Serenity88 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #381 Del Skrevet 2. mars 2010 Høres ut som du har det fint selv om lille j ikke vil komme helt enda.. Jeg tipper 12 mars Veldig bra akkurat nå Merker jeg ikke liker datoen din... Det er 10 dager til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 2. mars 2010 #382 Del Skrevet 2. mars 2010 Ja vet det er ti dager til, men jeg har hørt at det er vanlig at førstegangsfødene går går over tida... og siden du ikker merker noe særlig, så tenkte jeg lille J trenger ti dager til på å bli klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 2. mars 2010 #383 Del Skrevet 2. mars 2010 Hvordan fann dere navnet til lille J? aldri hørt det før jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 2. mars 2010 #384 Del Skrevet 2. mars 2010 Må legge igjen ett sport, for dette vil jeg følge med på :D jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. mars 2010 #385 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg tipper 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 2. mars 2010 #386 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg tipper natt til 6. mars Aner ikke hvorfor, det bare "kom" til meg :gjeiper: Høres jo ut som om dere har alt klart da! Det er jo brabrabra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #387 Del Skrevet 2. mars 2010 Må legge igjen ett sport, for dette vil jeg følge med på :D Ja vet det er ti dager til, men jeg har hørt at det er vanlig at førstegangsfødene går går over tida... og siden du ikker merker noe særlig, så tenkte jeg lille J trenger ti dager til på å bli klar Hmf... Haha, neida, så lenge han kommer ut er jeg fornøyd altså! Hvordan fann dere navnet til lille J? aldri hørt det før jeg.. Fornavnet ble tatt fra en navnebok, og er norrønt (E sitt valg, siden hans navn også er norrønt), mellomnavnet er fra bestefar jeg også Yay! Liker heiagjeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #388 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Jeg tipper natt til 6. mars Aner ikke hvorfor, det bare "kom" til meg :gjeiper: Høres jo ut som om dere har alt klart da! Det er jo brabrabra 6. mars er en populær dag skjønner jeg! Ammetåke allerede tror jeg, for har faktisk helt glemt bort stellemadrass og stellebord, kom på det nå *ler* Men det ordner seg! ----------------------------------------------------------- Skal snart tusle ned på butikken, er som en annen verden der ute nå som solen skinner og de har hatt parkering forbudt i gatene rundt slik at alle brøytekanter er borte! Blir moussaka laget helt fra bunnen av i dag, tar litt tid å lage, men E elsker det og tenker det er en stund til jeg orker/har tid til å stå over grytene over lengre tid Ellers er de to kattene vi har spinn ville! Særlig den ene. Lurer på om hun merker noe? Løper rundt seg selv, mjauer og skriker, følger etter meg overalt! Blir helt rørete i hodet av den katten jeg Endret 2. mars 2010 av Serenity88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 2. mars 2010 #389 Del Skrevet 2. mars 2010 Ellers er de to kattene vi har spinn ville! Særlig den ene. Lurer på om hun merker noe? Løper rundt seg selv, mjauer og skriker, følger etter meg overalt! Blir helt rørete i hodet av den katten jeg det hender vistnok at dyrene reagerer på at mennesket er gravid. og tror at de er det selv osv. kan hende den tror det kommer kattunger snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #390 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) det hender vistnok at dyrene reagerer på at mennesket er gravid. og tror at de er det selv osv. kan hende den tror det kommer kattunger snart Hahaha, dumme katten! Hun er mye feitere enn den andre (søstre fra samme kull og prikk like bortsett fra vekten) selv om de spiser akkurat det samme, så kanskje hun tror det? Katten Oscar som merker når noen er på vei bort... Tror egentlig ikke på slike ting (er nok ingen tilhenger av Åndenes Makt ), men synes dette egentlig er litt koselig! Endret 2. mars 2010 av Serenity88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 2. mars 2010 #391 Del Skrevet 2. mars 2010 Hahaha, dumme katten! Hun er mye feitere enn den andre (søstre fra samme kull og prikk like bortsett fra vekten) selv om de spiser akkurat det samme, så kanskje hun tror det? Katten Oscar som merker når noen er på vei bort... Tror egentlig ikke på slike ting (er nok ingen tilhenger av Åndenes Makt :fniser: ), men synes dette egentlig er litt koselig! nei tror ikke så veldig på åndenes makt osv jeg heller. men akkuratt det med at dyr tror de er gravide er vist vitenskapelig bevist eller noe. det skjer i hvertfall ofte at dyr som bor nært på eier legger på seg og tror de blir gravide når eier blir det tenk så skuffa katten blir når den finner ut at det er en unge som kommer og ikke kattunger da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 2. mars 2010 #392 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg tipper 8. Mars, født tidlig på morgenen! Åååh, ikke lenge igjen nå! Godt å høre at du har det bra, Serenity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renesmee Skrevet 2. mars 2010 #393 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg vil også tippe! Tipper du merker at fødselen er på gang 6. mars, men han blir født den 7. Du har han uansett hos deg denne uken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 2. mars 2010 #394 Del Skrevet 2. mars 2010 8 mars er en fin dag! Da er pappaen min også født og han er ganske kul! Ellers er det kanskje for slemt å tippe 24 Jeg tror på fredag! Altså 5! Alle gode ting er 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 2. mars 2010 #395 Del Skrevet 2. mars 2010 Og navnet var forresten veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 3. mars 2010 #396 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg tipper 7. mars Spennede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. mars 2010 #397 Del Skrevet 3. mars 2010 Vil være med å tippe jeg også 7 mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. mars 2010 #398 Del Skrevet 3. mars 2010 Han kommer selvfølgelig 7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 3. mars 2010 #399 Del Skrevet 3. mars 2010 Men atte ... Kan jeg og få vite navn? Har det stått i tråden kanskje, uten at jeg har fått det med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #400 Del Skrevet 3. mars 2010 8 mars er en fin dag! Da er pappaen min også født og han er ganske kul! Ellers er det kanskje for slemt å tippe 24 Jeg tror på fredag! Altså 5! Alle gode ting er 5 24. er heldigvis ikke mulig Liker også den 5., men har tro på den 8. altså! Men atte ... Kan jeg og få vite navn? Har det stått i tråden kanskje, uten at jeg har fått det med meg? Kan sende deg PM, står bare på FB, er såpass uvanlig at jeg ikke vil dele det her alle slags mennesker kan lese ---------------------------------------------- Moussakaen jeg lagde i går ble SINNSYKT god! Tok sin tid å lage, men absolutt verdt det, E elsket den og skrøt masse I kveld har jeg laget Crazy Cake, veldig spesiell kake, men jeg synes den er nydelig! Det er en litt elsk/hat kake, pleier å ha smeltet lys kokesjokolade blandet med litt fløte som glasur, gjør den ekstra god Koselig at dere liker navnet! Er jo ganske langt og spesielt, men det betyr mye for oss og føler vi har truffet veldig bra Timen hos JM gikk veldig fint, hun tror han er rundt 3400 gram, så ingen bolle enda Uroer meg faktisk ikke i det hele tatt, føler meg egentlig ganske rolig, gleder meg :rødme: Hvis ingenting skjer innen mandag skal jeg ringe og det blir bestilt kontroll på Riksen til tirsdag, der blir det UL, CTG, gynekologisk kontroll for å sjekke modning og evt. stripping, etter det har han 3 dager på seg hvis han vil bli født på Føderiket og ikke sykehus. Er jeg moden så blir det derimot akupunktur og stripping de neste 3 dagene i håp om å starte noe I kveld har vi testet litt kjerringråd Ikke fordi vi er så utålmodige, men ting går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg