Gå til innhold

Bøllefrøet kommer noen år for tidlig ;)


Serenity88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HALLO i luken!

vennligst informer om at du er tilbake da! :hoppe:

og gratulerer så utrolig mye! :nigo:

men kan du gi meg en liten update på hva som har foregått hos deg eller? sist jeg hørte noe så bodde du jo her i Bergen og var litt usikker på hva du skulle ta deg til og bodde i kollektiv?

kjempekoselig å se deg her inne igjen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det blir utover høsten nå! Og så koselig når familien hopper i taket av glede :klem:

Nesten for spennende *ler* Hihi, neida, føler på meg at det kommer til å gå bra, og deilig med en støttende familie!

HALLO i luken!

vennligst informer om at du er tilbake da! :hoppe:

og gratulerer så utrolig mye! :nigo:

men kan du gi meg en liten update på hva som har foregått hos deg eller? sist jeg hørte noe så bodde du jo her i Bergen og var litt usikker på hva du skulle ta deg til og bodde i kollektiv?

kjempekoselig å se deg her inne igjen! :klemmer:

Skal vi se... Blir et langt innlegg, men skal prøver å gjøre det kort ;)

Du husker kanskje han jeg ble så fryktelig forelsket i, men som jeg var sikker på ikke likte meg? Well, han likte meg visst likevel :hjerte: Så en kort hjemtur i jula, ble til 1 mnd, før jeg dro til Bergen igjen. Masse jobbing, før jeg dro til Oslo for 1 uke, litt mindre jobbing og endel festing før han kom til meg for 1 uke... Også flyttet jeg visst hjem *ler*

Så bodd hjemme hos mor (mest hos han, men ikke offisielt) siden mars faktisk. Tatt noen eksamener og jobbet ved et sykehjem. Så nå blir det jus på meg, og baby i magen da :hjerte:

Kind of ikke planlagt, og ble jo litt panikk (litt underdrivelse kanskje), men vi kom fram til at det kanskje var for det beste. Så nå skal vi prøve å få det til å fungere, litt vanskelig, men det går bra for det meste. Ikke helt ideelt, men enige om de store tingene og vet hva vi må gjøre om det ikke skulle bli oss to likevel.

Så nå gleder vi oss! Bare håper barnet er friskt... Vi har litt småhetta for det for tiden...

----------------------------------------------------------------

E var på fylla igår (som vanlig). Bryr meg egentlig ikke så mye om at han drikker når jeg ikke kan, men er litt kjipt... Fikk en søt melding halv 4 da, og blir litt for dumt om jeg skal begynne å bitche om det. Vi får bare se hvordan de neste ukene går :) Han tar fryktelig lett på ting, mens jeg gjerne kan stresse og bli urolig av ting ikke er planlagt enda. Men ordner seg vel til slutt!

Idag skal jeg ikke være stressa, lei meg eller krisemaksimere! Idag skal jeg slappe av, ta ting som det kommer, er så lei av de par siste dagene hvor jeg sliter ut meg selv ved å lete etter problemer...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er til å tenke sånn.. jeg er mester til å overdramatisere og ta ting ille opp :sjenert:

:klemmer: er så kjekt å ha deg tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Serenity! :heiajente:

Så koselig med :babysmokk: i magen! Men, kan ikke du få deg en ticker da? Så er det lettere å følge med på hvor langt du har kommet? :nigo:

Hadde du kommet inn på jus nå til høsten sa du? Det er i alle fall et lesestudium, som jeg tror passer godt sammen med å være hjemme med barn egentlig. Har du tenkt til å ta deg et års permisjon eller fortsette rett etter fødsel? Haha, eller har du ikke helt tenkt over dette også kommer jeg og stresser deg unødvendig? :ler:

Masse gratulasjoner til dere begge i alle fall! :klemmer: Gleder meg til å følge deg i boka videre! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så flink du er til å tenke sånn.. jeg er mester til å overdramatisere og ta ting ille opp :sjenert:

:klemmer: er så kjekt å ha deg tilbake.

Jeg later som LH... :grine:

Heisann Serenity! :heiajente:

Så koselig med :babysmokk: i magen! Men, kan ikke du få deg en ticker da? Så er det lettere å følge med på hvor langt du har kommet? :nigo:

Hadde du kommet inn på jus nå til høsten sa du? Det er i alle fall et lesestudium, som jeg tror passer godt sammen med å være hjemme med barn egentlig. Har du tenkt til å ta deg et års permisjon eller fortsette rett etter fødsel? Haha, eller har du ikke helt tenkt over dette også kommer jeg og stresser deg unødvendig? :ler:

Masse gratulasjoner til dere begge i alle fall! :klemmer: Gleder meg til å følge deg i boka videre! :hoppe:

Skulle gjerne hatt ticker, men for det første får jeg det ikke til, og for det andre er jeg ekstremt usikker på når terminen er... Så jeg tenke jeg skulle vente med ticker til jeg har fått sjekket det ;)

Jeg satser på å fortsette med skolen, selv om babyen kommer... Blir jo i feb/mars, så en god stund etter eksamen, og en god stund før neste eksamen. Så er jo sånn sett en perfekt tid :) Skole stresser jeg nemlig ikke for, det er bosituasjon og økonomi som stresser meg (føler jeg må snylte på E :( )

Good tuesday! Har du hatt en ikke-stressende, fin og glad dag i dag? :)

Nja, helt ærlig så startet dagen bedritent, og jeg klarte ikke la vær å stresse i går kveld/natt... Dog, ble det seiltur på kvelden, så nå er alt fryd og gammen :danse:

Men merker jeg er helt på grenseland mellom ekstrem grining og krangling...og ekstrem kåtskap... Jeg blir gal av hormoner, som om jeg ikke er gæren nok fra før av! :kjempesinna:

Står en stor og deilig lasagne i ovnen nå, som jeg sikkert bare orker 2 skjeer av, men E og jeg skal kose oss med film :) Håper humøret mitt snart roer seg, og at E snart gir meg noen forsikringer... Tror han er fed up av å måtte gi meg forsikringer, og da bare maser jeg mer :sukk:

PS: Hvis jeg har regnet riktig er jeg 10+3, evt 9+3, eller noe i mellom *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei Serenity! Bare innom å snoker på hvordan det går med deg og bøllefrøet jeg! :jepp: Festlig å se hvordan du svinger sånn fra gang til gang du skriver (og i løpet av innleggene) humørmessig :fnise: Hormoner er en fin ting ;)

Har du og E leilighet sammen, eller hvordan var det? siden du skrev at du bekymret deg for bosituasjon?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå har jeg kuttet ut:

Brus

Sjokolade

Lettprodukter

For mye laks og ting som ikke er åpnet samme dag (kjøttpålegg)

Myke oster

Skal man ikke spise laks? :tristbla: Det som er så godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heldigvis ikke det største offeret da, og går jo greit når man kan spise det iblant, men hvis det ikke er bra for babyen kommer jeg nok ikke til å tørre å spise det i det hele tatt... nervøs, hvem jeg? :) Så morro å lese i andres dagbøker, og se at det er andre som har hodet fullt av tanker akkurat nå også! Ha en fin kveld du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går med hormonene? Ei god vennine av meg har terming om 6 uker, og hun har faktisk vært helt fin gjennom hele svangerskapet! Har bare tatt fort til tårene, men ikke noe ekstremt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du begynne på jussen du? heldiggris.. jeg kom ikke inn i år jeg :( håper neste år da.. bare kommer til å være oldis :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tyttebær

Hei Serenity! :) Morsomt å lese innleggene dine! :) Humørsvingninger på gang?!

Håper alt står bra til med deg og det lille frøet :)

Ha en fin helg :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaien du snuppelure :klem:

Jeg sier som de andre før meg: Er du gravid?! Litt sjokkert er jeg jo, men fader heller: GRATULERER SÅ MASSE SERENITY, DU SKAL BLI MAMMA :hoppe::danser:

Godt å få lest fortsettelsen på historien din også, jeg visste nok at han likte deg :fnise: Ellers så mener jeg å ha sett et eller annet sted at du hadde flyttet hjem igjen :)

Håper du har en koselig kveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har igrunn aldri bekymret meg for økonomien overhodet. Nå som jeg plutselig ikke lenger får støtte av Lånekassen, har ting blitt mye verre for å si det sånn. :sukk:

Glagutten tar alt med fatning, da. Han bare; "Det er klart det ordner seg!" Skulle ønske jeg kunne klare å se det sånn, jeg.. Har bare lyst til å legge meg under dyna og grine. Men nei. Jeg får vel prøve å unngå det. Uffameg. Liker ekstremt dårlig at jeg plutselig ikke har så mye inntekt altså. Og i tillegg ikke orker å jobbe noe særlig. :sukk:

Hvorfor er du stresset ang. bosituasjon da? Har ikke han et sted å bo? Jeg får si til deg det samboer sier til meg; "Ta det med ro. Det ordner seg jo! Også er det ikke bra for den lille i magen at du bekymrer deg heller."

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:grine:

Jeg kommer til å bli alenemamma... Føler meg så utrolig dum, stygg, fæl, feit, ekkel, ikke verdt noe, idiotisk, som en gigantisk taper... Jeg ser virkelig ikke lys i tunnelen :(

Og E? Nei, han "er jo der", men vil ikke møtes idag, ble dritsur på meg forigårs og gadd såvidt ta på meg igår... Vi skal kanskje på stranden imorgen, fordi jeg spurte selvfølgelig... Men jeg vet, jeg bare vet at han ikke vil bo sammen med meg, ikke vil ha dette barnet med meg, ikke vil ha meg...

Jeg håper virkelig, virkelig at jeg føler meg bedre imorgen, at han viser meg at han vil imorgen, men jeg har ingen tro på det...

*banne inni seg*

Skulle ønske vi aldri hadde blitt gravide, så hadde jeg sluppet å ødelegge barnets liv i tillegg. Hvem vil vokse opp hos en fattig alenemamma? Jeg vet jo selv hvor tøft det var/er!

Off, jeg er langt nede...

PS: Helst ikke siter innlegget, kommer sikkert til å endre det senere, hvis ting ordner seg vil jeg ikke ha det stående :P Jeg bare trenger å si dette et eller annet sted.

Anyway... Håper dere andre har det bedre! Nå som det endelig er litt sommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

åå, lille du.. selv om dere krangler nå, så har du jo også skrevet om hvor fint og bra det her blir! jeg tror det går over. og uansett hva som skjer nå med dere..når han får se det nydelige barnet som er hans vil han skjønne at det er faen ikke verdt det! det som betyr noe er babyen deres, og han vil gjøre alt som skal til for at det får det bra.

og husk at hvis dere ikke er forelsket lenger og ikke vil bo sammen, så er det bedre for barnet enn at det vokser opp med to foreldre som ikke elsker hverandre og som bare krangler! om du blir alenemor vil han alltid være der uansett, og du har nok masse mennesker rundt deg som er villig til å hjelpe og støtte deg.

:klem:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt sliten... litt bedre humør, men ser fortsatt ikke helt lyst på ting. Tror det ikke før jeg får se det er vel noe jeg lever etter for tiden... E har ihvertfall snakket mer positivt om barn og situasjonen vår nå, enn han har gjort før :) Det bare plager meg så intenst at jeg føler så mye skyld. Har ikke lyst til å ødelegge hans liv :/ Hvis det gir mening?

Han snakker også mer positivt til andre rundt seg, så det lover jo godt... Tror jeg bare skal ta en pause fra all bekymringen og planleggingen, ikke tenke på det i det hele tatt. Bare utsette alt litt :P

På tirsdag reiser vi og en hau med venner til Budapest, og Sziget Festival! Gleder meg, så da skal vi kose oss :D Skal bo å 5-stjerners spahotel, vi fikk det veldig billig... Og halvannen uke etter at vi har kommet hjem skal jeg til Singapore og Bali med familien, så fokuserer heller på det ;)

Fikk også en unnskyldning av E da, at han bare hadde vært nede noen dager og visste ikke helt hvorfor. Men han hater å bli presset til å snakke om fremtiden og følelser (som menn flest *ler*) så jeg tror det lureste er å bare la han bruke tiden sin og la han komme til meg og ikke mase, da skyver jeg ham jo bare lengre bort...

Åh! Anbefaler alle å spise dim sum forresten! Sinnsykt godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...