Gå til innhold

Twisted days and nights


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ah, kult!!! Gleder meg til å se :popcorn:

Jeg og! :hoppe:

Gårsdagen forsvant før vi fikk tatt noen bilder, så prøver igjen i kveld! :jepp: Kanskje noen bilder i morgen...? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen forsvant før vi fikk tatt noen bilder, så prøver igjen i kveld! :jepp: Kanskje noen bilder i morgen...? :sjenert:

:opplyser: Pics or it didn't happen! :fnise:

Vi må jo få se badass-armen din! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:opplyser: Pics or it didn't happen! :fnise:

Vi må jo få se badass-armen din! :nigo:

It did SO happen! :fnise: Bilder på plass i bloggen! :nigo:

Jeg har sett den :nigo: K-U-L!!! :daane:

Tusen takk søte! Flere bilder er ute nå!

Det å få sett nye armen din er nesten grunn nok alene til å komme på trening på onsdag!! :jepp:

:hoppe:

Det er jeg helt enig i, livevisning må jo være bedre enn bilder! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det! :strix: Looking good!

Takk! :nigo:

Stilig :hoppe:

:jepp::strix:

Gratulerer med ny tattovering! :hoppe: Føles det bra? :) Det ser hvertfall bra ut. :jepp:

Tusen takk! :hoppendeglad: Det føles veldig bra! Eller, akkurat nå klør det som besatt, men det går vel over. Driver midt i hamskifte-perioden, så pent er det ikke :ler: Gleder meg veldig til å se resten fredag! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh! Jeg kjenner at jeg gleder meg til å titte på bloggen din fra hjemmepc'en nå! :hoppe:

Blir desverre ingen livevisning i dag, følte ikke helt jeg hadde tid til å ta meg tid sånn "midt i lesingen" :sukk:

men snart håper jeg å være litt ovenpå! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh! Jeg kjenner at jeg gleder meg til å titte på bloggen din fra hjemmepc'en nå! :hoppe:

Blir desverre ingen livevisning i dag, følte ikke helt jeg hadde tid til å ta meg tid sånn "midt i lesingen" :sukk:

men snart håper jeg å være litt ovenpå! :jepp:

Skjønner godt du må prioritere lesingen i disse dager! Livevisningen kan alltids vente til armen er mer ferdig også! :jepp: Faktisk var det ingen av jentene jeg trener med som la merke til/kommenterte armen min i det hele tatt, så nå lurer jeg litt på om blekk er blekk uansett størrelse hvis man ikke er spesielt interessert?? :klo: Synes liksom den er litt mer brutal i størrelse enn den forrige, kanskje de var usikre på om den hadde vært der før og ikke turte si noe? Elen spurte etter at treninga var ferdig da, så helt usynlig var den nok ikke.

Håper du har hodet over vann! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

...ikke bli det da, du er jo så fin som jente :klemmer: Men det aner meg hva det er som ligger til grunn, menssmerter fra helvete?! Føler med deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

...ikke bli det da, du er jo så fin som jente :klemmer: Men det aner meg hva det er som ligger til grunn, menssmerter fra helvete?! Føler med deg!!!!

Dine mistanker er korrekte Diddles, natt til i går, i går og natt til i dag har vært en mindre hyggelig opplevelse... :sukk: Men håper det verste er over for denne gangen nå. Heldigvis ikke hver gang det er så ille, men de gangene det er det, frister det litt å operere ut hele organet! :ler:

I ettermiddag/kveld blir det ihvertfall en annen type smerte, selvvalgt sådan. Klokka 18 fortsetter fantastiske Bjørn skal fortsette på armen min! :hjerte: Men først; fordrive tid i drøye 9 timer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner godt du må prioritere lesingen i disse dager! Livevisningen kan alltids vente til armen er mer ferdig også! :jepp: Faktisk var det ingen av jentene jeg trener med som la merke til/kommenterte armen min i det hele tatt, så nå lurer jeg litt på om blekk er blekk uansett størrelse hvis man ikke er spesielt interessert?? :klo: Synes liksom den er litt mer brutal i størrelse enn den forrige, kanskje de var usikre på om den hadde vært der før og ikke turte si noe? Elen spurte etter at treninga var ferdig da, så helt usynlig var den nok ikke.

Håper du har hodet over vann! :klemmer:

Sannsynligvis usikre på om den var der før... De turte jo ikke kommentere noe på meg heller før det var DRØYT tydelig! Gleder meg til å se den hvertfall :)

Håper mens smertene dine har gitt seg litt og at du har en fin helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Ser det har vært mye smerte for deg de siste dagene. Håper lørdagen din er fin da. :)

Spent på nye bilder av armen. :jepp:

Tusen takk :klemmer: All smerte fra og med fredag kveld kan jeg jo bare takke meg selv for, så da var det ikke synd på meg. Skikkelig hoven lørdag ettermiddag/kveld, mye mer enn forrige gang, innsiden er litt mer følsom... :sjenert: Men koste meg både lørdag og i går altså! :jepp:

Nye bilder er lagt ut på bloggen! :opplyser:

Sannsynligvis usikre på om den var der før... De turte jo ikke kommentere noe på meg heller før det var DRØYT tydelig! Gleder meg til å se den hvertfall :)

Håper mens smertene dine har gitt seg litt og at du har en fin helg :hug:

:ler: Mistenker at noen av dem fikk en bekreftelse da Elen begynte å vri og vende på den før jeg skulle gå... Enda tydeligere nå synes jeg, når det er mer på framsida! :jepp: Og du har helt rett, det var veldig synlig at du var gravid før de turte å si noe :fnise:

Menssmertene har heldigvis gitt seg for denne gang, så satser jeg på en enklere runde neste gang!

Håper du har hatt en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...