Gå til innhold

Bestees Mission B.A.B.Y


Bestee

Anbefalte innlegg

Så synd at mensen kom denne gangen også. :( No kryssar eg fingrane for full klaff i PP5! :klemmer:

Kjedelig med sterke menssmerter, men bra at dei er kortvarige. Akkurat der er eg veldig heldig. Som oftast har eg ingen menssmerter i det heile tatt, men av og til kjenner eg bittelitt første dagen. Veldig greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, var litt skuffa første dagen, men det gikk seg fort til heldigvis! :) Så da er det bare å se fremover. Nå gleder jeg meg til tanta drar igjen, så vi kan gjøre et nytt forsøk. Kiler i magen bare ved tanken på en ny runde.. :strix:

Skal ikke akkurat klage på smerter jeg heller. Merker det som oftest bare første dagen heldigvis. :)

Tror jeg skal prøve å være litt mindre aktiv her inne fremover. I hvert fall frem til EL. De dagene man ikke henger her inne går så mye fortere, og man slipper å tenke på prøving hele tiden.

Håper du har en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som har vært på noen av Kanariøyene? Lurer på om vi skal ta en tur dit en gang i oktober, men har aldri vært der før, så vet ikke helt hvilken øy vi skal velge. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veel... Jeg hadde planer om ikke å henge her inne så mye fram til EL jeg da, men det ser ikke så lovende ut akkurat nå.. :fnise:

Nå er jeg på syklusdag 4, så etter planen skal tanta jages på dør om to dager! Moahahahaha!!!! :flekke::rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Lykke til i PP 5 :duskedame:

Jeg har vært på playa del ingles en gang, i september, og der var det veldig fint. :)

Høres deilig ut med en tur til varmere strøk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :klem:

Hm.. Playa del Ingles, er det Gran Canaria? Ja, hadde vært deilig å komme seg en tur nedover og fått tint seg opp litt.. :fnise:

Vi hadde egentlig planer om å ta to uker til karibien et eller annet sted litt senere i høst, men da vi fant ut at vi skulle begynne å prøve fant vi ut at vi ikke tok sjansen på en så lang tur. For alt vi visste den gangen kunne jeg være 5 måneder på vei i november, og man vet jo ikke hvordan formen blir.. Men jeg ser jo nå at det ikke hadde blitt noen problem.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at du ikkje klarar å halda deg unna dagboka di likevel! :lur: Eg får heilt abstinensar av å ikkje kunne vera her inne jevnleg for tida, for me har ikkje internett i nyehuset vårt enda. Derfor må eg nytta sjansen til å vera ekstra mykje på KG, når me ikkje er heime oss oss sjølv - som no, når me er hos svigerforeldra mine. ;) Huff, ikkje berre berre å vera KG-avhengig. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusdag 7 i dag, det betyr (ca) 8 dager til EL! Er fortsatt bestemt på å ikke teste med EL-tester denne måneden, så da skal vi prøve så langt det går å ha sex annenhver dag til syklusdag 17. Blir spennende å se hvordan det går, det skal godt gjøres når begge jobber skift.. :gjeiper:

Ellers blomstrer positiviteten mer enn noen gang. For noen dager siden forsvant plutselig alle bekymringer rundt prøvingen, og jeg ble helt rolig. Jeg fikk en følelse av at det ikke kommer til å klaffe nå i PP 5, men et sted mellom PP 6 og PP 9. Har den følelsen fortsatt, men kjenner jeg meg selv rett kommer bekymringene snikende igjen rundt EL. :fnise: Det er så utrolig deilig å slippe negative tanker hele tiden, om så bare for en kort periode.

Jeg har ikke vært så mye her inne de siste dagene, så har brukt en del tid på å finne et passende reisemål for oss i oktober. Vet ikke helt sikkert om det blir noe enda, men det hadde vært så deilig å komme seg bort litt og bare være kjærester. :rødme:

Her øser regnet ned i dag, og jeg ligger og slenger på sofaen uten dårlig samvittighet! Jeg må jo samle krefter til jobb i natt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bestee :)

Så bra at du er positiv angående prøvingen om dagen :klem: Men det er som du sier, positiviteten kommer og går og det må vil vel bare innfinne oss med. Vi får bare nyte de gode periodene :klemmer:

Jeg hadde mest sannynlig EL i går da, så da det en uke forskjell mot IKM på oss da. Mine sykluser er aldri like de :sukk: Men nå når jeg klarer fange opp når EL så vet jeg iallefall når IKM er og det er kjekt synes jeg så slipper man å gå å vente så lenge på TR.

Jeg har også klart å holde meg unna KG siden før helgen, og det har egentlig vært greit med en pause :sjenert: Føler meg egentlig veldig rolig om dagen for prøvingen går liksom så naturlig :rødme: Og jeg føler at vi prøver så godt vi kan og da kan man ikke forlange mer. Trur egentlig at det ikke er poeng i å :humpe: flere ganger om dagen, det fører fort bare til stress og det vil jeg ikke ha noe av.

Har du funnet noe reisemål for Oktober da? Hvor langt har dere trenkt å dra? Kjæreste tid er så kooooz :hjertesmil: Du kan jo være litt lur å legge turen til tiden rundt EL da, for det blir jo fort litt ekstra :sengekos: når man har tid for seg selv :fnise:

Ha en fin dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du klarar å vera så rolig og avslappa i forhold til prøvinga for tida! :) Eg stressar heller ikkje med prøvinga for tida. Trur det er mest fordi eg veit at eg ikkje kan bli gravid no, sidan me ikkje har fått prøvd denne syklusen pga jobben til mannen min. Og sannsynlegvis blir det ingen prøving på oss neste syklus heller. Kjipt er det absolutt å gå glipp av 2 prøveperiodar på rad. Men eg har på ein måte innfunne meg med at det no blir ein ufrivillig prøvepause på oss, og derfor klarar eg også la vera å stressa. For det er jo ingenting eg kan gjera frå eller til uansett. Eg slepper iallfall å stressa med å leita etter symptom og slikt, og det kan jo vera greit! ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bestee :)

Så bra at du er positiv angående prøvingen om dagen :klem: Men det er som du sier, positiviteten kommer og går og det må vil vel bare innfinne oss med. Vi får bare nyte de gode periodene :klemmer:

Jeg hadde mest sannynlig EL i går da, så da det en uke forskjell mot IKM på oss da. Mine sykluser er aldri like de :sukk: Men nå når jeg klarer fange opp når EL så vet jeg iallefall når IKM er og det er kjekt synes jeg så slipper man å gå å vente så lenge på TR.

Jeg har også klart å holde meg unna KG siden før helgen, og det har egentlig vært greit med en pause :sjenert: Føler meg egentlig veldig rolig om dagen for prøvingen går liksom så naturlig :rødme: Og jeg føler at vi prøver så godt vi kan og da kan man ikke forlange mer. Trur egentlig at det ikke er poeng i å :humpe: flere ganger om dagen, det fører fort bare til stress og det vil jeg ikke ha noe av.

Har du funnet noe reisemål for Oktober da? Hvor langt har dere trenkt å dra? Kjæreste tid er så kooooz :hjertesmil: Du kan jo være litt lur å legge turen til tiden rundt EL da, for det blir jo fort litt ekstra :sengekos: når man har tid for seg selv :fnise:

Ha en fin dag :sol:

Så deilig at EL er unnagjort for deg! :) Skal ikke klage, men innrømmer at det er deilig å kunne senke skuldrene etter noen intense økter. :fnise: Er nok ikke noe poeng i å humpe flere ganger om dagen nei. Det skal jo holde med annenhver dag heldigvis.. :fnise:

Har ikke blitt så mye KG om dagen nei, men det er egentlig veldig deilig som du sier. Dagene går så mye fortere. :jepp: Allikevel er jeg glad for at jeg kan stikke innom her når behovet melder seg.. :)

Vi klarer ikke å bestemme oss for hvor vi skal dra.. Vurderer alt mulig av storbyer og sydenturer, men problemet er at vi har lyst til å dra overalt... :gjeiper:

Begynner å bli sliten her. Med en gang vi tror vi har bestemt oss, så dukker det opp et nytt sted. Tar gjerne i mot noen tips! :jepp:

Om vi drar blir det nok etter EL. Det hadde jo vært så koselig å lage baby på romantisk ferie.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du klarar å vera så rolig og avslappa i forhold til prøvinga for tida! :) Eg stressar heller ikkje med prøvinga for tida. Trur det er mest fordi eg veit at eg ikkje kan bli gravid no, sidan me ikkje har fått prøvd denne syklusen pga jobben til mannen min. Og sannsynlegvis blir det ingen prøving på oss neste syklus heller. Kjipt er det absolutt å gå glipp av 2 prøveperiodar på rad. Men eg har på ein måte innfunne meg med at det no blir ein ufrivillig prøvepause på oss, og derfor klarar eg også la vera å stressa. For det er jo ingenting eg kan gjera frå eller til uansett. Eg slepper iallfall å stressa med å leita etter symptom og slikt, og det kan jo vera greit! ;)

Synes du er tøff som tar det så rolig! :klem: Jeg tror jeg hadde blitt gal om jeg måtte hoppe over en PP. :sjenert: Men som du sier, det er jo ikke noe å få gjort noe med.

Det høres faktisk veldig deilig ut å slippe å jakte på symptomer for en stund. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres kjempeflott ut at du klarer å ikke stresse :jepp: Jeg er ikke helt der enda. jeg stresser ikke så voldsomt, men jeg tenker jo på det noen ganger om dagen.

Hvis jeg skulle reist i oktober tror jeg at jeg ville valgt egypt. For å være sikker på å få det varmt nok. Var i egypt i mai et år, og det var innmari varmt, flott vann å snorkle i, veldig billig både å reise til og leve der. Selv om mange er negative til egypt, og jeg ser hvorfor, så syntes jeg det var ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok litt roligere nå enn det jeg var helt i begynnelsen ja. Nå er jeg inne i PP 5, og vet at det å bli gravid er mye mer sannsynlig nå enn i f.eks PP 1, og at veien ikke er like lang lenger. Var veldig utålmodig og stressa i begynnelsen med tanke på at det mest sannsynlig kom til å bli leeenge til. Dessuten har jeg blitt mer realistisk innstilt, og blir ikke på langt nær like skuffa lenger. Hver måned går fortere og fortere, og jeg tenker ikke like intenst på det lenger. Allikevel synes jeg at jeg tenker mer enn nok på det.. :fnise:

Nå har vi bestemt oss for en tur til Krakow i midten av oktober. Vi var i syden i sommer, så var enige om at vi egentlig ikke trenger en tur til. Gleder meg så utrolig mye! Elsker å oppdage nye steder langt, langt hjemmefra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok litt roligere nå enn det jeg var helt i begynnelsen ja. Nå er jeg inne i PP 5, og vet at det å bli gravid er mye mer sannsynlig nå enn i f.eks PP 1, og at veien ikke er like lang lenger. Var veldig utålmodig og stressa i begynnelsen med tanke på at det mest sannsynlig kom til å bli leeenge til. Dessuten har jeg blitt mer realistisk innstilt, og blir ikke på langt nær like skuffa lenger. Hver måned går fortere og fortere, og jeg tenker ikke like intenst på det lenger. Allikevel synes jeg at jeg tenker mer enn nok på det.. :fnise:

Nå har vi bestemt oss for en tur til Krakow i midten av oktober. Vi var i syden i sommer, så var enige om at vi egentlig ikke trenger en tur til. Gleder meg så utrolig mye! Elsker å oppdage nye steder langt, langt hjemmefra! :)

Jeg føler det akkurat på samme måte som deg om dagen. Bare vent, snart er det vår tur :klemmer:

Høsttur til Krakow høres jo veldig koselig ut, håper dere får en kjempe fin tur :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom på at du tok Wild Yam i forrige PP. Merket du noen "bivirkninger" av de? Ikke bestandig lett å si om det skyldes pillene eller noe annet men...

Håper du får EL snart nå da :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det akkurat på samme måte som deg om dagen. Bare vent, snart er det vår tur :klemmer:

Høsttur til Krakow høres jo veldig koselig ut, håper dere får en kjempe fin tur :strix:

Det kilte i magen da jeg leste innlegget ditt! Ja, tenk, nå må det jo være vår tur snart! :hoppe::klem:

Tusen takk for det! Det skal bli deilig å komme litt bort fra det hverdagslige. Jeg har hatt lyst til å dra til Krakow lenge. Det ser ut til å være en nydelig by med masse å se på. Og billig! :) Har planer om å få med oss Auschwitz-Birkenau også. Tror nok det er noe man trenger å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...