Gå til innhold

Bøllefrøet kommer noen år for tidlig ;)


Serenity88

Anbefalte innlegg

Takk for det! :)

Moro å høre at dere skal kjøpe hus, gleder meg som en unge til den dagen kommer for meg! :hoppe:

Godt at dere faller litt til ro, ingenting er bedre enn å være fornøyd med tilværelsen!

Dette vil jeg gjerne høre mer om! :nigo:

Blir jo en stund til hus og sånn da ;) Men hele helgen og idag så snakker E om ting som ikke kan skje før langt inn i fremtiden, og jeg er med på alt! Tror ikke han tenker over det han sier heller, han virker bare ganske forelsket :rødme:

Jeg trodde først at stipendet fra lånekassen kom til å bli mindre hvis jeg tjente mer enn 1G (ca. 60000), men faktisk så blir bare de pengene jeg har tjent i deltidsjobben min bare lagt til! Så jeg kommer til å få en månedlig utbetaling på minst 15000kr :danse: Også får man utbetaling i sommerferien og!

Dere har det jo så koselig! Og E ser jo virkelig ut til å ta fatt på ting :ler:

I know ;) Finingen min :hjerte:

---------------------------------------------

Jeg har kjøpt kakao! En pakke med mørk sjokolade, og en pakke der man tilsetter varm melk slik at det blir hjemmelaget smak over det :) Skal teste den med mørk sjokolade nå.

*synger julesanger* Var med bestevenninne R på St.Hanshaugen idag og spiste julemat :fnise: Tok hver vår tallerken med pinnekjøtt, knallgodt! :tre::nisselue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pinnekjøtt NÅ :ler: Jeg er litt nazi på julemat, sanger og alt sånn.. boikotter alt før desember! Blir sint når jeg ser julebrus og julemarsipan i butikkene før det :fnise: Men fikk litt lyst på pinnekjøtt nå.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil også følge med her :)

Gratulerer så masse! Magen din var kjempefin, kommer det flere bilder?

Jeg er også student, og har ingen planer om å bli gravid helt enda.. Men allikevel, gud så koselig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinnekjøtt NÅ :ler: Jeg er litt nazi på julemat, sanger og alt sånn.. boikotter alt før desember! Blir sint når jeg ser julebrus og julemarsipan i butikkene før det :fnise: Men fikk litt lyst på pinnekjøtt nå.. :sjenert:

Hehehe, småenig der, men som gravid følte jeg at det var lov :fnise: Men når det gjelder julebrusen, jeg gleder meg som en unge til den kommer i butikken! Elsker virkelig julebrus, tenker ikke på annet om dagen ;)

Hei! Jeg vil også følge med her :)

Gratulerer så masse! Magen din var kjempefin, kommer det flere bilder?

Jeg er også student, og har ingen planer om å bli gravid helt enda.. Men allikevel, gud så koselig :rødme:

Heia :) Koselig med nytt besøk, som starter med komplimenter, kan det bli bedre? *ler* Det kommer nok flere bilder, tenkte jeg skulle vente til 20+1, da er jeg halvveis :danse:

Det var jo ikke helt planlagt for å si det sånn, men vi gjør det beste ut av det, E er jo ikke student lenger, så det hjelper! Jobben hans er veldig gunstig når det gjelder babypassing midt i uken når jeg må på skolen/ha eksamen, og en hau med familie/venner i nærheten som nærmest må trekke kølapp for å få være barnevakt ;)

:sol:

Idag er strålende sol! Herlige høsten :) Idag skal jeg møte venninne K i byen for å prate litt, før jeg skal hjem til mor (farger håret hennes)... Må rydde og pakke hjemme, reiser til sørlandet imorgen for å være med på elgjakta :) Ingen forelesning idag siden foreleseren er syk, men like greit ;)

Håper alle nyter høstdagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On the road! :buss:

Skal skaffe oss litt middagsmat :fnise: Elgjakta starter denne helgen ;)

Heldigvis internett på denne bussen! Me :hjerte: Spotify

Snart helg jenter :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir jo en stund til hus og sånn da ;) Men hele helgen og idag så snakker E om ting som ikke kan skje før langt inn i fremtiden, og jeg er med på alt! Tror ikke han tenker over det han sier heller, han virker bare ganske forelsket :rødme:

Jaja, men det er på glid da i hvert fall! Kjempekos :)

Jeg trodde først at stipendet fra lånekassen kom til å bli mindre hvis jeg tjente mer enn 1G (ca. 60000), men faktisk så blir bare de pengene jeg har tjent i deltidsjobben min bare lagt til! Så jeg kommer til å få en månedlig utbetaling på minst 15000kr :danse: Også får man utbetaling i sommerferien og!

