Gå til innhold

Bestees Mission B.A.B.Y


Bestee

Anbefalte innlegg

3 dager med positiv EL, jøss! Får håpe dagene med hanky panky gjør susen :klem: Sikkert ikke dumt med en liten pause i lagingen i dag nei, må ikke slite dere helt ut :gjeiper: Jeg og mannen har omtrent ikke :humpe: siden EL, fortsatt sliten vi :fnise: Fikk en skikkelig god følelse på at du lykkes denne måneden jeg nå, håper det stemmer!

Panduro har masse fine Scrapbooking ting ja :) Lett å la seg rive med når man bestiller i katalogen. Gjorde det engang, og endte opp med regning på over 1000,- og bitte liten pakke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Agnethe, og velkommen til dagboken min! :klem: Jeg elsker besøk! :danser:

Ser jeg har forkortet tittelen til spillet lenger oppe her, men enda lenger bak i boken har jeg skrevet den riktige tittelen. Det er altså ikke Wii fit, men sports active, personal trainer det heter. Det er virkelig noe å anbefale i hver fall. Man blir skikkelig svett og støl. Og så kan man velge selv om man vil trene med lett, middels eller hard intensitet. Jeg har startet med et sånn 30 dagers program. Og etter man er ferdig med 30 dager, ligger det 20 sånne 30 dagers program til og venter. Så man har nok å gjøre framover kan man si. :jepp:

Koselig at du følger med her inne! :klem:

Jeg har allerede satt mannen på saken :lur:

Greit å trene litt, så man er i form til det kommer et lite nurk :rødme:

Jeg er særlig redd for bekkenløsning, så jeg skal iallefall få styrket musklene i det området ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager med positiv EL, jøss! Får håpe dagene med hanky panky gjør susen :klem: Sikkert ikke dumt med en liten pause i lagingen i dag nei, må ikke slite dere helt ut :gjeiper: Jeg og mannen har omtrent ikke :humpe: siden EL, fortsatt sliten vi :fnise: Fikk en skikkelig god følelse på at du lykkes denne måneden jeg nå, håper det stemmer!

Panduro har masse fine Scrapbooking ting ja :) Lett å la seg rive med når man bestiller i katalogen. Gjorde det engang, og endte opp med regning på over 1000,- og bitte liten pakke....

Tok en EL-test igjen i halv seks tiden som ble negativ, så da regner jeg med at EL skjedde mellom 14.00 og 17.00 en gang. Good to know! :fnise:

Ble visst litt hanky panky i dag allikevel.:rødme: Sa til han i går at da var prøvingen forbi for denne måneden. Så da tok han initiativet selv i dag. Er godt å kunne ha sex uten at man må. Man kan slite seg ut på sex fronten for en stund ja, så kjenner igjen at det pleier å bli ei pause etter EL.. :jepp:

Så bra du har følelsen av at det klaffet denne måneden da! Håper det stemmer! :hoppe::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje verst med positiv EL-test 3 dagar på rad! ;) Kryssar fingrane for deg denne runden! :tommelopp:

Tusen takk for det! :klem: Er ganske greit å få positive tester mer enn en dag egentlig, så har man større sjanse til å fange opp EL. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede satt mannen på saken :lur:

Greit å trene litt, så man er i form til det kommer et lite nurk :rødme:

Jeg er særlig redd for bekkenløsning, så jeg skal iallefall få styrket musklene i det området ;)

:klemmer:

Ja, kjøpte spillet med tanke på å komme litt i form før en evt graviditet jeg også. Formen er mildt sagt ikke så bra på nåværende tidspunkt, så var nok en veldig god investering! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nå kjøpt og testet, etter 14 minutter var jeg helt kake :ler:

Men morro var det ;)

Å det blir nok litt :sengekos: i kveld, det har jeg spart krefter til :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu! Masse EL. Sånt liker vi!

Godt med pauser innimellom og. Spesielt under slike perioder. :ler:

Flink du er som trener! :)

Ja, hurra for EL!! :hoppe: Kan tenkes at det blir en liten pause i humpinga nå ja.. :fnise:

Flink og flink, kan ikke akkurat kalle meg det. Med den hyppigheten jeg har trent nå tror jeg at jeg kan trene i noen år før det melder seg noen resultater. :ler: Men må prøve å skjerpe meg litt (mye)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrer for at det blir full klaff denne måneden :klemmer:

Takk for at du krysser fingrene for meg! :klem: Hadde vært så stas om det klaffet nå..

Leste forresten et sted i går om en stor undersøkelse, husker ikke helt hvor akkurat nå...

Det viste seg at 77% av kvinnene som hadde født levende barn til termintid hadde blitt gravide innen det første halve året, og tror det var 86% innen et år. Resten av kvinnene hadde enten tatt frivillig abort, eller hadde problemer med fertiliteten.

Hmm.. Denne statistikken så jo enda bedre ut enn de jeg har sett før.. :fnise:

Prøver å fortelle meg selv at jeg ikke skal stole så mye på statistikker, men det er jo litt trøst om man skulle bli litt frustrert til tider. Jeg og de statistikkene mine altså.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hurra for EL!! :hoppe: Kan tenkes at det blir en liten pause i humpinga nå ja.. :fnise:

Flink og flink, kan ikke akkurat kalle meg det. Med den hyppigheten jeg har trent nå tror jeg at jeg kan trene i noen år før det melder seg noen resultater. :ler: Men må prøve å skjerpe meg litt (mye)...

Alt er nå bedre enn ingenting. Burde vært flinkere selv, men så mye som opptar meg for tiden! Må bli (mye) flinkere selv! :)

Blir spennende å følge deg fremover Bestee! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjedde en liten missforståelse her. Jeg nevnte wii fit personal trainer for Rosa76 her for ei stund siden. Så når vi har snakket om det siden har jeg bare forkortet det fordi hun visste hvilket spill jeg mente. :) Så det spillet jeg mener er sports active, personal trainer. Og jeg er helt enig med deg. Det er myye mer effektivt en wii fit! :jepp:

Takler ikke helt å trene på det brettet jeg da. Har fryktelig dårlig balanse, så holder meg til gulvet foreløpig.. :fnise:

Åh, skjønner!

Har dårlig balanse jeg også, men synes alle de sportsgreiene, tennis og det, blir bedre med balansebrettet, for da må jeg bevege hele kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dpo i dag! Har ikke vært her inne så mye de siste par dagene, og jeg må dessverre innrømme at dagene har gått litt fortere uten. :sjenert: Men det stopper ikke meg! :fnise:

Fra jeg kom hjem fra jobb i natt har jeg hatt skikkelig skjærende smerter i den ene puppen. :omg: Det kom og gikk mens jeg lå i sengen tidligere i dag, og spesielt når jeg snudde på meg. Merkelige greier. Håper det fortsetter! :jepp: Ellers er de som vanlig ømme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg håper det klaffer :strix: Og at symptomene fortsetter og at en liten spire klamrer seg fast :strix:

God helg :klemmer:

Det håper jeg også! Har ikke kjent noe mer til de merkelige smertene, men puppene er gode og ømme som vanlig! :fnise:

Håper du får en kjempe fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Innom og ønsker deg en goood helg snuppa!

Rart det med den ene puppen da :sjarmor:

Ja, det var en smerte jeg aldri har kjent før. Det var sånn at jeg ynka meg når jeg snudde meg i senga. Som om det var noe som skjærte igjennom det på midten.. Men det er vel litt vel tidlig uansett, så er nok noe helt annet er jeg redd. :jepp:

Håper du har og fortsatt får en super helg, TipsyTopsy!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...