Gå til innhold

Bestees Mission B.A.B.Y


Bestee

Anbefalte innlegg

Da er TR et faktum, og jeg synes det er veldig deilig at den kommer til forventet dato når den først har bestemt seg for å komme. :danser:

Nå gleder jeg meg bare til at tanta drar igjen, så vi kan fortsette prøvingen! Tror jeg skal droppe EL-tester denne måneden, og prøve å slappe av litt mer. Er ikke bra med alt dette stresset i lengden tror jeg. Dessuten blir nok presset litt vel stort for mannen her noen ganger. Synes litt synd på han, er jo han som må prestere for at dette skal bli noe av. :rødme: Tror jeg har EL ca 1. september, men holder den datoen for meg selv, er enige om at det kanskje er best. Skal prøve å ha hyppigere sex fra TR drar igjen og fram til et par uker etter det, så da treffer vi nok EL i hvert fall.

Nå er jeg full av positivitet igjen, og det er så deilig! Ikke minst så er det fantastisk å få et par ukers pause fra symptomjakt og ulidelig spennende dager. Det sliter sånn på i lengden.

Håper solen skinner på dere i dag! Her har skydekket sprukket opp og sola smiler sitt største gule glis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synd at det ikke gikk i PP4 heller, men iallefall bra at TR kom når hun skulle og ikke lot vente på seg :klem:

Høres ut som du tar dette fint, og det er kjempe bra. Du er jo bare i PP4 enda, og det betyr at sjangsen for å bli gravid er enda større i følge statistikken :) Sikkert ikke dumt å prøve å ikke stresse så mye over prøvingen, kan jo hende at det er det som skal til for at man lykkes. Er så lett å la seg rive med, jeg så bare det selv i PP1.... Nå er jeg mye gladere og positiv og prøver så godt jeg kan å ikke stresse for mye med prøvingen men gjøre det til en kos og glede. Lurer på hvordan jeg blir etter EL men, får prøve å ikke ta av helt i symptomjakten da det var veldig slitsomt i PP1. Jeg prøver å leve som vanlig uten å hele tiden tenkte på at snart kan jeg være gravid... Heldigvis er treningen til stor hjelp for meg for å få bort tankene på noe annen enn prøving.

Jeg føler at KG er til stor nytte i forhold til å få ut sine følelser med prøvingen og også for å få litt råd og tips + treffe likesinnede. Men jeg ser også at det gjør at jeg tenker mye mer på prøvingen enn hva godt er... Lurer på om jeg må trappe ned på turene inne i KG, men kommer helt sikkert ikke til å forsvinne helt altså.

Ha en super dag i finværet :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok være greit å ikke henge her inne hver eneste dag ja. Har vurdert å trappe ned litt selv. Kan bli litt for mye av det gode til tider. :jepp:

Tenkte jeg skulle ut og kjøpe meg Wii fit Personal trainer etterpå. Må starte forsiktig vet du. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok være greit å ikke henge her inne hver eneste dag ja. Har vurdert å trappe ned litt selv. Kan bli litt for mye av det gode til tider. :jepp:

Tenkte jeg skulle ut og kjøpe meg Wii fit Personal trainer etterpå. Må starte forsiktig vet du. :fnise:

Hehe, som du ser så er jeg rask på pletten avhengig av KG som jeg er :gjeiper:

Lykke til med kjøpet av Wii fit :) Synes det høres veldig gøy ut og har vurdert det selv. Men siden jeg har så mange aktiviteter jeg driver med så har jeg skrinlagt de planene intill videre. Du får gi beskjed om du synes det var verdt pengene når du har fått prøvd det da :)

Gleder meg til i kveld, er jo kosedag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, som du ser så er jeg rask på pletten avhengig av KG som jeg er :gjeiper:

Lykke til med kjøpet av Wii fit :) Synes det høres veldig gøy ut og har vurdert det selv. Men siden jeg har så mange aktiviteter jeg driver med så har jeg skrinlagt de planene intill videre. Du får gi beskjed om du synes det var verdt pengene når du har fått prøvd det da :)

Gleder meg til i kveld, er jo kosedag :fnise:

Er temmelig raskt på pletten selv jeg gitt.. :fnise:

Takk for det! Skal gi deg rapport om hvordan det fungerer. Fikk balance board til wii for ei stund siden, og det er faktisk ganske gøy. Det kan brukes til veldig mange forskjellige øvelser. :)

Jeg trenger virkelig en hobby som kan ta tankene vekk fra babylaging for noen timer. Noen forslag?

