Gå til innhold

Bøllefrøet kommer noen år for tidlig ;)


Serenity88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Magen vokser og vokser, nå har den om jeg må få si det selv en ganske fin fasong :) Mamma sier jeg gløder :danser: Skal få slengt ut et bilde imorgen, før jeg hater magen og den er full av strekkmerker :fniser:

Arsenal (laget til E) og mitt lag, City, vant begge to idag! Også mot Chelsea, er sååå glad! Fikk en søt melding av E isted, han hadde visst sett en gravidmage og begynt å savne meg masse :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Nei, så morsomt for dere da :) Grattis ;) Selv er jeg ikke heelt med på engelsk fotball, men hvis det er ett lag jeg heier på så er det Man U. Har liksom alltid vært det :tongue:

Jaa til bilde av magen!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok vente til tirsdag før bilde kommer, mobilen min tar så dårlig bilde og E har alle kameratingene med til London...men tirsdag!

:plystre: Byggmester S, kan det fikses? Byggmester S, klart det kan!

Ikeakommode er null stress, bare jeg får begynt :fniser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stearinpikken

Ikke for å drepe lysten på å bygge IKEA-kommode, men ja.. Det er STRESS! Tror ikke det finnes en ting derifra som kommer i flere deler enn en kommode :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, bygget akkurat en lik en før, og jeg hadde drill! Null stress for moi :ler: Tok et par timer da... Og måtte nok bytte hull noen ganger fordi jeg misforstod tegningen, but all in all :)

Æsj... Har ikke fått en eneste melding av E i hele dag :( Bad feeling... Vet han ikke er så flink til å sende melding eller ringe, men likevel. Det siste jeg har hørt fra ham var igår rundt 20, ikke har vi ringt hverandre mens han har vært borte heller. Sendte en melding selv idag rundt 16, ingen svar, og sendte en nå, men fortsatt ikke noe svar :( Jeg skjønner han er på tur og sikkert koser seg masse, og jeg stoler på han, men kjipt å være hjemme og vente... Har ikke mast,ringt og sendt kun 5 sms til sammen siden han dro fredag morgen, to av dem var svar på hans sms.

Lyst til å ringe, men de er sikkert på pub og drikker uansett... Bah, I feel stupid. Skulle ønske jeg fikk sove, så slapp jeg å styre med dette :dåne: Skulle tro jeg fortsatt var 14!

Nå skal jeg se en dårlig film ihvertfall, får tiden til å gå og satse på at noen kommer innom og drysser litt søvnsand i øynene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stearinpikken

Da veit jeg hvem jeg ringer nesten gang om jeg har en flat kommode :ler:

Du får se på et tv-show eller noe til du sovner, så slipper du å bekymre deg for ting bare en jentehjerne kan lage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da veit jeg hvem jeg ringer nesten gang om jeg har en flat kommode :ler:

Du får se på et tv-show eller noe til du sovner, så slipper du å bekymre deg for ting bare en jentehjerne kan lage.

Absolutt! Call any time baby ;)

Jentehjernen ja...men ordnet seg, fikk melding nå nettopp så nå kan jeg sove søtt ;)

Btw, må bare si at Bad Lieutenant er en ufattelig sær film, usikker på om jeg synes den er møkkdårlig eller bare weird :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke så rart at du vil høre noe fra ham da. Hvis kjære er borte og jeg ikke får noen sms eller han ikke tar telefonen når jeg ringer, så blir jeg redd for at noe har skjedd. Så skjønner godt at du vil høre fra ham.

Håper du får en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg fått 3 meldinger da ;) To før jeg faktisk gadd svare! Men jeg er enig med deg Frigg, det er ikke det at han trenger å fortelle meg hva han gjør og med hvem, men at han har det bra...

------------------------------------------------------------------

Dagens liste:

Kjøpe:

Skohylle fra Skeidar

Rød elektrikerteip

Lysslynge til balkongen

Rødt silkebånd

Kakefat fra Skeidar

Ting til gresk salat og hjemmebakt brød

Pepperkakedeig, melis og pynt

Telys

Rydde/vaske:

Kjøkkenet

Stue (ommøblere)

Den store bokhyllen

Gangen

Kattedoer (bruker maske så ikke farlig)

Badet

Annet:

Ta med julepynten som ligger i kjelleren hos mamma

Pynte til jul/advent

Bake pepperkakehjerter til vinduene

Pjuh... Sov skikkelig dårlig i natt, så gleder meg til å se hvor mye jeg får gjort ;)

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah... Jeg er flink :D Fått flyttet på sofaen og tvstyret, så nå er stua sånn som den burde være! Lukter så deilig med nyvasket hus :danse:

E kommer sent hjem, ikke før rundt 12, men jeg gleder meg til å se ham! *savne*

Lille J er nok litt småsur på mammaen sin, spist litt lite idag så skal løpe på butikken nå og få kjøpt litt mat :) Han sparker og dytter som aldri før :fnise:

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vi ;) Et norrønt navn som vil bli brukt mest, mellomnavn (som er det samme som min bestefars mellomnavn) og begges etternavn... Så 4 navn :dåne: Sånn går det når man ikke klarer å bli enige om noe! Navnet er såpass sjeldent at jeg ikke skriver det her inne, men kallenavnet blir nok Jo eller Joa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Precious :) Laget med hjelp av Oprah, Mariah Carey og Lenny Kravitz spiller i den...bli ikke skremt av beskrivelsen, den er utrolig bra!

Ååh, den så jeg på Oprah sitt show! Men glemte den selvfølgelig, takk for at du minnet meg på den, nå lastes den ned! :fnise:

Du har fått gjort mye idag ser jeg :) Flink!

Kos deg masse når kjæresten kommer hjem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende! Om du plutselig for lyst til å fortelle, har ikke noe imot PM :fnise:

PM er sendt ;)

Ååh, den så jeg på Oprah sitt show! Men glemte den selvfølgelig, takk for at du minnet meg på den, nå lastes den ned! :fnise:

Du har fått gjort mye idag ser jeg :) Flink!

Kos deg masse når kjæresten kommer hjem! :klem:

Forvent masse gråting!

-------------------------------------------

Ah, da var det tid for sofa og Wallander på tv2 :) Slengt et brød i brødbakemaskinen, håper det blir vellykket... Lyst på nybakt brød med ost og syltetøy *mmm*

Fikk enda flere meldinger av E isted, han håpte alt gikk bra siden jeg hadde virket litt rar når jeg hadde svart ham (synes han var litt slem igår som ikke gadd gi et livstegn før midt på natten så jeg hadde kanskje litt grudge når jeg svarte :fnise: ). Er ikke bare jenter som analyserer meldinger gitt! In your face E :ler: Skal bli godt å ikke sove alene i natt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du og E har det bra, siden du ikke har skrevet her på noen dager :klemmer:

Også synes jeg du har vært kjempeflink og gjort husarbeid og div.. mer enn hva jeg klarer om dagen ;) he he

Må innrømme at jeg også ble litt smånysgjerrig på navnevalget deres :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...