Gå til innhold

Bøllefrøet kommer noen år for tidlig ;)


Serenity88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hohooo! det er ikke bare jeg som er sporadisk av og på dagbokskrivingen ;) Har sett bilder på face da, var de fra den turen du var på nå? var ihvertfall en supersøt kjole du hadde på deg! :jepp:

Håper alt er bra med deg, og E og lille nurk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ikke bare deg nei Envy ;) Kom hjem fra Bali for en uke siden og fortsatt litt jetlag igjen... Litt mye styr denne uken med studier, masse jobbing og to ny kattepuser :hjerte:

Men livet går bra... Stress er litt deilig, tiden går fortere og mindre muligheter til å dvele ved ting.

E og nurk har det bra, mange forandringer i vente, men jeg tror det blir bra til slutt :) Begynner å lære meg å gi ting litt tid, at ting ikke nødvendigvis må være perfekte eller ultraromantiske for å føle at forholdet kommer til å vare. E var litt gretten i natt, og jeg får alltid litt vondt i magen hvis han klager over noe jeg ikke kan noe for. Men før han dro på jobb var han jo søt og fin igjen, sikkert fordi jeg bare snudde ryggen til og ignorerte sutringen hans *ler*

En kompis av ham fikk barn for nesten en uke siden, og han sa det var en rå feeling og at E burde glede seg masse. Tror det løsnet litt for ham da, han er like bekymret og redd som det jeg er for at man ikke liker barnet... Ubegrunnet sådan, men redsler er det sjeldent noe logisk ved. Endelig har han begynt å gjøre plass til meg og babyen også :) Har ikke orket å stresse med det, eller stresse E siden det er såpass tidlig i forholdet. Heller la ham gjøre det i sitt tempo, men nå har begynt å sette vekk ting, ser etter lager til bildene, sjekker ut Ikea, rydder og styrer...

Eneste lille tingen er egentlig sexen. Vi har alltid hatt masse, masse, masse sex, og den er ufattelig bra, men nå har vi det mye mindre (flere gangen i uken, så i forhold til mange andre har vi jo mye sex), og det er mest fordi E ikke lenger klarer å se på sex som noe enkelt, siden det faktisk blir barn ut av det. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Blir ofte jeg som må starte det, han tar ikke intiativ, men har vi først begynt så vil han gjerne gå flere runder :fnise: Aldri blitt avvist eller noe, men virker ikke som om han klarer å slappe av og bare nyte og da begynner jo jeg å føle meg rar :/

Men men :)

Åh, skal kjøpe sko og støvletter! Driver å sikler på noen støvletter på duoboots, også trenger jeg nye sneakers :) Orker ikke shoppe idag, men kanskje mandagen!

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Er litt morsomt at nå det går opp for han at kan bli baby av sex. Men tror det er mange mannfolk som er slik. Kanskje han er litt avholds til sex fordi han er redd for å skade babyen?

Flott at alt står bra til med dere alle tre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Er litt morsomt at nå det går opp for han at kan bli baby av sex. Men tror det er mange mannfolk som er slik. Kanskje han er litt avholds til sex fordi han er redd for å skade babyen?

Flott at alt står bra til med dere alle tre :klem:

Han hadde det sånn i begynnelsen, at han var redd for å gjøre noe galt, men nå er det nok det andre *ler* Har ordnet seg litt nå, han har endel andre ting å tenke på for tiden, så stresser ikke noe med det :)

:strix: How are you spiderpig? :kyss2:

Spiderpig, spiderpig, does whatever a spiderpig do :sol:

Vi har fått to spinnville katter i hus, nusselige som bare det, men djises... Calm down! Heldigvis morer de hverandre ;)

Åååh, jeg vil shoppe *ler* klær, sko, møbler, hobbyting og ikke minst barneting! Heldigvis er E og jeg enige om vogn da, blir en fra Emmaljunga, tenker kanskje vi stikke til Sverige, hvis ikke blir det finn.no *min nye bestevenn*

Men nu må jeg spise pizza (sunn frokost, who cares), halv 1 på en fredag *ler*, før jeg drar til R og hjelper henne med en oppgave :)

Helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter en liten gutteramp :D :danse:

Var på UL onsdag... Skikkelig spent, og grudde meg ganske mye for å være helt ærlig, i tilfelle noe var galt. Ikke tenkt tanken før, men fra mandag av, djises, Serenity was a mess! På skjermen så man derimot en skjønn liten baby, med pappaens nese og panne gnurt inn i morkaken *ler* Armer og ben til alle kanter! Når hun skulle sjekke lårbena og vi så rett på der det evt skulle være en liten sak var det ikke noe vits i å kommentere hva vi så :fnise: Man så det ganske tydelig for å si det sånn. 4 hjertekamre, 18cm lang, blod dit det skal blod, alle indre organer der de skulle være og 2 hjernehalvdeler. Ufattelig morsomt når E så hjernen og bryter ut "Seee! Han kommer til å bli et geni!" Haha, han er skjønn :rødme:

Idag har det vært shopping for alle penga :D Vinterjakke fra H&M, lang svart kåpe fra mammaavdelingen, men den kan brukes når jeg ikke er gravid også, faktisk 200kr billigere enn den andre kåpen H&M selger så mange av for tiden (den med pelskrage, men min er litt lengre) også har jeg kjøpt en blå trang kjole (vise frem magen ;) ), stort hvitt heklet skjerf, vanter, øredobber og ikke minst babyklær :rødme: Måtte kjøpe den bamsedrakten fra H&M også kjøpte jeg en body med skriften "Making a mess just like daddy" ;)

Håper alle andre koooser seg en lørdagskveld!

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med guttebaby i magen! :strix:

(Og grattis med at det er "offisielt" )

Så greit å vite at dere får et geni da, da er jo fremtidsplanene i boks for den lille! :ler:

Håper du har en fin lørdagskveld :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

åå, så herlig, Serenity!! :danse: så gøy å se at dere begge gleder dere masse! haha, morsom kommentar av E :ler:

god søndag ønskes din vei! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg titter innom her jeg, håper det går bra? Jeg så at du er i litt samme situasjon som meg kanskje, bortsett fra at jeg ikke er gravid, men gjerne skulle vært det:p

Jeg er også student, 22 år. Vil gjerne følge med på hvordan det går med deg og den lille i magen :happy:

Klem fra vingle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

åå, så herlig, Serenity!! :danse: så gøy å se at dere begge gleder dere masse! haha, morsom kommentar av E :ler:

god søndag ønskes din vei! :klem:

Hehe, i know, han er fortsatt overbevist om at det blir en smart fotballspiller som kommer ut :fnise:

Hei! Jeg titter innom her jeg, håper det går bra? Jeg så at du er i litt samme situasjon som meg kanskje, bortsett fra at jeg ikke er gravid, men gjerne skulle vært det:p

Jeg er også student, 22 år. Vil gjerne følge med på hvordan det går med deg og den lille i magen :happy:

Klem fra vingle

Hei! Så koselig med nye folk i dagboken :) Her er det bare å følge med, vært litt dårlig til å oppdatere i det siste, men skal bli flinkere nå ;)

*kaste litt babystøv på*

Hei! :goodbye:

Har litt lyst å følge med her :)

Hei hei! Her er det plass til alle ;)

--------------------------------------------

Nå skal snart E og jeg reise fra svigerfamiliebesøk, vært veldig koselig, de er supersnille! Også har vi bestemt oss for å kjøpe hus om halvannet år, faktisk E som foreslo det! Ble skikkelig overrasket, og faktisk jeg som vil vente et år eller to før vi kjøper :fnise: Men har allerede begynt å se på finn.no *ler*

Ellers er lille J i magen veldig aktiv, så stresser veldig lite om barn og graviditet, egentlig falt litt til ro etter all angsten og panikken som ble kastet mellom E og meg de første månedene... Alt er jo som før, men E virker helt sikker og happy over tilværelsen så da føler jeg meg også sikker :hjerte:

Men nu må jeg hjelpe til å pakke, kommer innom ikveld og skriver litt til, både her og hos andre! Har funnet en gladnyhet når det gjelder støtte for studenter *yay* :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så koselig med nye folk i dagboken :) Her er det bare å følge med, vært litt dårlig til å oppdatere i det siste, men skal bli flinkere nå ;)

*kaste litt babystøv på*

Takk for det! :)

Moro å høre at dere skal kjøpe hus, gleder meg som en unge til den dagen kommer for meg! :hoppe:

Godt at dere faller litt til ro, ingenting er bedre enn å være fornøyd med tilværelsen!

Har funnet en gladnyhet når det gjelder støtte for studenter *yay* :danse:

Dette vil jeg gjerne høre mer om! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...