Gå til innhold

Bøllefrøet kommer noen år for tidlig ;)


Serenity88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjemme igjen :hoppe:

Alt går så bra for alle fortiden merker jeg :D Sånt blir man glad av!

Ikke sant! Ingen høstdepresjoner ;)

Bra du fikk svar på spørsmålene dine hos jordmor. Jeg har ogs selv tenkt på det spørsmålet angående avføring under fødsel :sjenert:

:fnise:

Hihi, samme her. Du har facebook sant? Sjekk ut siden til føderiket også bildene der, trenger ikke bli medlem for å se bildene tror jeg. Det viser ihvertfall veldig greit hvor "skittent" vannet faktisk blir hvis man føder i badekaret. Jordmor forklarte også at de har en sånn melpose, der man bare plukker opp og putter i do uten å kommentere noe. Noe av det viktigste sa hun var at du skal presse, det kommer til å føles ut som om man føder ut gjennom rumpa så hvis man ikke bare lar ting få lov til å fungere (det vil også si at det nok kommer litt avføring) så blir ikke barnet født. De bryr seg ikke om det, og man kan få klyster først selv om hun ikke anbefalte det siden de aller fleste får løs mage og da vil det komme litt uansett. Så følte meg litt bedre etter det, når det ble snakket så avslappet og naturlig om det ;) Turte faktisk å ta det opp med E her også. Hvor "skittent" ting kan bli, kommentaren hans var "Men jeg SKAL ta bilde, det er jo et mirakel Serenity, naturens mirakel og jeg bestemmer!" før han la til "Jeg vet at min eneste oppgave er å få deg til å slappe av så mye som mulig, så det kommer til å gå strålende!" :rødme:

Søtingen min!

Ingen klining på Reka :( Syyyyyk! Om det er nøffnøff, føles litt ut som influensa er jeg nok ikke kraftig rammet. Ikke tatt paracet før idag :) Håper bare jeg snart blir frisk, har jo eksamen om halvannen uke...

Og den lille bøllen i magen sparker så mye at jeg får blåmerker på sidene av magen! :kjefte:

:filer:

Fortsatt glad i ham da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk om tre mnd+ er du mamma :hjerte:

Flott å lese at du har det så fint for tiden :kose:

3mnd idag *løpe rundt seg selv i panikk* 91 dager!!! :dåne:

Får du seriøst båmerker av at den lille sparker? :fnise:

Haha, ja, han sparker jo konstant! Smånervøs for om det kan tyde på adhd, eller at han bare aldri trenger å sove... Når jeg ligger på siden (forsåvidt den eneste stillingene jeg kan ligge i) så sparker han alltid ned i sofaen/sengen, så da får jeg blåmerker på sidene :ler:

Gjett hvilken film jeg ser på!

:klemmer:

Likte du den? Gråt som bare det jeg ;)

--------------------------------------------

1.desember! Kjip dag/kveld igår, men idag går det mye bedre :) Skal spise sushi og kose meg med ribbe idag! Nammenam :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvnproblemer... E er oppe og styrer på kjøkkenet/verksted med maling/gele/rødbetsaft (ikke spør hva det blir :fnise: ) Han drar imorgen tidlig til London, og blir borte helt til mandag kveld :( Litt deilig å få fri fra hverandre noen dager da, savne hverandre, men kjipt også... Lillebroren og han skal på skikkelig fotballtur bare de to, så han får det nok veldig bra! De :hjerte: Arsenal ;) Vet det blir godt for ham, han skal tross alt være med min litt småslitsomme familie i jula *ler*

Nei, får gå og be om oppmerksomhet før jeg tusler til sengs... Drøm søtt alle KG'ere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken film??

Er du alene hjemme du nå da? :(

Precious :) Laget med hjelp av Oprah, Mariah Carey og Lenny Kravitz spiller i den...bli ikke skremt av beskrivelsen, den er utrolig bra! Gråtefilm delux, viser hvor for*ævelig livet faktisk kan være, men allikevel klarer folk å komme seg gjennom det...

Helt alene :(

Konsert imorgen, hvis jeg orker da...Mamma har bursdag på søndag, også skal jeg på bim-treff faktisk på søndag. Så helt alene blir jeg ikke hele tiden heldigvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Var Lenny Kravitz med? Og operah? hello, jeg er rimelig dårlig på å gjenkjenne folk, så etter endel tid at det var mariah carey med brunt hår (som forøvrig imponerte skikkelig!) men de to andre.. ? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Var Lenny Kravitz med? Og operah? hello, jeg er rimelig dårlig på å gjenkjenne folk, så etter endel tid at det var mariah carey med brunt hår (som forøvrig imponerte skikkelig!) men de to andre.. ? :klø:

Skrev en litt dårlig setning, Oprah er ikke med i filmen, men hun har vært med å lage den (støttet med penger osv). Lenny var jo sykepleieren *døøøh* :søvn:

Syntes forresten hun som spilte lærerinnen liknet utrolig på J.Lo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest skorpio
Precious :) Laget med hjelp av Oprah, Mariah Carey og Lenny Kravitz spiller i den...bli ikke skremt av beskrivelsen, den er utrolig bra! Gråtefilm delux, viser hvor for*ævelig livet faktisk kan være, men allikevel klarer folk å komme seg gjennom det...

Helt alene :(

Konsert imorgen, hvis jeg orker da...Mamma har bursdag på søndag, også skal jeg på bim-treff faktisk på søndag. Så helt alene blir jeg ikke hele tiden heldigvis ;)

Hvem er konserten med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er konserten med da?

Er på Skuret, ingen kjente, men jeg kjenner en av de som skal spille :) Snakker gæmlisser, derfor jeg er usikker på om jeg orker gå, selv om datteren hans tar en tur innom da. Invitert til innflyttingsfest imorgen også, men det er E's venner og siden han ikke er der tør jeg ikke gå, særlig siden det kommer til å bli et fyllakalas ikke sett maken til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh! han som kysset henne på kinnet og sånn når hun hadde fått babyen? men jaha!

Yup ;) Sløve Reka :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...