Gå til innhold

Twisted days and nights


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Sett bildene nå. Stilig! :jepp:

Jeg er også litt redd for å kommentere slikt, tilfelle det er feil. :sjenert:

Tusen takk! Jeg er veldig fornøyd. :nigo: Det er nok noen som kommer til å synes at den er for stor og for svart, men jeg synes den passer meg perfekt! :lur:

Er du redd for å kommentere tatoveringer eller graviditet? :klo: Eller begge deler? :ler: Jeg er nemlig også veldig redd for å kommentere graviditet hvis jeg er usikker, så da lar jeg helst være. Men på TuttaV syntes det godt lenge før treningsjentene sa noe altså!

------------------------------------------------------------------

Har hatt kurs i dag, men på samme lokasjon som vi jobber for tida, så da er bakdelen at man ikke kan snike seg hjem med god samvittighet hvis det er litt tidlig ferdig. Er trøtt og har hodepine i dag, vi sover veldig dårlig hjemme hos oss for tida, kjære hoster så mye om natta. Hun har slitt med denne hosten i snart to uker, jeg tror jeg blir gal! :bond: Men hun kan jo ikke noe for det stakkar, og hun holder jo seg selv akkurat like mye våken. Og det hjelper egentlig ikke hvis jeg går og legger meg noe annet sted, for da blir jeg bare liggende å lytte likevel kjenner jeg meg selv rett... Håpløs er jeg... :fnise:

I morgen er det halv dags arbeid for meg, før julegaveshopping med svigers. Det blir veldig koselig, særlig hvis det ikke er sidelengs regn! Jeg er litt fornærma over at det ikke er spesielt vinterlig ute, for desemberstemningen er ikke helt på plass. Håper det blir litt :sno: snart, og senest lille julaften!

I dag har jeg og kjære sendt ut invitasjoner til venner for litt førjulssamvær 18.desember. Vi gjorde det i fjor også, for å samle folk og få en enkel måte å levere ut julegaver på. Hittil ganske god respons, så det blir koselig. Tenkte jeg skulle lage litt Pacmanpepperkaker og Cornflakeskaker i tillegg til noen brente mandler kanskje? Er det bevertning nok? Innspill tas i mot med takk!

Ellers er det fortalt meg at Metallica kommer til Oslo i mai, det blir stas! Får håpe vi får tak i forhåndskjøpsbilletter! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du handla noen gaver i dag? :)

Jeg skulle også gjerne vært på Black Album-konserten, men må nok stå over.. :sukk: Du får sitte klar torsdag morgen, så ordner det seg nok med billetter! :jepp:

God helg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt nølende for å kommentere graviditet, det er nemlig ikke så stas hvis det ikke stemmer (jeg har blitt spurt et par ganger selv ;) ), men tatoveringer tror jeg at jeg skal tørre greit :ler:

Pacman-pepperkaker høres ut som en fantastisk ide! :hoppe:

Håper det går bedre med din kjære, og at dere får sove godt og hostefritt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Fikk du handla noen gaver i dag? :)

Jeg skulle også gjerne vært på Black Album-konserten, men må nok stå over.. :sukk: Du får sitte klar torsdag morgen, så ordner det seg nok med billetter! :jepp:

God helg! :hoppe:

Jeg fikk handlet gaver på fredag :jepp: Nå er jeg faktisk nesten i mål! Det er deilig, særlig når desemberlønna ikke engang har kommet! Har riktignok lånt litt av en annen konto som skal fylles på igjen, men likevel er jeg veldig fornøyd med det!

Vi har Black Album-billetter allerede vi! Kjære er medlem i fanklubben, så forsalg for medlemmer ble åpnet i dag morges. Blir stas! :hoppe:

Jeg hadde en veldig fin helg, håper din også ble det! :nigo:

Jeg er også litt nølende for å kommentere graviditet, det er nemlig ikke så stas hvis det ikke stemmer (jeg har blitt spurt et par ganger selv ;) ), men tatoveringer tror jeg at jeg skal tørre greit :ler:

Pacman-pepperkaker høres ut som en fantastisk ide! :hoppe:

Håper det går bedre med din kjære, og at dere får sove godt og hostefritt!

:klem:

Pacmanpepperkaker er strålende, lagde 113 stykker i går og de er fiiine! :hjerte:

Kjære har heldigvis blitt litt mer stille om natta, det er sunt for både oss og forholdet :ler:

Stor :hug: til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på den flotte armen ja! :jepp: Grattis! :tommelsmil:

Dårlig med snø her i området ja... Jeg håper nå det kan drøye til etter eksamen jeg da, så jeg slipper å måtte risikere å gå på glatta til toget ;) Men f.o.m. 15. desember kan den bare komme :Nikke: Hadde absolutt hjulpet på julestemningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Se på den flotte armen ja! :jepp: Grattis! :tommelsmil:

Dårlig med snø her i området ja... Jeg håper nå det kan drøye til etter eksamen jeg da, så jeg slipper å måtte risikere å gå på glatta til toget ;) Men f.o.m. 15. desember kan den bare komme :Nikke: Hadde absolutt hjulpet på julestemningen!

Tusen takk! :nigo:

Vi rakk nestenikke å snakke om snøen engang før den var på plass! :sno: Og det gikk overraskende bra på vei til jobb i dag også! :jepp: Håper det gikk bra på vei til toget! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :nigo:

Vi rakk nestenikke å snakke om snøen engang før den var på plass! :sno: Og det gikk overraskende bra på vei til jobb i dag også! :jepp: Håper det gikk bra på vei til toget! :hug:

Hehe... typisk det ;)

Det gikk bare bra til toget :jepp:, verre var det med ut av t-banen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er som får unnagjort julegavene :jepp:

Ser ut til at du har en fin førjulstid, og der kom jaggu :sno: også! Her hos oss står allerede :kalle: ute i hagen

:klem:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hehe... typisk det ;)

Det gikk bare bra til toget :jepp:, verre var det med ut av t-banen :sjenert:

Huff, leste om det i dagboka di, håper det går bedre med bekkenet i dag! :klemmer:

Flink du er som får unnagjort julegavene :jepp:

Ser ut til at du har en fin førjulstid, og der kom jaggu :sno: også! Her hos oss står allerede :kalle: ute i hagen

:klem:

Du er enda flinkere så jeg inne hos deg, ferdig 1. desember er bra! :jepp: Er ferdig nå jeg også, og det er deilig, da er det bare innpakking og kos som er igjen :hjerte:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

En fordel med å være ferdig med julegavene tidlig, er at man kan begynne å kjøpe julegaver til seg selv :nigo: Det har jeg da altså gjort, i går ble det litt nettshopping på meg og kjære. Dette er beholdningen på Til Neferet Fra Neferet:

og så fikk jeg en mail med 25% ekstra rabatt på klær hos play.com og da klarte jeg ikke å motstå denne:

Det er stas å kunne kjøpe litt julegaver til seg selv føler jeg, nå kan jeg glede meg til ting kommer i posten! :nigo:

En annen ting som er stas om dagen er Cut the Rope Fikk egentlig tipset fra kjære for en god stund siden, men har helt glemt det. Nå er den kjøpt og mildt sagt påbegynt. Jeg har jo aldri spilt Angry Birds eller sånne spill, men denne her tar virkelig kaka! Fine fine skapningen! Bussturene hjem går fort for tida for å si det sånn! :ler:

I helga skal vi til svigers, vi skal blant annet besøke en venninne og levere ut julegaver. Og så er planen å bake lussekatter, jeg er litt usikker på om jeg har gjort det noengang?? Ihvertfall blir det godt :sikle: Kjære mumlet noe om å preparere ski også, i og med at snøen har dukket opp. Spørs hvor lenge den blir værende da, det ble veldig mildt i løpet av natta. Men plutselig blir det sikkert vinter på ordentlig også! :jepp:

