Gå til innhold

Bestees Mission B.A.B.Y


Bestee

Anbefalte innlegg

Apropos sprøe teorier har jeg begynt på Wild Yam i dag.. Kan jo ikke skade da i hvert fall! :jepp:

Skjønner godt at ideene ramler inn :jepp:

Nå gjorde du meg nyskjerrig, har aldri hørt om Wild Yam før. Måtte google litt... Leser mye positivt + følgende: Enkelte hevder og at Wild Yam har hjulpet ved barnløshet. En eventuell "effekt" fra Wild Yam er avhengig av riktig bruk og leger anbefaler ikke bruk av Wild Yam dersom du er gravid.

Ha en fin kveld, her skinner solen og det er så deilig :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, den skal kun brukes etter EL fordi den visstnok kan forhindre at EL skjer i det hele tatt. Så man bør jo være sikker på når man har EL før man begynner. I tillegg skal man ikke bruke det mer enn en uke nettopp pga graviditet. Men kanskje man ikke skal bruke det i det hele tatt da?

Vet ikke helt hvor mye jeg stoler på den påståtte effekten. Uansett har jeg lest om flere som har prøvd lenge (både 1 og 2 år) uten å lykkes, men så sitter spiren på første forsøk med Wild Yam.. Hmm.. Er jo sikkert mye tilfeldighet ute og går da men.

Da skal jeg straks hoppe i køya etter en laaang natt på jobb! Endelig.. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når reknar du med at IKM er? Eg fekk jo positiv EL-test i dag, og vil då tru at IKM blir 23. august. Me ligg vel ganske likt an i løypa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror IKM blir den 18. Hadde siste positive test den 4. Hadde forventet å få positiv den 5. også, men den gang ei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, då ligg du nokre dagar framfor meg i løypa! Det blir jammen spennande når det nærmar seg IKM for oss begge. :) Kryssar fingrane for at me testar positivt både eg og du! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Bestee.

Klarte ved en udugelig feil å be moddene slette prøvedagoka mi her, så inntil jeg starter en ny er jeg innom og hilser på! :vinke:

Så gøy at du er flere dager over DPO! Spennende som du selv sier, ja!

Lykke til, og håper du har hatt en :sol: helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at du er her igjen, TipsyTopsy! Lurte på hvor det ble av deg! :klem:

Nå er jeg 5 DPO, så det begynner å bli spennende her.. :jepp: Har kjent litt stikk og murring i eggstokkene i går og i dag. (Satser på at det er eggstokkene og at det ikke er UVI på vei tilbake..) Man får jo leve i trua! :fnise: Har som ømme pupper også, men det har jeg jo alltid etter EL, så det sier meg null komma niks..

Hvordan går det med deg da? Nærmer det seg EL tror du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennande med mulige graviditetssymptom! :) Korleis skal me klara å venta enda lenger på å få vita om me er gravide, eller ikkje? Eg har så forbaska lyst til å ta ein graviditetstest no, sjølv om det berre er 2 dagar sidan EL! :rodme: Kjenner at eg er i ferd med å bli like smågal som eg var i forrige prøverunde. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Mirabella! :)

Ja, tar meg selv i å kjenne like mye etter symptomer nå som i PP1. I forrige PP gadd jeg ikke en gang, sikkert mer fornuftig det.. men men.. :fnise:

Jeg tok i hvert fall en UVI-test i stad som ble negativ, så jeg er overlykkelig over det i hvert fall! Det jeg har kjent nede i magen har da ingenting med en UVI å gjøre. HURRA!

Puppene er ikke så ømme i dag som de har vært, men har vel med at østrogenet får en oppsving å gjøre sånn ca en uke etter EL, er det ikke sånn da? :sjenert:

Ventetiden mellom EL og testing er jo selvfølgelig altfor lang.. Kanskje vi kan sende inn en klage et sted..? Jeg begynner å bli utålmodig nå i alle fall.. Kan vi ikke bare hoppe en uke fram i tid da??! Blir GaAaL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at du er her igjen, TipsyTopsy! Lurte på hvor det ble av deg! :klem:

Nå er jeg 5 DPO, så det begynner å bli spennende her.. :jepp: Har kjent litt stikk og murring i eggstokkene i går og i dag. (Satser på at det er eggstokkene og at det ikke er UVI på vei tilbake..) Man får jo leve i trua! :fnise: Har som ømme pupper også, men det har jeg jo alltid etter EL, så det sier meg null komma niks..

Hvordan går det med deg da? Nærmer det seg EL tror du? :)

Åååå...sååå spennende. Det kiler faktisk i magen min når jeg leser det der. helt sant. :smilbla::hoppe:

Vel, jeg er så usikker på syklusen min. Har ofte PMS i omtrent 2 uker før mensen, og da er jeg kjempe PMS! :kjefte:

Jeg telte jo syklusen og kom frem til 39 dager var det vel. Syns det virker så lenge, men kan kanskje stemme mtp PMS-plagene (om det har noe å si da?).

Og nå, omtrent en uke etter siste mens-dag, så har puppene begynt å verke.

Ugh... Å gå sånn med sprengte "ballonger" i to uker (har hatt dette PMS-problemet så lenge) er et herk, men forhåpentligvis verker dem litt lenger nå, siden vi har :humpe: litt i det siste! :sjarmor:

Så nå gjenstår det å se om den sitter!

Ny dagbok kommer! :tommelsmil:

Er så sinnsykt bekymra, for vi driver og flytter. fant en slags "luke" i et skap (jeg trodde det var en jern-plate), som vi kunne åpne, og inni den så var det masse grønn gugge (så ut som mugg).

Det kan forresten forklare hvorfor formen til både meg og "min-sin" har vært såå dårlig. Vi nyser og har sånn høysnue hele tiden, også er vi slitne og trøtte og irritable. venner som kommer på besøk får nyseanfall og katten hoster. :(

Hvis jeg hadde blitt gravid nå, håper jeg ikke dette går ut over fosteret!

Kommer heldigvis noen hit på onsdag og sjekker det opp.

Ja, ser nå mtp hele livshistorien min at en ny dagbok burde opprettes asap. inntil da skal jeg ta meg en liten lur, for det inneklimaet her gjør meg helt slått ut.

Nei, huff, får ikke håpe det er UVI! Jeg satser på at det er en spire som klorer seg fast tenk!

Håperhåper den sitter! *følger spent med*

kos deg i dag Bestee! Det skal jeg prøve på, hehe.. ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå...sååå spennende. Det kiler faktisk i magen min når jeg leser det der. helt sant. :smilbla::hoppe:

Vel, jeg er så usikker på syklusen min. Har ofte PMS i omtrent 2 uker før mensen, og da er jeg kjempe PMS! :kjefte:

Jeg telte jo syklusen og kom frem til 39 dager var det vel. Syns det virker så lenge, men kan kanskje stemme mtp PMS-plagene (om det har noe å si da?).

Og nå, omtrent en uke etter siste mens-dag, så har puppene begynt å verke.

Ugh... Å gå sånn med sprengte "ballonger" i to uker (har hatt dette PMS-problemet så lenge) er et herk, men forhåpentligvis verker dem litt lenger nå, siden vi har :humpe: litt i det siste! :sjarmor:

Så nå gjenstår det å se om den sitter!

Ny dagbok kommer! :tommelsmil:

Er så sinnsykt bekymra, for vi driver og flytter. fant en slags "luke" i et skap (jeg trodde det var en jern-plate), som vi kunne åpne, og inni den så var det masse grønn gugge (så ut som mugg).

Det kan forresten forklare hvorfor formen til både meg og "min-sin" har vært såå dårlig. Vi nyser og har sånn høysnue hele tiden, også er vi slitne og trøtte og irritable. venner som kommer på besøk får nyseanfall og katten hoster. :(

Hvis jeg hadde blitt gravid nå, håper jeg ikke dette går ut over fosteret!

Kommer heldigvis noen hit på onsdag og sjekker det opp.

Ja, ser nå mtp hele livshistorien min at en ny dagbok burde opprettes asap. inntil da skal jeg ta meg en liten lur, for det inneklimaet her gjør meg helt slått ut.

Nei, huff, får ikke håpe det er UVI! Jeg satser på at det er en spire som klorer seg fast tenk!

Håperhåper den sitter! *følger spent med*

kos deg i dag Bestee! Det skal jeg prøve på, hehe.. ;)

:kose:

Så koselig at du er glad for meg! :hug: Jeg tok en sånn UVI-test fra apoteket da jeg stod opp i stad, og den ble negativ heldigvis! :danser: Så jeg vet ikke helt hva som foregår i magen min.. hmm..

