Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Nei! Er den fin eller? :ler:

Den er ganske morsom egentlig :hoho:

Ååh, så gøy! :hoppe:

Jeg skrev i sin tid bacheloroppgave om bl.a indisk film jeg.. :fnise:

Så gøy! :) Jeg har bare sett den jeg ser nå, ellers bare sett no klipp, men de er spesielle ;) Så gøy med all den dansinga da! :ler:

Så søte :) Jeg drev også med streching en peroiode. Eller, en kort periode, gikk rett fra 3 mm til 8 mm, merka den ;) Nå har jeg 6 mm :)

ooh :hoppe:

Det kan jeg jaggu tro du kjente! Jeg har 3 og prøvde å putte inn en 5mm spiral, gikk jo litt men så rant det blod :ler: Men det var ikke noe som da jeg stakk en nål gjennom et hull jeg hadde, nåla var litt tjukk og rar, skulle prøve å få inn 3mm tunnel, plutselig så rant det blod nedover halsen min og det stoppa jo aldri :ler:

Jeg har tenkt til å få 6mm i første omgang :) Men har ikke 4mm i noe, så får ikke strekt mer før jeg får bestilt det :lol: Hadde sånn crescent kit, for det første detter de ut og for det andre finner jeg de ikke igjen! Og det var fra 1.6mm til 5mm, men siden sånne svarte spirals bare koster 10kr på den sida og er skikkelig bra så gjør det ikke noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag har bror min hatt håndballkamper, så jeg var med dit han sku spille. Dro litt over 12 og kom hjem nå :Gjesp: Også var det så lang ventetid mellom 1 og 2 kamp så vi stakk til et anna sted og spiste og glodde. Var greit, første kampen gikk bra og de vant 6-1, de andre var helt på jordet. Ingen av de unga kan regla da, og de gidder jo ikke sende ballen til hverandre, de bare hiver den mot mål og så klart bommer de.. Huff :lol:

Straks drar resten på hytta, så da blir jeg alene hjemme i natt! Wuhu

Får i hvert fall fred da :hjerte:

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kims Salt og Pepper, Freia Walters Mandler, no sukkerfri cola fra rema og jordbærlakristing fra slik slumsjappe som er på tivolier og sånt :ler:

Yay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, kinderegg hadde vært godt, det er det lenge siden jeg har spist!

og sånn kinder maxi er god, men den er jo så fordømrade liten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du koser deg med filmen :jepp: det er en type film man kan se flere ganger, den er jo veldig bra :Nikke: ...selv om jeg syns orkene og urukhaiene (tror det skrives sånn) er grusomt stygge *grøss*

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg! :jepp:

Jeg gjorde det igår tror jeg ;) hehe

Er så glad i høsten, så følte jeg måtte bytte til noe høstaktig :ler:

åh!! Jeg er et ekte vår menneske jeg! Ting våkner til liv, alle blir med glade, alle er takknemlige for hver lille solstråle og klager ikke over at det er for mye regn, vind, snø etc!! det er den absolutte perfekte liv for sånne som meg.

Jeg liker de andre årstidene da, men ikke like godt som våren.

Høsten er best under et pledd på sofaen med kakao i hånden, vinteren er best når man går ute og det er krystall klart ISE kaldt og det er musestille og alt du hører er knirkingen av skoene dine mot snøen, og sommeren er best med en iskald øl i hånden på svaberget på hytta!!!

love love LOVE å bo i et land som har alle årstidene!!

Da jeg bodde i australia savnet jeg akkurat det!!

Det kan jeg jaggu tro du kjente! Jeg har 3 og prøvde å putte inn en 5mm spiral, gikk jo litt men så rant det blod :ler: Men det var ikke noe som da jeg stakk en nål gjennom et hull jeg hadde, nåla var litt tjukk og rar, skulle prøve å få inn 3mm tunnel, plutselig så rant det blod nedover halsen min og det stoppa jo aldri :ler:

HERREGUD!!! Jeg er SÅ farget av prøving og gynekologi!! jeg trodde du snakket om spiral som i prevansjons spiral da jeg kjapt leste æverst på siden for å oppdatere meg og finne hvilken side jeg skulle lese på siden sist!! :skratte:

Skjønte jo fort at det handlet om piercing da!!

Da jeg hadde piercinger så hadde jeg en sånn herlig liten silikon landminebombe jeg kunne smette på piercingen i tunga. Elsket den!!! Hehe... minner...

Håper alt er bra med deg vennen!!

Takk for lykkeønskninger i boka mi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Og det skrives sånn, uruk-hai elns :ler:

Kjære og jeg lager navn ut av forkortelser/ord som omg, lol, rofl, seff, serr. :ler:

Må bare kopiere! :ler: Bare sett sammen første bokstav i hvert navn ;)

Silje Pauline Eriksen Rafaelsen Munkelien

Stein Erik Rupert Reinertsen

Siri Eirin Furulund Fredriksen

Aurora Strand Lurhaugen

Carl Ove Larsen Amundsen

Ola Magnus Gjestad

Per Erik Paul Sivertsen Iversen

Anne Rafaelsen Monsen

Inge Kristiansen Torstensen

Lotte Olsen Linnerud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudeliten :klem:

Du forklarte alle årstidene såå perfekt! :hjerte: Akkurat det mener jeg også, utenom ølen :fnise:

Åh du da :skratte: Her går det i piercing ja ;) Jeg går nok på p-piller jeg, får vel vente med spiral nedi glufsa og ikke bare øra etter at man har poppa ut noen unger :ler:

Og ang.piercinger, jeg har Sånne her i 3mm i øra, men jeg skal nå bestille meg sånne her i 4mm, må jo ha høstaktige! :nigo:

Og, utenom slike har jeg en sånn here her i leppa :lur::fnise:

Edit: det bildet er ikke av meg, leppa mi er helt herpa i forhold siden jeg biter og drar av skinnet i søvnet og pga piercingen :ler:

også har jeg merke på venstre side siden jeg hadde piercing der.

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader, den dagens middag var skikkelig næsti! yucky.gif

Let's fit in with the flu liksom? :ler:

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en sånn liten kinder maxi jeg spiste da :ler: Men jeg synes den er så god, så da får den heller være liten! :jepp:

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble veldig sent for meg i natt.. Så på filmer på tv, spiste godteri, drev på facebook, KG, www.weheartit.com :ler:

Så jeg sovna vel ikke før 6 tida wow.gif

Men allikevel så våkna jeg før jeg pleier, om jeg legger meg i 12-1 tida.

Nå har jeg fått spist og ser på reprise av Fire Stjerners Middag, mens jeg rydder og ordner så det ser ordentlig ut til folka kommer hjem fra hytta. Her var det å komme hjem rett etter håndballkamper for å dusje og pakke i full fart og bare reise :ler:

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Titter bare innom for å ønske deg en fin søndagskveld :klem:

Takk, ha en fin søndag du også :klem:

Kommer til å sove godt i natt du da ;)

Hatt en fin søndag? :hug:

:vinke:

Jeg tror jeg må svare nei på det der :fnise:

Uansett hvor trøtt jeg er så sover jeg ikke godt hjemme.. Alt er liksom bare galt, jeg sover på natta, men tar lang tid før jeg sovner, sover lett, våkner tidlig og får ikke sove igjen osv..

Og denne dagen har bare vært gørr :lol:

men men! :)

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei si det :vetikke: Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke sover godt her, jeg trives ikke på rommet mitt og er der bare for å sove :lol:

Hos kjære sover jeg kjempegodt, men jeg sover ikke godt her om han ligger her heller. haha :P

Men sånn ellers.. Jeg er lei av å bo hjemme, og jeg har ikke jobb, går ikke på skole eller noe, så jeg sitter bare hjemme liksom om jeg ikke er hos kjære. Sånn som idag, står opp, spiser og dusjer også ordner jeg det som trengs her også bare sitter jeg her :ler: Ting står liksom litt stille akkurat nå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...