Minttu Skrevet 17. august 2009 Forfatter #201 Del Skrevet 17. august 2009 Å være sladris er gøy! Jeg ble så glad av å få meldinger, og stolt av å spre nyheten her på KG. hihi Jeg har hvit toblerone Og potetgull! Salt og pepper fra Kims, den er bedre enn maarud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. august 2009 #202 Del Skrevet 18. august 2009 Her har jeg ikke vært før, men en gang må jo være den første! Selv om jeg egentlig angrer litt på at jeg kom hit, med alt det sjokolade&potetgull-snakket! Men men, nå har jeg deg på Mine innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. august 2009 #203 Del Skrevet 18. august 2009 Så mye godis da! Blir jo rent fristet av å lese her. Skynde meg ut igjen Ha en kosediggkveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. august 2009 #204 Del Skrevet 18. august 2009 Vi må få spise sjokolade, fordi vi blir så søte av det Hatt en fin dag, Ida-Kristine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. august 2009 Forfatter #205 Del Skrevet 18. august 2009 Her har jeg ikke vært før, men en gang må jo være den første! Selv om jeg egentlig angrer litt på at jeg kom hit, med alt det sjokolade&potetgull-snakket! Men men, nå har jeg deg på Mine innlegg! Så hyggelig av deg å stikke innom Jeg syns ikke at Mine innlegg er orden nok, så jeg har lagt til alle på sånn bokmerkelinje under der man skriver url'n Du kan få litt godis av meg Så mye godis da! Blir jo rent fristet av å lese her. Skynde meg ut igjen Ha en kosediggkveld Du kan også få litt godis! Vi må få spise sjokolade, fordi vi blir så søte av det Hatt en fin dag, Ida-Kristine? Søte og lubbne Det har jeg! Ble litt stress idag, sto opp litt sent og hygga meg med frokost, tv og svigermor før jeg hoppa i dusjen.. Men mamma hadde prestert å skrive at hun kom en time senere enn hun gjorde.. Så hun kom akkurat da jeg hadde gått ut av dusjen! Hun skulle hente broren min også så vi fikk det litt travelt, måtte bare kle på meg, ta tak i tingene mine og vekke kjære så jeg fikk sagt hadet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 18. august 2009 #206 Del Skrevet 18. august 2009 Bare innom med en liten nattaklem. Nå er det tid for å igjen. har jo vært våken i hele to timer! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. august 2009 Forfatter #207 Del Skrevet 18. august 2009 Natta søte du Du har jo to som stjeler alt fra deg nå, så du skal så klart få lov til å sove! Selv om det er 2t siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. august 2009 #208 Del Skrevet 19. august 2009 Bare innom for å ønske deg en fin kveld Setter veldig pris på gode ord i min dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 19. august 2009 #209 Del Skrevet 19. august 2009 Hei Hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. august 2009 Forfatter #210 Del Skrevet 19. august 2009 Bare innom for å ønske deg en fin kveld Setter veldig pris på gode ord i min dagbok Takk Det er da bare hyggelig! Hei Hatt en fin dag? Hei Mnja, greit nok Jeg har liksom ingenting å gjøre.. Ikke noe jobb, ikke noe skole, ingen barn å leke med og oppdra.. Kjæresten min får jeg ikke se før lørdag.. Og hjemme er det bare gørt. Alt i alt er det ganske stusselig å være meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. august 2009 #211 Del Skrevet 19. august 2009 Hei Mnja, greit nok Jeg har liksom ingenting å gjøre.. Ikke noe jobb, ikke noe skole, ingen barn å leke med og oppdra.. Kjæresten min får jeg ikke se før lørdag.. Og hjemme er det bare gørt. Alt i alt er det ganske stusselig å være meg nå Det hørtes ikke bra ut! Jeg krysser fingrene for at det ordner seg kjapt og lett med jobb og alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 19. august 2009 #212 Del Skrevet 19. august 2009 Du kan jo bare gjøre som mammapingvinene gjør, stjele noen andres egg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. august 2009 Forfatter #213 Del Skrevet 19. august 2009 Det hørtes ikke bra ut! Jeg krysser fingrene for at det ordner seg kjapt og lett med jobb og alt! Takk! Skal søke på en barnehagejobb, men det er sånn som trår til ved fravær.. men får se Du kan jo bare gjøre som mammapingvinene gjør, stjele noen andres egg? Haha ja! Soon_to_be har jo fått gutten sin og hun bor ikke så langt unna, kan jo ta han nei stakkar! haha Jeg vil selvprodusere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. august 2009 Forfatter #214 Del Skrevet 19. august 2009 Skjer med at Castle er slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 19. august 2009 #215 Del Skrevet 19. august 2009 Hei! Nå skrev jeg akkurat i dagboka mi og spurte deg om hvordan det lå an med jobb. Også leser jeg i dagboka di etterpå, og så har du akkurat skrevet om det! Dagens lærdom: les dagboka til den du skriver til FØRST! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. august 2009 Forfatter #216 Del Skrevet 19. august 2009 hahaha Lønner seg å lese litt først ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. august 2009 Forfatter #217 Del Skrevet 19. august 2009 hahah all denne skravlinga idag har resultert i forfremmelse til "Skravlebøtte" Woho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 20. august 2009 #218 Del Skrevet 20. august 2009 Hei søte deg hvordan går det med deg idag? takk for koselig hilsen i boka mi håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. august 2009 Forfatter #219 Del Skrevet 20. august 2009 Hei søta Det går greit, men hadde en litt dårlig natt Takk, i lige måde _______________________________________ Idag skal jeg møte K som jeg ikke har sett siden vi slutta 2.året på vgs! Det er et år siden Hun skal ta tatovering, så jeg skal være med Etter det skal jeg hjem igjen og spise bakt potet ha en flott dag jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 20. august 2009 #220 Del Skrevet 20. august 2009 Høres ut som en koselig dag, kose deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå