Gå til innhold

Twisted days and nights


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

muffinsene ble kjempesnadder :spise:

Er hele sidene i boka røde eller er det bare i kanten? :klø: jeg tror jeg hadde blitt forvirret av hele røde sider.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet
jeg tok dem også fordi de hadde røde sider :jepp: kunne fått hvite, men hvor er morroa i det :vetikke:

:fnise:

gleder meg til å høre hva du syns :jepp: jeg syns bok 1 ga en del nye ting jeg da, så jeg er glad for at jeg leste den :jepp:

elsker serien :strix:

hehe, ja var litt opptatt igår :lur: ..er fortsatt sliten idag, er det mulig liksom :ler:

ha en goooood mandag vennen :hug:

Brått store mengder med ekstra glade smileys hos deg i dag, kan ikke skjønne det... :fnise:

muffinsene ble kjempesnadder :spise:

Er hele sidene i boka røde eller er det bare i kanten? :klø: jeg tror jeg hadde blitt forvirret av hele røde sider.. :fnise:

Neida, det er bare kantene. Sidene er helt vanlige og hvite, men de får jo en litt stilig ramme da! :jepp:

Hørtes veldig bra ut med muffins! Når jeg blir husmor skal jeg prøve å lage dem jeg også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boka er bedre enn filmen syns jeg. :Nikke: Blir ofte sånn dessverre, med bøker som filmatiseres.

Samme med "Angels and Demons" det...filmen var jo dååårlig i forhold til boka!! :dåne:

Men håper lell at "House of Night" blir film eller tv-serie! :fnise:

Ha en fin mandag Neferet! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tur til Dublin hadde virkelig ikke vært å forakte! Det er mange steder jeg vil dra her i verden, og Dublin er laaangt oppe på lista. Førjulstur... så fancy :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dublin! :hjerte: Herlig by. Jeg var der på språkreise i tre uker for mange år siden, og reiser gjerne tilbake. :jepp: Så dere kan bare glede dere! :hoppe:

Jeg har også kjøpt Twilight-bøkene med røde sider. :) Måtte jo det da jeg så det 3-for-2-tilbudet på Ark. Skal lese dem når jeg blir ferdig med Hunted. Er det helt siste boka, eller bare siste for nå?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boka er bedre enn filmen syns jeg. Blir ofte sånn dessverre, med bøker som filmatiseres.

Samme med "Angels and Demons" det...filmen var jo dååårlig i forhold til boka!!

Men håper lell at "House of Night" blir film eller tv-serie! :fnise:

Ha en fin mandag Neferet!

Enig med deg i at det er sjelden filmer kan overgå sine bøker Redbird! Men Angels and demons skal jeg ikke uttale meg om, har verken lest eller sett den... :sjenert: House of Night kan godt filmatiseres ja, men da "ordentlig" :ler:

:klemmer:

En tur til Dublin hadde virkelig ikke vært å forakte! Det er mange steder jeg vil dra her i verden, og Dublin er laaangt oppe på lista. Førjulstur... så fancy

Jeg har også hatt lyst til å dra dit lenge, så storfornøyd med at det blir adventsbegynnelse i annen by! :nigo:

Dublin! :hjerte: Herlig by. Jeg var der på språkreise i tre uker for mange år siden, og reiser gjerne tilbake. Så dere kan bare glede dere!

Jeg har også kjøpt Twilight-bøkene med røde sider. Måtte jo det da jeg så det 3-for-2-tilbudet på Ark. Skal lese dem når jeg blir ferdig med Hunted. Er det helt siste boka, eller bare siste for nå?

Jeg har foreløpig bare fått tak i den første med røde sider, må nok ut på leting etter de resterende, men har skjønt de begynner å bli sjeldne.... Hunted er siste for nå, Tempted er visst under produksjon. Hva synes du nå som du har kommet et stykke?

Så bra du anbefaler Dublin forresten, akkurat nå kunne jeg tenke meg å dratt med en gang!

:klemmer:

Røde sider..? Som i røde ark? Er det særlig behagelig å lese da?

Se her:

Neida, det er bare kantene. Sidene er helt vanlige og hvite, men de får jo en litt stilig ramme da! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.. Sånn collectors edition ellerno? Høres stilig ut, og sikkert veldig passende til de bøkene, etter hva jeg har skjønt.. ;)

Håper du får en fin tirsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.. Sånn collectors edition ellerno? Høres stilig ut, og sikkert veldig passende til de bøkene, etter hva jeg har skjønt.. ;)

Håper du får en fin tirsdag! :klemmer:

Jeg tror de bare heter Red Edition, men tydeligvis populært! :jepp:

Bokormen meg synes jo alt sånt er stas! Håper det gjelder innholdet i bøkene etterhvert også da... :fnise:

Tirsdagen tar seg opp, og jeg har på de nye fine slangeøredobbene! :hoppe: De var jammen enda mye finere i virkeligheten enn på bildet, og på mitt mentale bilde av dem fra Manchester i april! :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei søta :klemmer:

:strix: for nye øredobber!! så moro!!

