Bestee Skrevet 14. september 2009 Forfatter #161 Skrevet 14. september 2009 Innom og hilser på deg Bestee! Ser du har vært utrolig spent. Skjønner deg godt jeg, men ikke bli bekymret OM det ikke skulle klaffe nå. Det kan være så mange grunner til det. Uansett, så gleder jeg med på dine vegne nå hvis du er gravid. Det kan jo godt være at du er det! Ha en fin lørdagskveld! Hei Bestee Håper du sovnet til slutt på lørdagsnatten, det er ikke gøy å ikke få sove Hvordan går det med planen om testing da? Venter du til i morgen? Jeg er veldig spent, håper slik du har lyktes denne perioden altså :rødme: Skjønner godt hva du mener med tempingen, og at den fort kan bli litt stress. Jeg trur neppe jeg kommer til å tempe veldig lenge, men er veldig fin måte å vite når EL har vært da. Så nå gjør jeg det for å bli kjent med kroppen, så får vi se hvor lenge jeg gidder å holde på. Ha en fin dag Hei snupper! I går fikk jeg enda mer håp fordi den brune utfloden/sekretet som ALLTID kommer 12 dpo ikke kom. Da jeg stod opp i dag derimot fikk jeg litt misfarget/beige utflod på fingrern, så da er det nok ikke noe håp for denne måneden allikevel. Puppene er fortsatt ømme, men det forsvinner nok innen morgendagen. Så da er det bare å begynne å planlegge PP 5. Synes de to ukene mellom mens og EL pleier å gå rimelig fort, så skal nok klare å komme i gjennom denne måneden også. EL blir ca 29. september og IKM ca 13. oktober. PÅ DET FEMTE GJELDER DET!!!! Ha en fortsatt strålende dag, og takk for all støtte!
Spatula Skrevet 14. september 2009 #162 Skrevet 14. september 2009 Gir ikke opp før tanta kommer for fullt! Uansett på det femte gjelder det
Rosa76 Skrevet 14. september 2009 #163 Skrevet 14. september 2009 Håper det ikke er tanta som er på vei, selv om det kan virke slik Men gi ikke opp håpet, vil vil lykkes tilslutt
Bestee Skrevet 14. september 2009 Forfatter #164 Skrevet 14. september 2009 Gir ikke opp før tanta kommer for fullt! Uansett på det femte gjelder det Nei, kan jo ikke gi opp helt enda, men er like greit å ta skuffelsen med en gang. Ja, på det femte gjelder det! "Du rykker stadig frem i køen"
Bestee Skrevet 14. september 2009 Forfatter #166 Skrevet 14. september 2009 Ja, det er veldig viktig! Ellers tror jeg at jeg hadde blitt gal.... (Blir jo gal av dette her, men man kan jo prøve å begrense det så godt det går.. )
Spatula Skrevet 14. september 2009 #167 Skrevet 14. september 2009 De gale har det godt vet du Nei, dette går nok rette veien, med en slik innstilling
Bestee Skrevet 14. september 2009 Forfatter #168 Skrevet 14. september 2009 Ja, håper det skjer noe i løpet av 2009 i hvert fall.. Ellers kommer jeg nok til å bli en smule bekymret for alvor. Sikkert uten grunn det også, men akkurat det klarer jeg ikke å kontrollere dessverre. La meg se.. Da har jeg fra og med nå tre prøveperioder på meg før 2009 blir til 2010. Det SKAL gå sier jeg!!
Spatula Skrevet 14. september 2009 #169 Skrevet 14. september 2009 :duskedame: Det skal gå! :duskedame:
Bestee Skrevet 14. september 2009 Forfatter #170 Skrevet 14. september 2009 Ja, satser på at det ordner seg... Nå har min kjære laget greske hamburgere til middag. De var utrolig gode! Han fant en oppskrift på nettet, dro av gårde til butikken og kjøpte ingredienser. Også hadde han kjøpt med en sjokoladeplate til meg. Snille, søte gutten min synes nok litt synd på meg i dag.. Så nå er jeg veeeldig mett og fornøyd!
Spatula Skrevet 14. september 2009 #171 Skrevet 14. september 2009 Det hørtes veldig godt ut, skal google den oppskriften Her blir det biff, fløtegratinerte poteter og salat - må jo feire at kjære har fått ny jobb og at vi skal flytte
Bestee Skrevet 14. september 2009 Forfatter #172 Skrevet 14. september 2009 Mmm.. Ikke dum middag det heller nei.. Har lyst til å flytte jeg også. Men vi skal nok vente 1-2 år først. Er jo ikke helt ferdig med å pusse opp her vi bor nå en gang. Men jeg gleder meg så utrolig mye til å få kjøpt vårt eget hus.. Nå bor vi i blokk. Jeg er vant til å bo på landet i et stort hus med stor hage, så det er litt uvant dette.
Spatula Skrevet 14. september 2009 #173 Skrevet 14. september 2009 Den drømmen får jeg nå Utav byen utpå landet - Stor hage, stort hus, epletrer
Bestee Skrevet 14. september 2009 Forfatter #174 Skrevet 14. september 2009 Ah, heldig du! Min kjære er heldigvis enig med meg, vi vil bo landlig den gangen vi flytter. Han vil ikke for langt fra byen, men her er det heldigvis landlige områder ikke lang unna i det hele tatt, så det ordner seg nok. Å, jeg savner den roen og stillheten man bare finner på landet! Skogen rett utenfor døren, frisk luft og mye mere prvatliv! Deilig!
Bestee Skrevet 14. september 2009 Forfatter #175 Skrevet 14. september 2009 Var på do nå, og utfloden har blitt mørkere og jeg begynner å kjenne en antydning til menssmerter.. Blæ!!
Spatula Skrevet 14. september 2009 #176 Skrevet 14. september 2009 (endret) NEI Tanta skulle jo holde seg unna jo!!! Vi kommer til å bo ca 1 time og 30 minutter unna byen. Så det passer fint. Stillheten er definitivt noe i allefall jeg ser frem til. Å bo midt i den masete byen med støy fra alt og alle er ikke noe å anbefale.. Sunn å frisk luft derimot Endret 14. september 2009 av Agnethe
Bestee Skrevet 14. september 2009 Forfatter #177 Skrevet 14. september 2009 Sitter og drømmer om at utfloden skal bli lysere igjen.. Her er det ikke snakk om å ta et hint.. For å ikke snakke om at landet er det perfekte stedet å oppdra barn.
Spatula Skrevet 14. september 2009 #178 Skrevet 14. september 2009 Helt klart Spotting? kan vi evt håpe at det er festeblødning? eller noe i den duren? er ikke så bevandret i alle ord, utrykk og andre gravid-termer, men
Bestee Skrevet 14. september 2009 Forfatter #179 Skrevet 14. september 2009 Nja, ikke spotting enda, men det kommer vel tenker jeg.. Ettersom jeg temper litt til og fra sjekker jeg også livmortappen og hva slags sekret jeg har. Det er for å sikrere vite hvor man er i syklusen. Det høres litt ekkelt ut, men man blir fort vant til det. Så da jeg sjekka livmortappen i stad fikk jeg litt lys brun utflod på fingeren. Har nok ikke kommet nok blod til at jeg begynner å spotte enda tenker jeg..
Spatula Skrevet 14. september 2009 #180 Skrevet 14. september 2009 Tror jeg må lese litt om temping å slikt, for jeg har aldri helt skjønt det... Livmortappen? hvordan vet man at man kjenner den..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå