Bestee Skrevet 28. august 2009 Forfatter #101 Del Skrevet 28. august 2009 Masse lykke til med PP4! Og kos dåke i helga! Ha en kjempe fin helg Tusen takk, søte jenter! Fra i morgen er det full rulle, i ordets rette forstand. Klarte ikke å holde meg, så jeg dro på apoteket i stad og kjøpte EL-tester. De er fryktelig dyre, men rekker ikke å bestille noen nå. Tok en test i stad, og den var heldigvis positiv. Håper EL blir den 1., så syklusen holder seg stabil. Har ikke tenkt til å fortelle min kjære at jeg har EL i disse dager, tror og håper at det fungerer bedre sånn. Kan jo bli litt stressende for han stakkars. Gleder meg til i morgen tidlig! Da skal jeg innvie PP4! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilsen S. Skrevet 29. august 2009 #102 Del Skrevet 29. august 2009 Nå har jeg oppdatert meg på din verden også, regner med du er travel opptatt disse dagene Krysser fingrene for deg ihvertfall! Jeg kan også på det varmeste anbefal scrapbooking og foto/bilderedigering, da skal jeg love deg timene flyr! Men det er jo klart, du må jo ha sansen for slikt, ellers blir en jo bare utålmodig Mine hobbyer er som nevnt scrapbooking og trening/turer. Har tidligere hatt litt for mye baller i lufta syns jeg, og da har jeg liksom ikke helt funnet roen. Et par hobbyting, i tillegg til venninner og min kjære, husarbeid og jobb holder lenge Da får jeg vært "helt tilstede" med det jeg holder på med istede for å tenke på alt det andre jeg skal rekke over.. HÅper du har en fin lørdag! Jeg holdt på å skrive søndag, og så ble jeg veldig lykkelig av å finne ut at det bare er lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 29. august 2009 Forfatter #103 Del Skrevet 29. august 2009 Nå har jeg oppdatert meg på din verden også, regner med du er travel opptatt disse dagene Krysser fingrene for deg ihvertfall! Jeg kan også på det varmeste anbefal scrapbooking og foto/bilderedigering, da skal jeg love deg timene flyr! Men det er jo klart, du må jo ha sansen for slikt, ellers blir en jo bare utålmodig Mine hobbyer er som nevnt scrapbooking og trening/turer. Har tidligere hatt litt for mye baller i lufta syns jeg, og da har jeg liksom ikke helt funnet roen. Et par hobbyting, i tillegg til venninner og min kjære, husarbeid og jobb holder lenge Da får jeg vært "helt tilstede" med det jeg holder på med istede for å tenke på alt det andre jeg skal rekke over.. HÅper du har en fin lørdag! Jeg holdt på å skrive søndag, og så ble jeg veldig lykkelig av å finne ut at det bare er lørdag! Ja, da var prøvingen over for i dag! Gjelder å kaste seg over mannen når han minst aner det.. Må nok vurdere å skaffe meg et skikkelig kamera ja, så har jeg noe annet å gjøre enn å henge her inne. Ha en kjempe fin lørdag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 30. august 2009 #104 Del Skrevet 30. august 2009 Satsar på at det har blitt mykje i dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 30. august 2009 Forfatter #105 Del Skrevet 30. august 2009 Satsar på at det har blitt mykje i dag også! Vi har hatt en liten -pause i dag gitt. Mannen har jobbet så mye de siste dagene, så han har bare gått og gledet seg til å få lagt seg i hele dag, stakkars.. Men i morgen er det på`n igjen! Fikk positiv EL-test i dag, og oppdaget EL-slim for et par timer siden, så dette går vel bare en vei ser det ut til! Krysser fortsatt fingrene for at egget ikke løsner før over i morgen da, så rekker vi en omgang i morgen også før det er for sent. Har lest at sjansen for befruktning er mye lavere på selve EL-dagen enn dagene før. Men så lenge sjansen er til stede, er det jo ingen grunn til å gi opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 31. august 2009 #106 Del Skrevet 31. august 2009 Hei Bestee Sikkert lurt å gi mannen en liten pause når han er sliten, da har han sikkert mer å gi i dag :gjeiper: Jobben til mannen ødela litt for oss i forrige PP også, men får håpe det likevel var nok :rødme: Jeg er nå 7DPO, og har mista litt troa på at jeg har lyktes denne PP pga så lite symtomer. Men hvem vet, spennende likevel og håper dagene går fort denne uken fram mot IKM / testing. Håper dere lykkes nå, det fortjener dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 