Gå til innhold

Bøllefrøet kommer noen år for tidlig ;)


Serenity88

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio

:kose:

Kanskje han er redd og nervøs for at han snart skal oppdra et barn? Bare en teori altså, men jeg tenker siden du ikke har noe peiling på hva det kan være som skjer, så er jo det en mulighet.

Håper det ordner seg hvertfall! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for alle gode tanker :) Hjelper på en kjip dag! Ringte mamma og gråt lenge, hun fikk meg til å skrive en lapp og bare dra hjem. Så sitter hjemme i min gamle seng. Selvfølgelig ikke hørt noe fra E :/ Jeg drar dit imorgen, utpå dagen en gang og sitter der til han kommer. Vi må snakke sammen en eller annen gang!

Skorpio Det har vi snakket om mange ganger, og jeg vet at det er en av grunnene :) Men nå var det på bedringens vei, trodde jeg ihvertfall! Noia og angst for barn kan jeg takle, det har jeg taklet gjennom alt dette, all den negative klagingen hans har jeg hørt på uten å gjemme meg, gråte eller holdt det mot ham, jeg har bare vært der og lyttet. Det jeg ikke takler er når han låser meg ute som dette, ikke snakker med meg, ikke sier om han vil ha meg eller ikke. Et brudd kan jeg takle, men silent treatment og ignorering er jeg ekstremt dårlig på, og jeg synes det er fryktelig urettferdig!

Skifter mellom å være ekstremt deprimert og på randen til panikk, og være ekstremt sint eller bare gråte uten stans.

Jeg trenger bare å få en abslutning, på den eller andre måten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Det skjønner jeg altså. Åh, hvorfor må gutter være så utrolig vanskelige... De snakker jo ikke om følelser! Men du kan jo evt. bli hos moren din, han må jo skjønner at han ikke kan herse sånn med deg. Ikke bare fortjener du respekt for den du er, nemlig kjæresten hans! Men du er også gravid med hans barn. Makan altså, han må skjerpe seg.

Håper ikke du synes jeg var altfor brutal nå!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg jeg Skorpio. På mange måter skulle jeg ønske jeg var sterk nok og hadde god nok selvtillit til å si screw him, dette kan jeg gjøre selv! Så sterk er jeg bare ikke :( Sikkert pappaissues (forlatt av ens egen far ødelegger tydeligvis mer enn jeg liker å innrømme). Jeg føler at jeg er villig til å gjøre alt for at han skal være fornøyd, selv om det vil si å holde munn om alt som plager meg, bare så han ikke skal dra :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til!

Du virker som ei sterk jente, jeg er sikker på at du lander på beina, om det er med eller uten E har du likevel en liten en som alltid vil ha behov for din omsorg og kjærlighet, en som ikke vil be deg om å dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Masse lykke til!

Du virker som ei sterk jente, jeg er sikker på at du lander på beina, om det er med eller uten E har du likevel en liten en som alltid vil ha behov for din omsorg og kjærlighet, en som ikke vil be deg om å dra.

Siterer den her! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS: zubimaru Heier du på Arsenal? :sjenert:

Hei Serinity!

Ja, jeg er en Gooner. Hvordan visste du det? :sprettoy:

*lese i boka di*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Serinity!

Ja, jeg er en Gooner. Hvordan visste du det? :sprettoy:

*lese i boka di*

Hihi, mojjo! Skrev et innlegg i boken din også ;) Ikke blitt fotballprat her inne da, men jeg er ganske "into the game".

:sol:

--------------------------------------

Dustelegen var selvfølgelig syk! Time først torsdag morgen...

:sjenert:

Fikk endelig tak i E i går da, de hadde visst stengt mobilen hans (en feil tele2 har gjort før :sinna: ) så han fikk ikke ringt eller sendt meg melding.

:murvegg:

Han maste litt om jeg ikke kunne komme hjem, hihi (Serenity har overtaket), men sa at jeg ikke orket og heller kommer idag utpå dagen! Girlpower!

Hva ikke misforståelser kan føre til!

Må fortsatt spørre han om han planlegger å reise bort rundt termin. Da vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Slå opp? Holde ut? Håpe at han tar til fornuft når han får møtt sønnen sin? Ser ikke ende på alle de kamelene jeg må svelge for å få dette til å fungere :/

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville sagt ifra angående å reise rundt termin, bare fordi det er jo helt ubeskrivelig korttenkt!

Hvis han vil reise så får han jo virkelig greie å vente til etter babyen har kommet, til og med da er det rimelig dumt å reise bort, han har jo et ansvar han og. Men uansett, det å reise bort i tiden frem mot termin er virkelig ikke en kamel du burde svelge!

You go Supergirl & Supermom!

:klemmer::kose::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, mojjo! Skrev et innlegg i boken din også ;) Ikke blitt fotballprat her inne da, men jeg er ganske "into the game".

:sol:

.....

Han maste litt om jeg ikke kunne komme hjem, hihi (Serenity har overtaket), men sa at jeg ikke orket og heller kommer idag utpå dagen! Girlpower!

Hva ikke misforståelser kan føre til!

Må fortsatt spørre han om han planlegger å reise bort rundt termin. Da vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Slå opp? Holde ut? Håpe at han tar til fornuft når han får møtt sønnen sin? Ser ikke ende på alle de kamelene jeg må svelge for å få dette til å fungere :/

Men hva er det som skjer jenta mi? :sukk:

Du kan da vel ikke ta til takke med slik oppførsel, uansett hvor mye nerver han har for å bli far? Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg nok pakket snippveska å trødd ut. Du må sette foten ned, og kreve ordentlige svar synes jeg. Han virker utrolig vinglete, humøret er en berg-og-dal bane og han snakker om å reise bort nå som den forestående fødselen er så nærme? Nei nei nei.. Du sier du ikke er sterk nok, det samme sa jeg. Kom aldri til å overleve på egen hånd, hele min verden dreide seg om D. Jeg tok utrolig feil, for her er jeg, alive and kicking som aldri før! Er på langt nær samme situasjon som det, men alikevel. Du er sterk! Det har du bevist gjennom å oppføre deg slik du har gjort, isteden for å klikke i vinkel som mange andre hadde gjort i samme situasjoner. Men gjør det du synes blir riktig for deg og lille J. Ikke tvil på deg selv! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med Rekaaa. Du skal ikke måtte finne deg i at han muligens drar bort rundt termin, og ihvertfall ikke svelge en kamel i den sammenheng!

Håper dere får snakket ut sammen, og at dete klarer å komme dere frem til en eller annen løsning.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville sagt ifra angående å reise rundt termin, bare fordi det er jo helt ubeskrivelig korttenkt!

Hvis han vil reise så får han jo virkelig greie å vente til etter babyen har kommet, til og med da er det rimelig dumt å reise bort, han har jo et ansvar han og. Men uansett, det å reise bort i tiden frem mot termin er virkelig ikke en kamel du burde svelge!

You go Supergirl & Supermom!

:klemmer::kose::klemmer:

*ler*

Hormonbombe delux! Spurte ham jo sånn forsiktig igår når vi traff hverandre igjen, og da fortalte han bare at de planla kanskje å leie hytte for å gå på ski en langhelg, men ikke i siste del av februar, og at jeg selvfølgelig kunne være med hvis jeg ville :sjenert: Såeh... Jeg tar sorgene på forskudd?

Men hva er det som skjer jenta mi? :sukk:

Du kan da vel ikke ta til takke med slik oppførsel, uansett hvor mye nerver han har for å bli far? Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg nok pakket snippveska å trødd ut. Du må sette foten ned, og kreve ordentlige svar synes jeg. Han virker utrolig vinglete, humøret er en berg-og-dal bane og han snakker om å reise bort nå som den forestående fødselen er så nærme? Nei nei nei.. Du sier du ikke er sterk nok, det samme sa jeg. Kom aldri til å overleve på egen hånd, hele min verden dreide seg om D. Jeg tok utrolig feil, for her er jeg, alive and kicking som aldri før! Er på langt nær samme situasjon som det, men alikevel. Du er sterk! Det har du bevist gjennom å oppføre deg slik du har gjort, isteden for å klikke i vinkel som mange andre hadde gjort i samme situasjoner. Men gjør det du synes blir riktig for deg og lille J. Ikke tvil på deg selv! :klem:

Kind of snakket litt forbi hverandre den siste tiden... Når de først snakket om å reise bort var det i månedskiftet jan/feb det var snakk om, noe jeg ikke er imot heller, men jeg skjønte jo at det ikke ble noe av siden de aldri fikk bestilt, men de fortsatte jo å snakke om å reise bort og da dro jeg kanskje noen forhastede slutninger? Muligens... :sjenert:

Må si meg enig med Rekaaa. Du skal ikke måtte finne deg i at han muligens drar bort rundt termin, og ihvertfall ikke svelge en kamel i den sammenheng!

Håper dere får snakket ut sammen, og at dete klarer å komme dere frem til en eller annen løsning.

:klemmer:

Hjelper å snakke, og spørre på en normal ikke hormonell måte *ler av seg selv*

GRATULERER SOM HØYGRAVID KJÆRE!

Hihi, tusen takk! 39 dager igjen ;)

------------------------------------------------

Åååh, jeg skylder på hormoner! Føler meg litt dum som bare antar ting, burde kanskje snart begynne å stole på at E faktisk vil være sammen med meg, selv om det er litt for godt til å være sant :rødme: Nå har vi det superbra sammen, satt lenge i sofaen og holdt rundt hverandre når jeg kom hjem igår rundt 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så flott at dere fikk ordnet opp- men du- sånn til en annen gang ... Dette er ikke tidspunktet for deg å svelge kameler og stresse masse med forholdet deres. Nå må HAN være voksen og passe på deg faktisk. Du må passe på å ha det bra selv, så har bebis det bra, og så får han faktisk svelge sine egne følelser litt nå. Prøv å sett deg selv litt i høysetet nå, snuppa! Det er viktig- du må prøve å lade krefter og sånt nå- ikke bruke opp alle på angst og redsler og sinne og usikkerhet. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyld på hormoner du kjære! Det som er viktig er at dere har fått snakket og at dere har det bra :klemmer:

:klemmer: tilbake

Nhåååå! Nå ble jeg glad på deres vegne :rødme:

:danse:

Lol.. Da var kanskje kommentaren min litt i overkant kjeftete! :sjenert: Går det bra ellers? :)

Hehe, totalt berettiget etter hva jeg skrev først ;) Jeg som tok litt av i kranglingen jeg hadde med E i hodet *ler*

Så godt å høre :D

Kommunikasjon er nøkkelen! :opplyser: Haha!

Det jeg sier til alle andre også, men nå var jo kommunikasjonen litt nede grunnet stengt mobil så ikke heeelt min feil :fnise:

Så flott at dere fikk ordnet opp- men du- sånn til en annen gang ... Dette er ikke tidspunktet for deg å svelge kameler og stresse masse med forholdet deres. Nå må HAN være voksen og passe på deg faktisk. Du må passe på å ha det bra selv, så har bebis det bra, og så får han faktisk svelge sine egne følelser litt nå. Prøv å sett deg selv litt i høysetet nå, snuppa! Det er viktig- du må prøve å lade krefter og sånt nå- ikke bruke opp alle på angst og redsler og sinne og usikkerhet. :klemmer:

Helt enig, men ser ut til at det har gått opp for ham nå :) Vært ganske dårlig siden mandag, spesielt igår og han spør jo med jevne mellomrom om han skal gjøre noe for meg og holder meg ed selskap i senga :rødme:

-----------------------------------------------------------

E jobber kveldsvakt så er hos mamma til imorgen :) Skal hjelpe henne å farge håret, også får jeg middagen servert og jeg får styre fjernkontrollen :danse:

Formen er dalende, bekkenløsningen gjør til tider ekstremt vondt og ingenting som hjelper :( Fikk heldigvis sove ganske greit i natt og hjalp på formen i dag :sol:

Vært snill og kjøpt 3 øl, ting til hamburger og iste til E på butikken siden han var så snill mot meg i går :hjerte: Nå er vi back on track, med endel sarkastisk mobbing og lekeslossing (som vi alltid har hatt :sjenert: ), men også masse kosing og støtte!

Stresser litt med nav/lånekassen/skole for tiden... Litt sent ute med å fikse det økonomiske? Lånekassen kan jeg ikke sende inn før J er født, men nav burde jeg nok fikse på mandag (ikke snakk om mange penger, men de har jo behandlingstid, bare litt urolig for at jeg har forstått reglene feil :/ )

Klarer heller ikke bestemme meg for neste høst, hva jeg skal studere videre. Litt redd for inntaket også...

I kveld skal jeg kose meg derimot! Fransk fiskegrateng, is og gullruta på tv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den NAVsjiiten virker som ei skikkelig mølje med papirarbeid og *dra-seg-villt-i-håret* potensial :fnise: Håper du finner utav det! Går det ikke an å "bestille time" der da? Sånn at de kan hjelpe dere med alt papirarbeidet? Kjedelig vist dere gjør en liten feil regner jeg med :gjeiper:

Kos deg i kveld da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...