Så flott da! :tommelsmil: "Dine penger" har kommet med et spesialnummer for studenter nå også, jeg kjøpte det i går, står nesten alt om økonomi for studenter. Veldig kjekt!

*synger julesanger* Var med bestevenninne R på St.Hanshaugen idag og spiste julemat :fnise:

Så gøy, jeg bor faktisk ikke så langt fra St.Hanshaugen! :) Har begynt å glede meg masse til jul jeg også...spesielt all den gode maten! Mmmmm...!

Håper alle nyter høstdagen!

Jeg tror ikke jeg noensinne har opplevd en så fin høst som det er nå! Har aldri likt høsten før, men nå synes jeg faktisk at det er helt topp med alle fargene og den friske luften :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I don't know what to do...

For å gjøre en lang historie kort, rett før E og jeg ble sammen drev han på med en annen dame. Veldig pen, smart, søt og morsom, absolutt ikke noe galt med henne! E gjorde det slutt (de var sammen, men møttes sjeldent og hun hadde ikke åpnet seg opp), noe hun ikke taklet så bra for hun hadde endelig blitt forelsket, men da var jo jeg inne i bilde. De er venner, og jeg vet hun er en ordentlig person. De møtes sjeldent, men snakkes kanskje et par ganger i måneden, da om jobb og kunst. Hun er overrasket over Es valg, men "legger" seg ikke oppi dette. Min mening er at hun blander seg, og det beste hadde vært hvis E hadde kuttet henne ut... Nå kan ikke jeg forlange eller forvente dette, jeg stresser ikke når de møtes, jeg plager ikke han med min sjalusi (gjorde det i begynnelsen og vi kranglet endel om det). Han vil ikke ha henne, og sier selv at om det blir slutt mellom oss så går han ikke tilbake til henne fordi hun er for kjedelig og de passer ikke sammen. Jeg tror på dette...

Men i helgen fant jeg selvfølgelig nakenbilder av henne på dataen hans tatt når de hang sammen. Smakfulle bilder tatt med et kunstnerisk perspektiv når hun bader og skifter. Han har også laget et stort bilde av rumpa hennes, men det ble laget før min tid og er et veldig tøft bilde! Nå har han laget noen nye bilder med disse bade/skiftebildene og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre/si/føle. Det plager meg, samtidig som jeg skulle ønske det ikke gjorde det. Jeg kan ikke be ham slette bildene, for det er bra bilder og er redd for at hvis jeg tar det opp blir det krangling :( Vi har hatt det veldig bra en god stund nå, har ikke lyst til å ødelegge det, men disse greiene gnager litt.

Hjelper ikke at jeg føler meg stygg og feit for tiden, og at hun er slank, trent, friluftsmenneske, blond, veldig aktiv og liksom alt jeg føler jeg ikke er :( Redd for at han skal savne den tiden, og at alt med meg er kjedelig og masete...

*klageinnlegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

oi, jeg skjønner veldig godt at de bildene plager deg!! :hakeslepp: men hvorfor har han det? er han fotograf? (siden du sier at det er så kunsterisk osv) og hvis han er det, må han jo ikke bruke akkurat henne som modell!?! han kan jo like gjerne bruke deg??

nei, dette hadde jeg blitt forbanna over hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. så ekkelt det må ha vært å finne de bildene :(

Lurer også på om han er fotograf?

Vanskelig situasjon, jeg vet ikke helt hva jeg ville ha gjort.. det er jo veldig ubehagelig hvis han skal sitte og pusle med de bildene og ta vare på de, men samtidig er det jo kanskje litt urettferdig å be han slette de, siden de ble tatt før dere var sammen og i kunstsammenheng :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stearinpikken

Jeg tror ikke det er noe å stresse vilt over. Jeg reagerer så klart på at han redigerer bilder av henne så lang tid etterpå, men når man redigerer det kunstnerisk så tenker man ikke sånn. Tror ikke han tenker det er henne på den måten.

Men jeg lurer på hvorfor han ikke kan ta sånne bilder av deg? Tenk hvor kult å ha ordentlige fine gravidbilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tar jo bilder av meg og ;) Og lager bilder, og selger bilder, så det er ikke der det ligger. For alle som ikke har fått det med seg, så er han kunstner :)

Jeg vet at det egentlig er helt idiotisk å ha problemer med det. Bildene av henne ble jo tatt flere måneder før vi ble kjent, og han tar ikke bilder av henne idag (han ville aldri tatt bilder av henne naken isåfall ;) ) Det bare plager meg, siden hun ikke er over ham, noe hun har sagt, men hun prøver heller ikke å få ham tilbake. Dog på bloggen hennes står det at hun mener han har valgt feil (han leser ikke bloggen hennes, og er heller ikke interessert, jeg som har hengt meg litt opp i hva hun driver med :sukk: ) Virker ikke som om hun tar oss seriøst, men hun holder seg for det meste unna, og E tar aldri kontakt først.

Men han har ikke fortalt meg om disse bildene, og hvis ikke jeg hadde spurt om jeg kunne bla gjennom bildene hans hadde jeg heller aldri funnet dem. Han gjemmer og skjuler ingenting, men han deler heller ikke noe, om dere skjønner?

Jeg blir bare litt sår, sikkert mer sår fordi jeg er gravid, men det føles ikke så bra. Må nok ta det opp med ham imorgen, hvis ikke kommer det til å plage meg mer. Gruer meg, er så redd for å hva jeg føler på en gal måte også blir det bare krangling ut av det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

STOR :klem: til deg! Jeg skjønner veldig godt at du reagerer på dette med bildene, det hadde jeg garantert gjort selv. Jeg synes ikke det er idiotisk av deg å ha problemer med det, at man reagerer litt på sånt tror jeg er litt sunt ;) Du er glad i ham og bærer barnet hans, naturligvis passer man på!

Men ut i fra hvordan du fremstiller det synes jeg det virker som om du kan/bør slappe av selv om det ikke føles noe godt, hvis du skjønner? Du sier at han ikke tar kontakt først og han sier hun er kjedelig osv. - med andre ord: jeg tror ikke du har noe å frykte. Selvfølgelig reagerer man når den man er glad i svinser rundt med en heit eks, men det er DEG han er sammen med :) Sånn det virker på meg ser det ikke ut til at du mener at han har gjort noe direkte galt, men du blir såret og du liker det ikke. Jeg tror nok ikke det er dumt å ta det opp med ham, så lenge du fokuserer på dette :) Tenk i gjennom hva du vil formidle og hva du vil oppnå, forklar det for ham og lytt til hans reaksjon.

Og når det kommer til at hun ikke tar dere seriøst - dere skal ha barn. Hvis ikke det er seriøst så vet ikke jeg, og da kan vel hun bare mene hva hun vil eller...?

Han tar jo bilder av meg og ;) Og lager bilder, og selger bilder, så det er ikke der det ligger. For alle som ikke har fått det med seg, så er han kunstner :)

Kuli :)

Lykkemasse til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare gi deg en stor :klem: og si at jeg er sikker på at det er DEG han vil ha og ingen andre :jepp:

Gratulerer med gutt forresten ;) Jeg så bildet av UL på FB - nydelig!

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

STOR :klem: til deg! Jeg skjønner veldig godt at du reagerer på dette med bildene, det hadde jeg garantert gjort selv. Jeg synes ikke det er idiotisk av deg å ha problemer med det, at man reagerer litt på sånt tror jeg er litt sunt ;) Du er glad i ham og bærer barnet hans, naturligvis passer man på!

Men ut i fra hvordan du fremstiller det synes jeg det virker som om du kan/bør slappe av selv om det ikke føles noe godt, hvis du skjønner? Du sier at han ikke tar kontakt først og han sier hun er kjedelig osv. - med andre ord: jeg tror ikke du har noe å frykte. Selvfølgelig reagerer man når den man er glad i svinser rundt med en heit eks, men det er DEG han er sammen med :) Sånn det virker på meg ser det ikke ut til at du mener at han har gjort noe direkte galt, men du blir såret og du liker det ikke. Jeg tror nok ikke det er dumt å ta det opp med ham, så lenge du fokuserer på dette :) Tenk i gjennom hva du vil formidle og hva du vil oppnå, forklar det for ham og lytt til hans reaksjon.

Og når det kommer til at hun ikke tar dere seriøst - dere skal ha barn. Hvis ikke det er seriøst så vet ikke jeg, og da kan vel hun bare mene hva hun vil eller...?

Kuli :)

Lykkemasse til! :klem:

Tusen takk for oppmuntring! Disse hormonene gjør at man ikke ser helt klart alltid :fnise:

Hun har forresten sagt at nå trekker hun seg helt ut, og bla slettet ham fra fjesboken. Han har ikke giddet å svare henne eller sagt noe til henne, så hun fikk ikke mer oppmerksomhet bare fordi hun "truet" med å kutte ham helt ut, så jeg er glad! :D

Har valgt foreløpig å ikke snakke om det, kanskje jeg tar det opp en gang hvis vi ser bildene, eller styrer med dem. Nå har vi det så bra at jeg ikke orker ødelegge noe, jeg klarer fint å ikke tenke på det :) Han snakker så mye om vår fremtid, alt fra at vi ikke trenger kjøpe vaskemaskin før om et par år, for da er den gamle ødelagt uansett, han håper vi da bor i et hus der vi har plass til både tørketrommel og vaskemaskin, til evt søsken til den i magen :rødme: Så akkurat nå velger jeg bare å sveve på rosa skyer ;)

Vil bare gi deg en stor :klem: og si at jeg er sikker på at det er DEG han vil ha og ingen andre :jepp:

Gratulerer med gutt forresten ;) Jeg så bildet av UL på FB - nydelig!

Tusen takk! Bryllupsbildene av dere er forresten også supernydelige! En helt fantastisk kjole du hadde :dåne: Dødspen!

--------------------------------------------------

Idag har det vært litt skolejobbing, rydding/vasking også skal vi ha entrecôte og til middag :sol:

Plages endel med kynnere for tiden, magen strammes bare jeg går fort/løfter/stresser/må på do også gjør det vondt i ryggen lenge etterpå :( Kan ikke sykemelde meg fra jobben heller siden jeg kun er ekstravakt, og vil helst tjene opp imot 70000 før jul (har 20000 igjen), men men... Slapper av nå, så får vi krysse fingre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest skorpio
Men han har ikke fortalt meg om disse bildene, og hvis ikke jeg hadde spurt om jeg kunne bla gjennom bildene hans hadde jeg heller aldri funnet dem. Han gjemmer og skjuler ingenting, men han deler heller ikke noe, om dere skjønner?

Det høres jo veldig typisk gutt ut det da! :rolleyes: han droppet vel bare å ta det opp fordi han så ikke på det som nødvendig..? han er jo -som det høres ut på deg ikke interessert i henne, så han har vel bare bildene nettopp fordi han er en kunstner og ser på det som bra bilder profesjonellt sett. tror jeg! :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har forresten sagt at nå trekker hun seg helt ut, og bla slettet ham fra fjesboken. Han har ikke giddet å svare henne eller sagt noe til henne, så hun fikk ikke mer oppmerksomhet bare fordi hun "truet" med å kutte ham helt ut, så jeg er glad! :D

Så bra! :hoppe:

Har valgt foreløpig å ikke snakke om det, kanskje jeg tar det opp en gang hvis vi ser bildene, eller styrer med dem. Nå har vi det så bra at jeg ikke orker ødelegge noe, jeg klarer fint å ikke tenke på det :) Han snakker så mye om vår fremtid, alt fra at vi ikke trenger kjøpe vaskemaskin før om et par år, for da er den gamle ødelagt uansett, han håper vi da bor i et hus der vi har plass til både tørketrommel og vaskemaskin, til evt søsken til den i magen :rødme: Så akkurat nå velger jeg bare å sveve på rosa skyer ;)

Nååh! k-o-o-s-e-l-i-g :rødme: Det høres ut som en veldig god plan! :tommelsmil:

Det høres jo veldig typisk gutt ut det da! :rolleyes: han droppet vel bare å ta det opp fordi han så ikke på det som nødvendig..?

Høres kjent ut det her ja... Boys will be boys! ;) Apropos, som en gjest postet i en annen tråd her inne, her er en artig video til å kjenne seg litt igjen i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har forresten sagt at nå trekker hun seg helt ut, og bla slettet ham fra fjesboken. Han har ikke giddet å svare henne eller sagt noe til henne, så hun fikk ikke mer oppmerksomhet bare fordi hun "truet" med å kutte ham helt ut, så jeg er glad! :D

Har valgt foreløpig å ikke snakke om det, kanskje jeg tar det opp en gang hvis vi ser bildene, eller styrer med dem. Nå har vi det så bra at jeg ikke orker ødelegge noe, jeg klarer fint å ikke tenke på det :) Han snakker så mye om vår fremtid, alt fra at vi ikke trenger kjøpe vaskemaskin før om et par år, for da er den gamle ødelagt uansett, han håper vi da bor i et hus der vi har plass til både tørketrommel og vaskemaskin, til evt søsken til den i magen :rødme: Så akkurat nå velger jeg bare å sveve på rosa skyer ;)

Tusen takk! Bryllupsbildene av dere er forresten også supernydelige! En helt fantastisk kjole du hadde :dåne: Dødspen!

--------------------------------------------------

Idag har det vært litt skolejobbing, rydding/vasking også skal vi ha entrecôte og til middag :sol:

Plages endel med kynnere for tiden, magen strammes bare jeg går fort/løfter/stresser/må på do også gjør det vondt i ryggen lenge etterpå :( Kan ikke sykemelde meg fra jobben heller siden jeg kun er ekstravakt, og vil helst tjene opp imot 70000 før jul (har 20000 igjen), men men... Slapper av nå, så får vi krysse fingre :)

Takk for det :kose:

Godt og høre at det ordnet seg, det høres ut som en veldig koselig plan for fremtiden :rødme:

Og det ordner seg med jobben, bare ta litt ekstra pauser og ikke jobb når ting er som verst, så vil du nok fort som bare det nå 20tusen til innen nyttår ;) Husk at jobben må tilrettelegge for deg dersom det trengs :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...