31. august 2009 Forfatter #107 Del Skrevet 31. august 2009 Hei Bestee Sikkert lurt å gi mannen en liten pause når han er sliten, da har han sikkert mer å gi i dag :gjeiper: Jobben til mannen ødela litt for oss i forrige PP også, men får håpe det likevel var nok :rødme: Jeg er nå 7DPO, og har mista litt troa på at jeg har lyktes denne PP pga så lite symtomer. Men hvem vet, spennende likevel og håper dagene går fort denne uken fram mot IKM / testing. Håper dere lykkes nå, det fortjener dere! Da er prøvinga over for denne måneden. Fikk hatt oss i dag også, så da er det bare å håpe på at det holder ja.. Har ikke trua på at symptomer er en nødvendighet for å være gravid jeg, og i hvert fall ikke så lenge før IKM som du er, så det er aaaltfor tidlig å gi opp håpet! Jeg er så spent på hvordan det går med deg framover. Jeg skal følge med hver eneste dag! (som om jeg ikke gjør det fra før av.. ) Så søt du er! Håper vi lykkes begge to denne måneden. Ja, det fortjener vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 31. august 2009 Forfatter #108 Del Skrevet 31. august 2009 Glemte å si at jeg har gått til innkjøp av masse scrapbook-stash! Så nå gleder jeg meg masse til å prøve det ut i kveld! Tusen takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TipsyTopsy Skrevet 31. august 2009 #109 Del Skrevet 31. august 2009 Hei Bestee. Har det verken klaffet for deg, Rosa76, eller meg den forrige perioden? Veeel... som du sier: på det fjerde skal det skje! Jeg er endelig tilbake på nett, og til tross for muggsopp og sånt herk er det deilig å være hjemme igjen. Blir bare litt ør og slikt i hodet, hehee Ser jobben har ødelagt for flere mtp pp. Vel, det har det gjort her og! Lykke til, til deg og oss alle på neste pp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 31. august 2009 Forfatter #110 Del Skrevet 31. august 2009 Hei Bestee. Har det verken klaffet for deg, Rosa76, eller meg den forrige perioden? Veeel... som du sier: på det fjerde skal det skje! Jeg er endelig tilbake på nett, og til tross for muggsopp og sånt herk er det deilig å være hjemme igjen. Blir bare litt ør og slikt i hodet, hehee Ser jobben har ødelagt for flere mtp pp. Vel, det har det gjort her og! Lykke til, til deg og oss alle på neste pp! Hei, TipsyTopsy! Så koselig at du er tilbake på nett! Så trist at det ikke klaffet for dere heller forrige PP, men ny måned, nye muligheter! Har EL enten i dag eller i morgen, og vi har i hvert fall gjort det vi kan gjøre, så da er det bare å vente i spenning! Håper dere har fått ordna opp i problemene med muggsoppen! Høres ikke noe godt ut å gå å være sliten og tung i hodet hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aïmi Skrevet 1. september 2009 #111 Del Skrevet 1. september 2009 Her blir det jo noen spennende dager fremover skjønner jeg! Heia heia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. september 2009 #112 Del Skrevet 1. september 2009 Da har jeg lest gjennom boken din, håper at det klaffer for dere Wii fit skal vi også kjøpe, syns du den gir resultater? Gleder meg til å følge deg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 1. september 2009 #113 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Wii Fit er kult, men jeg ville heller kjøpt Sports Active. Mer variert trening, og mer skikkelig trening. Jeg har begge deler, og Sports Active er jo kompatibel med det brettet som følger med Wii Fit, og det synes jeg gjør det ekstra kult! :D http://www.easportsactive.com/home.action Endret 1. september 2009 av Noli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. september 2009 #114 Del Skrevet 1. september 2009 Da skal jeg sjekke ut det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 1. september 2009 Forfatter #115 Del Skrevet 1. september 2009 Her blir det jo noen spennende dager fremover skjønner jeg! Heia heia Takk for at du heier på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 1. september 2009 #116 Del Skrevet 1. september 2009 Glemte å si at jeg har gått til innkjøp av masse scrapbook-stash! Så nå gleder jeg meg masse til å prøve det ut i kveld! Tusen takk for tipset! Så gøy da Fint å øve seg, for når du blir gravid og babyen kommer så kan du lage fine babyalbum :rødme: Jeg var på Nille i går, og der hadde de fått mange nye Scrapbook ting Jeg klarte å bruke rundt 400,-. Kommer også til å bruke de til kortlaging, har fått litt dilla på det også. Nille hadde fått noen kjempe fine klistremerker med tema bryllup. De var i sølv, med ruglemønster og med "diamanter" og greier... Så de skal jeg bruke når jeg får somlet meg til å fikse album fra bryllupet vårt + at jeg skal lage bryllupskort for jeg skal i bryllup snart. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 1. september 2009 Forfatter #117 Del Skrevet 1. september 2009 Da har jeg lest gjennom boken din, håper at det klaffer for dere Wii fit skal vi også kjøpe, syns du den gir resultater? Gleder meg til å følge deg videre! Hei, Agnethe, og velkommen til dagboken min! Jeg elsker besøk! Ser jeg har forkortet tittelen til spillet lenger oppe her, men enda lenger bak i boken har jeg skrevet den riktige tittelen. Det er altså ikke Wii fit, men sports active, personal trainer det heter. Det er virkelig noe å anbefale i hver fall. Man blir skikkelig svett og støl. Og så kan man velge selv om man vil trene med lett, middels eller hard intensitet. Jeg har startet med et sånn 30 dagers program. Og etter man er ferdig med 30 dager, ligger det 20 sånne 30 dagers program til og venter. Så man har nok å gjøre framover kan man si. Koselig at du følger med her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 1. september 2009 Forfatter #118 Del Skrevet 1. september 2009 Wii Fit er kult, men jeg ville heller kjøpt Sports Active. Mer variert trening, og mer skikkelig trening. Jeg har begge deler, og Sports Active er jo kompatibel med det brettet som følger med Wii Fit, og det synes jeg gjør det ekstra kult! :D http://www.easportsactive.com/home.action Skjedde en liten missforståelse her. Jeg nevnte wii fit personal trainer for Rosa76 her for ei stund siden. Så når vi har snakket om det siden har jeg bare forkortet det fordi hun visste hvilket spill jeg mente. Så det spillet jeg mener er sports active, personal trainer. Og jeg er helt enig med deg. Det er myye mer effektivt en wii fit! Takler ikke helt å trene på det brettet jeg da. Har fryktelig dårlig balanse, så holder meg til gulvet foreløpig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 1. september 2009 Forfatter #119 Del Skrevet 1. september 2009 Så gøy da Fint å øve seg, for når du blir gravid og babyen kommer så kan du lage fine babyalbum :rødme: Jeg var på Nille i går, og der hadde de fått mange nye Scrapbook ting Jeg klarte å bruke rundt 400,-. Kommer også til å bruke de til kortlaging, har fått litt dilla på det også. Nille hadde fått noen kjempe fine klistremerker med tema bryllup. De var i sølv, med ruglemønster og med "diamanter" og greier... Så de skal jeg bruke når jeg får somlet meg til å fikse album fra bryllupet vårt + at jeg skal lage bryllupskort for jeg skal i bryllup snart. Ha en fin dag Ja, nå har jeg laget ferdig fire sider i albumet fra sydenferien i 2007. Har mye å ta igjen med andre ord. Jeg handlet en del på panduro og en hel det på europris i går, og det kom nok på 700 kr til sammen................. :gjeiper: Men det var jo inkludert alt fra sakser til border og mappe til å ha alt i, så neste gang blir vel ikke utgiftene like store.. kanskje.. Da må jeg ta meg en tur til Nille snart også. Høres spennende ut! Er jo viktig å øve mest mulig før et evt babyalbum som du sier! Tok med meg Panduro-katalogen fra butikken i går og bladde igjennom. De har jo så utrolig mye fint til scrapbooking, kortlaging osv.. Ble helt dårlig. Utvalget i butikken var absolutt minimal i forhold, så lurer på om jeg skal ta meg en tur i nettbutikken. Men jeg tror jeg skal vente litt, jeg har jo brukt nok penger på scrapping for en stund føler jeg.. Ha en kjempe fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 1. september 2009 Forfatter #120 Del Skrevet 1. september 2009 Tredje dagen med positiv EL-test i dag! Hurra! Da holder syklusen seg (sannsynligvis) på 28 dager denne måneden også! Blir ikke noe hanky panky i dag tror jeg, men ble action i går og for tre dager siden, så skal jo i teorien holde til en liten spire.. I teorien selvfølgelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå