Gå til innhold

Bøllefrøet kommer noen år for tidlig ;)


Serenity88

Anbefalte innlegg

Hei du! Først; æsj så kjipt det må ha vært å finne de bildene! Skjønner deg veldig godt. Bra at det ser ut til å ordne seg! Det er litt sånn som jeg har det med eksen til typen, det er virkelig plagsomt. Men nå har jeg heldigvis ikke funnet bilder av henne på pcen hans da. Hadde jeg det så hadde jeg klubba han ned!! :kjefte: Men så er ikke han kunstner sånn som din, så min hadde ikke hatt noen god grunn ;)

Kjenner at jeg ble litt misunnelig på den frokosten din!! Namm!! Men nå skal jeg snart lage koteletter med soppsaus og grønnsaker, blir godt det og tenker jeg :jepp:

Den juleboka husker jeg ikke helt hvor man får kjøpt, men skal prøve å få limt inn linken til nettsida her! Da kan du se den, og bla litt i den. Den ser så kjempefin ut! Gleder meg til jul!! Kan ikke få sagt det nok ganger, må få meg en juleticker også tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

:sol:

Blitt en liten stund siden jeg skrev her... Alt går bra i heimen, litt hormoner ute og går (skal ingenting til før jeg gråter :filer: )

Han i magen ser ut til å kose seg :hjerte: Kjenner liv hver dag, og noen harde spark på utsiden når han er i humør. Dog går tiden fryktelig sakte nå, er så masse å glede seg til! Trondheim 13.nov, NY 16.nov og juuuul :lur: men jeg vil at alt skal skje imorgen :fnise:

Blir en litt kjip helg også... E jobber dette døgnet (spesielle vakter), så alene i natt og imorgen skal han til hjembygda si og på konsert. Hadde det ikke vært for at jeg skal jobbe søndag/mandag/tirsdag så kunne jeg ihvertfall kommet på søndagen :( Han skal dra med en kompisgjeng, de fikk gratis VIP-billetter, men er jo mange andre han kjenner der også, og en gammel ex :sukk: Vet jeg kommer til å tenke mye på det imorgen, selv om det ikke er noe grunn til det...

Bæsjehelg *barnslig*

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest gjennom dagboka di nå, og først må jeg si gratulerer! :-)

Og, mye av det du skriver føler jeg og. Var veldig mye dritt osv i begynnelsen av graviditeten mellom min og meg. Var veldig usikker og sårbar osv. For ikke å snakke om hormoner som vi begge fikk :-P

Men ting lysnet opp, og alt ser kjempe bra ut. Ser at jeg ikke er mange dagene mer på vei enn deg, vi venter også en liten prins :-)

Lykke til videre, kjempe moro å lese :-)

(Er forresten 20 år, var student men var veldig dårlig så måtte slutte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest gjennom dagboka di nå, og først må jeg si gratulerer! :-)

Og, mye av det du skriver føler jeg og. Var veldig mye dritt osv i begynnelsen av graviditeten mellom min og meg. Var veldig usikker og sårbar osv. For ikke å snakke om hormoner som vi begge fikk :-P

Men ting lysnet opp, og alt ser kjempe bra ut. Ser at jeg ikke er mange dagene mer på vei enn deg, vi venter også en liten prins :-)

Lykke til videre, kjempe moro å lese :-)

(Er forresten 20 år, var student men var veldig dårlig så måtte slutte)

Hei!

Vi måtte gjennom endel ting ja...men det har ordnet seg det meste, det som er stress nå ligger kun hos meg og mine hormoner :fniser: Kommer nok til å gå helt strålende i helgen, har bare lite lyst til å være alene for tiden, og ikke så lyst til å gå ut med en hau med venner siden alle drikker og ser superflotte ut :sukk: Alt er i hodet mitt, derfor det er så frustrerende også...

Det er flott at dere har kommet sterkere ut av det, jeg tror nok vi alle skal klare dette veldig bra ;) Selvfølgelig skummelt og stressende, men er utrolig mye gøy og fint også! Heller spare på de gode minnene og de små koselige øyeblikkene :yvonne:

Litt bedre humør nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Advarer, hormonelt klageinnlegg!

- E er på fylla...

- Jeg har hatt halsbrann i 2 døgn!!! :sinna:

- Gud, jeg føler meg feitere enn feitest, og jeg skal til NY om få dager *deppe*

- Rygg og mage og ben føles ikke bra for tiden, men bra nok til at jeg holder ut på jobb og ikke faller sammen før jeg er hjemme...

- Stressa for økonomi uten grunn.

- Føler det er så utrolig skittent og rotete hjemme, og med "atelier/verksted" på kjøkkenet og omtrent 50 bilder i forskjellige størrelser stuet rundt overalt føles det ut som en umulig oppgave!

- Skal til Bartebyen i helgen før NY, men er redd jeg har alt for lite energi :/

- Sover så sinnsykt dårlig for tiden...

- OG jeg er offisielt en ku! Kan nå faktisk melke mine egne jur :haar: E synes det er dritkult/morsomt/fascinerende mens jeg synes det er sært, litt ekkelt og veldig uvant...

:sukk:

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting å være superglad for :D

- E virker veldig i glad i meg for tiden, :humpe: har begynt å fungere bra nå, han koser masse,masse,masse og sier mange søte ting. Han erter også selvfølgelig, som han alltid har gjort, men han er søt også :hjerte: Som sangen han har laget om at jeg er hans aller beste venn :fnise:

- Jeg liker å ha gravidmage *litt stolt*

- Lille engelen sparker masse og det er utrolig deilig å kjenne, pluss at magen beveger seg når han setter skikkelig igang :rødme:

- Gøy å lese seg opp om alle ting ved graviditet.

- Ikke så veldig urolig for eksamen den 8. desember.

- Jeg skal til Bartebyen i helgen!!!

- Vi skal til New York på mandag og være der en hel uke!

- Leandervugge har vi kjøpt brukt og den passer utrolig fint i loftsleiligheten vi har :danse:

- Jeg gleder meg til jul :nissekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Har du blitt en ku altså?

Prøv å glem det dumme og heller tenk på det positive :jepp:

:klemmer:

PS:Jeg skal også en tur til bartebyen i helga ;)

*møøøø* Ja :fnise: Kan melke meg selv :hoho: Småcreepy, men hjelper litt at E synes det er kult ;)

Blir ikke bartebyen likevel, de har svineinfluensa, så da tør jeg ikke dra :( Men reiser til NY på mandag!!! Gleder meg :D

PS: Allerede glemt det negative, det var derfor jeg skrev den positive listen rett etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ikke dårlig at du har blitt ku da, mø mø :)

Ser ut til at det går fint med deg, foruten disse dumme hormonene :gjeiper Men sånn er det vel å være gravid kan jeg tenke meg ;)

Ha en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is leaving for New York!

Kommer hjem neste tirsdag, håper alle får en strålende bra uke der kjærlighetsorg, sykdommer, bekkenløsninger, kvalme, jobbstress og andre irriterende ting forsvinner ;)

I will miss you :hjerte:

PS: Må være en alien i magen min :fnise: Den gutten kan sparke! Han sparker så hardt at bena hans tyter 4-5cm ut :hoho:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner deg! :strix:

Men regner med du nyter livet for fullt og legger ut bilder på facebook! Så kan vi andre late som om vi og egentlig var i NY. :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten og fornøyd!

NY var hææærlig! Shopping, museum, masse, masse gooood mat :sikle: Forholdet er ekstremt mye bedre og føler meg superbra for tiden... Bare man ser bort fra hovne krampelegger og en stadig voksende alienmage :fnise:

Hvis noen planlegger tur til NY så anbefaler jeg virkelig Comic Strip Live, aldri ledd så mye i hele mitt liv!

Reka : Missed ju too! Bilder blir nok slengt ut snart ;)

Oh, folk må slenge til meg linker over bra barnesider. Trenger inspirasjon! :)

Har forresten begynt å synge LykkeLiten hver kveld før jeg sovner... Føler meg litt teit, og kan ikke synge, men men :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Halvannen time til jeg skal møte jordmor :) Liker henne veldig godt, men føles litt teit ut å gå så ofte (hver fjerde uke er kanskje ikke så ofte?) :fnise: Får ihvertfall hørt hjertelyden og målt symfysen, føler magen har vokst veldig de par siste ukene så sikkert lurt!

Sliter litt med jetlag, og føler egentlig at jeg blir syk nå. Vondt i halsen, nakken og hodet, men hatt vondt på samme måte i 2 dager nå så antakelig blir jeg ikke verre *bank i bordet*

Håper å få lest til ex.phil idag, bare 2 uker til eksamen! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmortimen gikk kjempefint :) De er utrolig snille og har så vanvittig god tid... Fikk snakket om flaue ting (ala bæsj under fødsel osv :fniser: ) Så slipper jeg å tenke på det ;) Anbefaler virkelig alle å føde på Føderiket!

Fortsatt syk, men har ikke feber. Virker som om det er influensa, med tanke på veldig stiv nakke og hodepine, men siden feberen mangler så klager jeg ikke! Har egentlig planer om å gå ut idag også, trenger å møte andre mennesker enn E *ler* Skal se ann om jeg blir dårligere, men ikke tatt paracet enda og formen er lik. Satser på en rolig kveld og at jeg drar tidlig hjem :)

Var innom h&m siden jeg var i sentrum, og de hadde faktisk noen ganke ok mammabukser. Så imorgen hvis formen er bra så skal jeg stikke innom og prøve :) Vil ha noen jeans i straight fit, så trodde jeg måtte bestille over nettet, men godt jeg sjekket h&m først. Ikke var det avskrekkende pris heller!

Ikveld tenker jeg tights som er litt shiny, støvletter uten hæl, men som går over kneet, en grå topp som stopper rett under rumpa og kjettingbelte som jeg tar to ganger rundt rett under puppene. Vi går for H*O*T mama :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...