Disco Biscuit Skrevet 21. august 2009 #161 Del Skrevet 21. august 2009 God helg og lykke til med stanga! Skitten tankegang på deg Mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. august 2009 #162 Del Skrevet 21. august 2009 God helg og lykke til med stanga! Takk takk Mazzi! God helg til deg også! Hei vennen sniker innom med en fredags og ønske deg en gooood helg Tusen takk Miso! Håper du også får en bra og avslappende helg! Sender deg haugevis av tilbake! Skitten tankegang på deg Mazzi Hun tenkte vel jeg trengte lykkeønskninger i og med jeg ikke håndterer dem til daglig regner jeg med..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. august 2009 #163 Del Skrevet 21. august 2009 Hun tenkte vel jeg trengte lykkeønskninger i og med jeg ikke håndterer dem til daglig regner jeg med..... Og derfor jeg er veldig spent på hvordan du håndterte denne :gjeiper: Helt seriøst, hvordan gikk det? Var det morro?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. august 2009 #164 Del Skrevet 21. august 2009 okey, her er det seriøst noe jeg ikke har fått med meg!! hva skjer!???? stanga!!?? pliiiiis kan jeg få vite??? legger igjen masse til deg snuppa, sove godt og drømme søtt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. august 2009 #165 Del Skrevet 22. august 2009 Skitten tankegang på deg Mazzi Var faktisk ikke ment sånn.. Så hvem som hadde skitnest tankegang her kan vel diskuteres, eller hva MaiL?! Hun tenkte vel jeg trengte lykkeønskninger i og med jeg ikke håndterer dem til daglig regner jeg med..... Ehm... joda.. ..men.. hvordan gikk det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. august 2009 #166 Del Skrevet 22. august 2009 Hun er nok litt sliten. Jeg mener, hallo!! Uvant, da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 22. august 2009 #167 Del Skrevet 22. august 2009 Har jeg vært innom her før? Men... NÅ HAR JEG DET Man kan jo ikke få med seg absolutt alt da... da måtte jeg vært trygda og bare sitti foran daten... God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. august 2009 #168 Del Skrevet 22. august 2009 okey, jeg lurer fortsatt litt på hva dette med stanga er jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. august 2009 #169 Del Skrevet 22. august 2009 Og derfor jeg er veldig spent på hvordan du håndterte denne Helt seriøst, hvordan gikk det? Var det morro?? Jeg tror jeg ihvertfall klarte meg bedre på denne enn jeg ville gjort med Mazzi&MaiLs versjon! Men over til det litt mer seriøse: Som forutsett følte jeg meg som en litt overdimensjonert kråke, det gjør jeg jo alltid når kroppen min må gjøre ting den ikke er vant til. Det var utrolig moro, og utrolig vanskelig! Og en anelse smertefullt, men det er visst vanlig, instruktørdamen fortalte at hun aldri ble kvitt blåmerkene, det kom alltid noen nye. Kjente det godt i armer og skuldre og latissimus dorsi, så har venta på at stølheten skulle komme i dag... Det har den definitivt gjort, fra underarmer til biceps og triceps til skuldre og nevnte dorsi. Og jeg skal være flyttehjelp i morra.... Kommer til å være helt ubrukelig når jeg får en natts søvn på dette! Men som trening kan det nok anbefales på det varmeste, jeg har ihvertfall sendt mail og meldt min interesse for kurs! Selv om jeg neppe blir med det første! Helt utrolig at det går an spør du meg! okey, her er det seriøst noe jeg ikke har fått med meg!! hva skjer!???? stanga!!?? pliiiiis kan jeg få vite??? legger igjen masse til deg snuppa, sove godt og drømme søtt!! Prøvetime på Sometimes Pole Studio vennen! Så nå blir det pole dancing i høst hvis jeg får plass på kurs! Var faktisk ikke ment sånn.. Så hvem som hadde skitnest tankegang her kan vel diskuteres, eller hva MaiL?! Ehm... joda.. ..men.. hvordan gikk det?? Dere kan vel dele førsteplassen? :klø: Det gikk bra, selv om jeg er klønete! Hun er nok litt sliten. Jeg mener, hallo!! Uvant, da gitt Uvant ja! Og så måtte jeg jo opp og danse med Elen i dag tidlig før stølheta kom og tok meg! Kjapt etterfulgt av spontantreff med venninne i byen, så KG-samvittigheten har vært kullsvart i dag.... Har jeg vært innom her før? Men... NÅ HAR JEG DET Man kan jo ikke få med seg absolutt alt da... da måtte jeg vært trygda og bare sitti foran daten... God helg!! Devilina! Og takk for sist, det var hyggelig å møte deg!! Håper du har en bra helg! okey, jeg lurer fortsatt litt på hva dette med stanga er jeg da Sorry Miso, jeg har ikke rukket innom her før i dag jeg! Men nå lurer du ikke lenger, og alt er vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. august 2009 #170 