Gå til innhold

Bøllefrøet kommer noen år for tidlig ;)


Serenity88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Virker litt som om kroppen gjør seg klar også, gått noen ganger på do så nå kan det ikke være mye igjen :sjenert: Og det er veldig hovent/ømt nedentil...

Sånn er jeg også nå. Har ikke konstante vondter som deg, men får innimellom veldig veldig vondt i rygg/underliv som gir seg etter en stund. Ingenting regelmessig, og kan fint puste meg gjennom det. Har også plutselig fått hyppige doturer og er også hoven/øm nedentil. Kjennes nesten ut som om jeg har hatt ekstremt mye sex.. men det har jeg slettes ikke... :sjenert: Å, jeg håper noe skjer! Håper du får møte din lille snart altså :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er jeg også nå. Har ikke konstante vondter som deg, men får innimellom veldig veldig vondt i rygg/underliv som gir seg etter en stund. Ingenting regelmessig, og kan fint puste meg gjennom det. Har også plutselig fått hyppige doturer og er også hoven/øm nedentil. Kjennes nesten ut som om jeg har hatt ekstremt mye sex.. men det har jeg slettes ikke... :sjenert: Å, jeg håper noe skjer! Håper du får møte din lille snart altså :rødme:

Føles ut som om man ikke har gjort annet enn å :sengekos: hele natten :fnise: Hadde det bare vært så vel! :gjeiper:

*smålei*

Men men... Tok ut to ørreter idag, så da blir det ihvertfall god middag med fisk, rømme og grønnsaker! :)

Sykehustime 13.30 tomorrow! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!! Det skjer nok noe nå snart ;) Jeg heier i alle fall! :duskedame: :duskedame:

Du må i alle fall ha lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Føles ut som om man ikke har gjort annet enn å :sengekos: hele natten :fnise: Hadde det bare vært så vel! :gjeiper:

*smålei*

Men men... Tok ut to ørreter idag, så da blir det ihvertfall god middag med fisk, rømme og grønnsaker! :)

Sykehustime 13.30 tomorrow! :popcorn:

Skal spise det samme her i huset :) (bare laks, ikke ørret) Det er så NAM!!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer nok noe i morgen når du skal på sykehuset.. Svigerinne L gikk over tiden, og når hun var på kontroll på sykehuset så rippet (tror det var det det heter... ) henne og noen timer etterpå var fødselen i full gang :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ble nok Strippet :fnise:

Det ble jeg også på torsdag (2 dager før termin). Regner med vi gjør det på onsdag også og håper det hjelper bedre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok strippet ja ;) Å bli rippet hørtes fryktelig vondt ut! Ikke sikkert de gjør det i morgen, det blir ihvertfall UL og CTG, men håper jo at de gjør det :)

Tenkte faktisk å ta en tur til Ikea :filer: Kjeder meg og trenger stellemadrass og dype suppetallerkener ;) Pluss at den tyttebærsaften de selger er knakende god :tommelsmil:

Renesmee: Håper noe skjer for deg på onsdagen da :) Og at formen er bra frem til da! Ufattelig kjipt å måtte vente, men man må jo bare holde ut og prøve å sove...

:sol:

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt her...

Gikk greit på Ikea, fikk selvfølgelig kjøpt mye mer enn jeg hadde tenkt :fnise: Klarte akkurat å bære det med meg hjem :sjenert:

-Laptopbord

-Rødvinsglass (6 for 45kr) og hvitvinsglass (6 for 45) :)

-6 dype, store tallerkener

-4 små firkantete

-4 mellomstore men meget dype skåler

-Stellematte

-Badebalje

-Hvite servietter

-Tyttebærsaft og syltetøy (synes det er så godt med tyttebær!)

Så nå blir det litt enklere å ha flere folk når vi har middagsselskap :danse:

Magen min er sår :sjenert: Skikkelig vondt å ta på den, både huden og selve mage"kjøttet/fettet" brenner... Så gleder meg til å bli ferdig med denne graviditeten altså :filer: E filmet meg og magen i natt, haha, vet ihvertfall at det IKKE skal tas bilder nedenifra (dobbelthake!)

Sykehuset ringte selvfølgelig litt senere og endret timen, så nå må jeg opp tidlig, skal være der 8.30!

Middagen var forresten utrolig god, jeg ELSKER ovnsbakte grønnsaker, særlig når det er så enkelt!

Håper dere andre damer har det fint, har litt sommerfugler i magen, håper de kan gjøre noe på sykehuset i morgen :Nikke:

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig Lekehusmor! :hjerte:

Nå drar jeg snart til sykehuset, litt spent! :)

Ser ut til å bli en nydelig dag også :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei

Har fulgt litt med på denne tråden i det siste, og ville bare ønske deg masse lykke til! Håper i dag blir dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...