Så slitsomt med PMS i to uker da. Jeg har alltid ømme pupper mellom EL og TR selv, men ikke sånn at det er veldig plagsomt. Men jeg krysser fingrene for at puppene våre holder seg ømme myyyye lenger denne gangen, som du sier! :fnise:

Får virkelig håpe at det dere har funnet er noe annet enn mugg! Er det stedet dere flytter fra som dette gjelder eller? Uansett ikke noe gøy å finne ut av..

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at symptoma dine ikkje kom av ein UVI! :) Då er det jo ein sjanse for at det er ekte graviditetssymptom! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at symptoma dine ikkje kom av ein UVI! :) Då er det jo ein sjanse for at det er ekte graviditetssymptom! :hoppe:

Ja, det er jo alltid en sjanse for det.. Men prøver å fortelle med selv at det er jo veldig tidlig å få det til i PP3. Bare sånn for ikke å bli aaalfor skuffa om TR kommer. :)

Har tatt opp symptomjakten igjen denne måneden, noe som selvfølgelig ikke er så lurt! :fnise:

Er 7 DPO i dag!! Halvveis til IKM! Kiler i magen når jeg tenker på testing! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk - du er halvveis til IKM allerede! :duskedame: Dette her er spennande altså. Det hadde vore så utrulig gøy om det klaffa for oss begge denne syklusen! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk - du er halvveis til IKM allerede! :duskedame: Dette her er spennande altså. Det hadde vore så utrulig gøy om det klaffa for oss begge denne syklusen! :Nikke:

Ja, tenk om vi skulle være så heldige begge to da.. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, tenk om vi skulle være så heldige begge to da.. :klem1:

Ja, tenk på det du! :hoppe:

Korleis går det med symptoma dine? Er dei der fortsatt, eller? Og du har vel ikkje tilfeldigvis kjent litt stikkingar i magen i det siste? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk på det du! :hoppe:

Korleis går det med symptoma dine? Er dei der fortsatt, eller? Og du har vel ikkje tilfeldigvis kjent litt stikkingar i magen i det siste? :lur:

Symptomene er fortsatt på plass ja. :jepp: 5-7 dpo: Har kjent verk i eggstokkene, spesielt i høyre side. Et par ganger hele høyre side, helt ned til lysken. I går (7dpo) stakk det litt ekstra rundt omkring, spesielt i livmoren. (tror det var livmoren.. :fnise:)

I dag har jeg nesten ikke kjent noe til eggstokkene, men det har kommet og gått en merkelig øm smerte i området rundt skambeinet. Vet ikke helt hva jeg skal tro... Tør ikke håpe for mye heller. Blir så utrolig skuffa hvis TR dukker opp.. :sjenert:

De to forrige prøveperiodene har jeg hatt lett farget, lyse, lyse brun utflod fra 7 dpo. Den har fortsatt ikke dukket opp.. *Bank i bordet*

Puppene er fortsatt ømme, men det er jo helt normalt for meg i lutealfasen. Det eneste som kanskje er litt annerledes er at de er mer ømme rundt hele, ikke bare på utsiden. Også klør de en del. Har ikke sett noe til noen tydeligere blodårer, men skal sies at mine er ganske synlige fra før av.. :)

Uansett hvor mye jeg prøver å jekke meg ned, så kommer jeg til å bli mer skuffa over en negativ test denne PP enn de andre.. Håper jeg slipper det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempet i dag 9 dpo, og den viste 36,91!.. De to andre tempene fra etter EL ligger på 36,55 (4 dpo) og 36,64 (5 dpo).

Har aldri hatt en så høy temp! :hakeslepp:

Kan sammenligne med forrige måned. Tempet i munnen forrige gang (PP1), så tempene er generelt sett laverer her:

4 dpo: 36,46

8dpo:36,42 (Tempet ikke 9 dpo dessverre..)

Prøver å fortelle meg selv at dette sikkert ikke betyr noe som helst, men er ikke så lett å la vær å lure litt.

Ble nå så oppspilt at jeg ikke klarte å sovne igjen, noe som er veldig dumt med tanke på at jeg skal på jobb i natt. Skal prøve å lese litt, så kanskje Jon Blund kommer og forbarmer seg over meg.. :fnise:

Ha en kjempe fin dag, sukkertopper! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...