Del Skrevet 22. august 2009 takk vennen nå vet jeg gikk det bra, var det moro?? har du prøvd? :klø: det høres utrolig moro ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. august 2009 #171 Del Skrevet 23. august 2009 takk vennen nå vet jeg gikk det bra, var det moro?? har du prøvd? :klø: det høres utrolig moro ut Jeg vet ikke helt hva som kvalifiserer som bra, men jeg kom meg da gjennom og hadde det kjempemoro, så da må det jo være bra! Kjempevanskelig da, og helt tydelig at det ikke er så lett som det ser ut til når proffene setter igang! Men jeg må innrømme at jeg tror jeg lett kan bli bitt av basillen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. august 2009 #172 Del Skrevet 23. august 2009 Hei vennen er innom med en søndags til deg!! har lyst til å prøve det selv, det ser utrolig moro ut takk for linken i boka mi, elsker den :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. august 2009 #173 Del Skrevet 23. august 2009 Bare hyggelig kjære Miso, tenkte umiddelbart på deg! (dvs, etter at jeg var ferdig med å nyte sangen en hel del ganger....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. august 2009 #174 Del Skrevet 23. august 2009 Bare hyggelig kjære Miso, tenkte umiddelbart på deg! (dvs, etter at jeg var ferdig med å nyte sangen en hel del ganger....) så søt du er :rødme: hehe, tror kanskje jeg er litt vel hekta på Twilight og det er mulig det er litt synlig ja jeg elsker den og jeg elsker Twilight tror jeg må se filmen snart igjen, begynner å bli leeeeenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. august 2009 #175 Del Skrevet 23. august 2009 Min mistanke fra i går er helt klart manifestert i dag... STØL!!!! I alle gårsdagens nevnte kroppsdeler og flere til. Det er på nivået at å skjære brød gjør vondt, så det er tydelig at jeg har brukt noen muskler som er mest vant til hvile! Det som er litt deilig er at det har gjort meg grisemotivert da, til å trene styrke så forutsetningene for å ikke bli fullt så støl neste gang kan være bedre! Det eneste er at jeg ikke kan skryte på meg så mye kunnskap om hva jeg helst bør trene... Men trenes skal det!! Så er det bare å håpe denne motivasjonen forblir! Jeg vil bli sterk nok til å lære akrobatiske ting!!!!! Kikket litt på filmweb, og det er jammen en del filmer som bør ses i løpet av de kommende månedene: BronsonJenta som lekte med ildenFame 2009UPThe imaginarium of Dr. Parnassus Det var ihvertfall september og oktober, så kommer det vel en Twilight-film og enda en Stieg Larsson-film i november også! Mye å se fram til med andre ord!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. august 2009 #176 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Masse bra filmer utover Jeg fryktet en stund at jeg kom til å gå glipp av Jenta som lekte med ilden, men det ser jaggu ut som om jeg blir værende lenge nok til å se den likevel Gøy å lese at poledansinga ga mersmak Noe annet som ga mersmak var de søte sjokoladefroskene :rødme: Oppdaga nå at det var jo to forskjellige smaker, med cherry også jo De skal jeg spare til en spesiell anledning Lykke til med flytteprosjektet i dag!! Endret 23. august 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. august 2009 #177 Del Skrevet 23. august 2009 Tror forresten kanskje du hadde likt kjolen jeg har på i dag, det er en redesignet kjole med et stort dødningehode brodert på :rødme: Vet ikke om du så den lysestaken vi hadde kjøpt i Køben, forresten: http://www.crystalclassics.com/kosta/images/stilllife.jpg Ok, nå er det nok invansjoni i boka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 23. august 2009 #178 Del Skrevet 23. august 2009 Oi, nå ble jeg inspirert! Må inn i min egen bok og skrive en liste over filmer jeg vil se fremover! Nå som vi har kjøpt bil kan vi dra på kino når vil igjen!! Håper søndagen behandler deg bra! Tittet forresten på flere bryllupsbilder av deg og din kjære på FB; skjønner godt at din kjære elsker deg, du er jo såååå nyyyydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. august 2009 #179 Del Skrevet 23. august 2009 Skjønner godt at du er støl i dag. Man må vel bruke muskler man ikke ante man hadde når man driver med det. Men så bra at det var så gøy! Søndags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 23. august 2009 #180 Del Skrevet 23. august 2009 oooooo, så gøy at du syntes det var gøy med pole dancing!!! Skal se at du blir en skikkelig mester etterhvert Hold oss oppdatert om du fortsetter på kurs da Kjempekoselig å treffe deg Neferet!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg