Gå til innhold

Bøllefrøet kommer noen år for tidlig ;)


Serenity88

Anbefalte innlegg

Nå drar jeg snart til sykehuset, litt spent! :)

Ser ut til å bli en nydelig dag også :sol:

Dette er kjempespennende å følge med på!

Jeg har sommerfugler i magen jeg også, på dine vegne ;)

Lykkemassetil!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for alle hilsener! :hjerte:

Kontrollen på sykehuset gikk veldig bra, alt fint med den lille, hadde mange og sterke kynnere under målingene og mange harde spark :fnise: Fikk en lang og grundig UL siden det var en student med som prøvde seg også, 34 cm rundt hodet, ca. 3,5 kg, hjerte/hjerne/navlestreng/fostervann så helt perfekt ut!

Stripping derimot... Au, au og dobbeltau! Nå vet jeg hvorfor den stikkingen nedentil har foregått de siste par ukene! Minst 3 cm åpning, hodet er visstnok veeeeldig dypt nede i bekkenet siden han lett kunne ta rundt på hodet hans *sært* Legen var optimistisk, men man vet jo aldri, er førstegangsfødene og det kan dra seg ut. Sitter her derimot med STERKE menssmerter og vondere tak iblant, og jeg blør endel, men det er normalt etter stripping.

Skal begynne å ta tiden nå for å se om det er noe mønster, problemet er at det gjør vondt hele tiden, men mer vondt noen ganger, føler det er vanskelig å ta tiden når jeg ikke alltid kjenner forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerjenta*

Ramlet over denne og måtte bare følge med. :goodbye: Lykke lykke til med innspurten og kos deg med lille J :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææææ, så spennende!!! Kan jo skje når som helst nå :)

Men du... Hva er stripping??? :sjenert: (Haha, høres jo ut som om jeg ikke vet hva stripping i kle-av-seg-og-være-"sexy" termen :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææææ, så spennende!!! Kan jo skje når som helst nå :)

Men du... Hva er stripping??? :sjenert: (Haha, høres jo ut som om jeg ikke vet hva stripping i kle-av-seg-og-være-"sexy" termen :fnise: )

:fnise:

Stripping er å ta 2 fingre inn i kjeden opp til livmorhalsen og sjekke modningen. Er man moden (altså at livmorhalsen er avkortet og myk) så kan man kjenne etter åpning (det er denne åpningen som må opp i 10cm før man kan presse) og bøye, tøye og røske litt... Kan være ganske ubehagelig! Så jeg har minst 3 gode cm, forhåpentligvis litt større nå ;)

--------------------------------------------

Så gikk slimproppen også! Den var ekkel gitt :sjenert: Skjønner ikke heeelt hvorfor jeg har ventet sånn på den :fnise:

Har kastet E ut av huset og på trening, blir gal av lyder og prating :filer: Ikke lyst til å glefse, men jeg tør ikke helt si til ham at fødselen kanskje er helt i gang nå i tilfelle den viser seg å ikke være det så jeg holder ut riene litt på egenhånd akkurat nå :natti: Fortsatt positivt innstilt til fødselen, trodde egentlig det skulle være mer smertefullt denne åpningsfasen? Litt dumt å klage på muligens :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gå litt i trappene så skjer det kanskje noe veldig veldig snart! :biggrin:

Krysser fingrene for at det skjer noe veldig veldig snart!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, så spennende! :)

Håper du ikke har det så altfor vondt! Men ser ut som om du takler dette veldig bra! :jepp:

Lykke til med alt, måtte fødselen gå bra når det skjer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner tok sin første ungen oppå magen og "løp" ned trappene. DET satte fødselen i gang. Sååå....ta en melpose oppå magen og gå i gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livia

Herrgud så spennende :) Har tenkt mye på deg og var veldg spent på å se hvordan det hadde gått idag :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest CandyPanty

Har smugtitta masse her nå, så legger igjen et lite spor... :)

Massemasse lykke til med fødsel og alt! :klemmer:

Kan jeg få vite navnet på lillemann også? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm still here...

:sur:

Mongolei!!!

E er veldig søt da, styrer og passer på :hjerte: Vi var ute noen timer i solen, spiste is og nøt solen! Med menssmerter fra helvete underveis selvfølgelig, men blir det noe fødsel ut av det? Neeeeida :filer:

Det er helt OK smerter sånn sett, problemet er at jeg jeg blir gal av å ikke vite hvor lenge de faktisk skal vare før det skjer noe mer business der nede :sjenert: Skal jeg gå med dette til mandag liksom? :fy_fy: For dette må være mer enn modning, men jeg skjønner ikke hvorfor det må ta så lang tid når jeg allerede hadde gode 3cm igår og hatt vondt siden *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...