Gå til innhold

Bestees Mission B.A.B.Y


Bestee

Anbefalte innlegg

Uff, da har det gått et par dager siden sist igjen. Er inne i en litt engstelig periode nå. Den pleier i grunn å komme rundt disse tider hver måned, og det er skikkelig kjipt..

Hadde en skikkelig tung skift på jobb i natt. Trodde aldri det skulle ende.. Klarte nesten ikke tenke på noe annet enn at vi garantert ikke har fått det til denne måneden heller, og at vi aldri kommer til å få det til heller. Har ikke noe grunnlag for å tenke sånn, men det er en utrolig ekkel følelse uansett. Den frykten kommer selvfølgelig til å bli verre jo lenger tid dette tar. :tristbla:

I dag er jeg 6 dpo, og har fortsatt ingen symptomer. Er ved litt bedre mot i dag, men er fortsatt ganske sikker på at vi ikke har fått det til denne gangen heller.

Gleder meg i hvert fall til middag som mannen står og lager i skrivende stund! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kose:

Må ikke ta sorgene på forskudd, jeg er helt sikker på at det klaffer for dere snart :jepp:

Det kan jo rett å slett være for tidlig å kjenne symptomer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Må ikke ta sorgene på forskudd, jeg er helt sikker på at det klaffer for dere snart :jepp:

Det kan jo rett å slett være for tidlig å kjenne symptomer :klem:

Neida, er bare sånn det blir når man tenker for mye :) Tror det er veldig vanlig å bli litt bekymret når det har gått noen måneder. Uten grunn, i de fleste tilfeller selvsagt. :jepp:

Er ikke så bekymret for at jeg ikke har noen symptomer egentlig. Tror vel egentlig at de fleste ikke merker stort før etter positiv test. Tror det er mange som tror de har symptomer, men egentlig så er det ting som hadde vært der uansett om de ikke var gravide.

Men jeg er mye mer positiv i dag altså! Begynner å bli vant til disse enorme svingningene i følelsene.. :fnise:

Ha en fortsatt super dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bestee :goodbye:

Skjønner godt dine beskymringstanker, jeg har det på akkurat samme måten. I dag fikk jeg TR, og det får meg til å gruble på hvorfor lyktes vi ikke denne gangen heller :lete: Men får bare tenke på statistikken, og den forteller jo at det er helt vanlig at det kan ta noen måneder.

Håper dere lykkes denne PP Bestee, det hadde vært gøy :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bestee :goodbye:

Skjønner godt dine beskymringstanker, jeg har det på akkurat samme måten. I dag fikk jeg TR, og det får meg til å gruble på hvorfor lyktes vi ikke denne gangen heller :lete: Men får bare tenke på statistikken, og den forteller jo at det er helt vanlig at det kan ta noen måneder.

Håper dere lykkes denne PP Bestee, det hadde vært gøy :klem:

Ja, huff. Alle disse bekymringene! Er så lei! Jeg lurer også veldig på hvorfor. Det er jo litt spennende å tenke på også da. Man kan jo ha vært nærmere enn man tror. Det kan jo faktisk ha skjedd en befruktning som har gått til grunne ganske tidlig osv. Er vel bare 50% av befruktede egg som blir til en graviditet. :jepp: Men det som er mest frustrerende er at det ikke ligger i våre hender om det skal klaffe eller ikke. Det er bare å sette seg ned og vente på at jobben skal bli gjort. Skulle gjerne ha vært inni egglederen min og hjulpet til litt. I det minste vært flue på veggen.. :ler:

Ha ha! Apropos statistikk! Her kommer en fra Sverige:

Første måned: 25%

Tre til fire måneder: 60%

Innen 6 måneder: 70%

Resten husker jeg ikke helt, men likte denne statistikken bedre enn noen andre jeg har lest! Merkelig nok... :fnise:

Men hvis jeg ikke lykkes innen et halvt år nå da, så tror jeg at jeg kommer til å bli enda mer bekymret!

Tusen takk for det! :klem: Har en dårlig følelse denne gangen, så tviler på at det har klaffet. Men jeg gleder meg bare til disse dagene er over, så kan jeg få litt psykisk hvile igjen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha! Apropos statistikk! Her kommer en fra Sverige:

Første måned: 25%

Tre til fire måneder: 60%

Innen 6 måneder: 70%

Tusen takk Bestee, akkurat hva jeg trengte :klem: Dette ser jo veldig lovende ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Bestee, akkurat hva jeg trengte :klem: Dette ser jo veldig lovende ut!

Så fint at det trøster deg litt! Det gjør det i hvert fall med meg.. :jepp:

Det ser udiskutabelt veldig lovende ut ja! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å oppdatere litt skikkelig her nå..

Jeg har absolutt ingen symptomer i magen denne måneden. Det er egentlig ganske deilig, for har sluppet å gå å kjenne etter hele tiden, og dagene har gått mye fortere.

Ellers har jeg pupper som er mye ømmere enn vanlig. Fra 3 dpo har jeg kjent mer og mer av stikking i bryst og brystvorter, vond strekkfølelse på sidene og inni når jeg snur meg i senga, svie, kløe og flere merkelige smerter som jeg ikke helt klarer å beskrive.. :fnise: De er ikke så ille når jeg våkner på morgenen, men virker som de våkner mer til liv utover ettermiddagen og kvelden. Når jeg tar av meg BH`en føles det som de henger helt nede på navlen..... :fnise:

I går når jeg stod på badet og hadde tankene helt andre steder kjente jeg plutselig gjentatte, ganske kraftige stikk innerst i skjeden. Det varte kanskje 10-15 sekunder. Det var vanskelig å kjenne eksakt hvor det kom i fra, men tror kanskje det var livmorhalsen. Det var som om noen stakk den med en nål.. Utrolig merkelig opplevelse... :omg:

Tror også jeg har mer utflod/sekret nå enn jeg pleier å ha. Pleier jo å kjenne litt på livmortappen, så da får man jo en god pekepinn på sekreter også. Nå har jeg masse gul/hvit lotion-aktig utflod, og skjeden er våt hele tiden. Men men.. Jeg har vært temmelig sikker på så mye før jeg, uten at det har vært riktig..

Ja, også er jeg 9 dpo i dag! Det er nå det begynner å bli spennende! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: dette er spennende lesning :hoppe:

Lykke til :strix:

Ja, dette er så spennende nå!! :danser:

Har så utrolig vondt i puppene om dagen. :hakeslepp: De gikk over fra å være bare veldig ømme til å bli vonde for noen dager siden. Det sitter mest på utsiden av hver pupp, men det er ikke akkurat behagelig i resten av puppen heller. Noen ganger kommer det en skikkelig skjærende smerte som iler bakover i ryggen. Dette skjer hvis jeg kommer borti på feil sted, og andre ganger kan jeg sitte helt stille, så plutselig slår det til. Forsvinner like raskt som det kommer, men fy så vondt! Er så ømme at hvis jeg stryker lett på dem så kjennes det ut som om huden er sår.. Blir bare vondere for hver dag.

Håper det fortsetter slik selvfølgelig! At når jeg våkner i morgen så er det eenda vondere, i stedet for å bli bedre nærmere IKM. :jepp:

Uansett, synes jeg kroppen kan spare seg for slike sprell dersom den ikke mener noe med det! Blir jo nesten innbilsk.. :fnise:

Hadde så lyst til å ta en test i morges, men klarte å styre meg. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har IKM på tirsdag, så en test hadde muligens slått ut nå.. :hoppe: Må bare forberede meg på at den mest sannsynlig er negativ nå da, så slipper jeg å bli så aaltfor skuffa. :fnise:

Planen er jo egentlig å ikke teste før IKM da.. Hmm.. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Trenger jo ikke å dra ut ting unødvendig lenge, men er så redd for feil resultat.. Jeg er flink til å utsette ubehagelige ting gitt.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom og hilser på deg Bestee! Ser du har vært utrolig spent.

Skjønner deg godt jeg, men ikke bli bekymret OM det ikke skulle klaffe nå. Det kan være så mange grunner til det. Uansett, så gleder jeg med på dine vegne nå hvis du er gravid. Det kan jo godt være at du er det! :)

Ha en fin lørdagskveld! :blomst:

Endret av TipsyTopsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bestee :goodbye:

Kjenner jeg blir veldig spent på dine vegne nå altså, bra det ikke er mange dagene igjen til IKM. Krysser fingrene for positiv test for deg :klem: Kan jo være noe i det med ømme pupper da, men som både jeg og du vet så har kroppen det veldig morro av å lure oss i prøvingen også så hvem vet...

Temper du? Evt har du gjort det siden du startet prøvingen? Hvis du temper, hvordan er temeraturen i forhold til andre perioder da?

Hva bedriver du med i helgen da? Fortsatt fin helg :sol:

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bestee :goodbye:

Kjenner jeg blir veldig spent på dine vegne nå altså, bra det ikke er mange dagene igjen til IKM. Krysser fingrene for positiv test for deg :klem: Kan jo være noe i det med ømme pupper da, men som både jeg og du vet så har kroppen det veldig morro av å lure oss i prøvingen også så hvem vet...

Temper du? Evt har du gjort det siden du startet prøvingen? Hvis du temper, hvordan er temeraturen i forhold til andre perioder da?

Hva bedriver du med i helgen da? Fortsatt fin helg :sol:

Stor klem

Hei Rosa! :)

Nå sitter jeg oppe og skriver fordi jeg har altfor mange tanker i hodet mitt. Er komplett umulig å få sove. Jeg har dessverre den stygge uvanen å tenke altfor mye etter jeg har lagt meg, og det kan være utrolig slitsomt mange ganger. :kjefte:

Håper jo selvsagt at de ømme puppene er tegn på noe annet enn tanta, men som du sier så er jo kroppene våre fryktelig slemme mange ganger. Er sikker på at det bor bitte små folk inne i kroppen min, og de har som oppgave å lage falske symptomer. :fnise:

Jeg temper ikke denne syklusen, men har gjort det litt til og fra de andre månedene. Jeg har bestemt meg for å kutte det ut helt, det stresset meg bare enda mer. Jeg tempet som prevensjon et halvt års tid før vi begynte å prøve, og liker egentlig metoden veldig godt. :jepp:

I går (lørdag) var det strålende sol og varmt her, så da ble det faktisk en stoor softis på meg! Mmm... Temperaturen var perfekt for en liten rusletur, så utover kveldinga tok jeg med mannen og gikk en 4-5 km. Utrolig deilig! Helt perfekt temperatur og god, frisk luft. :)

På fredag ble det første rundet med sengekos siden EL! :blush: På tide kan man si..

Tror jeg skal prøve å se litt på tv nå, får prøve å finne en skikkelig kjedelig dokumentar eller noe, så sovner jeg vel på null komma niks! :fnise:

Du ligger sikkert og sover søtt i sengen din nå, så da får jeg ønske deg en kjempe fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bestee :klem:

Håper du sovnet til slutt på lørdagsnatten, det er ikke gøy å ikke få sove :natti:

Hvordan går det med planen om testing da? Venter du til i morgen? Jeg er veldig spent, håper slik du har lyktes denne perioden altså :rødme:

Skjønner godt hva du mener med tempingen, og at den fort kan bli litt stress. Jeg trur neppe jeg kommer til å tempe veldig lenge, men er veldig fin måte å vite når EL har vært da. Så nå gjør jeg det for å bli kjent med kroppen, så får vi se hvor lenge jeg gidder å holde på.

Ha en fin dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...