Gå til innhold

Bøllefrøet kommer noen år for tidlig ;)


Serenity88

Anbefalte innlegg

Hei Serenity :klem:

Triste greier jeg møtte her! Men må si at du takler det veldig bra, og jeg liker listen din!

Uansett hvordan det går med dere to, så klarer du det flott, det har jeg virkelig fått inntrykk av! Du virker som ei sterk og flott jente :)

Håper det går greit med dere, at du har hatt en fin dag og at håret ble flott, du ble uthvilt, at alt gikk bra på Føderiket og at kafèbesøket var hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ville bare innrømme at jeg er her og titter :)

Håper det ordner seg for dere!

Hei!

Hyggelig med nye innom, snikles så mye du vil ;)

:klemmer:

----------------------------------------------------------

Frisørtimen gikk så som så... Ikke misfornøyd, det ser sunt og friskt ut, men åh så dølt som vanlig! Ikke en avskrekkende pris heller, men jeg er så lei av håret mitt :sjenert:

E og jeg tar det rolig fremover. Han koser mye mer og snakker om papparollen og fremtiden, men det er i grunnen vanskelig å snakke med ham om ting som sårer meg :( Skjønner det forsåvidt, jeg snakker MYE om det, men jeg gjør jo nettopp det fordi vi ikke kommer videre. Så, enten må jeg roe ned og satse på at han da blir mer romantisk og kosete, eller så må jeg gå...

Kompisen flytter ut i kveld da! Barnerom ledig! Yay :danse: Så det er en supergladnyhet! Dog, husleien blir dobbelt så dyr :gjeiper:

Akkurat nå så er jeg litt der at jeg ikke orker å tenke på fremtiden, men gi meg selv en pause fra rydding, redebygging, planlegging, krav og stress i en uke. Bare være Serenity, gjøre akkurat det jeg føler for :)

Nå, i dette øyeblikket, selv om jeg er grusomt gravid og har fått hemorroider :kjefte: så er jeg egentlig fornøyd med å bare være meg selv her og nå. Valgene kan vente litt, skal leve i nuet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stink so tu :briller: Skal ut og spise sushi nå, E skal bare dusje først, jeg døøøøør av sult!

I morgen skal vi kjøpe PS3! Woho, Tekken for life *nerd*

Kommer en god kompis av E også i morgen, jeg digger ham så det blir knall! For jeg må kanskje operere/skjære vekk en cystesak som er "der nedentil" 10.20 :sjokkert: Prøvd å glemme at jeg har time hos Rikshospitalet, var så vondt når jeg var hos gyn. for 2 uker siden før hun sendte meg videre siden jeg trenger bedøvelse og en kirurg :( Men den må bort, plagsom og i veien :(

(Ikke var hun heeelt sikker på hva det var heller :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 uker til termin!

:strix::babygutt::strix:

--------------------------------------------------

Bra dag :) Legetimen gikk fint, trenger ikke uroe meg og spiste en avslappende lunch med mor på Riksen.

E har ryddet en helt hau hjemme, så jeg tenkte å vaske masse, masse, masse klær! :husarbeid:

Eneste er "lille" J som mer eller mindre prøver å grave seg ut nedentil :fnise: Noen ganger slår han skikkelig hardt til rundt blæra så jeg utgir et lite smertehyl sammen med ukontrollerbar spasme :skratte: Må se rart ut på bussen!

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi, oi! Tenk hvis han kommer før a! :smilorange:

Tror egentlig han bare liker å plage mammaen sin :filer: Føler ikke på meg at han kommer tidlig... Både E og jeg kom 5-6 dager etter termin.

Han kan ihvertfall vente til etter by:Larm :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om ting går bra med deg, selv om du har hatt en del opp og nedturer de siste dagene. Håper du får en fin kveld :)

:klemmer:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du tar vare på deg selv oppi alt dette :klemmer: skjønner det må være veldig frustrerende altså. ønsker deg all lykke til og er sikker på du kommer til å bli en flott mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

håper du tar vare på deg selv oppi alt dette :klemmer: skjønner det må være veldig frustrerende altså. ønsker deg all lykke til og er sikker på du kommer til å bli en flott mamma!

Tusen takk :)

:klemmer:

:klemmer: tilbake

Ello honey :kyss:

Hvordan er ståa?

:hjerte:

Allo'allo

Sliten for tiden... Får aldri nok søvn og klarer aldri helt slappe av :( Teller egentlig bare ned timene til torsdag, da er det JM-time og by:Larm :)

Foreldrene til E har kjøpt seng og madrass til oss, også skal vi få Beco Butterfly 2 av mammaen min :hjerte: Det er også enda flere som vil gi oss klær (har mange venner som har fått sønner de siste månedene), så nå er jeg faktisk glad for at jeg har klart å begrense kleskjøpingen min ;)

Bare i kveld og i morgen, så er det torsdag :danse:

Forresten 14 dager igjen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hjerte: 12 dager :hjerte:

By:Larm og paaarteyh ;)

Alt bra hos JM, følger kurven helt korrekt, men han bør ikke bli lenge over tiden før han blir litt for stor for min del altså :filer: Satser på neste helg jeg :sol:

E har ryddet og vasket i hele dag... Noen med dårlig samvittighet kanskje? Hehe, uansett bare deilig for meg! Føler jeg får litt ekstra motivasjon og energi til å fikse barnerom, barneting og den skikkelige "vårrengjøringen" når det ser greit ut her :)

Kos dere masse i kveld jenter!

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her går ting unna ser jeg :jepp: Var det kjekt på by:larm?

Nå er det ikke mange dagene igjen i følge tickeren din :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sååå heldig som snart har termin! Skulle så gjerne ønske det var meg! :biggrin:

Bare noen få dager igjen nå :hoppe:

Håper det går bra med dere alle tre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...