Gå til innhold

Bøllefrøet kommer noen år for tidlig ;)


Serenity88

Anbefalte innlegg

Hehe, huff da.. Skaffer seg mulskler du liksom :lol:

Håper det går bra med deg, og at ikke depresjonen viser seg for deg nå.

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Steike! Er de SÅ sterke småtassene. Hadde jeg aldri ant :fnise: Du får ta det med ro, og ikke ødelegge beinet noe mer da! Kan jo ikke være noe særlig godt :lete:

Lille J, nå må du være snill med mammaen din :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fy_fy:

Jeg tror forresten "lille" J har klart å sparke og dytte brist i ribbena mine på høyre side... Det gjør så sinnsykt vondt! Lille rakkeren... Og gjett om pappaen er stolt? "Han bare skaffer seg muskler." :sur:

:fnise:

Fortsatt :hjerte: i J da ;)

Lille rakker! Navnet Bøllefrøet passer jo bra da :fnise:

Så bra at formen er bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*føler seg litt venneløs og patetisk*

:sjenert:

City (mitt lag) spiller mot United ikveld, spennende og viktig kamp! E er derimot på jobb og kommer ikke før mot slutten av kampen. Tenkte jeg skulle streame den fra nettet (slipper å sitte alene på pub *ler*), men nå har visst T (kompis av E, veldig koselig fyr altså) bestemt seg for å være anstand *ler* Føler meg litt teit som ikke har egne venner som gidder se fotball med meg :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, jeg vet det er det vanligste synet på fotball blant mine venner ;) Bare føler meg litt dum foran E og kompisene hans, siden jeg alltid tagger along uten egne venner :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får satse på at det går greit ;) Regner med han ikke hadde tilbudt seg hvis han ikke ville se fotball med meg, han har ikke problemer med å gå ut alene!

Tror jeg egentlig bare ser for meg det verste, og tenker at alle andre tenker rare ting om meg :sprettoy: Litt selvopptatt kanskje? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, jeg vet det er det vanligste synet på fotball blant mine venner ;) Bare føler meg litt dum foran E og kompisene hans, siden jeg alltid tagger along uten egne venner :sjenert:

Jeg er litt sånn som deg... Føler jeg er skikkelig third wheel av og til :sjenert: Men har ikke så mange venner her, så da henger jeg meg bare på! Jeg vil også vær'la :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe ;) Det ordnet seg da! Selv om jeg satt nesten en hel omgang alene, men tøffe Serenity får til det :danse: Da stresset jeg ikke over hva andre måtte mene om meg, så hmf Janne, ikke selvopptatt at all :fnise:

Ble en koselig kveld anyways, endte på Cafèkontoret med en gjeng med andre :)

Fotballkampen endte desverre dårlig, men hva gjør det når man har godt selskap! :)

Imorgen er det sushi på Bislett som står på plakaten, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, jeg vet det er det vanligste synet på fotball blant mine venner ;) Bare føler meg litt dum foran E og kompisene hans, siden jeg alltid tagger along uten egne venner :sjenert:

Hei snuppa!

Har vært borte vekk en stund, men føler meg i form til å ta opp tastinga igjen nå.

Du er heldig som kan gå ut på pub å se på fotball. Jeg må sitte hjemme å se på nettet, og det er ikke særlig givende skal jeg si deg. Fikk selskap i andre omgang da, D kom innom. Hadde laga mat, så vi spiste og sjabba litt. Det endte uavgjort, men det får så være. Bedre enn tap! :gjeiper:

Håper alt står bra til med deg, selv om bøllefrøet virkelig sparker fra seg for tiden. Ikke lenge igjen nå!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan var sushien?

Og hvor spiste dere egentlig?

Du er tilbake! Hærreminhatt, trodde nesten du var all gone :dåne:

:hjerte:

Droppet sushi (hadde evt spist på den som ligger rett ved rundkjøringen på Bislett?) og spiste thaimat istedet på Tasty Thai. Jeg tror det må være stedet i Oslo med best thaimat, ihvertfall i den prisklassen! 329kr for 2 hovedretter og 1 forrett :danse:

Planen for helgen er å leie bil og dra en tur hjem til Es foreldre og store, fine hund :) Håper det blir koselig! Ellers hadde jeg sinnsykt mareritt i natt, var tilbake på videregående og alt jeg fikk beskjed om av alle lærere var at jeg kom til å stryke :/ Sliter litt med å kvitte meg med den angsten nå :sukk:

Også er det enda mer snø! Som om det var det jeg trengte mer av :kjefte:

Dagen idag skal ende bra, selv om den startet dårlig! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har virkelig noe å glede meg til om noen uker forstår jeg? :rolleyes: Synes han sparker godt fra seg allerede jeg, og jeg er bare 22+4 :dåne:

Var dere på 3D ultralyd forresten?

Håper dere får en kjempefin helg, og kjør forsiktig! :klemme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har virkelig noe å glede meg til om noen uker forstår jeg? :rolleyes: Synes han sparker godt fra seg allerede jeg, og jeg er bare 22+4 :dåne:

Var dere på 3D ultralyd forresten?

Håper dere får en kjempefin helg, og kjør forsiktig! :klemme:

Hehe, ja, det blir verre. Spark er jo koselig, det er den evige dyttingen som er plagsomt :fnise: Nå er han roligere da, ikke så god plass i magen lenger ;)

Vi vurderte 3D, men tiden løp litt fra oss at plutselig var ukene der man kan få fine bilder over. Vært lite engstelig gjennom hele graviditeten for hvordan han har det, alltid bare hatt en god følelse, så følte vel ikke helt det store behovet for UL sånn i utgangspunktet. Nå er det jo ikke lenge igjen til vi får se ham heller, men jeg synes ofte 3D bilder er veldig fine, men man må være litt heldige også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner dere sånn som får se lille J snart! Jeg klarer nesten ikke vente til juni!!

Bare rett over 4 uker til jeg får titte litt på han igjen da :rødme: Heldigvis, der jeg skal så betaler man ikke full pris dersom "visningen" (i mangel av et bedre ord :fnise:) ikke er bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...