Gå til innhold

Bøllefrøet kommer noen år for tidlig ;)


Serenity88

Anbefalte innlegg

Det skjer nok noe snart skal du se :jepp:

Må være litt spennende å gå sånn å vente også. Vente på noe man ikke vet hva man skal vente på :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NiChia

Snikleser melder seg :sjenert:

Hvordan går det? :popcorn:

Har også veldig lyst å høre navnet på pm, hvis jeg får lov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser melder seg :sjenert:

Hvordan går det? :popcorn:

Har også veldig lyst å høre navnet på pm, hvis jeg får lov :)

Digger sniklesere ;) Skal sende deg en pm!

Ikke kommet noen bebis enda??

:klemmer:

Nei :sjenert: Og nå skal jeg jinxe det, fordi jeg føler noe er på gang. Så siden jeg faktisk sier det så tidlig, bare hatt vondt i 40 min. nå, så gir det seg nok om 15 min. og resten av dagen går uten noen tegn :kjefte: Men det gjør vondt nå! Hadde litt :sengekos: tidligere i dag også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke gi seg nå, for jeg ha tippet 7.mars :fnise:

Så nå krysser jeg alt jeg har for at det skal skje noe :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gjøre alt annet enn å krysse noe :hoho:

Problemet er at det ikke kommer i tak? Det varierer i styrke, men ikke sånn av/på-knapp, men det endrer seg ikke hvis jeg står/går, blir faktisk bare verre da... Sitter mest i ryggen og underlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får nesten dårlig samvittighet nå hvis ingenting kommer til å skje :sjenert: Ikke gitt seg enda, men ikke blitt verre... Egentlig skal mamma komme om 1 time, lurer på om jeg skal avlyse. E er jo på jobb, men det tar 5min. å gå hjem så det er null stress :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

Blir jeg fryktelig skuffet om han ikke er ute innen et par døgn :sjenert: Føler virkelig noe er på gang nå altså, bare helt i begynnelsen :)

Mamma kommer på besøk, men hun er fullstendig klar for å dra rett hjem igjen uten mas ;) Vil ihvertfall tiden gå litt fortere! Fødsler skal jo gå litt i arv, og mamma hadde ikke noe særlig smertefulle rier med meg, hun kunne fint puste seg gjennom dem før et par timer jeg kom ut... Ikke sagt noe til E enda, tenker han bare har gått av å jobbe slik at tiden går og jeg slipper mas, særlig hvis det trekker ut :fnise:

Åh, det er spennende! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Fortsatt her, men fortsatt vondt... Holdt seg på samme nivå hele tiden da.

Ekle detaljer... Virker litt som om kroppen gjør seg klar også, gått noen ganger på do så nå kan det ikke være mye igjen :sjenert: Og det er veldig hovent/ømt nedentil...

Jeg vil at det skal skje noe snart! Kommer til å føle meg så narret om det tar en uke til :fnise: Desverre har jo ikke vannet eller slimproppen gått :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...