Gå til innhold

Bøllefrøet kommer noen år for tidlig ;)


Serenity88

Anbefalte innlegg

du skal jo ikke ha noe skyld kjære deg, det må to til for å lage en beibis!

Og mannfolk generelt prater lite om framtiden, det er bare slik det er. Det kommer til å ordne seg, nyt de herlige feriene du skal på nå (og ja jeg er misunnelig på deg!!)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skorpio

så bra å se at det går bedre.. du vet, menn er og blir menn ;):roll:

dim sum har jeg ikke prøvd før.. googlet det, så spennende ut! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jack Sparrow

God morgen kjære deg! :kose:

Skjønner tankene når ting blir vanskelig, men ikke mist håpet :) Jeg har troa på at du kommer til å bli en fantastisk mamma jeg :)

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtinger :rødme:

Magen vokser! Dritskummelt *ler av seg selv* Alieninfested delux... :fnise:

Skal vi se om jeg får lagt inn bilde....

*trommevirvel*

post-21177-1249883907_thumb.jpg

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra å se at det går bedre.. du vet, menn er og blir menn ;):roll:

dim sum har jeg ikke prøvd før.. googlet det, så spennende ut! :sikle:

Dim Sum er knallgodt ;) Kinesisk tapas! Burde gå på A taste of China som ligger like ved Sentrum Scene... Vi spiste der, 6 dim sum, 1 øl og 1 munkholm for 400kr, så ikke en avskrekkende pris heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jack Sparrow

Ooo! Magebilde! :strix:

Nå vet ikke jeg hvem du har hatt deg med, men du skal ikke se bortifra at det blir en alien hvis du har hatt en romantisk affære med et romvesen ja! :ler:

Veldig fin mage :Nikke: Hvem har dere fortalt det til hittil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele familien... Mammas side ble jo helt fra seg av glede :rødme: Første barnebarn og oldebarn... Masse gråting og klemmer all over the place. Så den ene broren min (ikke blitt kjent med dem før høsten08) og han er jo superstolt! Så pappa, noe jeg virkelig gruet meg til! Ikke møtt ham på 2 år eller noe, og snakker ikke så ofte med ham... Men han ble kjempeglad og skikkelig furt fordi broren min fikk vite det før ham :fniser:

E's familie fikk også vite det, lillebroren hans ble kjempeglad, storebroren spurte masse spørsmål (selvfølgelig, skikkelig besserwisser, men etter noen timer så var han og helt i hundre), mor til E har det fortsatt ikke gått opp for (vi sa det for 1 uke siden) hehe, men hun er kjempesøt, og far til E fikk tårer i øynene og satt bare å stirret kjempelenge før han sa at han trodde det ble ei jente :)

Så alle sider gleder seg!

Ja, hvem vet Sparrow... Hatt meg med rarere ting enn alien :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå...så bra at alle tok det så bra. Jeg får bare enda mer lyst til å begynne med prøvingen nå som jeg leser her inne :jepp:

Men jeg får vel bare vente i en måned til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

ååå, se på magen da!! :strix: hvor mange måneder er du på vei egentlig? å, jeg vil også ha barn i magen!! :sur:

:ler:

så koselig at familien ble så glade! da blir man vel ekstra spent selv!

da skal jeg jammen sjekke ut A taste of China! :jepp: spennende! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå...så bra at alle tok det så bra. Jeg får bare enda mer lyst til å begynne med prøvingen nå som jeg leser her inne :jepp:

Men jeg får vel bare vente i en måned til ;)

Åååh, jeg gleder meg sånn til dere begynner å prøve! Har på følelsen av at det kommer til å klaffe før jul ;)

ååå, se på magen da!! :strix: hvor mange måneder er du på vei egentlig? å, jeg vil også ha barn i magen!! :sur:

:ler:

så koselig at familien ble så glade! da blir man vel ekstra spent selv!

da skal jeg jammen sjekke ut A taste of China! :jepp: spennende! :sikle:

Ja, det hjelper virkelig på humøret når alle rundt er så optimistiske ;) E liker magen han og, jeg tror det begynner å løsne litt nå... Dog jeg drømte jeg fikk beskjed i Budapest (vi vurderer å ta UL der, siden de sjekker for alt) om at vi ventet tvillinger! Får helt angst av tanken :fnise: Men men, får ta det som det kommer ;) Jeg er mellom 11 og 12 uker, litt usikker, derfor det også hadde vært greit med UL nå, så vi får termin litt mer sikkert...

-----------------------------------------------------------------

Pakkeliste:

Pass

Billetter (både fly og festival)

Data

4 par sko (små sko så tar lite plass)

Regnponcho

4 kjoler

1 skjørt

3 gensere

4 topper

1 bukse

2 shorts

2 bikiner

1 badedrakt

undertøy

sminke

kremer

Hmm...glemmer garantert noe nå... Graviditeten spiser det lille jeg hadde av hukommelse, gruer meg til ammetåken ;)

Så pakke, dusje, dra til E, lage en knalldigg lunch til E, kanskje blåbærtur så må ha med sko og klær til det, ellers sove siden vi må opp kl.6 imorgen tidlig...

Ååååh, reisefeber!!! :D

Lunch:

Chiabatta

Kyllingfilet med bbq-saus og honning

Masse salat

Tomat

Bacon

Linser

Youghurt naturell med fersk hakket chilli, piri piri og sitron

mmmm, vann i munnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss, har man så tydelig mage i 3. måned? når er det magen begynner å vokse?

hvor skal dere på ferie?? :hoppe:

Har ikke helt flat mage fra før av, håper det har noe med saken og gjøre :fnise: Og ikke at jeg er lengre på vei!

Den har vært helt vanlig inntil denne helgen, så poppet den ut :) Tror ikke det er så unormalt, ser på endel andre forumer der jenter har mage som meg i uke 8 osv. Men ja, UL frister ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aww, herlig magebilde! :strix: Godt å se at ting har løsnet litt og at alle er positive og at alt er bra! :jepp:

Når er det du reiser på ferie?

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! :vinke:

Fine magen :rødme: Jeg har også sånn mage, men jeg er ikke gravid :skratte:

Også er jeg liksom ikke stor ellers, så jeg ser helt teit ut :roll:

Også så digg med all den ferien! Du får kose deg massemasse på tur! Og kos deg masse med kjæresten, bra at det ordna seg litt med han :)

:klemmer::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aww, herlig magebilde! :strix: Godt å se at ting har løsnet litt og at alle er positive og at alt er bra! :jepp:

Når er det du reiser på ferie?

:klem1:

Reiser til Budapest imorgen tidlig :danse:

åå, du er sånn fin-gravid du! :hoppe:

heldiggrisen :)

god tur!!

Nååw, takker... E synes jeg er tjukkfin *ler* Han hadde en liten peptalk nå nettopp med babyen om at h*n måtte være snill i Budapest, selv om mamma hadde full kontroll :rødme:

*småforelsket i både mann og mage*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser til Budapest imorgen tidlig :danse:

Nååw, takker... E synes jeg er tjukkfin *ler* Han hadde en liten peptalk nå nettopp med babyen om at h*n måtte være snill i Budapest, selv om mamma hadde full kontroll :rødme:

*småforelsket i både mann og mage*

Aww, så koselig :rødme: Håper faren til mitt barn er like søt når den tid er inne :fnise:

God tur i morgen! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...