Gå til innhold

Bøllefrøet kommer noen år for tidlig ;)


Serenity88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stress for tiden... Den gode typen stress, men såpass at jeg ikke har orket å sette meg ned for å skrive orden på tankekaoset...

Forhold, hjem og mage har det alle bra ;) Mange sosiale aktiviterer for tiden, og nå blir det jo familiejul, men det virker som om begge av oss er fornøyd med tilværelsen. Foreløpig er det litt for tidlig å si om vi bare er "inne i en god periode", eller om vi faktisk bare har det bra sammen og er noe å satse på :fnise:

Ikveld er det julefest hos en venninne, med MANGE mennesker jeg ikke har sett på evigheter :danse: Igår var det julemiddag med folk fra videregående, litt tregt i starten, men så tok det greit av ;)

Magebilde ja... Jeg lover, jeg skal fikse det snart, før vi reiser sørover (så det blir altså imorgen) ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tree: Gledelig jul til deg og dine :tree:

Juleklemmer fra Ambriel og den lille i magen :klemmer:

Til neste år har vi begge et nytt lite familiemedlem å feire jul med :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nisse: Ønsker deg og dine en fredfull og fin juletid og et godt nytt år :nisse:

:klemmer::klem::klemmer::klem::klemmer:

Ha en herlig "siste jul uten barn", tenk på det fantastiske som skjer til neste år! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Julehilsner :)

Ååååh, jeg blir frustrert og flau over det Shakespeareprogrammet på NRK... Piner meg gjennom det allikevel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at dere har hatt en koselig julefeiring :kose:

Ønsker deg og dine ett riktig godt nytt år, med håp om at 2010 blir et fantastisk år med en liten :babysmokk: og alt ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en veldig fin julefeiring :) Voksenjul med fantastisk mat og god drikke (julebrus fra CB :fnise: ) Og vi har det fortsatt bra!

Har en uro i kroppen jeg ikke helt kan forklare... Gruer meg til forskjellige ting, og er redd ting jeg må fikse på nyåret (ala økonomi og søknader) ikke kommer til å gå så smooth. Hadde egentlig planer om hyttetur imorgen, men viser seg at det ikke er mange og de få som skal ikke er mine yndlingspersoner. Vil veldig gjerne feire med E og har foreslått deilig middag her hjemme, en liten bytur og fyrverkeri på Aker Brygge så håper han velger det istedet, men forstår det også om han velger kompisene sine :) Og turen E skal ta med kompiser (tror faktisk de er hele 12 stykker) som stikker til fjells 15.januar. I og for seg er den turen bare super, vi får litt tid hver for oss, han får stått på ski som han elsker og det blir siste turen før lille J kommer. Problemet er at noen av de han drar med er kjent for å pule rundt, være utro, ha mangekanter og blir dritings beyond (de samme som vi evt. feirer nyttår med). Vet jeg kommer til å stresse mye den helgen, uansett om jeg ønsker det eller ei! Har INGEN grunn til ikke å stole på ham, men det gjør litt vondt likevel :(

Uff nei, småspiser Kinder Maxi og synes synd på meg selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, æsj, de kompisene hørtes ut som noen ordentlig usjarmerende fyrer. Men husk på da, kjære deg, at E er jo sammen med deg. Dere får barn om ikke lenge. Regner med at han skjønner selv at hvis han driter seg ut nå, så er det det dummeste han kan gjøre. Og sånn som du har fortalt om han, virker han jo ikke som en typisk utro drittsekk heller.

Kos deg med Kinder Maxien din du :sikle: Det er godt!

Håper du får en fin nyttårsfeiring uansett hva det blir til :) Håper E blir med deg jeg da, siden han skal på guttetur snart..

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyttårsaften var både koselig, sær, slitsom, kald, deilig, skuffende, mettende, styrkende, merkelig, morsom og litt trist. Alt i alt dog, så tror jeg det var en sunn start på året med endel ting som ble satt på plass. Ikke lenger så usikker på E, samtidig som jeg ser forholdet vårt på en annen måte. Tror jeg ble litt sterkere etter denne natten faktisk. (Kranglet ikke eller noe, bare en slags "oppvåkning"). Har en litt både og følelse idag, men jeg liker det (tror jeg) :)

Fått en hau med ideer for planer før lille krapylet vårt kommer om ca.8 uker :dåne: Begynner virkelig å glede meg nå!

Skal skrive et eget innlegg for planene, er så greit med lister ;)

Bah, men begynner å bli lei av han vi bor sammen med. Det er deilig å bare måtte betale halv husleie og han bruker nesten all tid på rommet sitt. Problemet er at det rommet skal jo bli J sitt. Håper han flytter ut i februar, så jeg får satt igang noe der inne før J melder sin ankomst :)

:danse: Godt Nyttår :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Babyliste:

- Barnevogn. Har bestemt oss for en Emmaljunga City Cross med City Bag. (Pappa betaler ;) )

- Vurderer å kjøpe en billig bagvogn som kan stå her oppe i 5.etasje siden vi har balkong. Kan jo senere brukes som sovevogn i barnehagen :)

- Leandervugge

- Bilsete med base

- Klær (kjøpt inn noe, noen strikker/syr også får vi masse)

- Kluter og håndklær

- Tepper

- Vognpose (skal sy selv)

- Seng og madrass. (Veldig usikker her, finner ikke noe jeg liker og som ikke er for dyrt/praktisk)

- Dundyner til vogn og seng (kjøpt brukt)+sengetøy+sengekant

- Stellebord (kjøpt brukt) og stellematte

- Smokk (silikon)

- Div. toalettartikler

- Uro (skal lage selv)

- Rangler (skal lage selv)

- Reiseseng (kjøper brukt)

- Babygym, lyst på denne http://www.ringoshop.no/varebilder/stor-11942.jpg

- Ammepute (kjøpt brukt)

- Hentesett (ikke bestemt meg/kjøpt inn enda)

- Møbler (kommode, skap, lekekasser, bokhylle)

- Ammebh'r og innlegg av ull

- Pumpe og flasker

- Termometer (for feber, ikke vann/melk)

- Bæresjal (kjøpt brukt)

- Lammeskinn

Tror det er alt, men gi gjerne tips! (Grønn farge betyr at det er i orden)

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyårets planer!

- Kjøpe symaskin (skal sy gardiner, vognpose, sengetøy, leker)

- Fikse opp lille J sitt soverom

* Male den ene veggen i lys grønn

* Slenge opp disse apekatter, elefant og palme :)

* Male kommoden/skap først med magnetmaling og så med

tavlemaling i forskjellige farger :)

* Synes disse sengene er så skjønne

- Kjøpe nytt klesskap til oss, noe ala denne.

- Ommøblere litt på kjøkkenet

- Rydde på hemsen

- Få lagt alle av E's mindre bilder på hemsen

- Hente databordet hos mamma og lage arbeidskrok (henge opp noen enkle hyller over databordet, og på kjøkkenet)

- Få hentet flere klær/bøker hos mamma

- Rydde og vaske over hele leiligheten, heftig storvask!

Nyårets planer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine lister :Nikke:

Jeg ser også på Emmaljunga City Cross, men får liksom ikke bestemt meg for den eller Edge Duo :sukk:

Det negative med city cross (synes jeg da) er at den virker så lav, og jeg er jo høy :/ Har ikke sett den med City Bagen på da, men leste et sted noen som mente man kunne bruke Edge Duo bagen på City Cross istedetfor City Bag? Blir så itvil jeg, og ikke noe særlig klokere heller :gjeiper: Men en av dem blir det garantert da ;)

Leandervuggen var kjempefin! Selv tenker jeg litt på byssanlull vugge (om jeg ikke husker navnet feil), synes den virket så lun og god ;)

Ang seng så har jeg hørt og lest at sengene fra IKEA er av god kvalitet også er det jo ikke de dyreste heller. Madrass så tror jeg at jeg går for Jensen Mini. Får litt prosenter på jobben, men tror den koster 7-800 til vanlig :)

Ang rangler, hvordan kan man lage det selv? Har du noen oppskrift? Er veldig glad i å pusle med slike ting så det hørtes morsomt ut :biggrin: Jeg skal også sy egen vognpose, også tenkte jeg litt på en egen uro.. Vil også, om jeg har tid prøve meg på en hjemmelaget teddybjørn, som disse ;)

Holder selv på med utstyrsliste, føler aldri jeg blir ferdig! MYE som skal handles inn ;)

:klemmer:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine lister :Nikke:

Jeg ser også på Emmaljunga City Cross, men får liksom ikke bestemt meg for den eller Edge Duo :sukk:

Det negative med city cross (synes jeg da) er at den virker så lav, og jeg er jo høy :/ Har ikke sett den med City Bagen på da, men leste et sted noen som mente man kunne bruke Edge Duo bagen på City Cross istedetfor City Bag? Blir så itvil jeg, og ikke noe særlig klokere heller :gjeiper: Men en av dem blir det garantert da ;)

Leandervuggen var kjempefin! Selv tenker jeg litt på byssanlull vugge (om jeg ikke husker navnet feil), synes den virket så lun og god ;)

Ang seng så har jeg hørt og lest at sengene fra IKEA er av god kvalitet også er det jo ikke de dyreste heller. Madrass så tror jeg at jeg går for Jensen Mini. Får litt prosenter på jobben, men tror den koster 7-800 til vanlig :)

Ang rangler, hvordan kan man lage det selv? Har du noen oppskrift? Er veldig glad i å pusle med slike ting så det hørtes morsomt ut :biggrin: Jeg skal også sy egen vognpose, også tenkte jeg litt på en egen uro.. Vil også, om jeg har tid prøve meg på en hjemmelaget teddybjørn, som disse ;)

Holder selv på med utstyrsliste, føler aldri jeg blir ferdig! MYE som skal handles inn ;)

:klemmer:

Kjøpte det nyeste bladet av "Mamma" da de hadde babyspesial denne måneden :) Der hadde de oppskrift på rangle og uro! Så veldig enkle og greie ut! Jeg kan sikkert legge ut bilder av hvordan jeg lagde dem, hvis du ikke gidder kjøpe bladet ;) Så forresten at du også skal lage den samme vognposen (altså, oppskriften fra babyverden.no) som jeg også skal følge :) Tror jeg skal lage to poser da og bare bytte dyne mellom de to, en med glidelås og en med knytting. Den med glidelås tenkte jeg skulle være vind/vanntett og tykk, den med knytting litt tynnere og mer for sommerbruk.

Etter hva jeg har lest så er det ikke snakk om mange cm når det gjelder høyde, men har man først bestemt seg for noe så er det ikke så lett å endre mening ;) Sett på sengene til Ikea, men jeg vet ikke om jeg er så fan av sånne senger generelt *ler* Derfor jeg elsker de skuvesengene, problemet der er jo at man ikke kan ta ned en av sidene eller endre på madrasshøyden. Brukt seng kjøper jeg nok uansett, har jo virkelig ingenting å si om sengen er ny! Jeg kjøper nok en billig madrass fra Ikea, men en overmadrass til nesten 800kr (den transporterer bort tiss, blir ikke våt gjennom, kan deles i to, veldig bra for allergikere og minsker sjansen for krybbedød) :)

Æsj, ja, er mange ting som man egentlig ikke tenker på som må på de listene! Er heldigvis ikke mange ting en liten baby trenger de første ukene da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...