Gå til innhold

Bøllefrøet kommer noen år for tidlig ;)


Serenity88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest dalieo

Enig med reka, koselig at dere har det bra :strix:

Jeg tipper den 8., jeg! Så utrolig nært det er nå! Kan jeg også få vite navn på pm, forresten..? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese at dere har det bedre sammen nå, og det å prøve ut kjerringråd er nok ikke så dumt heller :Nikke:

Jeg er også nysgjerrig på navn :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... Trodde kanskje vannet mitt endelig gikk i natt! Våknet av at det plutselig rant og det ble vått i sengen, men var ikke snakk om masse væske... Det var rundt 4-5, men ikke kjent noe særlig etterpå, så var nok bare utflod :sjenert:

Fikk opp forhåpningene så ikke sovet siden og kjeder meg!

PS: Litt usikker på om jeg burde ringe jordmor, men har kjent bevegelse så alt virker jo fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Livia

What! Jeg har drømt om deg i natt! Var helt sikker på at det ikke var en drøm, men jeg ser jo at du ikke har skrevet et innlegg om at du er 3 cm og etter sjekk på sykehuset er du 4-5cm.. :rolleyes::ler:

Men sånn ellers er jeg enig med Janne, ring for å være sikker :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
:jepp: ring du ;) vennina mi hadde nesten ingen ting, det kom bare litt og litt i trusa, som utflod liksom. men det var vannet som hadde begynt å gå(fant ikke noen bedre forklaring : sjenert:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dette da :)

Bare å ringe en gang for mye enn for lite. Du er førstegangsfødende så du har lov til å ringe i hytt og pine når det er ting du lurer på!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orket ikke ringe... Føles helt "normalt" ut, bortsett fra at jeg er sliten, kvalm, uggen og trøtt :( Nesten rart å si det, men jeg håper ikke jeg føder i dag/ i morgen! Null energi, tanken på å måtte dra inn til byen og JM gjorde meg helt dårlig...

Er hos mamma nå, E jobber kveld og tidlig i morgen (ikke er vi helt på talefot heller, begge to bare ignorer hverandre, blir litt for mye "oppå" hverandre. Ingen krangling, men ikke mye annet heller for å si det sånn, og jeg føler for å slappe av og ikke måtte tenke på oss :sukk: ). Litt hormoner ute å går også :sjenert:

Slitsomt at dagene går så opp og ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livia

Men tenk, snart har du den lille babyen din hos deg :hjerte: Helt utrolig, men så spennende! En helt nylaget og liten person som du skal bli kjent med :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger igjen spor her jeg, spennende å se om det skjer noe snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger igjen spor her jeg, spennende å se om det skjer noe snart!

:vinke:

Hei hei!

Vi venter og venter nå ja, E maser hver gang vi møtes etter en stund borte fra hverandre og stryker på magen :rødme: Litt koselig og da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er den ventingen da... Det å ikke vite hva jeg helt venter på også :sjenert: Det er litt skummelt også... Tenk at vi får ansvar for et helt nytt lite liv, en liten kropp som er helt avhengig av oss! Hadde vært litt lettere om jeg hadde en dato å forholde meg til :fnise: Nå føler jeg på alle smerter som finnes...sikkert funnet opp noen også :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du har det! Her måtte jeg bare stå opp til slutt for det er så varmt om natta at jeg ikke klarer å sove. Åpner jeg vindu fryser sambo ihjel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...