Så kos med kos i kveld! Kos deg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er temmelig raskt på pletten selv jeg gitt.. :fnise:

Takk for det! Skal gi deg rapport om hvordan det fungerer. Fikk balance board til wii for ei stund siden, og det er faktisk ganske gøy. Det kan brukes til veldig mange forskjellige øvelser. :)

Jeg trenger virkelig en hobby som kan ta tankene vekk fra babylaging for noen timer. Noen forslag?

Så kos med kos i kveld! Kos deg! :fnise:

Nå har du snart wii fit som kan bli en fin hobby da :) Ellers så kan det være noe så enkelt som å gå tur eller f. eks treffe venninner. Jeg har den siste tiden satt av som mål å sette av en dag i uken til sosialt sammen med venninner. Er jo ikke en hobby da, men får iallefall bort tankene fra prøvingen og er i tillegg veldig hyggelig. Jeg er ikke så veldig husmor av meg, så strikking etc kommer jeg aldri til å begynne med og kan heller ikke anbefale :fnise: Men jeg er glad i å ta bilder og redigere de, så det kan jo være et forslag til hobby :jepp:

Hihi, skal kose meg i kveld ja. Mannen ringte akkurat og sa han må jobbe overtid i kveld, og stakkaren hørtes veldig sliten ut. Ga han en liten "advarsel" på kveldens planer, og da lo han og sa at "a man's gotta do what a man's gotta do" :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har du snart wii fit som kan bli en fin hobby da :) Ellers så kan det være noe så enkelt som å gå tur eller f. eks treffe venninner. Jeg har den siste tiden satt av som mål å sette av en dag i uken til sosialt sammen med venninner. Er jo ikke en hobby da, men får iallefall bort tankene fra prøvingen og er i tillegg veldig hyggelig. Jeg er ikke så veldig husmor av meg, så strikking etc kommer jeg aldri til å begynne med og kan heller ikke anbefale :fnise: Men jeg er glad i å ta bilder og redigere de, så det kan jo være et forslag til hobby :jepp:

Hihi, skal kose meg i kveld ja. Mannen ringte akkurat og sa han må jobbe overtid i kveld, og stakkaren hørtes veldig sliten ut. Ga han en liten "advarsel" på kveldens planer, og da lo han og sa at "a man's gotta do what a man's gotta do" :rødme:

Fikk kjøpt og testet ut wii fit i går, og jeg må si jeg liker det veldig godt! (Foreløpig) Startet opp et 30 dagers program, så har jo litt å gjøre framover da! ;) Er en hel drøss med forskjellige øvelser som varierer fra økt til økt. Man skal trene forskjellige muskelgrupper hver dag. Det synes jeg hørtes bra ut! :jepp:

Er støl kun i venstre legg i dag, så fikk vel ikke maks ut av treningen i går kan man si, men prøvde å lære med hvordan alt skulle utføres riktig. :fnise:

Synes du har satt deg et fint mål ved å være sammen med venninner minst en gang i uken! Det kan gå lenger mellom hver gang her i gården dessverre, men er jo egentlig ikke noe vanskelig å gjøre noe med.

Jeg fant plutselig ut for en tid tilbake at jeg skulle forsøke meg på litt strikking. Mamma fikk helt sjokk da jeg ringte henne og spurte om hjelp. Håndarbeid har aldri vært min største interesse for å si det mildt.. Jeg begynte på en babysokk (var selvfølgelig litt vel babysyk på den tiden) og den ligger fortsatt ikke en gang halvferdig i en skuff her! :ler: Men det var faktisk ganske beroligende og koselig på en måte.. Men hadde det bodd et fnugg av tålmodighet i kroppen min hadde jeg vel greid å strikke sokkene ferdig.

Gleder meg til tanta drar her, så prosjektet kan starte opp igjen. Og denne måneden skal være full av kosing! :duskedame:

Har respekt for mannen din som gjorde jobben selv om han var så sliten! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjøpt og testet ut wii fit i går, og jeg må si jeg liker det veldig godt! (Foreløpig) Startet opp et 30 dagers program, så har jo litt å gjøre framover da! ;) Er en hel drøss med forskjellige øvelser som varierer fra økt til økt. Man skal trene forskjellige muskelgrupper hver dag. Det synes jeg hørtes bra ut! :jepp:

Er støl kun i venstre legg i dag, så fikk vel ikke maks ut av treningen i går kan man si, men prøvde å lære med hvordan alt skulle utføres riktig. :fnise:

Synes du har satt deg et fint mål ved å være sammen med venninner minst en gang i uken! Det kan gå lenger mellom hver gang her i gården dessverre, men er jo egentlig ikke noe vanskelig å gjøre noe med.

Jeg fant plutselig ut for en tid tilbake at jeg skulle forsøke meg på litt strikking. Mamma fikk helt sjokk da jeg ringte henne og spurte om hjelp. Håndarbeid har aldri vært min største interesse for å si det mildt.. Jeg begynte på en babysokk (var selvfølgelig litt vel babysyk på den tiden) og den ligger fortsatt ikke en gang halvferdig i en skuff her! :ler: Men det var faktisk ganske beroligende og koselig på en måte.. Men hadde det bodd et fnugg av tålmodighet i kroppen min hadde jeg vel greid å strikke sokkene ferdig.

Gleder meg til tanta drar her, så prosjektet kan starte opp igjen. Og denne måneden skal være full av kosing! :duskedame:

Har respekt for mannen din som gjorde jobben selv om han var så sliten! :ler:

Så bra at Wii Fit var gøy selv om det bare var venstre legg som ble støl :gjeiper: Har du prøvd boksingen på Wii foressten? Det er utrolig bra trening!!! Jeg er forholdsvis godt trent, men boksingen sliter meg helt ut. Nå har jeg litt lett for å leve meg inni det da, og bokser alt jeg kan (kill kill kill) :fnise:

Hehe, ler litt av ditt forsøk på håndarbeid ;) En baby sokk er ikke akkurat store prosjektet, men har full forståelse for at det ble liggende igjen i skuffen. Jeg er heller ikke så tolmodig av meg, er vel sikkert derfor jeg ikke liker håndarbeid. Jeg er med i en syklubb da, men mens de andre syr, hekkler eller strikker så sitter jeg med kortlaging eller scrapbooking. Det er litt mer min stil og det kan jeg faktisk klare å sitte rolig med en liten stund (innimellom skravlingen).

Skjønner godt du gleder deg til prøvingen kan starte igjen, blir ny spennende tid for på det fjerde skal det jo skje!!!!! Min PP2 har ikke akkurat gått så bra hitill, men håper det kan bli bedre i helgen. Har ikke hatt EL enda (trur jeg) så det er jo ikke for sent enda heldigvis!

Ha en kjempe fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at tanta kom da :kosteskaft: Men hurra for stabile sykler! :) Min sykel ble plustselig veldig forlenget når prøvingen startet, så jeg skulle gjerne hatt stabile 28 dagers sykler. :fnise:

Wii Fit høres jo veldig kult ut da, er det dyrt?

God helg - og lykke til med PP4! Heier på en liten en før sommeren!!! :hoppe::babysmokk::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at Wii Fit var gøy selv om det bare var venstre legg som ble støl :gjeiper: Har du prøvd boksingen på Wii foressten? Det er utrolig bra trening!!! Jeg er forholdsvis godt trent, men boksingen sliter meg helt ut. Nå har jeg litt lett for å leve meg inni det da, og bokser alt jeg kan (kill kill kill) :fnise:

Hehe, ler litt av ditt forsøk på håndarbeid ;) En baby sokk er ikke akkurat store prosjektet, men har full forståelse for at det ble liggende igjen i skuffen. Jeg er heller ikke så tolmodig av meg, er vel sikkert derfor jeg ikke liker håndarbeid. Jeg er med i en syklubb da, men mens de andre syr, hekkler eller strikker så sitter jeg med kortlaging eller scrapbooking. Det er litt mer min stil og det kan jeg faktisk klare å sitte rolig med en liten stund (innimellom skravlingen).

Skjønner godt du gleder deg til prøvingen kan starte igjen, blir ny spennende tid for på det fjerde skal det jo skje!!!!! Min PP2 har ikke akkurat gått så bra hitill, men håper det kan bli bedre i helgen. Har ikke hatt EL enda (trur jeg) så det er jo ikke for sent enda heldigvis!

Ha en kjempe fin helg :klem:

Hei og hopp! :klem:

Etter to dager med trening var jeg så utrolig støl! Klarte nesten ikke å gå! Så tror det er ganske effektivt faktisk. Nå er jeg relativt utrent, så for meg fungerer det helt flott! :fnise:

Ja, lo godt av meg selv også når det gjaldt strikke-prosjektet mitt. Får plutselig for meg at jeg skal gjøre sånne, for meg helt merkelige ting.. Blir sjeldent så veldig vellykket. :ler:

Har faktisk vurdert scrapbooking en stund, så kanskje jeg rett og slett skal sette i gang?!

Nå holder tanta på å pakke sakene sine her, så har nok dratt innen tirsdag regner jeg med. Har gjort det klinkende klart for henne (som tidligere) at hun bare kan glemme å komme tilbake! Men men, vi får se om det hjelper denne gangen. Vi har jo tross alt med en svært bestemt dame å gjøre her! :fnise:

Fikk vite i går at søskenbarnet mitt skal blir pappa.. Dermed blir jeg ikke førstemann med barnebarn. Er jo selvfølgelig veldig glad for dem, men kan ikke hjelpe for å bli bittelitt skuffa. Føler meg så slem hver gang jeg blir skuffa hver gang jeg hører at noen jeg kjenner blir gravide.. :tristbla:

Men men! På det fjerde SKAL det skje! :tommel:

Ha en fortsatt kjempe fin søndag, Rosa! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at tanta kom da :kosteskaft: Men hurra for stabile sykler! :) Min sykel ble plustselig veldig forlenget når prøvingen startet, så jeg skulle gjerne hatt stabile 28 dagers sykler. :fnise:

Wii Fit høres jo veldig kult ut da, er det dyrt?

God helg - og lykke til med PP4! Heier på en liten en før sommeren!!! :hoppe::babysmokk::hoppe:

Siden jeg slutta på pilla (cerazette) i oktober hadde jeg stabile sykluser på 30 dager helt fram til vi begynte å prøve i juni. Da plutselig ble den 30, 29, 28 og har heldigvis ikke blitt kortere denne måneden. Krysser fingrene for at den holder seg på 28! Men er jo fryktelig merkelig (og typisk) at kroppen bestemmer seg for å endre seg akkurat når man hadde trengt at den holdt seg som den pleide.. Får håpe at syklusen stabiliserer seg for deg snart, det gjør den helt sikkert! :klem: Er vel vanlig for alle at den går litt wild noen ganger.

Wii fit personal trainer fungerer hittil veldig bra for meg i hvert fall! Ble helt ubeskrivelig støl, så det er vel et godt tegn. :jepp: Selve spillet Personal trainer kostet 500 kr tror jeg, så er jo billigere enn veldig mange andre spill. :)

Tusen takk! Satser på en liten en før sommeren 2010 ja! :kgbaby:

Ha en fortsatt super duper helg, Aïmi! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde planlagt sex annenhver dag fra dag 10 denne måneden, men pga skiftarbeid på oss begge, må nok planen forandres litt. Dessuten er forventet EL på dag 15, så kommer nok til å ha sex da også. Klarer ikke ta sjansen på å ikke ha sex på selve EL-dagen, selv om det skal være nok med dagen før. Har ikke helt bestemt meg når det gjelder EL-testing enda, hadde vært deilig å slippe det stresset, men samtidig vil jeg ha så mye kontroll som mulig.

Ellers er jeg veldig positiv om dagen. Er fornøyd med at jeg allerede er inne i min 4. prøveperiode, og at sjansen for en positiv test begynner å øke betraktelig. :danse:

Er ikke sikkert dette går så fort som vi håpet på, men vi er jo tross alt nærmere målet enn vi noen gang har vært! :)

Har forresten trent tre ganger med wii fit personal trainer nå. De to første gangene kjørte jeg på med medium intensitet, men det ble litt for mye for en utrent kropp som denne, så nå går jeg for lav intensitet. Er vel litt pinglete, men man må jo begynne et sted. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bestee,

Planen min var også annenhver dag, men er også så redd å gå glipp av sex på EL-dagen så jeg har nok intensivert det litt mer enn det ja... Ulempen med planen er at svømmerne kanskje ikke får nok tid til å bygge seg opp, og i tillegg så har det nok blitt litt for mye for mannen... Innsatsen hans skal jeg ikke si noe på for han har virkelig stått på, men derimot så har kanskje produksjonen vært litt dårlig innimellom :sjenert:

Jeg er akkurat som deg, ønsker kontroll samtidig som man ikke har lyst å stresse på det. Ikke lett det der... Men kjempe bra at du er så positiv, det reduserer stresset en del og det er jo bra. Og det er jo helt sant det du sier - statistikken blir bedre og bedre og du er nærmere målet enn noen gang :babysmokk:

Så bra at wii fit personal trainer ble en suksess :jepp: Sikkert lurt å trappe ned på intensiteten litt hvis man føler det blir for hardt ja, formen kommer etterhvert og overdrivelse i starten er nok ikke så lurt nei.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Bestee,

Planen min var også annenhver dag, men er også så redd å gå glipp av sex på EL-dagen så jeg har nok intensivert det litt mer enn det ja... Ulempen med planen er at svømmerne kanskje ikke får nok tid til å bygge seg opp, og i tillegg så har det nok blitt litt for mye for mannen... Innsatsen hans skal jeg ikke si noe på for han har virkelig stått på, men derimot så har kanskje produksjonen vært litt dårlig innimellom :sjenert:

Jeg er akkurat som deg, ønsker kontroll samtidig som man ikke har lyst å stresse på det. Ikke lett det der... Men kjempe bra at du er så positiv, det reduserer stresset en del og det er jo bra. Og det er jo helt sant det du sier - statistikken blir bedre og bedre og du er nærmere målet enn noen gang :babysmokk:

Så bra at wii fit personal trainer ble en suksess :jepp: Sikkert lurt å trappe ned på intensiteten litt hvis man føler det blir for hardt ja, formen kommer etterhvert og overdrivelse i starten er nok ikke så lurt nei.

Ha en fin dag :klem:

Ja, har merket her at det kan bli litt for mye av det gode rundt EL. Man vil jo helgardere seg så langt det går, men etter noen dager kan det bli en smule slitsomt både for han og meg. Har også merket at "ladningene" hans ikke blir så mye å skryte av etterhvert ja. :fnise: Så det er nok ikke dumt å holde seg til annenhver dag nei..

Jeg har en EL-test igjen, så tror kanskje jeg tar den på den dagen jeg forventer EL, så jeg vet om jeg er helt på jordet eller ikke.

Hjalp å senke intensiviteten på wii ja. Da slipper jeg å bli lei med en gang også. Nå gleder jeg med faktisk til neste økt! :jepp:

Fortsatt fin dag til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare 5 dager igjen til forventet EL! I den anledning planlegger jeg, i hemmelighet fullt kjør fra og med lørdag! :lur: Så da satser vi på en mai- :babygutt: eller en :babyjente:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...