Gå til innhold

Bøllefrøet kommer noen år for tidlig ;)


Serenity88

Anbefalte innlegg

Uffda, jeg som var skråsikker på at du var på fødehjemmet! :sjenert:

Det høres jo ut som om dere nyter de siste dagene med bare dere to da, det er jo fint :) Han kommer nok snart, selv om det sikkert er kjedelig å bare vente slik. Håper du har det bra ellers da, bortsett fra de smertene og det!

Tenker på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:goodbye:

Snikleser melder seg. :sjenert: Jeg har ikke hatt noen bruker før i dag, så først nå får jeg lagt igjen et spor.

Jeg tipper dere har gått fra to til tre i løpet av helgen og slipper å vente til mandag. :jepp:

Tipper 12. mars og tror jeg er litt synsk, så det er nok riktig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten gladnyhet oppi det hele :hjerte:

E gleder seg såpass mye nå at i de siste dagene/ukene har han snakket som om hvis noe galt hadde skjedd tidligere (bank i bordet) så hadde vi prøvd igjen, han stiller også litt tvetydige spørsmål til meg når jeg i frustrasjon kan si "Dette skal jeg aldri gjennom igjen!" om jeg ikke skal ha flere barn... Søskenkjærlighet snakker han også masse om! Så jeg tror faktisk han har endret helt syn på det å få barn, ting han sier til andre også! Får håpe det ikke endrer seg tilbake igjen når J faktisk bestemmer seg for å komme ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Snikleser melder seg. :sjenert: Jeg har ikke hatt noen bruker før i dag, så først nå får jeg lagt igjen et spor.

Jeg tipper dere har gått fra to til tre i løpet av helgen og slipper å vente til mandag. :jepp:

Tipper 12. mars og tror jeg er litt synsk, så det er nok riktig. :fnise:

Hvis det kan være natt til fredag 12.mars kroppen hans velger å komme ut kan jeg leve med 12.mars ;) Helst vil jeg noe skal skje NÅ! :skratte:

Koselig med snikleser ;) Håper du trives som ny bruker!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten gladnyhet oppi det hele :hjerte:

E gleder seg såpass mye nå at i de siste dagene/ukene har han snakket som om hvis noe galt hadde skjedd tidligere (bank i bordet) så hadde vi prøvd igjen, han stiller også litt tvetydige spørsmål til meg når jeg i frustrasjon kan si "Dette skal jeg aldri gjennom igjen!" om jeg ikke skal ha flere barn... Søskenkjærlighet snakker han også masse om! Så jeg tror faktisk han har endret helt syn på det å få barn, ting han sier til andre også! Får håpe det ikke endrer seg tilbake igjen når J faktisk bestemmer seg for å komme ;):fnise:

Så koselig at E har fått familiefølelsen og allerede ser for seg søsken. :jepp: Han kommer helt sikkert til å være en fryktelig stolt pappa når han endelig er ute, det er noe av det fineste jeg ser. :hjerte:

Hvis det kan være natt til fredag 12.mars kroppen hans velger å komme ut kan jeg leve med 12.mars ;) Helst vil jeg noe skal skje NÅ! :skratte:

Koselig med snikleser ;) Håper du trives som ny bruker!

:klemmer:

Selvfølgelig, tiiidlig 12. mars :Nikke:

Jeg har hatt en bruker her tidligere som jeg slettet. Klarte likevel ikke å "slutte" med KG, og nå var jeg så lei av å ikke kunne kommentere i dagbøker at jeg bare måtte gi opp. :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at E har fått familiefølelsen og allerede ser for seg søsken. :jepp: Han kommer helt sikkert til å være en fryktelig stolt pappa når han endelig er ute, det er noe av det fineste jeg ser. :hjerte:

Selvfølgelig, tiiidlig 12. mars :Nikke:

Jeg har hatt en bruker her tidligere som jeg slettet. Klarte likevel ikke å "slutte" med KG, og nå var jeg så lei av å ikke kunne kommentere i dagbøker at jeg bare måtte gi opp. :ler:

:klem:

Hehehe! Skjønner deg godt, KG er avhengighetsskapende ;) Du får begynne å skrive en dagbok også :jepp:

---------------------------------------------------

Fikk en superkoselig melding av jordmoren min nå! Skal til henne i morgen 10.30 for akupunktur og enda mer stripping (litt usikker på om jeg orker det med tanke på de vonde maseriene jeg har nå, men vil ihvertfall sjekke åpningen i det minste!). Nå er jeg ved godt mot igjen, tar 1 natt av gangen :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Er det dagen i dag tro?

Sovet dårlig og lite, men føler meg ikke trøtt, bare sliten... OM 3 kvarter reiser jeg til jordmor, håper inderlig at jeg har mer åpning! Sykehusbagen er pakket og klar så hvis noe skulle skje kan E bare ta den med seg :danse:

Nå vil jeg ikke skrive mer her før jeg har lille J sovende ved siden av altså :filer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte:

Dere får et mørkt sinn til å bli litt lysere ;)

4 cm åpning... Men ikke en eneste ordentlig rie! :bond:

Jordmor var 90% sikker på at hun ville se meg igjen i kveld/natt, men jeg har mine tvil altså... Denne gutten gjør tydeligvis akkurat slik det passer han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jordmor var 90% sikker på at hun ville se meg igjen i kveld/natt, men jeg har mine tvil altså... Denne gutten gjør tydeligvis akkurat slik det passer han!

Jeg tror jordmor (og vi som har tippet 12.) har rett ! Det er nok fare for at du må reise tilbake i kveld :duskedame: Kom da lille J!

Edit: Hvem er sladris forresten?

Endret av Kokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jordmor (og vi som har tippet 12.) har rett ! Det er nok fare for at du må reise tilbake i kveld :duskedame: Kom da lille J!

Edit: Hvem er sladris forresten?

Frigg :skravle: (skrev inn i signaturen nå ;) )

Håper det! Hvis ikke fødselen starter i natt/i morgen på dagen så må jeg føde på Riksen og det har jeg virkelig ikke lyst til! Og jordmoren min har vakt i natt så hadde passet perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...