Nå har jeg sjenket meg ett glass vin, utrolig deilig å kunne nyte det i ro og fred!! selv om jeg savner han derre mannen min, så ser jeg at det er litt fordeler med å ha litt tid til seg selv :jepp:

Håper du har hatt en fin dag vennen, og at det går bra med deg!! sender deg masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: for nye øredobber!

Ja! :strix: Jeg må ha de på på neste treff! :jepp:

hei søta :klemmer:

:strix: for nye øredobber!! så moro!!

Nå har jeg sjenket meg ett glass vin, utrolig deilig å kunne nyte det i ro og fred!! selv om jeg savner han derre mannen min, så ser jeg at det er litt fordeler med å ha litt tid til seg selv

Håper du har hatt en fin dag vennen, og at det går bra med deg!! sender deg masse

Hei Miso!

Godt å høre at det ikke bare er skrekkelig å være alene! Jeg er veldig flink til å sette pris på alenetid når den byr seg, så lenge det ikke blir mange dager!

:klemmer:

Så koselig med førjulstur Når reiser dere?

Kvelds :klemmer

Hei MaiL!

Koselig å se deg her inne, har skjønt det er travle dager for deg om dagen! :klemmer:

Vi reiser 1 desember! :hoppe: Ekte adventstur med andre ord! Jeg gleder meg!

Slenger over en Berlinerbolle og ønsker deg en god kveld! :klem:

Søta! :kose: Håper du får en fin siste dag som frøken! ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lovte Ansjoni å lage positiv-liste selv om jeg er mest negativ om dagen. Planen var derfor å lage liste i går kveld, men så hadde nettet tatt kvelden, så her kommer derfor gårsdagens liste:

  • Teamleder L kom endelig tilbake på jobb etter ferie
  • Klarte å ikke kjøpe trøstespisesjokolade
  • Ut og spise pizza med mamma etter jobb
  • Fikk tak i New moon og Eclipse i Red edition
  • Fikk endelig slappet av på sofaen med kjære
  • :sengekos:

Tror jeg skal benytte meg av dette tiltaket, så kanskje dagene blir lysere også! I natt har jeg knapt sovet kjennes det ut som, kjære sliter sånn med svimmelhet om dagen, og det fant hun for godt å dele med meg når vi skulle sove. Jeg vet hun har vært svimmel, men ikke hvor mye og hvor lenge. Så da måtte jeg selvfølgelig ligge og tenke katastrofetanker i hele natt... :rolleyes: Hun har lovet å bestille legetime da, håper hun ikke må vente så lenge. Og så kjenner jeg fortsatt på manglende jobbmotivasjon, men det er vel bare å bite tennene sammen og jobbe gjennom det... Fikk mail vedrørende en av stillingene jeg har søkt, det var 149 søkere!! :hakeslepp: Regner ikke med noe intervju der akkurat! :fnise: Jeg venter egentlig mest spent på den siste jeg søkte, men den hadde frist fredag, så det tar vel fortsatt noen dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søta :klemmer:

sniker innom med en :klem: til deg!! håper det går bra med din kjære og at hun kommer seg til legen!! best for henne!! :Nikke:

håper du får en super dag snuppa :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at positivitetslista sprer seg som ild i tørt gress her inne! :hoppe:

Høres ikke greit ut med den svimmelheten til din kjære, men forhåpentligvis er det bare en bagatell. Virus ellerno.. Skummelt nok, men ihvertfall noe som går over! :Nikke:

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søta

sniker innom med en :klem: til deg!! håper det går bra med din kjære og at hun kommer seg til legen!! best for henne!!

håper du får en super dag snuppa

Hei Miso!

Sender masse :klemmer: tilbake til deg også! Kos deg på kontoret! :nigo:

Så gøy at positivitetslista sprer seg som ild i tørt gress her inne!

Høres ikke greit ut med den svimmelheten til din kjære, men forhåpentligvis er det bare en bagatell. Virus ellerno.. Skummelt nok, men ihvertfall noe som går over!

Ha en fin dag!

Ja, det må jo bare bety at denne lista har noe for seg! :jepp: Jeg satser ihvertfall på å bli et nytt og bedre menneske... :ler:

Kjære hadde prøvd å bestille time (nettbasert) men det var ikke noe ledig denne uka ihvertfall. Jeg har nå prøvd å overtale henne til å uansett bestille til neste uke, så det ikke fyller seg opp der også. Helt sikkert en bagatell som du sier Mazilla, men det er jammen mye rart hodet kan koke sammen på nattestid! :sjenert:

Ha en fin dag du også!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...