Ha en strålende helg dere som finner turen innom boka mi! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiiiine pacman-pepperkakene dine var! Me love! :jepp:

Og kjekt med julegaver man vet med 100 % sikkerhet vil treffe mottager :lur: Likte spesielt godt t-skjorta! :fnise:

Håper du får en fin fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fiiiiine pacman-pepperkakene dine var! Me love! :jepp:

Og kjekt med julegaver man vet med 100 % sikkerhet vil treffe mottager :lur: Likte spesielt godt t-skjorta! :fnise:

Håper du får en fin fin helg :klem:

Ja, de er superfine! Ekstra moro å pynte sånne pepperkaker synes jeg! :nigo:

Julegaver til seg selv er stas! Nå fikk jeg riktignok beskjed om at det var en feil at genseren lå ute, den var nemlig utsolgt, men lue og t-skjorte blir det! Og noen penger spart i samme slengen...

Helga ble veldig fin, skulle ønske den varte litt lenger! I tillegg til litt julegavehandling har det blitt baking av lussekatter, besøk hos ei venninne og en intensiv treningsøkt i går ettermiddag. Dokumentasjon på alternativ magetrening finnes på bloggen min, for den som vil se. Kjenner jeg begynner å bli støl allerede!

Håper din helg også har vært bra og at det går bra med deg på det utrolig glatte føret! :klemmer:

Dagens innlegg på bloggen min er til ære for deg! :lur:

Og så jeg som er på en pc som ikke har lagret url-en... :tristbla: PM?? :sjenert:

:skratte: FANtastisk!!!

Jeg antar det er Mazillas blogginnlegg som er fantastisk, og ikke mine pacmankaker eller mageøvelser på blogg? :ler: Ble ikke noe mindre spent nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du har vært til å shoppe julegaver, både til andre og deg selv. :nigo: Den genseren fikk jeg lyst på også! (U)flaks at den var utsolgt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Julegaver til seg selv er veldig fortjent :fnise: Ingen dum idé, så kanskje jeg skal shoppe litt i morra :lur:

Flink du er som er ferdig med alle de andre julegavene! Jeg har bare én igjen, men den er i tillegg den verste :daane:

Endret av Androide
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du har vært til å shoppe julegaver, både til andre og deg selv. :nigo: Den genseren fikk jeg lyst på også! (U)flaks at den var utsolgt. :fnise:

Ja, den var nok litt for god til å være sann... :sjenert: Men, anledningen byr seg sikkert en annen gang tenker jeg! Jeg pleier å holde meg unna mailene som kommer fra Boardshop, for det finnes alltid noe der, men denne gangen var det kjære som korrumperte meg! :ler:

Og veldig deilig å ha gjort ferdig julegavene. Fortsatt noe som skal komme i posten, men det er bare innpakking og kos igjen :jepp:

Julegaver til seg selv er veldig fortjent :fnise: Ingen dum idé, så kanskje jeg skal shoppe litt i morra :lur:

Flink du er som er ferdig med alle de andre julegavene! Jeg har bare én igjen, men den er i tillegg den verste :daane:

Julegaver til seg selv må jo være obligatorisk :opplyser::ler: Litt stas å kunne unne seg selv noe også, midt i julegaveshoppingen. Den verste, er det til din kjære mann? :klo: Du finner nok ut av det tenker jeg! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at du er ferdig med julegavene, og gaver til seg selv er heller ikke å forakte :nigo: Liker tingene du får! Ha en fortsatt fin førjulstid :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du frøken... du har sikkert litt peil på dette her. Er det noe annet sted det går an å trene poledancing foruten Sometimes i nærheten av oss? Vurderer nemlig å ha det som min treningsform mens jeg er i permisjon. Tror jeg kommer til å gå drittlei styrketrening :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...