at du koste deg med gjengen i går, og å høre at de tenker på deg ;)

Håper du har en strålende lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ!! Nå er jeg spent!! (om du vil sende en PM om hvilken kommune det er... så blir jeg glad....................... :sjenert: )

Det her er jo kjempegøy! Så mange muligheter!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så spennende!! :hoppe:

Ja!! :hoppe:

Her har det vært mye skriverier. Så fint at kvelden i går ble så fin, selv om det hadde vært mange følelser i sving tidligere. :) Og så spennende med jobbmulighetene! :jepp:

Håper du har en fin helg, Neferet. :klemmer:

Tusen takk Muffin! Det har plutselig vært mye skriving her ja, etter litt tid der det ikke var så mye rom for det. Håper din helg også er bra! :klemmer:

Spennende :popcorn: Jeg må følge med her ;)

Det var uansett godt å høre at du koste deg med gjengen i går, og å høre at de tenker på deg ;)

Håper du har en strålende lørdag :klemmer:

Tusen takk MaiL, håper du nyter lørdagskvelden! :klem:

OJ!! Nå er jeg spent!! (om du vil sende en PM om hvilken kommune det er... så blir jeg glad....................... :sjenert: )

Det her er jo kjempegøy! Så mange muligheter!! :hoppe:

PM kommer straks! :jepp:

Og jeg fletter og krysser for at mulighetene manifesterer seg også!! :hoppe:

God lørdagskveld Shorty! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ambivalent søndagsfølelse her i gården i dag... :sjenert: Skal jeg være supereffektiv og gjøre alt jeg burde og helst skulle ha gjort (type vaske badet, dra på trening, komme seg hjem igjen og dusje og skifte før tur ut på landet til mamma for å få lagt opp to nye svarte bukser (endelig!!) jeg fikk kjøpt i går) eller skal jeg være slappis og gjøre omtrent som i går (slappe av, sitte på nett, se litt serier og kanskje lese litt før jeg drar ut på tur til landet og mamma)....

Litt stolt er jeg da allerede av meg selv, har renset sluket på badet, som var en absolutt must-oppgave i løpet av helga. Så det er i hvertfall i boks. Og samvittigheten min sier at jeg må være flink, mens kroppen sier at det er søndag og da skal man være slapp...

Tenker mye på hva som kommer til å skje i løpet av denne uka også, blir det plutselig nye utfordringer?? :bond: Jeg hopper i det så sant jeg får permisjon, jeg har allerede sjekket togtidene til det aktuelle stedet... :tog: Det blir en spennende uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansjoni: Underrettet vil dere nok bli, ingen fare for det tror jeg... :fnise:

Det endte med en mellomting av alt i dag, det ble vask av bad og pleie av seg selv og iPhonen, før jeg nå straks skal komme meg avgårde ut på landet til mor med symaskin. :ler:

Ha en flott søndag jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette var spennende nyheter!! :hoppe: Håper det ordner seg med permisjon og alt sammen, og at du får en ny stilling du vil trives bra med!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!

nå har jeg fått oppdatert meg litt her, og må først av alt gi deg en :klemmer: for at det har vært litt tunge tider for deg! men så :hoppe: litt for at de rundt tenker på deg :jepp: håper det ordner seg med jobb og at dagene blir lyse igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...